Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Noget vi ikke vidste!

Go down 
+25
DeeDeelicious
Malene
Miamcfly
sunshine
Stargirl
Sara(:
Mille
BetteMøffe
Annesteg
mathilderosejones.
MeusDeus
sofiee-
Line
Sarah
Ditte
McFlyAreMyHeroes
McFreak
Mill
Sally-Judd
Sidsel
McFlyLover<3
Ann-Jones
ManiPunk
NannaBoelt
mcflys
29 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 18 ... 34  Næste
ForfatterBesked
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyLør Jul 26, 2008 7:40 pm

ManiPunk skrev:
Dannys-Princess skrev:
I vidste nok ikke at jeg skal på Roskilde festival , så kommer nok ikke lige her ind hver dag de næste par dage. pig

Men glæder mig til jeg skal på festivalen .. (tager først derind onsdag ) santa rendeer geek queen king farao elephant study afro flower

^^ Med indlagt illustration af hvordan du ser ud hvad dag, mens du er der Wink
hehe... Ha' en god Roskilde og får du muligheden, så hør the Ting Tings... De er bare hammer gode!!!
Hehe , jeg hørte faktisk the Thing Things, det var en okay konsert , ikke helt min smag . Men fed nok ! (indrømmer at jeg dog ikke kan huske så meget af den )
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyOns Jul 30, 2008 9:40 pm

Jeg var ved at slå en gammel dame ned i rema her den anden dag. s: ups. Embarassed Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFlyAreMyHeroes
Little Joanna
Little Joanna
McFlyAreMyHeroes


Antal indlæg : 214
Age : 31
Location : Holstebro
Registration date : 01/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyOns Jul 30, 2008 10:45 pm

min mormor spiller harmonika king
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/mcflyaremyheroes
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyOns Jul 30, 2008 10:56 pm

mcflys skrev:
Jeg var ved at slå en gammel dame ned i rema her den anden dag. s: ups. Embarassed Very Happy

haha, hvordan det? Cool
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyOns Jul 30, 2008 11:10 pm

Jeg kender INGEN Mcfly fan ! andet end jer herinde selfølgelig ! Det er faktisk lidt nedon , alle mine venner siger bare sådan 'Neeeeej' hvis jeg vil prøve at spille et super fedt Mcfly nummer for dem , og de siger sådan noget som at det lyder som Back Street Boys , og de er bare SÅ meget et boyband , Gu er de RØV!
Bliver sku træt af altid at høre på det lort . Neutral
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyOns Jul 30, 2008 11:18 pm

Dannys-Princess skrev:
Jeg kender INGEN Mcfly fan ! andet end jer herinde selfølgelig ! Det er faktisk lidt nedon , alle mine venner siger bare sådan 'Neeeeej' hvis jeg vil prøve at spille et super fedt Mcfly nummer for dem , og de siger sådan noget som at det lyder som Back Street Boys , og de er bare SÅ meget et boyband , Gu er de RØV!
Bliver sku træt af altid at høre på det lort . Neutral

Forstår dig godt ! Og gu er de røv ligesom Backstreet boys! Er bare ret irriteret på nogle af drengene fra min klasse, for i hvert fald en af dem høre noget af McFlys musik, men vil bare aldrig indrømme det, så dumt Mad og når McFly bliver store i DK, begynder de helt sikkert at høre dem!
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyTors Jul 31, 2008 12:10 am

McFlyLover<3 skrev:
Dannys-Princess skrev:
Jeg kender INGEN Mcfly fan ! andet end jer herinde selfølgelig ! Det er faktisk lidt nedon , alle mine venner siger bare sådan 'Neeeeej' hvis jeg vil prøve at spille et super fedt Mcfly nummer for dem , og de siger sådan noget som at det lyder som Back Street Boys , og de er bare SÅ meget et boyband , Gu er de RØV!
Bliver sku træt af altid at høre på det lort . Neutral

Forstår dig godt ! Og gu er de røv ligesom Backstreet boys! Er bare ret irriteret på nogle af drengene fra min klasse, for i hvert fald en af dem høre noget af McFlys musik, men vil bare aldrig indrømme det, så dumt Mad og når McFly bliver store i DK, begynder de helt sikkert at høre dem!

Ja netop , hader dem der bare følger strømen for ikke at virke underlig . Mad
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyTors Jul 31, 2008 1:09 am

en ting i ikke ved: jeg har tre stræk mærker på indersiden af mit ene knæ (fordi jeg voksede så hurtigt i en periode) og sammen danner de noget der ligner et tegn fra fysik eller sådan noget.. Satme ubrugelige facts jeg render rundt med Very Happy

Derudover, hvis i gerne lige vil vide det, tror jeg at min røv er et stort blåt mærke pt Suspect
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyTors Jul 31, 2008 11:33 am

sarahXlovesXmcfly skrev:
mcflys skrev:
Jeg var ved at slå en gammel dame ned i rema her den anden dag. s: ups. Embarassed Very Happy

haha, hvordan det? Cool

(: Mig og min veninde var nede i rema og købe frugt. XD hehe også skulle jeg lige pege, har lidt hæftige armbevægelser, også kom der en gammel dame bag fra også ramte jeg hende lige i hovedet. Hun sagde bare et eller andet 'hovsa dasse' (eller noget iden stil)
min veninde var ved at dø af grin . XD
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyTors Jul 31, 2008 11:35 am

Line91 skrev:
en ting i ikke ved: jeg har tre stræk mærker på indersiden af mit ene knæ (fordi jeg voksede så hurtigt i en periode) og sammen danner de noget der ligner et tegn fra fysik eller sådan noget.. Satme ubrugelige facts jeg render rundt med Very Happy

Derudover, hvis i gerne lige vil vide det, tror jeg at min røv er et stort blåt mærke pt Suspect

Hehe trist. (: hvorfor er det et stort blåt mærke? Question Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyTors Jul 31, 2008 2:23 pm

mcflys skrev:


Hehe trist. (: hvorfor er det et stort blåt mærke? Question Very Happy

I actually don't know Razz .. JEg bliver bare nødt til at stå op i stedet for at sidde ned det meste af tiden Wink
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyFre Aug 01, 2008 10:59 pm

mcflys skrev:
sarahXlovesXmcfly skrev:
mcflys skrev:
Jeg var ved at slå en gammel dame ned i rema her den anden dag. s: ups. Embarassed Very Happy

haha, hvordan det? Cool

(: Mig og min veninde var nede i rema og købe frugt. XD hehe også skulle jeg lige pege, har lidt hæftige armbevægelser, også kom der en gammel dame bag fra også ramte jeg hende lige i hovedet. Hun sagde bare et eller andet 'hovsa dasse' (eller noget iden stil)
min veninde var ved at dø af grin . XD

haha, det lyder nu også ret sjovt Razz
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyMan Aug 04, 2008 1:08 am

Haha , jeg drak en af mine veninder godt og grundigt under bordet her i går .. Hehe , det var lidt grinern , det er fordi hun skal til Brasilien i et år fra i morgen og hun havde aldrig prøvet at være fuld . Og SÅ SKULLE det da være .. Razz lol!
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyMan Aug 04, 2008 12:51 pm

Ups. Kom til at hælde øl ud over min ven igår. Embarassed XD
Altså ikke på den måde han havde foræret mig resten af sin øl men kunne ikke drikke det hele så gav ham det tilbage også holdt jeg mens han drak men der var vidst for meget i også kom det Ud over det hele! Razz
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptySøn Okt 26, 2008 3:48 pm

jeg har engang være forelsket i min storebrors bedste ven xD
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptySøn Okt 26, 2008 6:20 pm

Lige nu har jeg faktisk et mindre crush på en af min storebrors bedste venner Embarassed
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptySøn Okt 26, 2008 8:13 pm

Jeg stod op klokken 6 idag! Fordi vi var til fest hvor vi ikke ku komme hjem for det blæste for meget til at vi ku sejle over, også blev vi nødt til at sove der og mig og min veninde sku spille håndbold kl 8.. er helt død!
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptySøn Okt 26, 2008 9:58 pm

jeg stod og ventede 45 minutter på en taxa igår... og det regnede bare helt vildt:S
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptySøn Okt 26, 2008 10:28 pm

jeg har lavet alle mine lektier til imorgen nu cheers for første gang i tyve år.. eller deromkring :p
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyMan Okt 27, 2008 1:06 am

Line skrev:
jeg har lavet alle mine lektier til imorgen nu cheers for første gang i tyve år.. eller deromkring :p

Du minde mig lige om at jeg har problemregning for til imorgen og engelsk stil for til på torsdag .. Ups , skal nok snart begynde ..
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyTors Okt 30, 2008 2:44 pm

jeg har et ar i hoved bunden fra da jeg var 2 år og kravlede på alle ting - og faldt så ned fra toilettet da jeg kravlede op på det !
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyTors Okt 30, 2008 2:46 pm

hey mennesker ! har u egentlig NOGENSINDE tænkt på at Emil er Lime bagfra !?
synes er så sååååå f*cking sjovt! xD Cool !
fik totalt grineflip over det igår xD
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyTors Okt 30, 2008 3:05 pm

har ikk tænkt på emil bagfra... men har altid moret mig over at Enelam er Malene bagfra haha.... og Knud er Dunk...
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptyTors Okt 30, 2008 5:37 pm

MeusDeus skrev:
hey mennesker ! har u egentlig NOGENSINDE tænkt på at Emil er Lime bagfra !?
synes er så sååååå f*cking sjovt! xD Cool !
fik totalt grineflip over det igår xD

Ja det har jeg skam tænkt over mange gange! Men det er der en meget mærkelig grund til. Men min lillebror hedder også Emil Razz
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 EmptySøn Nov 02, 2008 7:58 pm

Ann-Jones skrev:
har ikk tænkt på emil bagfra... men har altid moret mig over at Enelam er Malene bagfra haha.... og Knud er Dunk...
Dunk Razz sjooovt !

ej forleden kastede jeg op også kom jeg til at hoste ... også fik jeg det op i næsen også kastede jeg op ud af næsen :S lækkert ik ? xD
så har i tænkt på hvor ondt det gør at have bræk i næsen :S
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Noget vi ikke vidste!   Noget vi ikke vidste! - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Noget vi ikke vidste!
Tilbage til toppen 
Side 3 af 34Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 18 ... 34  Næste
 Lignende emner
-
» VED IKKE OM DET ER RIGTIGT! Men KIG Her!
» Er der nogen der ikke?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: