Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D Empty
IndlægEmne: Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D   Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D EmptyTirs Apr 19, 2011 2:16 pm

Hey allesammen!! Som i nok ved, så er Gi og Tom blevet forlovet!!
Det er bare så godt.. Jeg synes det fedt Tom fortæller det på den måde,
til fansene =D De passer bare så godt sammen! Og jeg tænkte bare FINALLY,
da jeg så det haha. =D
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D Empty
IndlægEmne: Sv: Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D   Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D EmptyTirs Apr 19, 2011 5:15 pm

Synes det er godt! De passer super sammen! ( : Men iih jeg synes det er mærkeligt at tænke på haha! ( : de er jo stadig så unge! :b Derved ikke sagt de ikke skal giftes.. For jeg er også super super glad på deres vegne! ( : Og man har jo som sagt også set det komme. Men held og lykke til de to. Er sikker på at deres bryllup bliver et af de flotteste nogensinde!
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D Empty
IndlægEmne: Sv: Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D   Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D EmptyTirs Apr 19, 2011 6:01 pm

Line skrev:
Synes det er godt! De passer super sammen! ( : Men iih jeg synes det er mærkeligt at tænke på haha! ( : de er jo stadig så unge! :b Derved ikke sagt de ikke skal giftes.. For jeg er også super super glad på deres vegne! ( : Og man har jo som sagt også set det komme. Men held og lykke til de to. Er sikker på at deres bryllup bliver et af de flotteste nogensinde!
Så unge? =P haha Hvad skal jeg så sige, som forlovet? Men ja det er lidt sjovt at tænke over. men de har været sammen i 7 år =P de har ventet længe. de er i et passende alder. Elsker Danny og Dougies kommentar på twitter efter de skrev, at de var blevet forlovet =D
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D Empty
IndlægEmne: Sv: Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D   Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D EmptyTirs Apr 19, 2011 10:14 pm

Sally-Judd skrev:
Line skrev:
Synes det er godt! De passer super sammen! ( : Men iih jeg synes det er mærkeligt at tænke på haha! ( : de er jo stadig så unge! :b Derved ikke sagt de ikke skal giftes.. For jeg er også super super glad på deres vegne! ( : Og man har jo som sagt også set det komme. Men held og lykke til de to. Er sikker på at deres bryllup bliver et af de flotteste nogensinde!
Så unge? =P haha Hvad skal jeg så sige, som forlovet? Men ja det er lidt sjovt at tænke over. men de har været sammen i 7 år =P de har ventet længe. de er i et passende alder. Elsker Danny og Dougies kommentar på twitter efter de skrev, at de var blevet forlovet =D


Haha.. Det er heller ikke på grund af alderen at jeg synes de er unge.. Det er nok fordi jeg jo har fulgt Tom i laaang tid, og synes stadig han er så ung som da jeg begyndte at høre dem... På en eller anden måde altså Very Happy
Men det er nok også fordi min storebror som kun er 1 dag yngre end Tom, kan jeg slet slet slet ikke forstille mig ham blive gift snart.. :b
- At du er forlovet synes jeg bare er fantastisk. At du i så "ung" en alder har fundet en du passer sammen med! Very Happy Tillykke
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D Empty
IndlægEmne: Sv: Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D   Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Tom og Gi er blevet FORLOVET!! =D =D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: