| hvad lytter du til lige nu ? | |
|
+27Sarah Annesteg NannaBoelt mcflys sunshine Linette McFlyLover<3 McFLY-Sibo Sidsel JasminM ManiPunk Ditte malenepoynter Mia-xxx Line Mill Motion-in-the-ocean NinnaMaleneJones! theheartneverlies McFlyAreMyHeroes Sally-Judd Ann-Jones Miley Carolaade mcflyforfreakinlifetime PW sofiee- 31 deltagere |
|
Forfatter | Besked |
---|
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 7:56 pm | |
| The Killers - Change Your Mind | |
|
| |
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 7:57 pm | |
| - Ann-Jones skrev:
- Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Umbrella - McFly
(Den er altså 10 gange bedre med dem, hadede Rihanna versionen, men jeg sys det var fedt at se McFly spille den hehe:P) ja. det er den virkelig. jeg bryder mig ikke om Rihanna ;s Hehe... det er bare sårn en træls ørehænger man ikk ka få ud af hovedet igen...:S ja. lige præcis. og selvom jeg hadede den, altså Rihannas, så hørte jeg den ret meget. ;s Man ku ikk undgå den hehe... jeg hadede den måde hun sagde Umbrella på.... OMG ja. da jeg hørte den første gang var jeg sådan eh, hvad fanden laver hun. | |
|
| |
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 7:59 pm | |
| All Time Low - Poppin'Champagne | |
|
| |
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 8:02 pm | |
| - Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Umbrella - McFly
(Den er altså 10 gange bedre med dem, hadede Rihanna versionen, men jeg sys det var fedt at se McFly spille den hehe:P) ja. det er den virkelig. jeg bryder mig ikke om Rihanna ;s Hehe... det er bare sårn en træls ørehænger man ikk ka få ud af hovedet igen...:S ja. lige præcis. og selvom jeg hadede den, altså Rihannas, så hørte jeg den ret meget. ;s Man ku ikk undgå den hehe... jeg hadede den måde hun sagde Umbrella på.... OMG ja. da jeg hørte den første gang var jeg sådan eh, hvad fanden laver hun. hehe der er mange ting vi er enige om:P efterhånden | |
|
| |
Ann-Jones Admin
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 8:03 pm | |
| Bet On It - Troy - High School Musical | |
|
| |
Carolaade Star Girl
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 8:04 pm | |
| - Ann-Jones skrev:
- Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Umbrella - McFly
(Den er altså 10 gange bedre med dem, hadede Rihanna versionen, men jeg sys det var fedt at se McFly spille den hehe:P) ja. det er den virkelig. jeg bryder mig ikke om Rihanna ;s Hehe... det er bare sårn en træls ørehænger man ikk ka få ud af hovedet igen...:S ja. lige præcis. og selvom jeg hadede den, altså Rihannas, så hørte jeg den ret meget. ;s Man ku ikk undgå den hehe... jeg hadede den måde hun sagde Umbrella på.... OMG ja. da jeg hørte den første gang var jeg sådan eh, hvad fanden laver hun. hehe der er mange ting vi er enige om:P efterhånden ja. det er der faktisk. | |
|
| |
Carolaade Star Girl
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 8:05 pm | |
| | |
|
| |
Ann-Jones Admin
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 8:09 pm | |
| - Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Umbrella - McFly
(Den er altså 10 gange bedre med dem, hadede Rihanna versionen, men jeg sys det var fedt at se McFly spille den hehe:P) ja. det er den virkelig. jeg bryder mig ikke om Rihanna ;s Hehe... det er bare sårn en træls ørehænger man ikk ka få ud af hovedet igen...:S ja. lige præcis. og selvom jeg hadede den, altså Rihannas, så hørte jeg den ret meget. ;s Man ku ikk undgå den hehe... jeg hadede den måde hun sagde Umbrella på.... OMG ja. da jeg hørte den første gang var jeg sådan eh, hvad fanden laver hun. hehe der er mange ting vi er enige om:P efterhånden ja. det er der faktisk. Det ka være det bare er sårn McFly fans er... enige med det meste hehe.. | |
|
| |
Ann-Jones Admin
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 8:09 pm | |
| | |
|
| |
Carolaade Star Girl
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 8:10 pm | |
| - Ann-Jones skrev:
- Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Carooh____ skrev:
- Ann-Jones skrev:
- Umbrella - McFly
(Den er altså 10 gange bedre med dem, hadede Rihanna versionen, men jeg sys det var fedt at se McFly spille den hehe:P) ja. det er den virkelig. jeg bryder mig ikke om Rihanna ;s Hehe... det er bare sårn en træls ørehænger man ikk ka få ud af hovedet igen...:S ja. lige præcis. og selvom jeg hadede den, altså Rihannas, så hørte jeg den ret meget. ;s Man ku ikk undgå den hehe... jeg hadede den måde hun sagde Umbrella på.... OMG ja. da jeg hørte den første gang var jeg sådan eh, hvad fanden laver hun. hehe der er mange ting vi er enige om:P efterhånden ja. det er der faktisk. Det ka være det bare er sårn McFly fans er... enige med det meste hehe.. haha, det kan sgu godt være. | |
|
| |
Ann-Jones Admin
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 8:26 pm | |
| hahah hører Fuck A Dog - Blink182, den er vildt grineren haha | |
|
| |
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 8:30 pm | |
| losing you - busted.
3 år siden de gik fra hinanden /: | |
|
| |
Ann-Jones Admin
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 8:33 pm | |
| - sofiexmcfly skrev:
- losing you - busted.
3 år siden de gik fra hinanden /: Nårh ja... det er vildt underligt..! ska ha lagt mit busted musik på min com igen... | |
|
| |
Carolaade Star Girl
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 8:39 pm | |
| All Time Low - Hit The Lights | |
|
| |
Ann-Jones Admin
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 8:57 pm | |
| No Fuel Left For The Pilgrims - DAD | |
|
| |
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 8:58 pm | |
| the heart never lies - mcfly (L) | |
|
| |
Ann-Jones Admin
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 9:03 pm | |
| The Same Old Brand New You - A1 (hah går lidt i cheesy song mood nu hehe) | |
|
| |
sofiee- Star Girl
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 9:04 pm | |
| baby's coming back - McFly ;D <3 jeg eeeeelsker den! | |
|
| |
Ann-Jones Admin
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 9:06 pm | |
| | |
|
| |
theheartneverlies Surfer Babe
Antal indlæg : 145 Age : 31 Location : midtjylland (: Registration date : 03/01/08
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 9:30 pm | |
| crashed the wedding - busted<3 | |
|
| |
Mill Little Joanna
Antal indlæg : 238 Age : 34 Location : Langt langt borte, Sjælland Registration date : 01/01/08
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 9:33 pm | |
| - Ann-Jones skrev:
- The Same Old Brand New You - A1
(hah går lidt i cheesy song mood nu hehe) Det skal der jo også være plads til! Og hvis man er i sårn et humør passer A1 meget godt... | |
|
| |
Ann-Jones Admin
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 9:41 pm | |
| - Mill skrev:
- Ann-Jones skrev:
- The Same Old Brand New You - A1
(hah går lidt i cheesy song mood nu hehe) Det skal der jo også være plads til! Og hvis man er i sårn et humør passer A1 meget godt... Ja... hehe, men de har nu lavet nogle gode sange... | |
|
| |
Ann-Jones Admin
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 9:43 pm | |
| Your My Angel - Aerosmith den minder mig om Danny, fordi en lavede sårn en Danny video til mig med den sang i baggrunden... | |
|
| |
Carolaade Star Girl
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 9:48 pm | |
| Silverstein - Smile in your sleep. | |
|
| |
theheartneverlies Surfer Babe
Antal indlæg : 145 Age : 31 Location : midtjylland (: Registration date : 03/01/08
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Man Jan 14, 2008 9:49 pm | |
| crushcrushcrush - paramore =D | |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? | |
| |
|
| |
| hvad lytter du til lige nu ? | |
|