Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ej for fanden....

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

Ej for fanden.... Empty
IndlægEmne: Ej for fanden....   Ej for fanden.... EmptySøn Okt 31, 2010 12:28 am

Så havde jeg bare skrevet en Ide til deres Webchat konkurrence om at komme med til deres Release Party i London på mandag... and guess what

JEG HAR VUNDET BILLETTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det værste er bare at jeg ved ikke om jeg kan komme afsted, da min bette dreng er syg og fordi jeg var i London i sidste uge osse..AHHHHHHHHHHHHH ikke for noget, men jeg hader Mcfly og alle deres "kun-2-dages-varsels-ideer-om-at-inviterer-fans-med-til-noget" ideer!!!!!

Nåh men jeg må lige sove på det og se hvad der sker imorgen...
Tilbage til toppen Go down
Thea
McFlyer
McFlyer
Thea


Antal indlæg : 59
Age : 28
Location : Fyn
Registration date : 10/07/09

Ej for fanden.... Empty
IndlægEmne: Sv: Ej for fanden....   Ej for fanden.... EmptySøn Okt 31, 2010 12:13 pm

MissFletcherlicius skrev:
Så havde jeg bare skrevet en Ide til deres Webchat konkurrence om at komme med til deres Release Party i London på mandag... and guess what

JEG HAR VUNDET BILLETTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det værste er bare at jeg ved ikke om jeg kan komme afsted, da min bette dreng er syg og fordi jeg var i London i sidste uge osse..AHHHHHHHHHHHHH ikke for noget, men jeg hader Mcfly og alle deres "kun-2-dages-varsels-ideer-om-at-inviterer-fans-med-til-noget" ideer!!!!!

Nåh men jeg må lige sove på det og se hvad der sker imorgen...

Fuck hvor fedt!! Very Happy
Hader det også! Det er altid på en hverdag, og i skoletiden.

Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Ej for fanden.... Empty
IndlægEmne: Sv: Ej for fanden....   Ej for fanden.... EmptySøn Okt 31, 2010 4:08 pm

MissFletcherlicius skrev:
Så havde jeg bare skrevet en Ide til deres Webchat konkurrence om at komme med til deres Release Party i London på mandag... and guess what

JEG HAR VUNDET BILLETTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det værste er bare at jeg ved ikke om jeg kan komme afsted, da min bette dreng er syg og fordi jeg var i London i sidste uge osse..AHHHHHHHHHHHHH ikke for noget, men jeg hader Mcfly og alle deres "kun-2-dages-varsels-ideer-om-at-inviterer-fans-med-til-noget" ideer!!!!!

Nåh men jeg må lige sove på det og se hvad der sker imorgen...

Haha.. Hvor heldig har man lige lov til at være? Very Happy Ja, jeg deltog heller ikke fordi det var en mandag og for sen udmelding Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Ej for fanden.... Empty
IndlægEmne: Sv: Ej for fanden....   Ej for fanden.... EmptyMan Nov 08, 2010 10:29 pm

MissFletcherlicius skrev:
Så havde jeg bare skrevet en Ide til deres Webchat konkurrence om at komme med til deres Release Party i London på mandag... and guess what

JEG HAR VUNDET BILLETTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det værste er bare at jeg ved ikke om jeg kan komme afsted, da min bette dreng er syg og fordi jeg var i London i sidste uge osse..AHHHHHHHHHHHHH ikke for noget, men jeg hader Mcfly og alle deres "kun-2-dages-varsels-ideer-om-at-inviterer-fans-med-til-noget" ideer!!!!!

Nåh men jeg må lige sove på det og se hvad der sker imorgen...

Kom du afsted? (:
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Ej for fanden.... Empty
IndlægEmne: Sv: Ej for fanden....   Ej for fanden.... EmptyOns Nov 10, 2010 6:17 pm

arh det er bare uheld i held det der... hvor fedt at du bare vinder det, men synd at du så ikk alligevel ka komme med hehe...
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

Ej for fanden.... Empty
IndlægEmne: Sv: Ej for fanden....   Ej for fanden.... EmptyMan Nov 22, 2010 1:28 pm

Jeg kom desværre ikke af sted fordi der ikke var nogen fly forbindelse der passede også kostede det osse over 3000kr. Det synes jeg alligevel ikke jeg ville give....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ej for fanden.... Empty
IndlægEmne: Sv: Ej for fanden....   Ej for fanden.... Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Ej for fanden....
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: