Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 The Twilight Thread =D

Go down 
+17
Stargirl
ManiPunk
Mia-xxx
Sara(:
mcflys
Line
MeusDeus
mathilderosejones.
Mille
JasminM
McFlyLover<3
Carolaade
NannaBoelt
Ditte
Sidsel
Ann-Jones
Sally-Judd
21 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
ForfatterBesked
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptyFre Sep 18, 2009 1:56 pm

Tænk på at Edward altid tænkter på hva der er bedst for Bella... det er jo derfor han forlader hende...
Men Jacob er sq da en nar når han ikk forstår at Bella må redde Edward fra at dræbe sig selv...
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptyFre Sep 18, 2009 10:18 pm

DeeDeelicious skrev:
Jeg er ked af at sige det.. Men efter at ha' set denne trailer; kan jeg meget bedre li' Jacob end Edward.. :i
Undskyld Embarassed

ååh jacob er altså også bare noget af det skønneste (:
Syntes JEG! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptyLør Sep 19, 2009 9:53 pm

Sidsel skrev:
DeeDeelicious skrev:
Jeg er ked af at sige det.. Men efter at ha' set denne trailer; kan jeg meget bedre li' Jacob end Edward.. :i
Undskyld Embarassed

ååh jacob er altså også bare noget af det skønneste (:
Syntes JEG! Very Happy


TAK Very Happy
Jeg synes JAcob er søøøøøøøøøøøøød Embarassed
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptyMan Sep 21, 2009 2:23 pm

Hvis I vil købe Twilight merch, så tjek www.forbiddenplanet.com - de har 8 sider med masser af Twilight merch + meget andet. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Mill
Little Joanna
Little Joanna
Mill


Antal indlæg : 238
Age : 33
Location : Langt langt borte, Sjælland
Registration date : 01/01/08

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptySøn Nov 01, 2009 12:23 pm

Hey

Hvis der er nogen her der bor i nærheden af Ballerup (Sjælland), så har jeg set at de har et event med Twillight forpremiere den 19. november. Lidt information om tid og hvad der sker kan ses her:

http://www.baltoppenbio1-2.dk/billeder/Bannere/New-Moon.jpg

Jeg overvejede selv at tage derhen men jeg har ikke lige nogen at tage derhen med så droppede det. Men synes det var et ok tilbud så ville lige sprede budskabet. Billetter kan købes allerede nu fra Baltoppen Bio's hjemmeside (http://www.baltoppenbio1-2.dk) og i skrivende stund (kl 10:20 d. 1/11) er der blevet solgt nogle billetter men der er også stadig en del tilbage.

Det var bar det....
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptySøn Nov 22, 2009 12:57 am

IEK!!!! NEW MOON ER SÅ GOD!! Very Happy Jer der ikk har set den endnu glæd jer, jer der har læst den vil ikk blive skuffet hvis i ku li bogen!
ELSKER den virkelig....
Vil gerne ind og se den igen!
Can't believe my sister would choose Jacob over Edward though... well she hasn't read the books! Det er lidt anderledes når man læser om Edward fra Bellas synspunkt... man kan kun synes om ham efter min mening...
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptySøn Nov 22, 2009 5:57 pm

Synes også New Moon-filmen er rigtig god, men den kan ikke på nogen måde sammenlignes med bogen! Very Happy Synes måske der var en del ting som var ret dårligt lavet i filmen, men det hele er jo også svært at gøre 'realistisk'
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptySøn Nov 22, 2009 8:32 pm

McFlyLover<3 skrev:
Synes også New Moon-filmen er rigtig god, men den kan ikke på nogen måde sammenlignes med bogen! Very Happy Synes måske der var en del ting som var ret dårligt lavet i filmen, men det hele er jo også svært at gøre 'realistisk'

Synes du? Det eneste de havde lavet om på i filmen var Volturi scenen? og så lige den hvordan Bella finder ud af at Jake er varulv, men ellers var det da lige efter bogen? Nårh nej der var også den scene med biograf turen med Jess hvor Bella sætter sig bag på motorcyklen det var lidt underligt..?
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptySøn Nov 22, 2009 11:38 pm

Ann-Jones skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Synes også New Moon-filmen er rigtig god, men den kan ikke på nogen måde sammenlignes med bogen! Very Happy Synes måske der var en del ting som var ret dårligt lavet i filmen, men det hele er jo også svært at gøre 'realistisk'

Synes du? Det eneste de havde lavet om på i filmen var Volturi scenen? og så lige den hvordan Bella finder ud af at Jake er varulv, men ellers var det da lige efter bogen? Nårh nej der var også den scene med biograf turen med Jess hvor Bella sætter sig bag på motorcyklen det var lidt underligt..?

Mente nu mest teknisk dårligt lavet, fx ulvene og der hvor hun hopper ud fra klippen Smile Men den holdte sig ret flot til bogen, ja lige med undtagelse af den der mærkelige scene med motercykel-manden efter biografen med Jess?
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptySøn Nov 22, 2009 11:39 pm

McFlyLover<3 skrev:
Ann-Jones skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Synes også New Moon-filmen er rigtig god, men den kan ikke på nogen måde sammenlignes med bogen! Very Happy Synes måske der var en del ting som var ret dårligt lavet i filmen, men det hele er jo også svært at gøre 'realistisk'

Synes du? Det eneste de havde lavet om på i filmen var Volturi scenen? og så lige den hvordan Bella finder ud af at Jake er varulv, men ellers var det da lige efter bogen? Nårh nej der var også den scene med biograf turen med Jess hvor Bella sætter sig bag på motorcyklen det var lidt underligt..?

Mente nu mest teknisk dårligt lavet, fx ulvene og der hvor hun hopper ud fra klippen Smile Men den holdte sig ret flot til bogen, ja lige med undtagelse af den der mærkelige scene med motercykel-manden efter biografen med Jess?

Jeg var faktisk glad for den måde de lavede ulvene, troede det ville blive meget dårligere... var glad for at Sam var så meget større end de andre så man ku se han var lederen...
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptyMan Nov 23, 2009 1:02 am

Fik lokket min veninde med ind og se den tidligere end forventet. så var inde og se filmen igår. Og jeg må sige at jeg synes den var lidt langsom om at komme igang, men ellers var den ok. - en god film, og meget spændende, men føler bare at den manglede et eller andet! Men sådan havde jeg den egentligt også med bogen.
Derudover synes jeg den var utrolig godt lavet! godt filmet og ulvene var da også super! Det havde simpelthen været for mærkeligt hvis de havde brugt en normal størrelse ulv i denne sammenhæng, og derfor tror jeg egentligt ikke det kunne have været lavet meget bedre.. Jeg må sige at div. animerede ting er lavet en del bedre i denne her end i Twilight.

- mht. til Jacob og Edward.. Så synes jeg man i bogen holder mest på Edward ja, men jeg synes bare at Jacon/Taylor var sååå sød i denne her film :b Indian til mig? ja tak!! haha
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptyMan Nov 23, 2009 2:11 am

Line skrev:
Fik lokket min veninde med ind og se den tidligere end forventet. så var inde og se filmen igår. Og jeg må sige at jeg synes den var lidt langsom om at komme igang, men ellers var den ok. - en god film, og meget spændende, men føler bare at den manglede et eller andet! Men sådan havde jeg den egentligt også med bogen.
Derudover synes jeg den var utrolig godt lavet! godt filmet og ulvene var da også super! Det havde simpelthen været for mærkeligt hvis de havde brugt en normal størrelse ulv i denne sammenhæng, og derfor tror jeg egentligt ikke det kunne have været lavet meget bedre.. Jeg må sige at div. animerede ting er lavet en del bedre i denne her end i Twilight.

- mht. til Jacob og Edward.. Så synes jeg man i bogen holder mest på Edward ja, men jeg synes bare at Jacon/Taylor var sååå sød i denne her film :b Indian til mig? ja tak!! haha

Jeg hadede også Jacob mere i Eclipse end jeg gjorde i New Moon!
Jeg sys det var fedt den måde Bella hele tiden skrev til Alice's gamle mail, bare for at få fornemmelsen af hvor svært hun havde det... en god måde at illustrere det på sys jeg..Smile
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptyFre Nov 27, 2009 10:02 pm

den film er fucking genial!!!
Jeg græd og jeg grinede og jeg sad næsten og råbte inde i biografen!!!
Jeg er imod Edward nu Sad Han er en dum, ubetænksom vampyr(Med en fucking lækker krop!!)
Bella skulle helt klart ha' valgt Jake. Der hvor de var lige ved at kysse sad mig og min veninde : Ja! Ja!!! JAJAJAJA!!!!! - Og så ringede telefonen : NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!
Dumme Edward Sad

Og der hvor Jake siger : Do it for Charlie! Or maybe for me??
og hun bare kører!?!?!??!!? DUMME KÆLLING!!!!!!!!! Jeg kom simpelthen sådan til at græde der Sad (Ja, jeg er meget følsom..)
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptyLør Nov 28, 2009 1:38 am

Mille skrev:
den film er fucking genial!!!
Jeg græd og jeg grinede og jeg sad næsten og råbte inde i biografen!!!
Jeg er imod Edward nu Sad Han er en dum, ubetænksom vampyr(Med en fucking lækker krop!!)
Bella skulle helt klart ha' valgt Jake. Der hvor de var lige ved at kysse sad mig og min veninde : Ja! Ja!!! JAJAJAJA!!!!! - Og så ringede telefonen : NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!
Dumme Edward Sad

Og der hvor Jake siger : Do it for Charlie! Or maybe for me??
og hun bare kører!?!?!??!!? DUMME KÆLLING!!!!!!!!! Jeg kom simpelthen sådan til at græde der Sad (Ja, jeg er meget følsom..)

Surprised
Jacob må da bare efterhånden også forstå at Bella ikk ville ku leve med sig selv hvis Edward havde slået sig selv ihjel... Jeg hader Jake der...

Anyways... Edward prøver jo altid at gøre hvad der er bedst for Bella, hvad man ikk får af vide i filmen er jo at mens han er væk prøver han at tracke Victoria så han ka slå hende ihjel så der ikk længere er nogen vampyrere efter Bella... Han er så bare ikk så god til det, men det ka han jo ikk gøre for.
Jacob siger ting før han tænker over det, og sårer tit Bella's følelser, hvor Edward altid tænker ting ned til mindste detalje.
du ska ta at læse bøgerne, det giver et helt andet indblik i Bella - Edward forholdet og Bella - Jake forholdet Smile
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptySøn Nov 29, 2009 1:13 am

Ann-Jones skrev:
Mille skrev:
den film er fucking genial!!!
Jeg græd og jeg grinede og jeg sad næsten og råbte inde i biografen!!!
Jeg er imod Edward nu Sad Han er en dum, ubetænksom vampyr(Med en fucking lækker krop!!)
Bella skulle helt klart ha' valgt Jake. Der hvor de var lige ved at kysse sad mig og min veninde : Ja! Ja!!! JAJAJAJA!!!!! - Og så ringede telefonen : NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!
Dumme Edward Sad

Og der hvor Jake siger : Do it for Charlie! Or maybe for me??
og hun bare kører!?!?!??!!? DUMME KÆLLING!!!!!!!!! Jeg kom simpelthen sådan til at græde der Sad (Ja, jeg er meget følsom..)

Surprised
Jacob må da bare efterhånden også forstå at Bella ikk ville ku leve med sig selv hvis Edward havde slået sig selv ihjel... Jeg hader Jake der...

Anyways... Edward prøver jo altid at gøre hvad der er bedst for Bella, hvad man ikk får af vide i filmen er jo at mens han er væk prøver han at tracke Victoria så han ka slå hende ihjel så der ikk længere er nogen vampyrere efter Bella... Han er så bare ikk så god til det, men det ka han jo ikk gøre for.
Jacob siger ting før han tænker over det, og sårer tit Bella's følelser, hvor Edward altid tænker ting ned til mindste detalje.
du ska ta at læse bøgerne, det giver et helt andet indblik i Bella - Edward forholdet og Bella - Jake forholdet Smile
I know i know (; Det siger alle til mig...
Men er bare meget sådan.... ja jeg ved godt det lyder dumt, men jeg falder virkelig for sådan en Jacob type.. En der tænker før han taler, en der tør sige sin mening og en der ikke er alt for pladder romantisk, men stadig er romantisk... Og derfor holder jeg nok meget med Jake.. Synes Edward også er helt fantastisk, men der er bare noget ved ham i den film der gør mig virkelig pissed!!! Men han er stadig hot som en i helvede d;

Men desværre må jeg indrømme at jeg er konverteret til Team Jacob xD
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptySøn Nov 29, 2009 1:21 am

Mille skrev:
Ann-Jones skrev:
Mille skrev:
den film er fucking genial!!!
Jeg græd og jeg grinede og jeg sad næsten og råbte inde i biografen!!!
Jeg er imod Edward nu Sad Han er en dum, ubetænksom vampyr(Med en fucking lækker krop!!)
Bella skulle helt klart ha' valgt Jake. Der hvor de var lige ved at kysse sad mig og min veninde : Ja! Ja!!! JAJAJAJA!!!!! - Og så ringede telefonen : NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!
Dumme Edward Sad

Og der hvor Jake siger : Do it for Charlie! Or maybe for me??
og hun bare kører!?!?!??!!? DUMME KÆLLING!!!!!!!!! Jeg kom simpelthen sådan til at græde der Sad (Ja, jeg er meget følsom..)

Surprised
Jacob må da bare efterhånden også forstå at Bella ikk ville ku leve med sig selv hvis Edward havde slået sig selv ihjel... Jeg hader Jake der...

Anyways... Edward prøver jo altid at gøre hvad der er bedst for Bella, hvad man ikk får af vide i filmen er jo at mens han er væk prøver han at tracke Victoria så han ka slå hende ihjel så der ikk længere er nogen vampyrere efter Bella... Han er så bare ikk så god til det, men det ka han jo ikk gøre for.
Jacob siger ting før han tænker over det, og sårer tit Bella's følelser, hvor Edward altid tænker ting ned til mindste detalje.
du ska ta at læse bøgerne, det giver et helt andet indblik i Bella - Edward forholdet og Bella - Jake forholdet Smile
I know i know (; Det siger alle til mig...
Men er bare meget sådan.... ja jeg ved godt det lyder dumt, men jeg falder virkelig for sådan en Jacob type.. En der tænker før han taler, en der tør sige sin mening og en der ikke er alt for pladder romantisk, men stadig er romantisk... Og derfor holder jeg nok meget med Jake.. Synes Edward også er helt fantastisk, men der er bare noget ved ham i den film der gør mig virkelig pissed!!! Men han er stadig hot som en i helvede d;

Men desværre må jeg indrømme at jeg er konverteret til Team Jacob xD

Jeg ved ikk hvor mange gange jeg har haft lyst til at gøre noget virkelig ondt ved Jake... han ka være god nok engang imellem, men han kan også VIRKELIG være dum...
ka godt forstå folk synes det er synd for Jake, but that's how life is... Hun er faldet for Edaward ved første øjekast nærmest, og der er ikk noget der ka ændre det, så gør det jo ingenting bedre ved at Jake bare opfører sig dumt og umoden Smile hehe...
Tilbage til toppen Go down
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptySøn Nov 29, 2009 6:00 pm

Jeg har det sådan..
Bella og Edward er bare skabt til hinanden..
Men personligt kan jeg bedst li' Jacob, og det er ham jeg helst vil ha' :p
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 EmptySøn Dec 13, 2009 8:28 pm

Jeg må indrømme, at jeg var lidt skeptisk omkring New Moon.
Mest fordi jeg var rigtig, rigtig skuffet over Twilight.
Men hvor blev jeg positivt overrasket. Smile

Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Sponsoreret inhold





The Twilight Thread =D - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: The Twilight Thread =D   The Twilight Thread =D - Page 12 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
The Twilight Thread =D
Tilbage til toppen 
Side 12 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Lignende emner
-
» 4 ord!! =D (Game thread)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: