Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Viunge

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Viunge Empty
IndlægEmne: Viunge   Viunge EmptySøn Sep 06, 2009 4:03 pm

Jeg ved ikke rigtigt om det er blevet lagt ind før.
Hvis det ikke gør, så kommer det til det nu. Det er en artikel angående Mcfly og Jonas Brothers.
Da de spillede sammen i London, det er lavet af vi unge.

http://www.viunge.dk/Stjerner/GOSSIP/Jonas_Brothers_og_McFly_i_duet.aspx
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Viunge Empty
IndlægEmne: Sv: Viunge   Viunge EmptySøn Sep 06, 2009 5:42 pm

læste det for et stykke tid siden. super ærgeligt at de "sammenligner" dem lidt :/
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Viunge Empty
IndlægEmne: Sv: Viunge   Viunge EmptySøn Sep 27, 2009 9:57 pm

Ville bare lige fortælle alle der ikke ved det at jeg er i denne månedes viunge Wink snakker om hvordan det er at være fan af drengene.. Prøvede så vidt muligt at få dem til at forstå at man ikke behøver at være viiildt "teenage-agtig" for at være fan, men de har undgået at skrive noget af det ind, og så har de drejet nogle af mine ord.. Men ellers er det ok Wink (bortset fra rigtig rigtig dååårlige billeder, der får mig til at se ultra lille og tyk ud xD)
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Viunge Empty
IndlægEmne: Sv: Viunge   Viunge EmptySøn Sep 27, 2009 10:19 pm

Line skrev:
Ville bare lige fortælle alle der ikke ved det at jeg er i denne månedes viunge Wink snakker om hvordan det er at være fan af drengene.. Prøvede så vidt muligt at få dem til at forstå at man ikke behøver at være viiildt "teenage-agtig" for at være fan, men de har undgået at skrive noget af det ind, og så har de drejet nogle af mine ord.. Men ellers er det ok Wink (bortset fra rigtig rigtig dååårlige billeder, der får mig til at se ultra lille og tyk ud xD)

ka du scanne artiklen ind? ville gerne læse det, men har ikk lyst til at købe bladet hehe..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Viunge Empty
IndlægEmne: Sv: Viunge   Viunge Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Viunge
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: