all-american rejects laver sygt god musik. jeg kan høre "move along" til mine dages ende. den er så god. og hans stemme. MH MH! vidste i at den er med i she's the man og one tree hill? ^^
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Anbefal et band. Søn Feb 24, 2008 2:01 pm
forsangeren (kiss kiss kiss) går på mit lille gymnasium.
man er vel sej ^^ har ikke fået sagt det fra dig endnu til ham sofie ;D
fuck, hvor nice ;O
ja tror ikke jeg har snakket med ham. ellers kan jeg ikke huske det i hvert fald fandt først ud af det her forleden - altså at han var berømt haha. men han ser meget dúné-agtig ud, så det undrede mig ikke :b
NinnaMaleneJones! Admin
Antal indlæg : 131 Age : 35 Location : aalborg Registration date : 27/12/07
Emne: Sv: Anbefal et band. Søn Feb 24, 2008 11:25 pm
er der nogen barometer-børn herinde btw?
der er masser af ny og anbefalelsesværdigt musik på det elektriske barometer hvert fald
Mill Little Joanna
Antal indlæg : 238 Age : 34 Location : Langt langt borte, Sjælland Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Anbefal et band. Tirs Mar 04, 2008 9:15 pm
Uhhhuh!! Har lige hørt noget nyt: Second Chance. Består af medlemmer fra 2 af mine yndlingsband Steve fra MIBL på guitar og han synger også og så kris fra Hypo på trommer.
Antal indlæg : 18 Age : 31 Location : Dougie's t-shirt... Registration date : 07/02/08
Emne: Sv: Anbefal et band. Tirs Mar 25, 2008 7:54 pm
FIGHTSTAR ! ! ! de styrer seriøst meget virkeligt! det er Charlie fre Busteds nye band og.. wow..
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Anbefal et band. Man Mar 31, 2008 8:28 pm
Simple plan Blink 182 New found glory Yellowcard son of dork Plain white T's Three days grace Maroon 5
puha, har en hel liste;)
McFlyAreMyHeroes Little Joanna
Antal indlæg : 214 Age : 31 Location : Holstebro Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Anbefal et band. Man Mar 31, 2008 10:17 pm
Moderator-NinnaMalene! skrev:
er der nogen barometer-børn herinde btw?
der er masser af ny og anbefalelsesværdigt musik på det elektriske barometer hvert fald
hvad er barometer-børn?
NinnaMaleneJones! Admin
Antal indlæg : 131 Age : 35 Location : aalborg Registration date : 27/12/07
Emne: Sv: Anbefal et band. Man Mar 31, 2008 10:23 pm
McFlyAreMyHeroes skrev:
hvad er barometer-børn?
hehe, det er bare sådan... kids der hører det elektriske barometer det er sådan et radioprogram hvor der er mange der skriver ind til, og når de så snakker om de andre lyttere, siger de tit barometer-børn. det er vist bare der det kommer fra
Emne: Sv: Anbefal et band. Man Mar 31, 2008 10:32 pm
Moderator-NinnaMalene! skrev:
McFlyAreMyHeroes skrev:
hvad er barometer-børn?
hehe, det er bare sådan... kids der hører det elektriske barometer det er sådan et radioprogram hvor der er mange der skriver ind til, og når de så snakker om de andre lyttere, siger de tit barometer-børn. det er vist bare der det kommer fra
nå okeeeey
Mill Little Joanna
Antal indlæg : 238 Age : 34 Location : Langt langt borte, Sjælland Registration date : 01/01/08
Ved ikk om der er nogen der har nævnt dem endnu, men vil da anbefale Spleen United sys de laver vildt godt musik...
McFly Moderator
Antal indlæg : 7 Age : 31 Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Anbefal et band. Søn Apr 06, 2008 2:47 am
avril lavigne celina ree evanescence
ManiPunk Little Joanna
Antal indlæg : 222 Age : 34 Location : NordVestFyn Registration date : 19/02/08
Emne: Sv: Anbefal et band. Søn Apr 06, 2008 2:57 am
Vil lige anbefale Mystery Jets Hørte dem som opvarmning til Kate Nash i går og har haft "Young Love" på hjernen lige siden Musikken er indie-rock-pop-agtig og klart et besøg på YouTube værd
Emne: Sv: Anbefal et band. Ons Apr 09, 2008 10:29 pm
kill hannah og magtens korridorer er to fede bands! xd
ManiPunk Little Joanna
Kunne næsten ikke genkende James, men er helt vild med sangen... Den er ret catchi'
Mill Little Joanna
Emne: Sv: Anbefal et band. Ons Jun 04, 2008 8:35 pm
Nu der er placeret links til andre videoer her vil jeg da også lægge et par... fra Hypo Psycho seføli Jeg har nævnt dem før (synes de fortjener det), men det her er et par akustiske videoer optaget fra deres tour"bus" her i maj, videoerne er ikke i verdens bedste kvalitet men giver et godt billede af bandet synes jeg, og snagene er gode...
Håber at der er et par stykker af jer derude som synes det er ok.
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Anbefal et band. Ons Jun 04, 2008 11:45 pm
Jeg kan godt lide Mcfly , nogle der kender dem ?? , Det er bare gas, i kan tage det (med mindre i er jøder selvfølgelig , ) Men ud over det kan jeg godt lide Martin , ham fra X-Factor , her er min ynglings sang med ham https://www.youtube.com/watch?v=e6UarfXVEEk Elsker den !!
Og så er der også lige en sang i bare SKAL høre, husk at lytte efter teksten . Og det er sådan en sang som skal høres færdig, vildt underholdende ! SKAL HØRES !! I skal ikke se videoen , kunne ikke finde andet , Men bare hør sangen !! https://www.youtube.com/watch?v=yqcYJzc6lKw
Håber i kan lide dem , især den sidste med Avenue Q , If you were gay ! Hehe ;P
ManiPunk Little Joanna
Emne: Sv: Anbefal et band. Tors Jun 05, 2008 12:39 am