Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Au Pair pige:

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Au Pair pige: Empty
IndlægEmne: Au Pair pige:   Au Pair pige: EmptySøn Feb 10, 2008 6:56 pm

Jeg er meget nervøs ved at ligge den her ind, synes ik selv den er så god men Embarassed Det er den første fanfic jeg laver så pleas være søde og skriv hvis i synes der skal laves noget om eller give nogle gode råd, skrive endelig en kommentar.
(der er ikk så meget med McFLY i det først kapitel men det kommer)

Au Pair pige:
Kapitel 1 ;:

Jeg vågnede kl 6.27 kunne ikke sove mere, det var i dag, det var virkelig i dag, jeg skulle til England og være Au pair pige i 1 år, det var den dag jeg havde ventet på i så lang tid og nu var den endelig her.
Jeg var så spændt at jeg kunne skrige, jeg rejste mig fra sengen for at tænde radioen, i radioen spillede de en sang der hed "Transylvania" jeg synes den var meget god, men jeg havde aldig hørt noget om selve bandet før McFLY?, jeg var lige begyndt og synge med på den da min storebror kom ind af døren og begyndt at grine PINLIGT!. Min storebror skulle køre mig ud til lufthavnen sammen med min mor som self ville med ud og sige farvel, men det sværeste for mig ville bliver og skulle sige farvel til Nina, Nina er min bedste veninde som ikke kunne komme med til England fordi hun var i Gymnasium men hun havde fået lov til af skolen at få nogle små ferier/ tid til og lave hendes engelske stil om England, desværre kunne hun ikke komme med derover de første par dag.
Kl 8.30 gik jeg ned i køkkenet for og spise morgen mad så jeg havde noget tid til at gøre mig færdig og få pakket det sidste, mor sad nede i køkkenet, hun var ikke så glad for at 17 årige pige skulle alene til England, hun kunne ikke vænne sig til tanken om at jeg skulle være væk 1 helt år.
Da jeg var færdig med og spise gik jeg i bad og pakkede det sidste ned i kufferterne, lagde til sidst mit pas og flybilletter oven på så jeg ikke ville glemme det, nu var klokken så mange at vi skulle pakkke alle mine ting ud i bilen og køre til lufthavnen, da mor og min storebror havde sagt farvel satte jeg mig ned for at vente på at jeg kunne komme ombord på flyet. inden jeg kunne gå ind nåede jeg og skrive en sms til Nina,:

" Heej min. kommer til og savne dig, duu betyder alt for mig der vil ikk gå en dag hvor jeg ikk kommer til og tænke på dig . Glæder mig til at du kommer og besøger mig. Din Ditte<3"


da jeg kom ind i flyet slukkede jeg min mobil, "så nu var der bare og vente" 2 timer efter var jeg lige landet i heathrow hvor jeg skulle finde min bagage og få fat i en taxi, så jeg kunne komme over og møde den familie hvor jeg skulle arbejde. Huset var 2 etager og lå på række med en masse andre, jeg bankede på døren, en dame åbnede hun hed Elizabeth willson (Eliza) det var hende og hendes mand jeg skulle arbejde for, manden hed Jimmy, sammen havde de havde 3 børn den ældste hed Abby var på min alder også havde de 2 tvillinger som var 5 år og hed Jack, Chris. Det første de gjorde var at give mig et stort knus, så sagde Eliza -" hallo Ditte are you hungry?"
-"Heej, øh yes"
-"great, we haven't eaten jet so you can eat with us, after Abby can show you the haus and you can learn each other to know"
-"yes thank you, that would be great"

Efter vi havde spist hvis Abby Mig huset, der var 5 soveværelser, 3 toiletter . Sener på aften; Abby og mig var allerede blevet meget gode venner vi havde meget til fældes så hun fik mit nr, da hun viste mig hendes værelse var det eneste der var på hende vægge McFLY. Efter at have snakket med Abby hele aften blev kl 22,48 før jeg kom hen til hotellet hvor jeg skulle bo i 2 dage, jeg havde ikke fundet en lejlighed endnu, så familien willson havde givet mig fri så jeg kunne finde mig til rette og et sted at bo.

skrive en kommentar


Sidst rettet af Søn Feb 17, 2008 6:32 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Au Pair pige: Empty
IndlægEmne: Sv: Au Pair pige:   Au Pair pige: EmptySøn Feb 10, 2008 7:09 pm

den e da god ha ha
jeg sagde jo der ikke var noget at blive nervøs over Smile
Tilbage til toppen Go down
Miley
Little Joanna
Little Joanna
Miley


Antal indlæg : 216
Age : 31
Location : København
Registration date : 01/01/08

Au Pair pige: Empty
IndlægEmne: Sv: Au Pair pige:   Au Pair pige: EmptySøn Feb 10, 2008 8:43 pm

Den er da rigtig fim. Smile Du skal bare skrive videre, så bliver du bedre med tiden. ^_^
Det er din første og så kan man ikke rigtigt forvente så meget. Men den er god.
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/marialearnstorock
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Au Pair pige: Empty
IndlægEmne: Sv: Au Pair pige:   Au Pair pige: EmptyMan Feb 11, 2008 10:39 pm

Rigtig god.. Ikke noget at være nervøs for.. Og man bliver bedre med at få følelser og beskrevet ting bedre jo mere man skriver.. så bare bliv ved! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Au Pair pige: Empty
IndlægEmne: Sv: Au Pair pige:   Au Pair pige: EmptyTors Feb 14, 2008 10:09 pm

den er god (:
glæder mig til at læse del 2
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Au Pair pige: Empty
IndlægEmne: Sv: Au Pair pige:   Au Pair pige: EmptyLør Feb 16, 2008 10:01 pm

del.2 kommer snart .
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Au Pair pige: Empty
IndlægEmne: Sv: Au Pair pige:   Au Pair pige: EmptyMan Feb 18, 2008 4:50 pm

Kapitel 2 ;:



Da jeg kom hjem på hotellet gik jeg lige i seng skulle tidlig op i morgen, mig og Abby havde aftalt at vi skulle mødes og gå ud og kigge på en lejlighed. kl 8 næste morgen ringede Abby. - "Hello, are you ready?"
-"no, but just giv me a hour and i'm ready"
-"okay, hurry up bye"
jeg hoppede ud af sengen og løb ud i badeværelset for at gå i bad og gør mig færdig. en time og ti minutter efter stod jeg og ventede på at at Abby skulle komme, så vi kunne komme igang. Da Abby kom gik vi ind på café whit, jeg gik op til baren og spurget tjeneren -"hello do you have any newspaper ? "
-"yes it's right the"
-"thank you, can i have 2 up of chocolate
-"yes here you go"
-"thank you"
Jeg var på vej ned til bordet så jeg Abby sidde og grine, så næsten alle mennesker i cafen kiggede på hende, da jeg kom ned til bordet spurgte jeg hende. -"what were you laughing of?"
-"you should have seen The waiter"
-"what did he?"
-"He... check your arse out"
-"did he?, mabey i should go up to him and get his number?"
-"No you don't have to he is coming now"
-"What!?"
tjerneren var på vej ned til vores bord, å nej hvad skulle jeg nu sige til ham, han er også meget lækker. Da han var kommet ned til vores bord sad vi og snakkede lidt. han sagde. - "Hallo my name is Michael, what is your name?"
-"Heej Michael, my name is Ditte"
-"can i have your number?"
-"Øh?, yes"
-"thank you, i'll right you a messeges to night"
-"okay,"
Og så gik han, det var da ikk så svært men det sket heller ikk så meget. Vi gik hele dagen og kiggede på lejligheder tilsidst fandt vi en halvstor lejlighed, jeg skulle ikk tænke på prisen for familien willson gav lejliheden. Om aften da Abby var gået hjem skrev Michael -"Hallo what are you doing tomorrow" -"nothing, why?"
-"me and som friendes are going to have a night together and i relly would like to have you with me?, so will you?"
-"what are your friends going to say to that?"
-"They think it's a good idea"
-"okay, i'll be there, em "
så jeg skrev hvor han skulle komme og hente mig imorgen. Hele aften gik med at tænke på hvad jeg skulle ta' på i morgen og hvem hans venner var, kl blev 23 så jeg gik i seng for skulle gerne være frisk til i morgen, men jeg kunne heller ikke sove for var bar' så nervøs for hvordan det skulle gå i morgen.


skriv en kommentar ( synes den er lidt svær at komme videre med, så den blev ikk så god) tongue
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Au Pair pige: Empty
IndlægEmne: Sv: Au Pair pige:   Au Pair pige: EmptyMan Feb 18, 2008 5:23 pm

den er go'. Men synes du skal prøve at få lidt mere ind i, med følelser og sådan, så det ikke bare bliver en samtale der føres. Smile og husk at kigge den igennem for fejl.. Men jeg synes den er retti' go'.. så bare bliv ved Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Au Pair pige: Empty
IndlægEmne: Sv: Au Pair pige:   Au Pair pige: Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Au Pair pige:
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: