Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Bulletin from Mcfly.

Go down 
+10
Malene
mcflys
Mette (:
Carolaade
Ann-Jones
Line
McFlyLover<3
Stargirl
MeusDeus
Ditte
14 deltagere
ForfatterBesked
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptySøn Feb 22, 2009 9:39 pm

Citat :
Our new UK tour goes on sale next Saturday morning at 9am. The last big up close and personal tour sold out the first day. American Idol runnerup David Archuleta is our special guest.


Our concert in Amsterdam sold out in 30 minutes - so unfortunately there are no moe tickets but we will be coming back!

Mcfly

30 minutter! Godt gjort! I love you
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptySøn Feb 22, 2009 9:42 pm

jaa :D
men der kommer en del svanskere, tyskere, belgiere, englændere og også ngle danskere... så tænker lidt over hvro mange hollændere der vil være imellem :P
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptySøn Feb 22, 2009 9:46 pm

MeusDeus skrev:
jaa Very Happy
men der kommer en del svanskere, tyskere, belgiere, englændere og også ngle danskere... så tænker lidt over hvro mange hollændere der vil være imellem Razz
Jeg synes stadig at det er godt gjort!
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptySøn Feb 22, 2009 9:49 pm

Ditte skrev:
MeusDeus skrev:
jaa Very Happy
men der kommer en del svanskere, tyskere, belgiere, englændere og også ngle danskere... så tænker lidt over hvro mange hollændere der vil være imellem Razz
Jeg synes stadig at det er godt gjort!

Det synes jeg også! Smile 30 min.? OMG! Det må det ikke tage når vi skal købe UCAP billeterne! O;
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptySøn Feb 22, 2009 11:14 pm

Det var godt nok hurtigt! Godt klaret Smile
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptySøn Feb 22, 2009 11:26 pm

Wow! så skal vi jo klare den på 20 her i dk xD
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptyMan Feb 23, 2009 1:30 am

hehe ja...Razz Sys stadig det er ondt at engelske fans har købt billetter til Amsterdam though..!
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptyMan Feb 23, 2009 6:10 pm

Ann-Jones skrev:
hehe ja...Razz Sys stadig det er ondt at engelske fans har købt billetter til Amsterdam though..!

også mig! s:
fatter ikke de gør de, når de selv har så vildt mange koncerter.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptyMan Feb 23, 2009 7:02 pm

wow! hvor fedt! (:
når de kommer til Danmark eftersom her er så mange danske fans wee! så er de 100% hurtige væk (: ^_^
hvor jeg glæder mig!
og Linda (fra arto) har skrevet til Jeppe fra Boogie om det ville være en mulighed at de kunne komme til Danmark cheers hvor han skrev at han viste ikke noget personligt, men han ville spørge nogle af hans kontakter om det ikke kunne ske Very Happy (og det sagde Linda at de godt kunne) Very Happy I love you

omg! hvor er det vildt fedt! (:
Tilbage til toppen Go down
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptyMan Feb 23, 2009 7:03 pm

at det kunne det muligvis* (:
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptyMan Feb 23, 2009 10:21 pm

McFlyfan Mette skrev:
wow! hvor fedt! (:
når de kommer til Danmark eftersom her er så mange danske fans wee! så er de 100% hurtige væk (: ^_^
hvor jeg glæder mig!
og Linda (fra arto) har skrevet til Jeppe fra Boogie om det ville være en mulighed at de kunne komme til Danmark cheers hvor han skrev at han viste ikke noget personligt, men han ville spørge nogle af hans kontakter om det ikke kunne ske Very Happy (og det sagde Linda at de godt kunne) Very Happy I love you

omg! hvor er det vildt fedt! (:

Haha... fedt Mand. og ja 30 minutter er sku hurtigt! ö hvis det gikså hurtigt her når de engang komme ville jeg (sikkert) lige præcis ikke nå det, det ville være SÅ typisk!
Tilbage til toppen Go down
Malene
Surfer Babe
Surfer Babe
Malene


Antal indlæg : 122
Age : 35
Registration date : 12/10/08

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptyMan Feb 23, 2009 10:48 pm

mcflys skrev:
McFlyfan Mette skrev:
wow! hvor fedt! (:
når de kommer til Danmark eftersom her er så mange danske fans wee! så er de 100% hurtige væk (: ^_^
hvor jeg glæder mig!
og Linda (fra arto) har skrevet til Jeppe fra Boogie om det ville være en mulighed at de kunne komme til Danmark cheers hvor han skrev at han viste ikke noget personligt, men han ville spørge nogle af hans kontakter om det ikke kunne ske Very Happy (og det sagde Linda at de godt kunne) Very Happy I love you

omg! hvor er det vildt fedt! (:

Haha... fedt Mand. og ja 30 minutter er sku hurtigt! ö hvis det gikså hurtigt her når de engang komme ville jeg (sikkert) lige præcis ikke nå det, det ville være SÅ typisk!

Ja, det frygter jeg satme os Surprised
Tilbage til toppen Go down
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptyMan Feb 23, 2009 11:48 pm

bare rolig i skal nok nå og få en billet, vi skal bare sidde klisteret ved computeren (:
Tilbage til toppen Go down
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:


Antal indlæg : 325
Age : 29
Location : I mine bukser!
Registration date : 11/01/09

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptyMan Feb 23, 2009 11:56 pm

Og vis vi så ikk får en så stiller vi os udenfor stedet de spiller, og holder KÆÆÆÆÆÆMPE druk fest så de bliver nødt til at lukke os ind alligevel fordi de er bange for vi smadrer et eller andet!

(Ta' mig venligst ikke seriøst lige nu!!!)
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptyMan Feb 23, 2009 11:57 pm

Hvis de vælger at spille i Danmark som et af de første steder i EU tror jeg også der bliver rift om billetterne.. Så er der jo både danskere, svenskere, nordmænd, tyskere og en del fra Finland som også vil have fingrene i en billet.
Tilbage til toppen Go down
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptyTirs Feb 24, 2009 4:11 pm

Line skrev:
Hvis de vælger at spille i Danmark som et af de første steder i EU tror jeg også der bliver rift om billetterne.. Så er der jo både danskere, svenskere, nordmænd, tyskere og en del fra Finland som også vil have fingrene i en billet.

jaa det kan vi være sikre på, så hvis/når de kommer til Danmark så skal vi bare side hele dagen ved computeren for de danske piger skal have en billet for et der trosalt os som bor i Danmark! (: <3
Tilbage til toppen Go down
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptyOns Feb 25, 2009 1:13 am

30 min er sgu go stil! Hva pokker venter de på?! Europæerne hungrer jo tydeligvis efter at se dem live!! Razz
På en måde er det godt nok, at Holland bliver det første land uden for UK, for man ka håbe, at den koncert lige tager toppen af efterspørgslen. Wink Men når det blir DK's tur, blir der med garanti også kaos, fordi alle skandinavierne og sikkert også en del tyskere kommer til at kæmpe om de (alt for få) billetter. Sad Så må de jo bare spille i Vega eller KB-Hallen eller PARKEN!! Very Happy Haha, det kunne være alt for fedt! bounce
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptyOns Feb 25, 2009 2:35 am

Ej,... godt nok er der mange McFly fans i dk og skandinavien, men ligefrem Parken tror jeg ikk vi ku fylde ud.. desuden har jeg også hørt at Parken ikk er så god for koncerter... så vil hellere KB-Hallen hvis det er... eller Forum..
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptyOns Feb 25, 2009 1:03 pm

Ann-Jones skrev:
Ej,... godt nok er der mange McFly fans i dk og skandinavien, men ligefrem Parken tror jeg ikk vi ku fylde ud.. desuden har jeg også hørt at Parken ikk er så god for koncerter... så vil hellere KB-Hallen hvis det er... eller Forum..
Jeg går for forum eller kb hallen hehe.. Parken er for står. Jeg har været til koncert der, og de var ret nederen..
Tilbage til toppen Go down
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptyOns Feb 25, 2009 5:03 pm

jeg håber på KB hallen (:
De skal komme til Danmark! Razz de ved at de har mange fans her og de har skrevet en blog til os det er så FEDT Smile
så vi må snart håbe at Danmark snart står på deres plan for iår <3 Very Happy
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. EmptyFre Feb 27, 2009 4:08 pm

Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
Ej,... godt nok er der mange McFly fans i dk og skandinavien, men ligefrem Parken tror jeg ikk vi ku fylde ud.. desuden har jeg også hørt at Parken ikk er så god for koncerter... så vil hellere KB-Hallen hvis det er... eller Forum..
Jeg går for forum eller kb hallen hehe.. Parken er for står. Jeg har været til koncert der, og de var ret nederen..

Jeg stemmer for Forum , har været til et par koncerter i Parken og lyden er bare ikke lige så god som den er i Forum . Men tror i ikke det er lidt for stort ?? Ej jeg ved det ikke , ´jeg kender bare ikke nogle Mcfly fans ud over jer her inde ! Så ved ikke hvor mange der findes her i Dk ??
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bulletin from Mcfly. Empty
IndlægEmne: Sv: Bulletin from Mcfly.   Bulletin from Mcfly. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Bulletin from Mcfly.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Bulletin!
» mcfly med 3 ord :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: