Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 mcfly street team shop!

Go down 
+4
Mette (:
Mille
DeeDeelicious
NinnaMaleneJones!
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

mcfly street team shop! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mcfly street team shop!   mcfly street team shop! - Page 2 EmptySøn Dec 12, 2010 12:58 am

Line skrev:
MissFletcherlicius skrev:
Line skrev:
MissFletcherlicius skrev:
Jeg synes bare ikke man skal sidde ned til nogen koncerter - Da vi fik Guest pladser til McFly i Newcastle forrest, synes jeg heller ikke det var noget ved, man skal da stå op og danse, det gjorde jeg osse da jeg var til McFly show i Dublin og jeg var høj gravid... eller det synes jeg i hvert fald..hehe
Men folk sidder jo heller ikke ned? Very Happy vi står op på samme måde oppe foran bare med mere plads.. Og ja, der er en federe stemning oppe foran, men det går bare ikke lige med hendes helbred lige nu (:

Jeg mener heller ikke at stå helt oppe foran - det er jeg for gammel til, sådan noget masen, men at man kan komme så langt frem til scene som man vil også gå tilbage igen, hvis man har lyst. Det kan jeg godt li Wink

Men kan godt forstå det, hvis din veninde ikke har det så godt Smile

Men shit jeg glæder mig...weeeeeeeeeeeee
'

også mig! helt vildt! Very Happy

Danny har sagt i en chat at han vil holde sådan nogle Pioneer Partyes, bland andet på Wembley, må håbe at det bliver til noget - kunne være fedt osse nu hvor vi har fået vores Pioneer kort, de er ret seje..hehe
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

mcfly street team shop! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mcfly street team shop!   mcfly street team shop! - Page 2 EmptySøn Dec 12, 2010 12:59 am

MissFletcherlicius skrev:
Line skrev:
MissFletcherlicius skrev:
Line skrev:
MissFletcherlicius skrev:
Jeg synes bare ikke man skal sidde ned til nogen koncerter - Da vi fik Guest pladser til McFly i Newcastle forrest, synes jeg heller ikke det var noget ved, man skal da stå op og danse, det gjorde jeg osse da jeg var til McFly show i Dublin og jeg var høj gravid... eller det synes jeg i hvert fald..hehe
Men folk sidder jo heller ikke ned? Very Happy vi står op på samme måde oppe foran bare med mere plads.. Og ja, der er en federe stemning oppe foran, men det går bare ikke lige med hendes helbred lige nu (:

Jeg mener heller ikke at stå helt oppe foran - det er jeg for gammel til, sådan noget masen, men at man kan komme så langt frem til scene som man vil også gå tilbage igen, hvis man har lyst. Det kan jeg godt li Wink

Men kan godt forstå det, hvis din veninde ikke har det så godt Smile

Men shit jeg glæder mig...weeeeeeeeeeeee
'

også mig! helt vildt! Very Happy

Danny har sagt i en chat at han vil holde sådan nogle Pioneer Partyes, bland andet på Wembley, må håbe at det bliver til noget - kunne være fedt osse nu hvor vi har fået vores Pioneer kort, de er ret seje..hehe

Er det rigtigt? nice! jeg har ikke fået mine pakke endnu. :/
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

mcfly street team shop! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mcfly street team shop!   mcfly street team shop! - Page 2 EmptySøn Dec 12, 2010 1:02 am

Den skal nok komme. Min veninde har heller ikke fået sin endnu

Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

mcfly street team shop! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mcfly street team shop!   mcfly street team shop! - Page 2 EmptySøn Dec 12, 2010 1:03 am

MissFletcherlicius skrev:
Den skal nok komme. Min veninde har heller ikke fået sin endnu


Det er jeg nu heller ikke i tvivl om, men vil gerne have den nu!! skal du alene afsted til Wembley?
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

mcfly street team shop! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mcfly street team shop!   mcfly street team shop! - Page 2 EmptySøn Dec 12, 2010 1:04 am

Nåh men jeg bliver nød til at logge af nu, min lille dreng er lige vågnet og vil have sin mor med i seng Smile

Men hyggeligt at snakke med dig - vi må lige snakke videre om den side der Smile

Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

mcfly street team shop! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mcfly street team shop!   mcfly street team shop! - Page 2 EmptySøn Dec 12, 2010 7:41 pm

Yups, jeg skal alene afsted Smile
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

mcfly street team shop! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mcfly street team shop!   mcfly street team shop! - Page 2 EmptySøn Dec 12, 2010 8:19 pm

MissFletcherlicius skrev:
Yups, jeg skal alene afsted Smile

Okay (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mcfly street team shop! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: mcfly street team shop!   mcfly street team shop! - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
mcfly street team shop!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Street Team!
» mcfly med 3 ord :)
» Har du den nye cd fra mcfly..???

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: