Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 XFactor.

Go down 
+19
Ditte
McFlyLover<3
Malene
MeusDeus
Stargirl
mcflys
Mille
Sidsel
McFLY_DK
theheartneverlies
Mill
McFlyAreMyHeroes
Mia-xxx
mcflyforfreakinlifetime
Ann-Jones
sofiee-
Line
Sally-Judd
Carolaade
23 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyLør Mar 14, 2009 3:05 am

McFlyLover<3 skrev:
Nej, ikke Lucas!! No men på den anden side, der var inden jeg ville have røg ud denne her gang, så ville blive sur uanset hvad Neutral

Jeg kan bare ikke forstå at Blackman valgte Muhammed frem for lucas , men tror også det har noget og gøre med at han vil være med til at lave en 'Lucas-plade' , fordi den der vinder en pladekontrakt vinde den jo af Sonny tror jeg nok de hedder , og de SKAL bare bestemme næsten det hele, så er det sku bedre at Lucas rygger ud og laver sin egen plade sammen med Blackman . Den skal jeg helt sikkert købe !!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyLør Mar 14, 2009 2:04 pm

Dannys-Princess skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Nej, ikke Lucas!! No men på den anden side, der var inden jeg ville have røg ud denne her gang, så ville blive sur uanset hvad Neutral

Jeg kan bare ikke forstå at Blackman valgte Muhammed frem for lucas , men tror også det har noget og gøre med at han vil være med til at lave en 'Lucas-plade' , fordi den der vinder en pladekontrakt vinde den jo af Sonny tror jeg nok de hedder , og de SKAL bare bestemme næsten det hele, så er det sku bedre at Lucas rygger ud og laver sin egen plade sammen med Blackman . Den skal jeg helt sikkert købe !!
Ja tror du har ret !!! Hvis Lucas havde vundet pladekontrakten med Sony, ville de skrive sange til ham som ikke ville passe. Blachman ved hvilke sange der er gode til Lucas og derfor synes jeg på en måde det er lidt godt at han kom ud... Men f.eks. hvis man ser på Martins plade, det var jo ikke det musik han ville lave ??? Det var bare det musik der "passede" til hans stemme... Og nu er han ikke så kendt længere ??
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyLør Mar 14, 2009 5:24 pm

Det var jo også det han sagde at der var grunden... personligt sys jeg Mohammed er det svageste led i x-factor... fordi han kun ka synge pigesange...?
holder med ABC mest... og også Sidsel...

holdte også med Lucas, men han ka gøre det bedre uden x-factor...

(Dagens optur var at i tvavisen mellem x-factor programmerne var 2 fra Tvis/Holstebro med og snakkede om at de lavede perlekæder ligesom dem Nik og Jay og det var mine genboer da jeg boede i Tvis hahahaha tænkte bare, GAY!!! hahaha... gee that made my day... Jesper og Josse haha)
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyLør Mar 14, 2009 6:36 pm

jeg er ikke stor fan af lukas.
han er REN atityde..... han har ikke verdens støreste stemme, men Blachman har bestemt sig for han er genial, og derfor tror jeg han kom med...
jeg synes Sidsels var nice i straten, men synes ikke hun udvikler sig. men der er heller ikke rigtig nogen af de ehr kategorier som passer til hende. hun kan kun synge en genre.... og den skal hun holde sig til, så synes ikke hun skulle have været med i x-factor...
mohammed holder jeg sgu nok med. drengen har rytme i kroppen og kan synge... og han leverer det bedste show. er bare lidt træt af alle synes han er så lækker osv... jeg synes han er lidt træls. men rent musikalsk er han klart en af de bedste!
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyLør Mar 28, 2009 6:38 pm

er jeg den eneste der sys det var en forkert vinder?
Håbede så meget på Alien Beat Club.. de er så fantastiske...
Men sys stadigvæk ikk der er nogen der overgår Martins talent fra sidste år... hvor var det fedt at se ham igen... Det er bare synd at folk lidt har glemt ham igen...
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyLør Mar 28, 2009 7:31 pm

Ann-Jones skrev:
er jeg den eneste der sys det var en forkert vinder?
Håbede så meget på Alien Beat Club.. de er så fantastiske...
Men sys stadigvæk ikk der er nogen der overgår Martins talent fra sidste år... hvor var det fedt at se ham igen... Det er bare synd at folk lidt har glemt ham igen...

Jeg synes også at det skulle være ABC der skulle vinde Smile
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyLør Mar 28, 2009 7:39 pm

Stargirl skrev:
Ann-Jones skrev:
er jeg den eneste der sys det var en forkert vinder?
Håbede så meget på Alien Beat Club.. de er så fantastiske...
Men sys stadigvæk ikk der er nogen der overgår Martins talent fra sidste år... hvor var det fedt at se ham igen... Det er bare synd at folk lidt har glemt ham igen...

Jeg synes også at det skulle være ABC der skulle vinde Smile

jeg syntes også ABC skulle have vundet heh meen syntes personligt der var mange der var bedre end Martin men måske er det også fordi jeg ikk brød mig om martin heh (:
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyLør Mar 28, 2009 7:43 pm

Sidsel skrev:
Stargirl skrev:
Ann-Jones skrev:
er jeg den eneste der sys det var en forkert vinder?
Håbede så meget på Alien Beat Club.. de er så fantastiske...
Men sys stadigvæk ikk der er nogen der overgår Martins talent fra sidste år... hvor var det fedt at se ham igen... Det er bare synd at folk lidt har glemt ham igen...

Jeg synes også at det skulle være ABC der skulle vinde Smile

jeg syntes også ABC skulle have vundet heh meen syntes personligt der var mange der var bedre end Martin men måske er det også fordi jeg ikk brød mig om martin heh (:

Jeg bryder mig heller ikke om Martin.... Han synger for meget med Næsen! Haha Wink
Men jeg ved ikke....
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyLør Mar 28, 2009 8:35 pm

Jeg er enig i at det var en forkert vinder. Linda synger godt, ingen tvivl om det, men jeg synes også bare der er et eller andet kedeligt over hende. f.eks. er hun ikke blevet bedre (måske fordi hun er god i forvejen) i det her program, så jeg så mere at det var en af de andre to der vandt. Og mest mohammed tror jeg. Tror han har mest brug for det, og synes også han havde bedst potentiale. Hvorimod jeg ved at hvis Alien Beat Club kan holde sig sammen, skal de nok få en masse ud af det med reeme! Smile

Derudover synes jeg Martin sidste år var ok, men i går aften var den da helt fantastisk! synes ikke han sang ud af næsen overhovedet, og synes virkelig at han har fået så godt styr på sin stemme! hvis han bliver ved skal han nok blive til noget!
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptySøn Mar 29, 2009 1:43 pm

Jeg synes også at det var den forkerte vinder, håbede nok mest på ABC de er helt vildt gode og Linda er bare .. kedelig i forhold til
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptySøn Mar 29, 2009 2:37 pm

Linda ka jo kun synge høje toner..? det er det jeg sys der gør hende dårligt...
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptySøn Mar 29, 2009 3:35 pm

Ann-Jones skrev:
Linda ka jo kun synge høje toner..? det er det jeg sys der gør hende dårligt...

Jeg kan heller ikke lide hende... Men det er nok bare fordi jeg ikke synes hendes stemme er god. Hun har en meget PIGE stemme... Den er ikke stor og voksen. Man kan samligne den lidt med Hilary duffs Sang stemme. Men Hilary er jo heller ikke en stor pige så den passer hende meget godt. Men Lindas sangstemme er meget barnligt agtig.

Og personligt ville jeg heller ikke gå ud og købe en cd med Linda.
Og tror heller ikke der er så mange der vil?
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
mcflylove
McFlyer
McFlyer
mcflylove


Antal indlæg : 67
Age : 28
Location : København
Registration date : 12/02/09

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptySøn Mar 29, 2009 9:54 pm

Så det ikke rigtigt men vis jeg skulle stemme på en skulle det helt klart være lukas
For det første : synger han og for det andet: damn han så godt ud med de briller
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyMan Mar 30, 2009 12:04 am

Stargirl skrev:
Ann-Jones skrev:
Linda ka jo kun synge høje toner..? det er det jeg sys der gør hende dårligt...

Jeg kan heller ikke lide hende... Men det er nok bare fordi jeg ikke synes hendes stemme er god. Hun har en meget PIGE stemme... Den er ikke stor og voksen. Man kan samligne den lidt med Hilary duffs Sang stemme. Men Hilary er jo heller ikke en stor pige så den passer hende meget godt. Men Lindas sangstemme er meget barnligt agtig.

Og personligt ville jeg heller ikke gå ud og købe en cd med Linda.
Og tror heller ikke der er så mange der vil?


Lige præcis.... det er lige det mig og min søster Maja blev enig om at den var for piget til hende...

ville heller ikk købe hendes album... men ska helt klart ha et album hvis ABC udgiver et...
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyMan Mar 30, 2009 4:07 pm

Ann-Jones skrev:
Stargirl skrev:
Ann-Jones skrev:
Linda ka jo kun synge høje toner..? det er det jeg sys der gør hende dårligt...

Jeg kan heller ikke lide hende... Men det er nok bare fordi jeg ikke synes hendes stemme er god. Hun har en meget PIGE stemme... Den er ikke stor og voksen. Man kan samligne den lidt med Hilary duffs Sang stemme. Men Hilary er jo heller ikke en stor pige så den passer hende meget godt. Men Lindas sangstemme er meget barnligt agtig.

Og personligt ville jeg heller ikke gå ud og købe en cd med Linda.
Og tror heller ikke der er så mange der vil?


Lige præcis.... det er lige det mig og min søster Maja blev enig om at den var for piget til hende...

ville heller ikk købe hendes album... men ska helt klart ha et album hvis ABC udgiver et...

Ja det skal jeg også Wink
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyMan Mar 30, 2009 6:37 pm

mcflylove skrev:
Så det ikke rigtigt men vis jeg skulle stemme på en skulle det helt klart være lukas
For det første : synger han og for det andet: damn han så godt ud med de briller
lukas kunen synge ?! håber du joker :p for det var da præcis hvad han ikke kunne -.-'


jeg er ikke stor tilhænger af x-factor konceptet og er heller ikek glad for at indrømme at jeg ser det...
men nu må i da lige holde op? Linda kunne synge . jeg holdte ikke med hende, men linda KUNNE synge...- til foreskel for mange af de andre... (asian tingesterne, lukas - og sidsel kunne kun synge en genre...to bad)
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyMan Mar 30, 2009 6:55 pm

MeusDeus skrev:
mcflylove skrev:
Så det ikke rigtigt men vis jeg skulle stemme på en skulle det helt klart være lukas
For det første : synger han og for det andet: damn han så godt ud med de briller
lukas kunen synge ?! håber du joker :p for det var da præcis hvad han ikke kunne -.-'


jeg er ikke stor tilhænger af x-factor konceptet og er heller ikek glad for at indrømme at jeg ser det...
men nu må i da lige holde op? Linda kunne synge . jeg holdte ikke med hende, men linda KUNNE synge...- til foreskel for mange af de andre... (asian tingesterne, lukas - og sidsel kunne kun synge en genre...to bad)

NOO!!! Lukas er mega god !!! Hallooo??? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyMan Mar 30, 2009 7:03 pm

MeusDeus skrev:
mcflylove skrev:
Så det ikke rigtigt men vis jeg skulle stemme på en skulle det helt klart være lukas
For det første : synger han og for det andet: damn han så godt ud med de briller
lukas kunen synge ?! håber du joker :p for det var da præcis hvad han ikke kunne -.-'


jeg er ikke stor tilhænger af x-factor konceptet og er heller ikek glad for at indrømme at jeg ser det...
men nu må i da lige holde op? Linda kunne synge . jeg holdte ikke med hende, men linda KUNNE synge...- til foreskel for mange af de andre... (asian tingesterne, lukas - og sidsel kunne kun synge en genre...to bad)
HØRT HØRT!
Er fundstændig ENIG
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyTirs Mar 31, 2009 4:06 pm

Mille skrev:
MeusDeus skrev:
mcflylove skrev:
Så det ikke rigtigt men vis jeg skulle stemme på en skulle det helt klart være lukas
For det første : synger han og for det andet: damn han så godt ud med de briller
lukas kunen synge ?! håber du joker :p for det var da præcis hvad han ikke kunne -.-'


jeg er ikke stor tilhænger af x-factor konceptet og er heller ikek glad for at indrømme at jeg ser det...
men nu må i da lige holde op? Linda kunne synge . jeg holdte ikke med hende, men linda KUNNE synge...- til foreskel for mange af de andre... (asian tingesterne, lukas - og sidsel kunne kun synge en genre...to bad)

NOO!!! Lukas er mega god !!! Hallooo??? :D
nej?! der var jo intet specielt ved hans stemme, og han sang heller sådan VILDT rent ....
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyTirs Mar 31, 2009 5:39 pm

MeusDeus skrev:
Mille skrev:
MeusDeus skrev:
mcflylove skrev:
Så det ikke rigtigt men vis jeg skulle stemme på en skulle det helt klart være lukas
For det første : synger han og for det andet: damn han så godt ud med de briller
lukas kunen synge ?! håber du joker :p for det var da præcis hvad han ikke kunne -.-'


jeg er ikke stor tilhænger af x-factor konceptet og er heller ikek glad for at indrømme at jeg ser det...
men nu må i da lige holde op? Linda kunne synge . jeg holdte ikke med hende, men linda KUNNE synge...- til foreskel for mange af de andre... (asian tingesterne, lukas - og sidsel kunne kun synge en genre...to bad)

NOO!!! Lukas er mega god !!! Hallooo??? Very Happy
nej?! der var jo intet specielt ved hans stemme, og han sang heller sådan VILDT rent ....
Det er jo det der er godt !?!?! Den der uperfekthed som der var over hans stemme, og den måde han levede sig ind i sangene? + at hans stemme var født til lovecats og tainted love !
Tilbage til toppen Go down
McFlyAreMyHeroes
Little Joanna
Little Joanna
McFlyAreMyHeroes


Antal indlæg : 214
Age : 31
Location : Holstebro
Registration date : 01/01/08

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptySøn Apr 05, 2009 1:47 pm

ABC skulle have vundet. de synger godt alle 4, også er drengene skide charmerende!
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/mcflyaremyheroes
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 EmptyTirs Jul 14, 2009 5:28 pm

mcflyforfreakinlifetime skrev:
by the way:

vocaloca eller raiden skal klart vinde Very Happy
vocaloca har størst talent og størst rytmeforståelse. de er så unikke d: de gør bare en dag god.


Ham den lyshårede i VocaLoca, Erik, han er mine fætre's/kusine's Fætter xD
Så har været til en del familiefester med ham. xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





XFactor. - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: XFactor.   XFactor. - Page 6 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
XFactor.
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: