Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Få det ud..

Go down 
+23
Mathilde
Mill
NannaBoelt
mathilderosejones.
jonesy
McFreak
Carolaade
DeeDeelicious
Mette (:
CGehrt
Ditte
mcflys
MeusDeus
Ann-Jones
Stargirl
Line
McFlyLover<3
Sara(:
Sidsel
BetteMøffe
Mille
Sally-Judd
Annesteg
27 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 35, 36, 37
ForfatterBesked
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Få det ud.. - Page 37 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 37 EmptyLør Jun 04, 2011 9:56 pm

ALDRIG MERE KEMI OG BIOLOGI !!! SÅ kan livet ikke blive bedre ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Få det ud.. - Page 37 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 37 EmptyMan Jun 06, 2011 11:42 pm

STUDIETUR TIL ROM MARTS 2012!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy GLÆDELSE cheers
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Få det ud.. - Page 37 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 37 EmptyTirs Jun 07, 2011 3:34 pm

Jeg er med på: ALDRIG MERE BIOLOGII!!!! yay!
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Få det ud.. - Page 37 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 37 EmptyTirs Jun 14, 2011 12:20 pm

MY CHEMICAL ROMANCE ER LIGE BLEVET OFFENTLIG GJORT TIL ÅRET ROSKILDE PROGRAM !!!!!!!! DET BLIVER FUCKING VILDT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Få det ud.. - Page 37 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 37 EmptyOns Jun 15, 2011 4:15 pm

Sidste årsprøve done = SOMMERFERIE Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 37 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 37 EmptyMan Nov 26, 2012 7:09 pm

Så havde jeg lige endnu et af de der trælse samtaler om hvorvidt McFly er et boyband eller ej her i lørdags til julefrokost.

Havde sat noget Queen på og så siger en der hedder Michael. Hey Anita, det er lidt mærkligt det med at du så godt kan lide Queen og også kan lide McFly, jeg mener McFly er jo et boyband. Så brugte jeg gud ved hvor længe på at forklare hvorfor McFly ikke var et boyband og yada yada. Jeg kom ikke rigtig videre derfra.

Nu kommer jeg selvfølgelig i tanke om at jeg bare skulle have sagt, at det da ikke er ens betydende med at det er et dårligt band bare fordi det er et boyband. Der er sq da også mange rock bands der er virkelig dårlige. Det har da ikke noget med den genre gruppen ligger i som gør at et band er dårligt eller godt, det har da noget med talentet at gøre. Ih.
Til mit forsvar var jeg ret fuld på tidspunktet, så jeg var ikke så god til at finde de stærke argumenter!
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 37 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 37 EmptyFre Nov 30, 2012 3:57 am

Ann-Jones skrev:
Så havde jeg lige endnu et af de der trælse samtaler om hvorvidt McFly er et boyband eller ej her i lørdags til julefrokost.

Havde sat noget Queen på og så siger en der hedder Michael. Hey Anita, det er lidt mærkligt det med at du så godt kan lide Queen og også kan lide McFly, jeg mener McFly er jo et boyband. Så brugte jeg gud ved hvor længe på at forklare hvorfor McFly ikke var et boyband og yada yada. Jeg kom ikke rigtig videre derfra.

Nu kommer jeg selvfølgelig i tanke om at jeg bare skulle have sagt, at det da ikke er ens betydende med at det er et dårligt band bare fordi det er et boyband. Der er sq da også mange rock bands der er virkelig dårlige. Det har da ikke noget med den genre gruppen ligger i som gør at et band er dårligt eller godt, det har da noget med talentet at gøre. Ih.
Til mit forsvar var jeg ret fuld på tidspunktet, så jeg var ikke så god til at finde de stærke argumenter!

Åh. Det kender jeg godt. Det der med at komme i tanke om hvad man skulle have sagt efter man er færdig med at diskutere.
Jeg kommer altid i tanke om rigtig gode argumenter bag efter.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Få det ud.. - Page 37 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 37 EmptySøn Dec 02, 2012 2:09 pm

Carolaade skrev:
Ann-Jones skrev:
Så havde jeg lige endnu et af de der trælse samtaler om hvorvidt McFly er et boyband eller ej her i lørdags til julefrokost.

Havde sat noget Queen på og så siger en der hedder Michael. Hey Anita, det er lidt mærkligt det med at du så godt kan lide Queen og også kan lide McFly, jeg mener McFly er jo et boyband. Så brugte jeg gud ved hvor længe på at forklare hvorfor McFly ikke var et boyband og yada yada. Jeg kom ikke rigtig videre derfra.

Nu kommer jeg selvfølgelig i tanke om at jeg bare skulle have sagt, at det da ikke er ens betydende med at det er et dårligt band bare fordi det er et boyband. Der er sq da også mange rock bands der er virkelig dårlige. Det har da ikke noget med den genre gruppen ligger i som gør at et band er dårligt eller godt, det har da noget med talentet at gøre. Ih.
Til mit forsvar var jeg ret fuld på tidspunktet, så jeg var ikke så god til at finde de stærke argumenter!

Åh. Det kender jeg godt. Det der med at komme i tanke om hvad man skulle have sagt efter man er færdig med at diskutere.
Jeg kommer altid i tanke om rigtig gode argumenter bag efter.

Jeg blev bare så fornærmet på den måde han fik det sagt på ihh.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Få det ud.. - Page 37 Empty
IndlægEmne: Sv: Få det ud..   Få det ud.. - Page 37 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Få det ud..
Tilbage til toppen 
Side 37 af 37Gå til side : Forrige  1 ... 20 ... 35, 36, 37

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: