Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Noget vi ikke vidste!

Go down 
+25
DeeDeelicious
Malene
Miamcfly
sunshine
Stargirl
Sara(:
Mille
BetteMøffe
Annesteg
mathilderosejones.
MeusDeus
sofiee-
Line
Sarah
Ditte
McFlyAreMyHeroes
McFreak
Mill
Sally-Judd
Sidsel
McFlyLover<3
Ann-Jones
ManiPunk
NannaBoelt
mcflys
29 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 25 ... 34  Næste
ForfatterBesked
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyLør Dec 27, 2008 7:37 pm

Sidsel skrev:
mathilderosejones. skrev:
Sidsel skrev:
mathilderosejones. skrev:
... at jeg lige har købt sprut for 900 kroner til nytårsaften. Embarassed

og glow armbånd, glow hårbånd og glow halskæder!
og serpentinerspray! - de er for nice. Very Happy

900 kr haha Det var godt nok meget Very Happy

ja, det er alt for meget..
men så er der os' til alle mulige lækre drinks Very Happy

præcis haha Der skal nok komme mange ud af det Very Happy

haha - det håber jeg Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
BetteMøffe
Miss Halloween
Miss Halloween
BetteMøffe


Antal indlæg : 414
Age : 31
Location : Aalborg!
Registration date : 10/11/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyLør Dec 27, 2008 7:40 pm

I vidste nok ikke jeg lige har slået ryggen ind i min radiator (?)
shit det gør ondt!..
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyLør Dec 27, 2008 7:41 pm

BetteMøffe skrev:
I vidste nok ikke jeg lige har slået ryggen ind i min radiator (?)
shit det gør ondt!..

Nej, det må jeg indrømme at jeg ikke gjorde (;
- Av av da -.-
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptySøn Dec 28, 2008 3:28 am

Jeg er heeelt vild med comedy fight club !!

Eller... Heelt vild med den kære Simon Talbot Embarassed

Hvis jeg ikke kan få Danny, vil jeg kræftedme ha' ham !!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptySøn Dec 28, 2008 12:04 pm

At jeg lige har bestilt ..

The Official McFly Calendar 2009 cheers
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptySøn Dec 28, 2008 2:58 pm

at jeg skal ind og se Australia imorgen haha Very Happy
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptySøn Dec 28, 2008 5:05 pm

Min veninde har lige ringet til mig .. Hun er alene hjemme , og inde på hendes værelse var der fanget en mus , (de har altid mussefangere sat op i hele huset for en sikkerhedsskyld) Haha, hun skreg bare da jeg tog telefonen .. Hun turde nemlig ikke og røre den, ved´faktisk ikke hvad hun gjorde til sidst .. ??
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyMan Dec 29, 2008 12:40 am

Min mutti begynder fra januar af, at ligge nogle penge til side hver månede, så jeg har en del penge om 3 år når jeg skal ud og rejse. super fedt hun gider gøre det! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyMan Dec 29, 2008 1:32 am

jeg ska måske til Disneyland Paris til sommer sammen med af mine venner Very Happy
tror virkelig det bliver fedt...
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyMan Dec 29, 2008 10:23 am

Ann-Jones skrev:
jeg ska måske til Disneyland Paris til sommer sammen med af mine venner Very Happy
tror virkelig det bliver fedt...

Uh, det kan du godt glæde dig til Razz
- det er super godt!

Jeg var der for et par år siden mens det var Halloween, så der var bare pyntet op i hele parken Smile
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyMan Dec 29, 2008 12:06 pm

Annesteg skrev:
Ann-Jones skrev:
jeg ska måske til Disneyland Paris til sommer sammen med af mine venner Very Happy
tror virkelig det bliver fedt...

Uh, det kan du godt glæde dig til Razz
- det er super godt!

Jeg var der for et par år siden mens det var Halloween, så der var bare pyntet op i hele parken Smile

Nice jeg har aldrig været der før... så jeg glæder mig helt vildt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyMan Dec 29, 2008 5:16 pm

Ann-Jones skrev:
Annesteg skrev:
Ann-Jones skrev:
jeg ska måske til Disneyland Paris til sommer sammen med af mine venner Very Happy
tror virkelig det bliver fedt...

Uh, det kan du godt glæde dig til Razz
- det er super godt!

Jeg var der for et par år siden mens det var Halloween, så der var bare pyntet op i hele parken Smile

Nice jeg har aldrig været der før... så jeg glæder mig helt vildt Very Happy

Det er super fedt Very Happy
- vi brugte tre dage på at se parken haha XD
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyTirs Dec 30, 2008 7:10 pm

Mille skrev:
Jeg er heeelt vild med comedy fight club !!

Eller... Heelt vild med den kære Simon Talbot :oops:

Hvis jeg ikke kan få Danny, vil jeg kræftedme ha' ham !!! :D
JA FOR SATAN HAN ER SØD !!!
han er med i det nye Woman ;D
Tilbage til toppen Go down
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:


Antal indlæg : 325
Age : 29
Location : I mine bukser!
Registration date : 11/01/09

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptySøn Jan 11, 2009 3:28 pm

Jeg er bange for mudder, og læste den første Harry Potter bog da jeg gik i tredje... Og jeg kan ikke tåle at spise for mange M&M's, for så bliver jeg hyperaktiv.
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptySøn Jan 11, 2009 3:42 pm

Har kun læst Harry potter - Halvblodsprinsen og Harry Potter - Dødsreligierne eller hva det hedder... Deathly Hallows på engelsk...
Sys klart 7'eren er den bedste bog, ikke at 6'eren ikk er god, men 7'eren sad jeg bare nærmest limet til da jeg læste den...
er igang med at læse Champer of secrets...
Jeg ka bedst lide at læse dem på engelsk...
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyTirs Jan 13, 2009 10:52 pm

Noget i ikk ved er;
At i alle er dejlige.. Ej fis.
Det behøver jeg jo ikke engang og sige. ;i
at jeg sidder her og hører dejlig musik fra min savnede iPod.
Mens jeg skriver fic.
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyTirs Jan 13, 2009 11:13 pm

jeg kunen godt æde en pakke toblerone nu ;D



nej to tror jeg :D
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyTirs Jan 13, 2009 11:50 pm

Noget i ikke ved: Jeg er fuldstændig elendig til fysik! Vil gerne lære det, men fatter bare ingen ting :S Og så har vi en elendig lærer til det..

Hmm, i ved heller ikke at jeg lige nu har en diskusion med mig selv om jeg skal lave mavebøjninger i dag eller lade vær Neutral
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyTirs Jan 13, 2009 11:59 pm

McFlyLover<3 skrev:
Noget i ikke ved: Jeg er fuldstændig elendig til fysik! Vil gerne lære det, men fatter bare ingen ting :S Og så har vi en elendig lærer til det..

Hmm, i ved heller ikke at jeg lige nu har en diskusion med mig selv om jeg skal lave mavebøjninger i dag eller lade vær Neutral


Okay jeg fatter heller ikke en skid .. Fysik gør mig bare træt ... Måske kan jeg ikke tåle fysik ? ! Very Happy ej gazz...
Men i ved ikke at ... Pinlig .. men godt,,, ok her kommer det .. Jeg Drømmer om McFly Hver eneste nat !! HVER ENESTE NAT!! Jeg møder dem altid i drømme og nogen gange er det som om det er virkeligt ! Måske betyder det noget ? Måske møder jeg dem en dag !! Very Happy Weee man kan da bare håbe ! <3
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyOns Jan 14, 2009 12:20 am

Stargirl skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Noget i ikke ved: Jeg er fuldstændig elendig til fysik! Vil gerne lære det, men fatter bare ingen ting :S Og så har vi en elendig lærer til det..

Hmm, i ved heller ikke at jeg lige nu har en diskusion med mig selv om jeg skal lave mavebøjninger i dag eller lade vær Neutral


Okay jeg fatter heller ikke en skid .. Fysik gør mig bare træt ... Måske kan jeg ikke tåle fysik ? ! Very Happy ej gazz...
Men i ved ikke at ... Pinlig .. men godt,,, ok her kommer det .. Jeg Drømmer om McFly Hver eneste nat !! HVER ENESTE NAT!! Jeg møder dem altid i drømme og nogen gange er det som om det er virkeligt ! Måske betyder det noget ? Måske møder jeg dem en dag !! Very Happy Weee man kan da bare håbe ! <3

Jeg drømmer meget sjældent om dem.. Drømme hænger virkelig ikke sammen i mit hoved?!

Nårh ja! I ved ikke at jeg engang fik læst godnathistorie om en vampyr familie, og så fik maridt om, at der kom en vampyr ind på mit værelse, og jeg så gemte mig bag min tvillingebror. I drømmen skulle man bare tænde lyset for at få den til at forsvinde, men det gjorde vi af en eller anden grund ikke?. kan huske at jeg græd imens jeg sov, jeg var vildt bange, og min mor så kom ind og vækkede mig.. Laughing

Andre der har haft mærkelige drømme?
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyOns Jan 14, 2009 10:26 am

Fysik er det værste - Jeg var okay til det i folkeskolen, havde også en god lærer osv. Men nu, fy for den lede. Har fået den værste lærer overhovedet til det, og fatter nada!

Uh, drømme Very Happy
- Jeg har drømt om McFly to gange, jeg kan kun huske den ene; den er ret så forvirrende men I får den lige alligevel (;

Det var på min gamle skole, i Sarah's gamle klasselokale, og der var så en slags signing med Dougie og Danny. Pludselig spiller vi (danny, mig og en hel masse små piger (?)) en slags dødbold med en papirskugle. Det går meget at drømmen så med. Lige pludselig er det så tilbage til signingen hvor det er min tur til at 'møde' Dougie, og da jeg står lige foran ham, der ved bordet og han skal skrive på min cd, så kigger han op og er .. - tro det eller ej - mørk! WTF?!
Han har stadig det skønne lyse hår, men hans hud er altså ikke hvid/lys som normalt, han har lige pludselig skiftet hudfarve til mørk! ..

Weird drøm må man sige
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyOns Jan 14, 2009 1:11 pm

Annesteg skrev:
Fysik er det værste - Jeg var okay til det i folkeskolen, havde også en god lærer osv. Men nu, fy for den lede. Har fået den værste lærer overhovedet til det, og fatter nada!

Uh, drømme Very Happy
- Jeg har drømt om McFly to gange, jeg kan kun huske den ene; den er ret så forvirrende men I får den lige alligevel (;

Det var på min gamle skole, i Sarah's gamle klasselokale, og der var så en slags signing med Dougie og Danny. Pludselig spiller vi (danny, mig og en hel masse små piger (?)) en slags dødbold med en papirskugle. Det går meget at drømmen så med. Lige pludselig er det så tilbage til signingen hvor det er min tur til at 'møde' Dougie, og da jeg står lige foran ham, der ved bordet og han skal skrive på min cd, så kigger han op og er .. - tro det eller ej - mørk! WTF?!
Han har stadig det skønne lyse hår, men hans hud er altså ikke hvid/lys som normalt, han har lige pludselig skiftet hudfarve til mørk! ..

Weird drøm må man sige


hahah det fik mig lige til at grine...
Det er meget forskelligt hva jeg drømmer... ka virkelig drømme de dummeste ting nogen gange... det handler meget om hva jeg er spændt på at skulle, fx da jeg sku til Manchester drømte jeg at jeg glemte mit pas og alt muligt...
Ka ikk helt huske nogen af mine McFly drømme, men de hænger aldrig rigtig sammen...
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyOns Jan 14, 2009 4:28 pm

Jeg havde en drøm med Tom og Gio.
I søndags, hvor de åbenbart var flyttet ind i et hus med mig, her I Dk.
Mens mig og Tom snakked, kom Gio ind vildt forpustet.. Mens hun prøvede at snakke dansk!
Så det lød rimlig sjovt. Kan stadig husk hende og Tom, prøve at snakke dansk.. xD
Men eftersom de ikke var særlig gode, besluttede jeg åbenbart, at vi bare skulle snakke engelsk.
En drøm ud af de 4 McFly drømme jeg kan huske.
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyOns Jan 14, 2009 4:59 pm

Jeg har kun drømt om dem en enkelt gang tror jeg.. Og den var ikke særlig god og meget indviklet!
Det starter med at min broder og jeg tager til en af deres signing (ja. hvorfor helvede min broder er med har jeg ingen ide om) nårh, men drengene går så rundt i køen og da de når til mig er Danny viildt uhøflig over for mig, men 2 sekunder efter er han bedste venner med min bror. (og stadig uhøflig over for mig). Vi tager så hjem og næsten morgen da jeg vågner ser jeg alle disse telte i vores have.. Drengene har simpelthen valg at campere i vores have. Lidt senere på dagen vælger vi så alle sammen at tage ind i byen, og vi starter så med at tage afsted i hestevogn, men da det går for langsomt, tager vi vores flyvende tæpper... Som alle jo har liggende der hjemme Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:


Antal indlæg : 325
Age : 29
Location : I mine bukser!
Registration date : 11/01/09

Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 EmptyOns Jan 14, 2009 5:01 pm

McFlyLover<3 skrev:
Noget i ikke ved, hmm?.. Nårh ja, at jeg går med briller(okay, det kan i se) Men jeg har haft briller siden jeg var omkring 2½ år gammel og jeg skeler en del på mit højre øje :/



affraid det har jeg også! er på vente liste til at blive opperet...
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
Sponsoreret inhold





Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 16 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Noget vi ikke vidste!
Tilbage til toppen 
Side 16 af 34Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 25 ... 34  Næste
 Lignende emner
-
» VED IKKE OM DET ER RIGTIGT! Men KIG Her!
» Er der nogen der ikke?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: