Samfundsfag! godt nok har jeg ikke kristendom mere, men samfundsfag er virkelig mere spændende!
live koncerter eller konverter i tv?
live koncerter!? doh xD (undskyld næsvisheden, men elsker virkelig live koncerter så højt!!!!
fakta eller superbest?
DeeDeelicious Star Girl
Antal indlæg : 562 Age : 29 Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD Registration date : 08/05/09
Emne: Sv: Eller....??.... Søn Apr 11, 2010 12:02 pm
FAKTA!!!!!
gardin vs. Persienner?
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Eller....??.... Søn Apr 11, 2010 7:54 pm
Mille skrev:
Ann-Jones skrev:
Mille skrev:
Carolaade skrev:
Coca Cola!
Fadøl eller dåseøl?
fadøl!!!!! Yums med sådan en øllebajer (y) (Årh hvor er jeg dog feminin...)
Kuglepen eller blyant?
Havde helt klart valgt dåseøl, fadøl er blandet så meget op med vand:S
blyant, skriver for ofte forkert og det blir ret grimt når man skriver med kuglepind
McD vs Burger King (ka ikk huske om den har været her:S)
Burger king! (endnu en beslutning der ikke er ret mange der er enige i xD)
Jeg bryder mig ikke så meget om dåseøl.. synes de smager af (sjovt nok!) dåse... Og vil allerhelst have øl på flaske. Det er også bedst for miljøet ^^
Samfundsfag eller Kristendom?
Havde også klart valgt Burger King, de har 10 gange bedre pomme fritter... og så bliver det først lavet når man bestiller ordren... men får altid min søster til at lave en helt ny burger til mig hvis jeg går på McD når hun er på arbejde... Havde også valgt dem på flaske...
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Eller....??.... Søn Apr 11, 2010 7:56 pm
DeeDeelicious skrev:
FAKTA!!!!!
gardin vs. Persienner?
Persienner, med mindre man må vælge platie gardiner (eller hvordan det nu staves... de er lidt persienne agtige...)
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: Eller....??.... Søn Apr 11, 2010 9:44 pm
Har en god en her!!
Charter Ferie vs Storby Ferie
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Eller....??.... Man Apr 12, 2010 11:56 am
Stargirl skrev:
Har en god en her!!
Uh det er en god en, hmm...
jeg ka ikk bruge en hel uge på at ligge på en strand der ska også ske noget, men vælger storby ferie i sydens sol det er en god blanding... Ska til Marseilles i år
hmm...
mobil vs. computer?
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Eller....??.... Man Apr 12, 2010 4:04 pm
Ann-Jones skrev:
Stargirl skrev:
Har en god en her!!
Uh det er en god en, hmm...
jeg ka ikk bruge en hel uge på at ligge på en strand der ska også ske noget, men vælger storby ferie i sydens sol det er en god blanding... Ska til Marseilles i år
hmm...
mobil vs. computer?
computer !!!! elsker min computer!!! ved seriøst ikke hvad jeg skulle gøre uden den ^^ (geek!)