Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: HVAD ??? SKYND JER OG SE DET HER ! Man Okt 19, 2009 4:35 pm
Her lige læst det her :
McFly’s Star Girl will be played in space!!! That’s right in an amazing sequence of events that started with just one tweet followed by a wave of re-tweets from McFly fans, 30 secs of McFly’s ‘Star Girl’ will be played on the internatio...nal space station currently orbiting the earth. Even as we write this we can’t quite believe it’s true – I mean come on… how often do you get to tell the world that your favourite song is getting played 1000’s of miles into space – it’s stellar news! The song will be played on October 21st at 11.30am EDT to the astronauts aboard the international space station and is part of a NASA ‘tweetup’ where 35 people will get to talk to the astronauts via twitter. Back here on earth NASA TV and website will be giving live coverage of the event including showing the full length video of McFly’s ‘Star Girl’ You can hook up with NASA at www.nasa.gov/home/ Get the champagne supernovas at the ready – the galaxy is about to be introduced to McFly!
Kan det overhoved passe ?? Har ikke lige kunne finde noget om det , så kan ikke tjekke hvor oprigtigt det er ,
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: HVAD ??? SKYND JER OG SE DET HER ! Man Okt 19, 2009 4:50 pm
Det passer Tom skrev det selv inde på twitter! Det er SÅ sygt, vildt fedt
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: HVAD ??? SKYND JER OG SE DET HER ! Man Okt 19, 2009 5:55 pm
Yeeaah ;D Jeg fandt ud af det på twitter! It's amazing! ;D
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: HVAD ??? SKYND JER OG SE DET HER ! Man Okt 19, 2009 7:27 pm
Ja helt enig , virkelig fedt !! Men altså det bliver alligevel ikke noget vi kommer til at se noget til , på nær når det kommer på youtube ! Hvorfor er Danmark sådan et nedon land ??
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: HVAD ??? SKYND JER OG SE DET HER ! Man Okt 19, 2009 7:38 pm
Det er virkelig nice! Og det betyder da ikke noget at vi ikke kan se det i dk, det der betyder noget er at os fans har hjulpet Drengene med at få et ønskee opfyldt ved at holde sammen! også er det jo bare vildt sejt at Nasa gider at bruge tid på det!
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: HVAD ??? SKYND JER OG SE DET HER ! Man Okt 19, 2009 7:52 pm
Line skrev:
Det er virkelig nice! Og det betyder da ikke noget at vi ikke kan se det i dk, det der betyder noget er at os fans har hjulpet Drengene med at få et ønskee opfyldt ved at holde sammen! også er det jo bare vildt sejt at Nasa gider at bruge tid på det!
Ja ja , selvfølgelig , men sys bare stadig det er underligt ! Altså selvfølgelig betyder det meget for drengene , men virkelig et underligt ønske synes jeg !
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: HVAD ??? SKYND JER OG SE DET HER ! Man Okt 19, 2009 8:32 pm
Well.. Tom er jo utroligt fascineret af rummet, så jeg synes bare det er fedt! (:
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: HVAD ??? SKYND JER OG SE DET HER ! Man Okt 19, 2009 9:12 pm
haha. det sgu rimelig nice!
DeeDeelicious Star Girl
Antal indlæg : 562 Age : 29 Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD Registration date : 08/05/09
Emne: Sv: HVAD ??? SKYND JER OG SE DET HER ! Tirs Okt 20, 2009 7:42 pm
*[SKRIIIG]* Ajji, hvor freakin' nice (:'
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: HVAD ??? SKYND JER OG SE DET HER ! Fre Okt 23, 2009 11:50 pm
Hmm min søster sagde idag at hun havde hørt fra en veninde at der havde været en løs forbindelse, så der var gået lidt koks i det? Er der nogen der ved om det passer? Jeg synes man burde ha hørt noget fra dem hvis det havde været et stort problem?
Line Admin
Emne: Sv: HVAD ??? SKYND JER OG SE DET HER ! Lør Okt 24, 2009 12:23 am
Ann-Jones skrev:
Hmm min søster sagde idag at hun havde hørt fra en veninde at der havde været en løs forbindelse, så der var gået lidt koks i det? Er der nogen der ved om det passer? Jeg synes man burde ha hørt noget fra dem hvis det havde været et stort problem?
Der var en løs forbindelse, de røg vidst ud af kontakt med astronauterne. Men det var vidst ikke noget stort, og det var kun lige inden de alligevel skulle fortælle om hvorfor de havde valgt Star Girl.
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: HVAD ??? SKYND JER OG SE DET HER ! Lør Okt 24, 2009 1:06 am
Line skrev:
Ann-Jones skrev:
Der var en løs forbindelse, de røg vidst ud af kontakt med astronauterne. Men det var vidst ikke noget stort, og det var kun lige inden de alligevel skulle fortælle om hvorfor de havde valgt Star Girl.
nå ok min søster fik det til at lyde helt vildt...