Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Se på himlen [S/A]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:


Antal indlæg : 325
Age : 29
Location : I mine bukser!
Registration date : 11/01/09

Se på himlen [S/A] Empty
IndlægEmne: Se på himlen [S/A]   Se på himlen [S/A] EmptyTirs Jan 13, 2009 7:21 pm

Dette er min første SA. Jeg fandt den på min far's computer, og mener den er over et år gammel.

God/dårlig?

Se på himlen.

Kan du huske den dag du gav mig et skub, og reddede mig fra at blive kørt ihjel? Himlen var skyfri, og næsten helt mørkeblå. Du så op i den, og derefter tilbage på mig. Den havde næsten samme farve som dine øjne. Dine smukke, smukke blå øjne. Jeg kan huske hvordan du så på mig med glæden lysende ud af dem. Du grinede, og trykkede min krop mod din, og kyssede mig på panden. Du smilede så sødt da du tog min hånd, og trak mig med hen over græsset. Langsomt bøjede du dig ned, og plukkede en blomst. Bare en af de gule mælkebøtter, men du vidste det var min yndlingsblomst. Du smilede igen, og tog min hånd, og flettede langsomt dine fingre sammen med mine. Vi begyndte at gå, men da vi var ved kantstenen stoppede du mig. Vendte mig mod dig, og så ind i mine øjne.
“Jeg vil aldrig forlade dig. For jeg elsker dig højere end noget andet.’’, du hviskede, og kyssede min næse. Jeg lukkede øjnene, og du satte blomsten i mit hår. Jeg åbnede øjnene, og så på dig.
“Jeg ved det.’’, hviskede jeg, og trådte et skridt tilbage. Jeg så hvordan dit ansigtsudtryk gik fra at være lykkeligt, til skræk. Pludselig sprang du frem, og ramte mig hårdt i siden. Jeg faldt baglæns, og så hvordan den sølvfarvede bil ramte dig, og hvordan du forsvandt under den.

Jeg sansede ikke andet, end dit blodige ansigt mellem mine hænder, og dine blå øjne der var slørede. Din højre hånd lagde sig mod min kind, og jeg lagde mit øre mod din mund. Din hvisken var så lav jeg næsten ikke kunne høre den.
“Undskyld. Du må undskylde, men..’’, jeg stirrede på dig, og du trak vejret dybt, og besværet. Jeg blinkede tårerne væk, og så på dig.
“Du skal ikke undskylde.’’, svarede jeg, og kyssede din pande. Den smagte af blod, og jeg lukkede øjnene for at du ikke skulle se jeg græd. Jeg husker du strammede dit greb, og jeg åbnede igen øjnene. Du så på mig, og hviskede dine sidste ord.
“Det gør så ondt. Jeg er ked af det. Jeg…’’, du nåede ikke længere før dine øjne gled i, og du trak vejret en sidste gang.
“Elsker dig..’’, hviskede du med dit sidste luft. Så blev din hånd slap. Du døde, Danny.
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Se på himlen [S/A] Empty
IndlægEmne: Sv: Se på himlen [S/A]   Se på himlen [S/A] EmptyTirs Jan 13, 2009 10:23 pm

Den var da god.. Sørgeligt at han dør, men sødt at han skubbede dig til side Very Happy
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Se på himlen [S/A] Empty
IndlægEmne: Sv: Se på himlen [S/A]   Se på himlen [S/A] EmptyTirs Jan 13, 2009 11:32 pm

wauw .... :shock:
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Se på himlen [S/A] Empty
IndlægEmne: Sv: Se på himlen [S/A]   Se på himlen [S/A] EmptyOns Jan 14, 2009 10:07 am

Shocked
Fantastisk og ufattelig sørgeligt Crying or Very sad
Tilbage til toppen Go down
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:


Antal indlæg : 325
Age : 29
Location : I mine bukser!
Registration date : 11/01/09

Se på himlen [S/A] Empty
IndlægEmne: Sv: Se på himlen [S/A]   Se på himlen [S/A] EmptyOns Jan 14, 2009 11:10 am

Mange tak Very Happy
Sidder nede i skolen, og smiler stort..
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
Sponsoreret inhold





Se på himlen [S/A] Empty
IndlægEmne: Sv: Se på himlen [S/A]   Se på himlen [S/A] Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Se på himlen [S/A]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: