Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sally's Graphics! =D Tirs Jun 30, 2009 5:34 pm
Hii folkens!! Nu ville jeg prøve at starte en graphic topic, så jeg kunne hjælpe folk hvis de havde brug for en wallpaper eller en signature. Så det eneste i skal gøre, det er: Navn: Billeder(Max 5): Vil du have dit navn på billedet? Wallpaper eller sig: Farve: Hvad skal der stå på billedet: Noget andet du vil have på? fx, stjerner, hjerte eller sådan:
Jeg kan også farve folk, så sådan at de for en anden hår farve eller hudfarve eller øjne farve! Kan også gøre folk til vampyr =P Men så skal billederne være rigtig tydeligt hvis jeg skal lave vampyr tænder eller øjne. Så hvis i har lyst til noget af det så skriv endelig!
Nogle ting jeg har lavet før:
Wallpaper:
Signature:
Mette (: Miss Halloween
Antal indlæg : 357 Age : 31 Location : odense S. Registration date : 24/01/09
Duu må også gerne lave een til mig, hvis du har tid og lyst (:
Billeder(Max 5): Bare et godt et af Danny (: Vil du have dit navn på billedet? Ja tak. Bare DeeDeelicious eller Johanne (: Wallpaper eller sig: WallPaper Farve: Lysegrøn Hvad skal der stå på billedet: D.A.D.J; The one&only Noget andet du vil have på? fx, stjerner, hjerte eller sådan: Det må du bestemme (:
Du må også godt udelade teksten, hvis det passer bedre uden (:
Sally-Judd Admin
Billeder(Max 5): Bare et godt et af Danny (: Vil du have dit navn på billedet? Ja tak. Bare DeeDeelicious eller Johanne (: Wallpaper eller sig: WallPaper Farve: Lysegrøn Hvad skal der stå på billedet: D.A.D.J; The one&only Noget andet du vil have på? fx, stjerner, hjerte eller sådan: Det må du bestemme (:
okay =D Jeg vil gøre mit bedste.
DeeDeelicious Star Girl
Antal indlæg : 562 Age : 29 Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD Registration date : 08/05/09
okay =D Jeg vil gøre mit bedste.
Thank.You! Thank.You! Thank.You!
Sally-Judd Admin
du må godt lave et wallpaper til mig(: Du bestemmer helt selv, bare det er et billede af McFLY, og en af deres sang-tekster derpå(:
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Sally's Graphics! =D Man Jul 06, 2009 12:03 am
Sidsel skrev:
Sally-Judd skrev:
Sidsel skrev:
Tænkte på hvordan fik du det program til at lave alt det ? (: Ville vildt gerne have det nemlig!
Jeg fik det af min fætter hehe =)
hvordan link eller?
Nej via usb stik hehe =D
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: Sally's Graphics! =D Man Jul 06, 2009 12:11 am
Sally-Judd skrev:
Sidsel skrev:
Sally-Judd skrev:
Sidsel skrev:
Tænkte på hvordan fik du det program til at lave alt det ? (: Ville vildt gerne have det nemlig!
hvordan link eller?
Nej via usb stik hehe =D
nåårh okey heh så er det vel ikke noget jeg kan få er det?
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Sally's Graphics! =D Man Jul 06, 2009 12:12 am
Sidsel skrev:
Sally-Judd skrev:
Sidsel skrev:
Sally-Judd skrev:
Sidsel skrev:
hvordan link eller?
Nej via usb stik hehe =D
nåårh okey heh så er det vel ikke noget jeg kan få er det?
der er mange der har programmet, men det er ret dyrt, men hvis du har en ven eller noget der også har det ka du jo bare få vedkommende til at ligge programmet over på en USB til dig (:
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Sally's Graphics! =D Man Jul 06, 2009 12:23 am
Sara(: skrev:
du må godt lave et wallpaper til mig(: Du bestemmer helt selv, bare det er et billede af McFLY, og en af deres sang-tekster derpå(:
Jo det vil jeg gerne =D Begynder på den i morgen =P
Sally-Judd Admin