Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 I can't take it any more!

Go down 
+4
mcflys
NannaBoelt
Annesteg
Sidsel
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptySøn Aug 03, 2008 8:13 pm

Ja det er rigtig godt skrevet .. Razz
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyMan Aug 04, 2008 11:27 pm

heej
det er er måske lidt lausi haha men mit inspirations level er på zero haha Very Happy
men her er det så Very Happy
______________________

Del 6

Der var ingen der sagde noget hele vejen tilbage til huset. Jeg kunne se Danny sad og kiggede op i bakspejlet hele tiden. Jeg sad bare og kiggede ud af vinduet uden at sige noget. Dougie sagde heller ikke noget. Det kan jeg nu også godt forstå. Han havde aldrig set mig før og havde ingen ide om hvad der var sket, Danny havde jo nok ikke fortalt ham om det.
Han kørte ind i indkørslen og stoppede bilen. Selv om det så ud som om jeg sad og kiggede ud gennem ruden viste jeg godt hvad de lavede oppe for an.
Jeg åbnede stille døren og satte et ben ud og bagefter det andet. De rystede stadig men dog var mit hoved faldet til ro igen. Jeg lukkede døren stille og kiggede op på døren. Lidt efter kom Danny ud og han tog min hånd. Vi gik ind i huset og han førte mig op på værelset. Jeg følte mig virkelig svag da jeg gik op af trapperne. Som om jeg havde brugt alle mine kræfter på at græde og være bange.
Jeg kunne mærke mine øjenlåg var ved at klappe i og stille faldt jeg bagover, heldigvis var Danny der til at vække mig op igen. Han fik båret mig hen i hans seng og jeg faldt hurtigt i søvn.

Danny


After I maid sure Nat were a sleep I went downstairs were Dougie sad in the chair.

- so you wanna tell me what is going on? He said and looked directly at me.

I went over to him and sad down beside him.

- ok you how I told you Nat was just an old friend?
- yearh?
- well she was my best friend and we lived near each other in Bolton. She.. Erm.. She gat beet up by her own father. Every time it happened she came to me and my family. One time she came over and past out in front of me, her father had beet her up with he’s belt and everything. After that she lived with us until she came in foster care and I hadn’t herd from her since. And the truth is I had feelings from here at that time and I new she couldn’t handle it at that time and now.. Now she’s back. And we actually kissed.
- what?? You did what??
- we kissed. I smiled at him, because he had this really surprised look on his face.
- but who is it there is out? He asked.
- it’s her father, he came in prison for what he did.
- but he can’t find her so what is it she is scared about.
- well I know that and you do but she don’t. She still thinks he will come and get her.
- oh. So what do we do?
I looked down at the floor.
- I don’t know, I honestly don’t know.

After one our Dougie left again and Natalie was a sleep in my bed. I sat down in the chair for ours just to think of something to say to here when she woke up.
Suddenly I herd some one at the stairs, I went over there to se what it was.
It was Natalie. It looked like her legs barely couldn’t barer the rest of her body, I walked over to her and help her in to the sofa so she could sit down.
- Danny what am I doing here? She asked and looked at me
- You are going to stay with me for a while ok?
- No I don’t have to, I can take care of my self.
- Do Nat listen to me! I don’t want you to be alone. She looked at me and a tear ran down her cheek.
- Thank you, she smiled weekly
- No problem, now lets get you back to bed again ok. I smiled at her
I walked up the stairs with her and laid her in my bed. I laid down beside her and wrapped myself around her and after a while I felt a sleep with my arm still wrapped around here.
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyTirs Aug 05, 2008 12:32 am

Lidt stavefejl, men tror selv du vil kunne finde dem hvis du læser det en gang til.. Ellers er det stadig rigtig rigtig godt!
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyTirs Aug 05, 2008 12:55 pm

JA det er super godt! (: Men ja stavefejl. men mere snart.
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyTirs Aug 05, 2008 10:40 pm

her kommer næste del
enjoy Very Happy
undskyld fejlene hehe
__________________________________

Del 7

Jeg har boet hos Danny i et par uger nu og vi har haft det rigtig godt sammen. Personligt har jeg haft det rigtig godt. Jeg var begyndt at vende mig til tanken af at min far gik rundt der ude et sted.
Mig og Danny datede tror jeg. Vi havde da været ude en masse gange. Og det har da også endt med vi har siddet og kysset på sofaen. Så hvad skulle man ellers kalde det. Kærester viste jeg ikke om vi har. Og helt ærligt så var jeg heller ikke helt sikker på hvor jeg havde ham.

. . . .

Jeg lå i sengen, kartede rundt for at finde en behagelig stilling så jeg kunne falde i søvn igen. Jeg havde fødselsdag i dag. De store 20 yep det var i dag. Og typisk nok vågnede jeg monster tidligt og det havde jeg altid gjort. Danny havde sagt han havde planlagt et eller andet om aften men han ville ikke sige hvad. Han havde bare sagt at jeg skulle tage en pæn kjole på: ”ja som om jeg ejer sådan en” så derfor havde Anne som jeg var blevet rigtig gode venner med lovet mig at tage mig med ud og shoppe.
Det eneste jeg vidste jeg skulle lave her til morgen var at Harry, Dougie Tom og Anne kom så vi kunne få lidt morgen mad sammen.
Danny lå stadig væk ved siden af mig og jeg kunne altså slet ikke falde i søvn igen.
Jeg kiggede over på ham og kravlede så ligeså stille over ham.
Jeg stillede mig hen foran det store spejl han har i sit soveværelse og lad mig sige jer med det samme, det var ikke noget kønt syn. Ingen kunne være tilfredse med det her.
Jeg havde en gammel T-shirt på der nåede mig ned til lårene, tennis sokker og mit hår det lignede bare en gigantisk uld bunke.
Jeg skyndte mig ud på badeværelset for at tage et bad og få noget rent tøj på. Det blev til et par skinneys og en gammel retro T-shirt . Imellem tiden hørte jeg at Danny listede rundt nede under og puslede med et eller andet.
Da jeg kom ned i køkkenet havde han pyntet op, dækket bord og al ting.
- Theres my birthday girl. Sagde han da han fik øje på mig. Happy birthday you. Han kiggede på mig og gav mig et kind kys.
- Thank you. Jeg smilede. So when are the rest of the guys coming? Lige efter jeg havde sagt det bankede det på døren. Danny kiggede på mig.
- I think maybe now. Han grinede og gik hen og åbnede døren.
De stormede alle sammen ind med gaver i deres hænder. Jeg grinte at dem for det så virkelig komisk ud.
- Happy Birthday Nat. Råbte de alle sammen og gik hen og gav mig et kram.
- So were are we gonne put them. Spurgte Anne.
- Hmm just put them over at the table. Jeg pegede der hen.
- Now let’s get something to eat I’m starving. Grinede Danny og gik hen til bordet.
Både snakken og tiden gik rigtig stærkt og før vi vidste af det var det blevet lidt over middag. Anne kiggede på sit ur og så over på mig.
- Nat? Hun holdte sit ur op.
- Oh right. Jeg rejste mig op. Thank you so much for coming guys, the presents are beautiful, and Dougie nice choice. Jeg smilede til ham. But me and Anne really need to go now. Hun rejste sig op.
- Yes we do. Hun gav Harry et kys.
- What! now? Spurgte danny. It can’t take all day to find a dress.
- Danny, Danny, Danny sweetie listen to me. Jeg grindte og kiggede på uret. It’s almost one now. I have no idea were you are taking me so I have to find a dress who can fid in everywhere, so yes it can take all day, and then there is shoes, hair and..
- Han stoppede mig. All right then. Han grinede af os. Kan jeg måske også godt forstå, os piger er nok ikke helt normale når det kommer til shopping.
Mig og Anne skyndte os ud af døren og tog hendes bil ind til byen. Vi havde det rigtig hyggeligt den eftermiddag. Vi fik snakket en hel masse igennem og jeg fandt ud af vi havde en hel del tilfældes.
Inde i en butik stoppede hun pludselig op.
- this one. Jeg kiggede over på hende,
- it’s perfect. En helt enkel rød kjole som slet ikke var så fin men alligevel var den. Vis i forstår.
Vi havde aftalt at tage hjem til Anne og Harry for vi vidste at Harry stadig ville være sammen med Danny og resten af drengene. Så der var fred og ro til at gøre mig klar.
Jeg sad foran spejlet mens Anne lagde min makeup. Hun var virkelig skrap til det der. Hun burde virkelig overveje at blive makeup artist.
- how do you want my hair? Spurgte jeg. Up or down.
- Hmm down. Hun smilede. You have such a beautiful hair. It would be a shame to put it up.
- Well thanks haha. Da vi var blevet færdige hoppede jeg i kjolen og fik skoene på og med det samme kom Harry stille ind af døren.
- Wow you look great, han smillede.
- You really think it’s ok, sagde jeg og drejede rundt.
- I think it fits perfect sagde ham med et skummelt smil. Han viste hvor ville skulle hen gjorde han.
- Please tell me were we are going, please, sagde jeg og hav ham mine bedste hundevalps øjne.
- No haha. Han grinede. Now go home
- No I can’t we were supposed to meet at the harbour.
- Oh well then you need to go there now. Han skubbede mig nærmest ud af døren.

Da jeg var kommet ned til havnen satte jeg mig ned til kajen for at vendte.
Pludselig kom en speedbåds agtig lignede ting sejlene hen mod mig. Jo tættere på den kom jo nemmere kunne jeg se hvem det var der sejlede båden.

- Hop on prety lady.
- Oh god Danny you didn’t. jeg grinede af ham. Han var iført et blåt jakkesæt sikkert det han syntes lignede sø mands tøj mest og en så mands hat.
- Yes I did. Smillede han. Now hop on.
Jeg gjorde som han sagde og vi sejlede af sted.
________________________________________________

hvad syntes i??
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyTirs Aug 05, 2008 10:47 pm

Hahaha Danny altså ! Razz

Det er som sædvanlig rigtig godt Wink
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyTirs Aug 05, 2008 11:42 pm

Glæder mig til at høre hvad der sker ombord på den båd , Frække sager ! Razz
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyOns Aug 06, 2008 12:02 am

Haha, fun xD Super - keep up the good work Wink
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyOns Aug 06, 2008 12:41 pm

haha Danke Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyTors Aug 07, 2008 5:05 pm

Super godt. ;b mere snart
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptySøn Aug 10, 2008 5:30 pm

undskyld det tog så lang tid hehe
og undskyld vis det er lidt for kort hihi Very Happy
men her er det i hvertfald.
og jeg ved heller ikke selv lige hvor godt det er..
______________________________________

Del 8

Vi sejlede langt ud indtil der ikke var andet end hav omkring os.
- Danny you shouldn’t have done this, smilede jeg og kiggede mig omkring.
- Well I wanted to. Han smilede. Are you hungry?
- Yes starving. Men hvem prøver jeg og narrer jeg er jo altid sulten.
- You are always hungry Nat. haha it was a stupid question. Han grinede.
- Hey. Jeg daskede ham på armen. It’s not my fouled I have a big stomach. Det var altid den undskyldning jeg brugte, når nogle kommenterede min sultenhed.
- Well it was good that I took this with me. Han vendte sig om og tog en kurv frem.
- Uhh. Jeg skyndte mig og rode rundt i den for at se hvad han havde med.
- Cupcakes, fruit and chocolate, Danny your the best. Han grinede. Jeg må nok have haft et sjovt udtryk i ansigtet helt begejstret.
Vi sad og spiste og snakkede og lang tid, indtil Danny pludselig kastede chokolade sovs i mit ansigt.
- hey, what was that? Grinede jeg. Han tog sin finger og tørrede noget af.
- hmm I think it was chocolate souse. Han smilede lumsk
- Oh really, you think so!!
- Yearh. Jeg greb bøtten og helte noget ud over ham. Og pludselig udbrød en kæmpe chokolade krig.
Før jeg viste af det havde han fået fadt i mig og sad nu oven på mig så jeg absolut ikke kunne røre mig. han kiggede ned på mig, med bøtten i hånden.
- your not going to do that??
- Aren’t I?
- No!! I hope not.
- Well instead of that I can just do this.
Han lænede sig ned og kyssede mig stille. Jeg ved ikke hvad der gik af mig, men jeg stoppede ham ikke. Vi blev ved indtil jeg trak mig tilbage.
- Danny i can’t do this. Jeg rejste mig op.
- What? What do you mean?
- I don’t know where I have you?
- What do mean with where you have me?
- it’s just I don’t know if I’m just a friend to you or what. Because if I’m just I friend then I can’t do this.
Han kiggede på mig og kom med et lille smil. Han tog sin hånd og lagde den på min kind.
- You are more then just a friend, I thought you knew that.
- Really?
- Yearh.
- Jeg smilede. I guess I didn’t then.
Jeg lænede mig ind og kyssede ham på kinden.

. . . .

Det var gået et par dage siden sidst. Vi havde ikke lavet det store og i dag var ingen undtagelse, vi sad bare inde i stuen og gloede tv. Sappede rundt på kanalerne for at finde ud af hvad vi skulle se. Og lad mig sige ja det var ikke nemt.
- i’m just gonna get something to drink you want some?
- Yes thanks.
Jeg gig ud I køkkenet for at finde nogle colaer, da det pludselig ringede på døren.
- Danny can you get the door? Råbte jeg ind I stuen til ham.
- Yearh sure.
Jeg gik ind i stuen og stilede colaerne da Danny pludselig råbte.
- Nat it’s fore you?
- Who is it?
Jeg gik ud i gangen for at se hvem det var.
Min mund rørte næsten jorden da jeg så hvem det var.
Jeg tog et par skridt tilbage.
- Mum??
_______________________

det var det hehe Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptySøn Aug 10, 2008 8:54 pm

Hvor sødt. XD hehe..

Uh moren kommer, spændende.
Mere snart.
Men husk at tjek for fejl. ;b
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptySøn Aug 10, 2008 11:06 pm

Hvor er danny altså sød<3 Hendes mor?! Er det godt eller skidt??
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyMan Aug 11, 2008 9:44 am

Rigtig godt Smile
Hvad sker der mon med moren? Question

- Ja, husk at tjekke for fejl, men ellers godt Razz
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyMan Aug 11, 2008 3:53 pm

her kommer det næste Very Happy
og der går nok nogle dage ind til det næste kommer hehe Very Happy
__________________________________________________

Del 9

Hvad fanden laver hun her? Hun har godt nok gode nerve til at turde dukke op bare sådan. Mit hjerte begyndte at banke vildt og voldsomt da hun stod der foran mig og bare kiggede på mig. Ventede på at jeg skulle komme med en reaktion.

- What the hell are you doing here? Sagde jeg koldt. Jeg stod bare og stirede på hende.
- I just come to see how you where. Hun kom bare for at se hvordan jeg havde det!! Jeg hadet min mor. Jeg havde aldrig tilgivet hende for at hun bare sådan flyttede efter det der skete. Hun forlod mig bare sådan lige. Jeg tog nogle skrid tilbage.
- You just came to see how I where? Det røg ud af mig og jeg råbte det nærmest af hende. Jeg var ryget helt til på hende. Jeg tror hun blev lidt forskrækker over jeg sagde det sådan for hun rykkede et skridt ned af og hun kiggede på mig helt forskrækket.
- I could just…
- Nat! Take it easy! Jeg kiggede over på ham. Mit ansigt kogte. Jeg gik ud i køkkenet og satte mig ned. Jeg kunne høre Danny lukkede hende ind og de kom ud i køkkenet. De satte sig ned, Danny over for mig og hende ved bordenden.
- I’m sorry. Sagde hun stille og kiggede på mig.
- For what. A banding Me.? For letting him get away with it or what? What are you sorry about mum??
- Everything.
- Everything. You were the one who led it happened. You didn’t even tried to stop him did you. You just led him beat me up. And on top of everything, when I needed you the most you just left. You didn’t even say goodbye, sagde jeg stille.
Hun kiggede bare på mig uden og sige et ord.
- Oh my god mum, you knew what was going on! En tårer begyndte og trille ned af min kind.
- I didn’t know it when that fare!
- What? You looked at me every day. Did you just look right throw me or what? Jeg tørede tåren væk.
- Yes almost. Sagde hun. I couldn’t look at you. I couldn’t look at you when he had beat you up. Every time I did look at you, I just pretended that the bruise wasn’t there. The last time he beat you up that was it. I couldn’t take it any more. If it was not seeing you again then that was, what I needed to do. It herd me to see you like that. But I’ve always meant to come back fore you. You know that right.
Jeg kiggede tomt på hende. Alt det hun lige havde sagt kørte rundt I hovedet på mig.
- No I didn’t where was I suppose to know what from.?
Der var ingen der sagde noget I et stykke tid. Danny kiggede uroligt på mig.
- he’s out you know. Jeg kiggede på hende
- No shit. I gat the letter!
- You don’t need to talk to be like that.. I love you sweet heart.
Jeg kiggede op på hende. Og jeg var lige ved at sprænge af raseri.
- don’t call me that. You don’t love me,
- yes I do? Hun kiggede underligt på mig.
- no you don’t. If you love me then you wouldn’t have let him do it and you wouldn’t have walked out on me. You wouldn’t have left me all alone.
You are not my mother any more. Jeg vidste at de ord måtte have gjort ondt. Men det var sandheden. Jeg følte ikke noget for hende. Jeg havde ikke engang ondt af hende. Jeg vidste at den eneste person jeg kunne kalde min mor, var min plejemor som elskede mig.
Hun rejste sig op og tog sin jakke på. Tårerne begyndte at trille ned af mine kinder.
- so you are just going to live again?
- Yearh I guess so. Hun åbnede døren ud til og gik ud med bilen. Jeg stilede mig hen i dør åbningen.
- Just walk of, that’s what you good at any way! Råbte jeg.
- I came back Nat and I tried, I really did. Råbte hun af mig.
Tårerne rendte ned af mine kinder da jeg så hende køre af sted. Jeg smækkede døren da hun var kørt. Jeg stod og lænede mig op af døren til jeg så Danny stå i dørkarmen ind til køkkenet. Jeg brød sammen og tårerne ville bare ikke stoppe
Jeg kiggede hen på Danny som nu havde sat sig på hug for an mig.
- I just made the stupidest mistake of my life. Didn’t I?
- No I don’t think you did.
Han satte sig ved siden af mig og lagde en arm omkring. Jeg lænede mit hoved på hans arm og vi sad der længe. Han holdte bare om mig og jeg følte mig så tryg i hans arme. Det eneste sted jeg havde det godt.
_____________________

det var det, hvad syntes i?? Very Happy
og undskyld de fejl der end måtte være hehe
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyMan Aug 11, 2008 4:22 pm

Synd det med hendes mor, men moren var vidst selv ude om det! Still good Very Happy !!!
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyMan Aug 11, 2008 6:11 pm

Det er super godt Smile

- Keep up the good work ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyMan Aug 11, 2008 6:41 pm

Mere snart. :b What more can I say? Razz
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyTors Aug 14, 2008 10:26 pm

så kommer det næste Very Happy
_________________________

Del 10


Der var gået nogle uger siden episoden med min mor. Jeg havde virkelig været nede og rører bunden dagene efter. Jeg havde ikke lyst til noget som helst. Det eneste jeg lavede var at side på sofaen og se tv og sove. Danny gjorde sit bedste for at få mig i bedre humør men der var intet der hjalp. Resten at drengene var her og Anne var her også. Hun prøvede endnu at hive mig med ud i byen men det var ikke nogen succes og det endte med vi tog hjem før tid. Tror simpelthen ikke hun gad se på mig mere, selv om jeg egentlig gjorde mig umage. Men jeg havde slet ikke overskud til at skulle gå rundt i byen. Jeg følte mig træt og udmattet efter en halv time og det eneste jeg egentlig ville var at komme hjem og sove.

Jeg har fået det meget bedre nu og er kommet tilbage til mit normale jeg så det er dejligt. Det der hjalp var faktisk Danny. Han fik slæbt mig med ud på stranden en aften. Under stor protest må jeg lige sige, men det lykkedes ham at få mig med der ud. Det var så dejligt, vi sad bare der i hinandens arme og vi snakkede det hele igennem, alt fra min barndom og alt det med min mor der lige var sket. Og siden den dag var det gået op af bakke.

. . .

I aften skulle Anne og Harry holde fest hjemme hos dem. Og rent faktisk havde jeg glædet mig til det. Jeg havde glædet mig til bare at komme ud og bare have det sjovt.
Jeg havde været ude og finde en enkelt rød stram lårkort kjole og nogle sorte stiletter.
Da jeg havde fået kjolen på gik jeg ud på toilettet for at ligge makeup og sætte hår. Makeuppen blev til smokey eyes og håret blev til mit naturlige, langt og krøllet. Da jeg var færdig gik jeg ned af trappen og ned til Danny som selvfølgelig var klar og sad og ventede nede i køkkenet.
Da jeg kom der ned kiggede han bare på mig, ja nærmest stirrede.
- what? Spurgte jeg og smilede.
- Oh i.. i.. you…
- What? Jeg grinede af ham.
- You looke great. Han smilede.
- Thanks. Jeg gik hen og kyssede ham. So are you ready?
- Yearh, you?
- Yearh I just have to get my shoes and jacket on.
Da vi begge var færdige kørte vi hjem til Harry og Anne.
Festen var vist godt i gang da vi kom. Der var en masse mennesker og en del af dem kendte jeg slet ikke. Jeg havde aldrig set dem før overhovedet.
Vi gik hen og hilste på dem alle sammen og da det var gjort gik vi hen for at få noget og drikke.
Og som alle jo nok ved bliver en drink ikke bare til en, nej en bliver til to og to til tre og så videre. Vi sad oppe ved baren og snakkede og grinede til Anne kom og hev mig med ud på dansegulvet. Vi dansede i rigtig lang tid og pludselig kom en dreng dansende bag fra. Jeg troede egentlig først han bare stødte ind i mig så jeg lod bare som ingen ting og dansede videre. Men han stoppede ikke og han blev ved med at køre sig op af mig.
- Hey! can you please stop that.
- Oh come on, you know you want it.
- No I don’t please stop. Han skubbede Anne væk og kom nu foran mig. han blev ved med at danse tæt op af mig, jeg prøvede at skubbe ham væk men det hjalp ikke. jeg kiggede rundt og så at Anne var gået hen for at hente Danny. Men det var nok ikke nogle god ide for han havde fået rimelig meget og drikke.
- Hey, what the hell are you doing? Jeg hørte Dannys stemme og så ham komme masende gennem menneske mængden. What do you think you are doing? Spurgte han.
- Sorry. Do you have a problem?
- Yearh actually I do, sagde Danny.
Før jeg vidste af det, havde Danny fået fat I kraven på drengen og fået sent en knytnæve af sted.
- Danny stop it! Råbte jeg. Han vendte sig om og kiggede på mig.
Pludselig slår drengen ud efter Danny og rammer ham lige i hovedet og han falder til jorden. Han bliver ved med at slå og sparke Danny som er faldet til jorden for lang tid siden.
- STOP IT! STOP IT! What the hell are you doing? Jeg stod og kiggede på ham og vidste ikke hvad jeg skulle gøre. Uden jeg vidste af det sparker jeg ham lige i skridtet og han falder til jorden. Jeg skynder mig hen til Danny og Harry og Tom kommer løbende for at smide drengen ud.
- Danny? Danny? Råbte jeg og ruskede i ham men han vågnede ikke. En tårer trillede ned af min kind.
- Dannyyyyyyyy!
_______________________
huggede lige Annes ide haha (har fået lov) Very Happy syntes det var sådan en god ide Very Happy
kjolen: http://www.asos.com/Asos/Asos-Scoop-Back-T-Shirt-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=352483&cid=5158&clr=Red&sh=0
________________-

hvad syntes i??
godt/dårligt??
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyTors Aug 14, 2008 10:43 pm

Uh, drama drama! Det er rigtig godt Smile

Håber ikke det er slemt med Danny <3

Og super fed kjole ! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyTors Aug 14, 2008 11:38 pm

Håber ikke det er alvorligt med Danny?? Nice kjole du har fundet Very Happy -keep up the good work Wink
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyTors Aug 14, 2008 11:47 pm

hehe jaa ikk ??
altså kjolen, syntes den er rigtig fed, kunne egentlig godt tænke mig den selv (:
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyFre Aug 15, 2008 5:00 pm

McFLYxSidsel skrev:
hehe jaa ikk ??
altså kjolen, syntes den er rigtig fed, kunne egentlig godt tænke mig den selv (:

Haha, sådan var det også med mig Smile - Alle de kjoler jeg fandt, kunne jeg vildt godt tænke mig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyFre Aug 15, 2008 6:06 pm

haha Very Happy
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 EmptyFre Aug 15, 2008 9:16 pm

Rigtig godt , og elsker også kjolen .. Razz
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I can't take it any more! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I can't take it any more!   I can't take it any more! - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
I can't take it any more!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: