Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Party girl Music video.

Go down 
+3
Mille
Carolaade
Line
7 deltagere
ForfatterBesked
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyTors Aug 19, 2010 5:09 pm

Så er den officielle Party girl musikvideo på internettet.. hvad synes I?


http://video.uk.msn.com/watch/video/exclusive-mcfly-party-girl/2t9dkzhi
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyTors Aug 19, 2010 6:16 pm

jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige til den..
for det første forstår jeg ikke rigtig hvorfor der skal være vampyr-agtigt? Suspect
og ja, syntes egentligt det er en ret mærkelig video s:
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyFre Aug 20, 2010 12:02 am

Carolaade skrev:
jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige til den..
for det første forstår jeg ikke rigtig hvorfor der skal være vampyr-agtigt? Suspect
og ja, syntes egentligt det er en ret mærkelig video s:

Ja! jeg har det lidt på samme måde.. Jeg forstår den ikke, og synes måske de skulle have lavet noget andet end vampyrer.. og samtidig synes jeg så også den er lidt sej Wink
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyLør Aug 21, 2010 11:23 am

altså.... den er ret fed... Men også ret sær! :-D
- Mere normal McFly og mindre vampyr McFly....
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptySøn Aug 22, 2010 10:41 pm

Synes det er mærkeligt at de ændre sig sådan, synes videoen er fin nok. Men sangen?! SANGEN?! Hvor er mcfly stemningen? Er stemningen blevet til en natklub?
Men alligevel kan man under alt det der halløj, godt mærke den gode gamle McFly ånd Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptySøn Aug 22, 2010 11:26 pm

Stargirl skrev:
Synes det er mærkeligt at de ændre sig sådan, synes videoen er fin nok. Men sangen?! SANGEN?! Hvor er mcfly stemningen? Er stemningen blevet til en natklub?
Men alligevel kan man under alt det der halløj, godt mærke den gode gamle McFly ånd Very Happy

Jeg havde det lidt på samme måde i starten.. men nu har jeg efterhånden hørt sangen mange gange (hihih... den er god!) og jeg kan faktisk nemt se drengene i den.. De forandrer sig.. men altså, det gør vi jo for pokker også selv! Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyMan Aug 23, 2010 5:38 pm

Line skrev:
Stargirl skrev:
Synes det er mærkeligt at de ændre sig sådan, synes videoen er fin nok. Men sangen?! SANGEN?! Hvor er mcfly stemningen? Er stemningen blevet til en natklub?
Men alligevel kan man under alt det der halløj, godt mærke den gode gamle McFly ånd Very Happy

Jeg havde det lidt på samme måde i starten.. men nu har jeg efterhånden hørt sangen mange gange (hihih... den er god!) og jeg kan faktisk nemt se drengene i den.. De forandrer sig.. men altså, det gør vi jo for pokker også selv! Rolling Eyes

Lige mine ord Line! Very Happy
Jeg gik rundt og sang den idag! Haha Så den er måske ikke så tosset alligvel Wink
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyMan Aug 23, 2010 8:11 pm

jeg har virkelig svært ved at forholde mig til videoen.
for jeg synes det er en helt vild fed sang, men videoen passer bare overhovedet ikke til det der bliver sunget om.
det jo bare klip fra den der film-ting de har lavet.. Suspect
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyTirs Aug 24, 2010 8:19 pm

Carolaade skrev:
jeg har virkelig svært ved at forholde mig til videoen.
for jeg synes det er en helt vild fed sang, men videoen passer bare overhovedet ikke til det der bliver sunget om.
det jo bare klip fra den der film-ting de har lavet.. Suspect

Ja det har du endlig ret i...
Troede de lavede en musik video hvor fansene sendte videoer ind?
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyTirs Aug 24, 2010 10:34 pm

Stargirl skrev:
Carolaade skrev:
jeg har virkelig svært ved at forholde mig til videoen.
for jeg synes det er en helt vild fed sang, men videoen passer bare overhovedet ikke til det der bliver sunget om.
det jo bare klip fra den der film-ting de har lavet.. Suspect

Ja det har du endlig ret i...
Troede de lavede en musik video hvor fansene sendte videoer ind?

- det er bare fan-edition. den med fansvideoerne..
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyOns Aug 25, 2010 9:59 am

Line skrev:
Stargirl skrev:
Carolaade skrev:
jeg har virkelig svært ved at forholde mig til videoen.
for jeg synes det er en helt vild fed sang, men videoen passer bare overhovedet ikke til det der bliver sunget om.
det jo bare klip fra den der film-ting de har lavet.. Suspect

Ja det har du endlig ret i...
Troede de lavede en musik video hvor fansene sendte videoer ind?

- det er bare fan-edition. den med fansvideoerne..

Nåårrrh ej hvor kedeligt... BUUh!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyOns Aug 25, 2010 12:15 pm

Videoen er jo en slags trailer til den 30 min lange film de har lavet. Derfor er den svær at forstå Very Happy
Jeg syns den er fed Very Happy også sangen..
Tilbage til toppen Go down
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyOns Aug 25, 2010 4:59 pm

Hmm, jeg synes også, det er en ret mærkelig video. Den har jo ikke noget med "party girls" at gøre! scratch Og jeg er overhovedet ikke vild med de der ord, der flyver over skærmen undervejs, med de røde skyer i baggrunden. Det virker bare malplaceret og kikset, synes jeg. Neutral Tror vampyrtemaet kommer af sætningen "so pull your collar up, before she sinks her teeth in".
Men altså, de er jo stadig fantastiske! I love you Jeg har efterhånden vænnet mig til sangen nu og synes, den er super fed, så måske videoen også bare skal have lidt tid? Razz
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyOns Aug 25, 2010 8:06 pm

Sally-Judd skrev:
Videoen er jo en slags trailer til den 30 min lange film de har lavet. Derfor er den svær at forstå Very Happy
Jeg syns den er fed Very Happy også sangen..

Er musikvideoen også en trailer? Suspect
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyOns Aug 25, 2010 10:44 pm

Carolaade skrev:
Sally-Judd skrev:
Videoen er jo en slags trailer til den 30 min lange film de har lavet. Derfor er den svær at forstå Very Happy
Jeg syns den er fed Very Happy også sangen..

Er musikvideoen også en trailer? Suspect


Hihi.. og jeg er så dum at jeg slet ikke vidste der ville komme en 30 minutter film.. Hvorfor laver de en 30 minutter film om vampyrer? Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyOns Aug 25, 2010 10:45 pm

McFLY_DK skrev:
Hmm, jeg synes også, det er en ret mærkelig video. Den har jo ikke noget med "party girls" at gøre! scratch Og jeg er overhovedet ikke vild med de der ord, der flyver over skærmen undervejs, med de røde skyer i baggrunden. Det virker bare malplaceret og kikset, synes jeg. Neutral Tror vampyrtemaet kommer af sætningen "so pull your collar up, before she sinks her teeth in".
Men altså, de er jo stadig fantastiske! I love you Jeg har efterhånden vænnet mig til sangen nu og synes, den er super fed, så måske videoen også bare skal have lidt tid? Razz

Ja.. Ellers må vi håbe fan-videoen bliver fantastisk! :b
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyFre Aug 27, 2010 12:11 am

Line skrev:
Carolaade skrev:
Sally-Judd skrev:
Videoen er jo en slags trailer til den 30 min lange film de har lavet. Derfor er den svær at forstå Very Happy
Jeg syns den er fed Very Happy også sangen..

Er musikvideoen også en trailr? Suspect


Hihi.. og jeg er så dum at jeg slet ikke vidste der ville komme en 30 minutter film.. Hvorfor laver de en 30 minutter film om vampyrer? Rolling Eyes
Jeg ved det ikke =)
Men jeg må ærligtalt sige jeg er meget glad for det! =D Jeg ELSKER vampyr film. Og McFLY som vampyr? Why not =P haha..
Harry er en hottie, som vampyr =) De ser alle 4 fantastiske ud og glæder mig til den 30 min lange film =P
Tilbage til toppen Go down
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyMan Aug 30, 2010 5:12 pm

FORRESTEN:

Vi SKAL ha Party Girl-videoen boblet i Boogie!! Så skriv, skriv, skriv alle sammen og be pænt om lov. Very Happy Jeg har allerede gjort det, og jeg giver jeg selvfølgelig besked hvis/når de svarer. Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyMan Aug 30, 2010 5:59 pm

McFLY_DK skrev:
FORRESTEN:

Vi SKAL ha Party Girl-videoen boblet i Boogie!! Så skriv, skriv, skriv alle sammen og be pænt om lov. Very Happy Jeg har allerede gjort det, og jeg giver jeg selvfølgelig besked hvis/når de svarer. Smile
Så har jeg også skrevet! (:
Tilbage til toppen Go down
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyTirs Aug 31, 2010 4:36 pm

Så har jeg fået svar fra Boogie:

"Hej Henriette. Der er mange, som efterspørger McFly's nyeste video. Problemet er bare, at de for øjeblikket ikke har et dansk pladeselskab, som kan give videoen videre til os. Men hvis det skulle gå i orden, bliver de forhåbentlig vist i Boogie inden for den nærmeste fremtid Smile"

Åååh, hvorfor har de ikke noget pladeselskab?? Troede da Universal var i alle lande... :/ Håber det lykkes!!
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyTirs Aug 31, 2010 5:04 pm

McFLY_DK skrev:
Så har jeg fået svar fra Boogie:

"Hej Henriette. Der er mange, som efterspørger McFly's nyeste video. Problemet er bare, at de for øjeblikket ikke har et dansk pladeselskab, som kan give videoen videre til os. Men hvis det skulle gå i orden, bliver de forhåbentlig vist i Boogie inden for den nærmeste fremtid Smile"

Åååh, hvorfor har de ikke noget pladeselskab?? Troede da Universal var i alle lande... :/ Håber det lykkes!!

Ej hvor træls! jeg har netop skrevet til Mcfly for at gøre dem opmærksom på det.. Men ja.. Af de 1000000000 beskeder de får hver dag, skal man jo ikke lige regne med de ser den (:
Tilbage til toppen Go down
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyOns Sep 01, 2010 12:22 am

Line skrev:
McFLY_DK skrev:
Så har jeg fået svar fra Boogie:

"Hej Henriette. Der er mange, som efterspørger McFly's nyeste video. Problemet er bare, at de for øjeblikket ikke har et dansk pladeselskab, som kan give videoen videre til os. Men hvis det skulle gå i orden, bliver de forhåbentlig vist i Boogie inden for den nærmeste fremtid Smile"

Åååh, hvorfor har de ikke noget pladeselskab?? Troede da Universal var i alle lande... :/ Håber det lykkes!!

Ej hvor træls! jeg har netop skrevet til Mcfly for at gøre dem opmærksom på det.. Men ja.. Af de 1000000000 beskeder de får hver dag, skal man jo ikke lige regne med de ser den (:

Jeg har gjort det samme. Det er da et forsøg værd. Smile De (eller pladeselskabsfolkene) reagerede for nogle år siden, da jeg skrev til dem på MySpace. Vi må krydse fingre!!
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  EmptyTirs Sep 07, 2010 3:58 pm

er jeg virkelig den eneste der bare synes at det her er det værste lort de nogensinde har lavet ?!
synes virkelig det er dårlig? og er sgu efterhånden blevet ret så træt af alt det twilight-vampyr-pis!
McFly kære drenge, det her er sgu en ommer ! satme ikke godt?!
og synes også bare det er ærgeligt at den her sang sælger på sex?! hallo de spiller sgu godt nok til at de ikke behøver en stripper i en brændende vampyr mund for at kunne sælge ! mor er ikke vred... mor er SKUFFET!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Party girl Music video.  Empty
IndlægEmne: Sv: Party girl Music video.    Party girl Music video.  Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Party girl Music video.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Be on the One 08 video
» Part Girl Fan musicvideo
» McFly - I Kissed a Girl
» Min Danny Jones video

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Medier-
Gå til: