Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 A little presentation. xx

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
McPoynter_xo
Moderator
Moderator
McPoynter_xo


Antal indlæg : 1
Age : 29
Location : Amager
Registration date : 15/04/11

A little presentation. xx Empty
IndlægEmne: A little presentation. xx   A little presentation. xx EmptyFre Apr 15, 2011 8:34 pm

Hola! Syntes lige jeg ville fortælle lidt om mig selv.

- Henrijette, 15 år, og jeg er fra Vest Amager.
- Min fritid bliver for det meste brugt på Twitter, Tumblr, SuperCity og selvfølgelig venner/veninder.
- Derudover er jeg også FDF'er(Spejder) og har snart været det i 10 år!
- Som i nok har fundet ud af, så er jeg stor fan af McFly! Men er også fan af MCR, Lady Gaga, Kings Of Leon, 30 Secons To Mars og mange andre. (Just ask)
- Mit yndlings McFly album er helt klart Motion In The Ocean, da de fleste af mine yndlingssange er derpå, såsom "Walk In The Sun", "Little Joanna" og "Sorry's Not Good Enough".
- Derudover elsker jeg sangen; "She Falls Asleep 2". Den eneste sang der kan få mig til tude!

SuperCity: McPoynter_xo
Twitter: McPoynter_xo
Tumblr: somuchlovetosafe.tumblr.com

- Feel free to ask me anything! xx
Tilbage til toppen Go down
http://somuchlovetosafe.tumblr.com
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

A little presentation. xx Empty
IndlægEmne: Sv: A little presentation. xx   A little presentation. xx EmptyFre Apr 15, 2011 11:01 pm

Fantastisk med endnu et nyt ansigt! (: velkommen til.

Desværre er det ikke så meget gang i forummet herinde, lige for tiden. Men håber da du vil hygge dig herinde alligevel ( :

Hilsen Line.
Tilbage til toppen Go down
 
A little presentation. xx
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Præsenter dig selv!-
Gå til: