Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Mille's fic

Go down 
+12
Ann-Jones
sofiee-
BetteMøffe
Ditte
Sidsel
Sarah
Line
McFlyLover<3
mcflys
Annesteg
MeusDeus
Mille
16 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptyFre Sep 26, 2008 4:46 pm

mmdc94 skrev:
Sorry, er altså over hovedet ikk kommet igang med næste kapitel endnu pga. Lektier. Har en stil på 10 sider, matematik aflevering og engelsk stil for til næste uge! Lorte uge... Men fuck nu det... Håber i lige kan vente et par uger måske for har altså ikk tid før Wink

Uger?! Shocked Hvordan skal jeg kunne vente så lang tid? Razz

Haha ej, det er helt iorden. Jeg er også bare blevet bombet af lektier! -.-
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptyFre Sep 26, 2008 8:29 pm

Ja det er super. :b mere snart. Smile
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptyTirs Sep 30, 2008 9:30 pm

Så har hun altså lige bestemt sig for at sige op i røven med lektierne og lave et kapitel i sin fic! Very Happy Som jo så er klar nu!! Så her er det!

Kapitel 5.

Dougie parkerede bilen udenfor det store hus. Jeg var en smule nervøs over at skulle møde hans venner. Dougie kiggede på mig. - Come on. Let’s go inside. Jeg nikkede og åbnede døren. Der var koldt udenfor. Det var allerede begyndt at blive efterår. Dougie gik hen mod døren og jeg fulgte efter ham.

Da jeg kom ind i stuen var det første jeg fik øje på en kæmpe læder sofagruppe hvor hans venner sad og snakkede. - Hi guys sagde Dougie. De kiggede alle sammen op. De smilede til mig. - Hi Doug. And hello Mille. Den lyshårede kom over imod mig. - Hi i’m Tom. Drengene der sad ovre i sofaen begyndte også at præsentere sig selv. - I’m Harry! - And I’m Danny! Jeg tænkte mig lidt om. Harry var trommeslageren og Tom og Danny var guitarrister og sangere. Ja det var vist sådan. Dougie kiggede rundt. - Where are the girls? - Oh they are over at my house. Harry tændte en cigaret og snakkede videre. -Clara wanted to show Them her new dress. Jeg følte mig lidt skidt tilpas. Jeg stod bare der og lignede et stort spørgsmåls tegn. Danny smilede til mig. Jeg var fuldstændig solgt! De der skæve tænder og de fregner! Jeg blev vist lidt rød i hovedet og skyndte mig at kigge ned i gulvet.

En halv time senere sad vi omkring bordet. Jeg havde mødt alle pigerne og havde desværre fundet ud af at Danny var optaget. Af en pige der hed Josie. Og jeg kunne bare se på hende at hun ikke kunne lide mig! Men de andre kunne heldigvis!! - So you are comming from Denmark? Sam kiggede på mig og begyndte at tage af pastaen. Sam var Tom’s kæreste. - Yeah i am. Dougie’s kæreste kiggede på mig. - It’s nice to have another dane here! Jeg så mærkeligt på hende. - Another? Hun kiggede på Dougie. - Have’nt you told her i am from Denmark to? Jeg smilede. Dougie blev helt stille. - No i have’nt. I…… Ehm…. I…. arh sorry! Det var derfor hun hed Anne Marie! Troede bare hun havde danske rødder! - It’s all right! Hun smilede til ham og lavede en mærkelig grimasse.

- No way! Seriously! Jeg skrald grinede! - Tom acyually caught you masturbating on the bathroom! Tom grinede. - yeah i did! It was horrible! And i mean horrible! Alle grinede mega højt! Danny så på mig. - So what is the most embarrising that’s happened to you Mille. Jeg tænkte mig godt om. Der var jo sket så mange ting. Jeg kom i tanke om den jeg syntes var mest pinlig. - well i was in the 7. Grade….


Flashback:

Vi sad til præst og snakkede om de forskellige religioner. Jeg sad ved siden af min bedste ven Tobias og fniste lidt over det hele. Vi kedede os lidt. - Katolikkerne er dem der er meget kristne. Dvs. at de f.eks. Ikke vil røre mænd før de bliver gift. Uden at tænke fløj ordene bare ud af min mund. - Ja så er det da i hvert fald for sent for mig! Tobias kiggede på mig og grinede. Dum som jeg er sagde jeg bare hvad? Nu grinede hele klassen. - Hvad er der!? Jesper der sad overfor mig kom nu med i samtalen. - Du ved godt hvad det betyder at man “rører” en mand ikke? Jeg fattede stadig ingen ting. - Øhm jo? Det er vel bare at man….. Nu kom jeg til at tænke over det! NEJNEJNEJ! Jeg har siddet og sagt jeg har haft sex foran hele klassen! OG PRÆSTEN! Jeg blev helt rød i hovedet og sank ned i stolen mens jeg bare kunne høre den rungende latter omkring mig!

- Oh my god! In front of a priest! De grinede af mig. - Well… Now you know i am quite stupid! Danny lagde armen omkring mig. - No! You’re not stupid at all! Jeg smilede til ham og tog en slurk af min øl. Josie fik et helt forkert ansigts udtryk. Hun gabte falskt. - Oh danny! I am so tierd! Won’t you walk me home? Danny kiggede på sit ur. WAUW! Det havde jeg slet ikke lagt mærke til! Han havde fandeme nogle flotte hænder! Det er egentlig lidt mærkeligt jeg ligger mærke til sådan noget?
- Well it is late. We’d better go. Han gik hen efter hans jakke. - See you guys! And hopefully i’ll see you soon Mille. Han smilede og gik hen imod mig. Han tog armene omkring mig. Uh! Det var lige det jeg havde stræbet efter hele aftenen. Han slap. Jeg så op i det smilende, fregnede fjæs. - Bye guys! Døren lukkede sig bag ham. Dougie så på sit ur. - Yeah it is late. We’d better get you home Mille.

Da jeg kom hjem gik jeg straks i seng. Jeg var monster træt! Jeg følte mig godt tilpas imellem alle de nye venner. Ja okay… bortset fra Josie. Hun virkede bare så jaloux. Jeg troede faktisk også at de andre heller ikke kunne lide hende. Det ville sikkert ikke sige det til Danny. Det ville bare såre hans følelser. Jeg lukkede øjnene. Et billede af Danny kom straks frem. Det var vist første gang jeg virkelig havde været forelsket! Og så var han optaget… af en kælling!

Hva syns i så?? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptyTirs Sep 30, 2008 10:39 pm

Puha pinlig historie du har der Razz
godt afsnit as usual Very Happy

Mere snart ?
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptyOns Okt 01, 2008 11:49 am

Haha, sjov historie ! Razz

helt sikkert godt! Mere snart.. Smile
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptyOns Okt 01, 2008 9:19 pm

Ja det er super :b bare fortsæt. Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptyTors Okt 02, 2008 5:50 pm

Haha, rigtig godt afsnit Very Happy
- Mere hurtigst muligt (;
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptyTors Okt 09, 2008 10:48 pm

Så er 6. kapitel klar! Hope you like it! Very Happy

Kapitel 6


“Mille wait!” Christian kom løbende efter mig. Jeg vendte mig om. Han var meget forpustet da han kom hen til mig. “Take that music out of your ears! I have run after you for ages!” Jeg slukkede musikken og smilede. “So whats up?” Han smilede lumsk. “What!” Han grinede. “I’ve got great news!” Jeg smilede. “Tell me!” Han så ned i jorden og smilede. “I’ve got….” Han stoppede. “Come on! You’ve got what?” Han smilede. “I’ve got a boyfriend!” Jeg blev helt bleg. Var Christian bøsse? Det havde han da aldrig fortalt mig? “What?” Han kiggede undrende på mig. “Are you….. Gay?” Han grinede. “Yeah i am. I tought you knew that?” Jeg rystede på hovedet. Eller jo på en måde vidste jeg det. Hver gang vi var i byen sad han og kiggede på mænd. Jeg havde tit tænkt over det. Altså vi havde været venner i en måned eller sådan noget? Men hvad fanden. Jeg kan nu godt klare mig med en bøsseven.

“So tell me, how is he?” Jeg tog en slurk af min kakao. “Well he is…. Yeah he is?” Jeg grinede. “I mean how does he look? Is he high and thin or fat or…?” Han tænkte sig om. “Well.. He’s got lots of muscles!” Jeg grinede. Jeg kunne bare lige forestille mig lille splejsede Christian sammen med sådan en stor læder-bøsse-stripper-agtig ting. “What does he wok With?” Christian så ned i sin kaffe. “He’s a…… Ehm.. Well he works at a Club?” Mine øjne blev store. “OH MY GOD! HE’S A STRIPPER!?” Han blev rød i hovedet. “Don’t talk so loud! People can hear you!!” Jeg skraldgrinede. Alle mennesker vendte sig om og så forskrækket på mig. Pludselig så jeg et kendt ansigt. Det fregnede fjæs med det store smil sad og grinede af mig. “Hi Danny!” Danny vinkede til mig. Han sad sammen med Josie. Hun stirrede på mig og fik et anstrengt smil frem. Der var et eller andet over hende jeg ikke kunne lide. “Uh that’s that guy from McFly you told me about?” Christian kiggede nysgerrigt på ham. Jeg sukkede. “Yeah it is…” Christian så på mig. “You think he is hot!” Heldigvis hviskede han det. Tænk hvis han havde hørt det! “Shhh! Shut up!” Han grinede. “Sorry. But you do think he is hot!” Jeg blev rød i hovedet. “Yeah he is! Extremly hot!” Jeg sukkede. “But he is taken…” Christian så på mig. “Oh my god! You are in love!” Jeg kiggede på ham med store øjne. “Shut up! Come on! Let’s get out of here if you wan’t to talk about that!”

“Jeg taler ikke til en mand der beholder hatten på. HATTEN AF!” For 25000. Gang sad jeg og grinede foran fjernsynet hvor Dirch Passer fyrede den af i dame kostume. Jeg elskede den film! Min telefon ringede. Det var Dougie. Jeg tog den. “Hi Doug!” Jeg satte filmen på pause. Jeg kunne høre musik i baggrunden. “ehm, Mille? Do you wanna do me a favour?” Jeg sukkede. “Yeah yeah.. What am i going to pick up for you? ” Han grinede. “The guys and i are recording at the moment in the studio-arpartment. Do you wanna get us some food? Go to my house and find something or just buy some sandwiches for us or something? I will pay you later.” “Why me? What about Clara or Sam or Anne Marie?” “They are shopping in the otter side of London and they dont anser their phones?” Jeg sukkede. “Yeah yeah… Just give me the adress and i’ll come..”

Med en kurv fyldt med sandwiches og øl under armen løb jeg op af trapperne til studiet. Jeg var gået på opdagelse i Dougie’s skabe og fandt en masse ting jeg kunne bruge til sandwiches. Jeg ville vædde med at det var Anne Marie der havde købt det. Jeg kunne høre Danny’s grin og en lille trommehvirvel fra Harry. Nu stod jeg foran døren. “Hvor fanden er den lorte ringklokke?” Jeg har en eller anden dårlig vane med at snakke med mig selv. Efter 5minutter foran døren fandt jeg den. Lige der hvor den skal sidde. Højre side af døren. Flot Mille! Rigtig flot! Jeg kunne høre trin bagved døren. Døren åbnede sig og tom stog smilende foran mig med sin stråhat på skrå. “Hi Mille!” Come on in!” Jeg smilede og trådte indenfor. Det var den fedeste lejlighed ever!! Der var guitarer og højtalere over det hele! “Mille!” Harry kom løbende imod mig med åbne arme. Jeg blev næsten væltet omkuld. “You are my hero!” Han tog kurven ud af hænderne på mig og gik grådigt i gang med at se hvad der var der i. Danny smilede til mig. “Hopefully you brought beers!” Jeg smilede. “Of course!”




Så hva syns i?? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptyFre Okt 10, 2008 4:12 pm

Det er rigtig godt ;D
- Andet er der simpelthen ikke at sige Very Happy

Keep up the good work!
Mere snart ? (:
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptyLør Okt 11, 2008 12:23 am

Rigitg godt! cheers Ja, egentlig det samme som Anne Razz (sorry jeg er dårlig til at komme med nye kommentare, men det er altså bare rigtig godt!)
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptyLør Okt 11, 2008 12:46 pm

Ja det er rigtig godt og sjovt Very Happy
Mere hurtigst muligt! d:
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptyLør Okt 11, 2008 5:42 pm

Næste kapitel er på vej Wink Skal lige rette det og skrive de sidste linier Wink
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptyLør Okt 11, 2008 6:22 pm

mmdc94 skrev:
Næste kapitel er på vej Wink Skal lige rette det og skrive de sidste linier Wink

Uh, jeg glæder mig cheers
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptyLør Okt 11, 2008 6:43 pm

mmdc94 skrev:
Næste kapitel er på vej Wink Skal lige rette det og skrive de sidste linier Wink

Det lyder vel nok herligt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptyLør Okt 11, 2008 8:56 pm

Godt, glæder mig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptySøn Okt 12, 2008 2:42 am

Så er kapitel 7 klar. Det er måske blevet lidt mærkeligt, men sådan er det altså bare Very Happy Godt nok har jeg lige læst memories og syns bare mit er noget crap, men har faktisk brugt okay lang tid på det så gider ikke lave det om! Very Happy


(Skal lige huske at sige tak til Rie for hjælpen! Tak Rie!! Very Happy )


Kapitel 7


Ding dong. Jeg ringede på ved Dougie’s hus. Han havde ringet at jeg skulle komme over og spise sammen med dem alle sammen. Anne Marie åbnede. “Hej Mille!” Jeg blev helt overrasket over at snakke dansk. Jeg havde jo ikke snakket dansk i lang tid. Flea modtog mig med logrende hale. Jeg klappede ham glad på hovedet da jeg pludselig så en lille plettet hund. “det er Bruce. Danny’s hund.” Jeg kiggede mærkeligt på hende. “Bruce?” Hun grinede. “Ja. Bruce Springsteen.” Jeg grinede højt. “aj det er da bare totalt nørdet!!!” Dougie kom ud. “Hi fatass!” Han smilede som han altid gjorde. Helt lukkede øjne og et lille fjoget grin bagefter. "Be nice Dougie!" sagde Anne Marie og så bebrejdende på ham. "I'm sorry shrek" svarede han og Anne Marie kunne alligevel ikke holde masken. ”Lets go inside.... Grev farquart? Anne Marie og jeg var ved at brække os af grin. Dougie kiggede mærkeligt på os. Han fattede ikk hvad det betød. "Altså han er jo lille og har et stort hovede... Fuck hvor er jeg et geni!" Jeg grinede. "what are you talking about?" spurgte Dougie. "Just how sexy you are and that i could eat you with whipped cream" Dougie nikkede og så ganske tilfreds ud over det svar. ”Uhhh diiiiiirty!” Jeg vippede så godt jeg kunne med øjenbrynene. ”You can come and play With us!” Dougie blinkede til mig. Jeg grinede. ”That would be a hot triangel!” sagde Anne Marie og grinede. Danny kom ud i døråbningen som om han kan høre ordet trekant på 100 meters afstand. "Hi Mille what's up and who is talking about triangels?" Jeg grinede. ”Well know we are 4 so we would be a square!” ”Sexy" sagde Anne Marie og lavede et "super sexet arto face". "ARTO FAAAAACE" skreg Mille. Anne Marie og Mille var flade af grin igen. Inde fra stuen hørtes Josies stemme. "Danny ? Come in here?" "Hun ødelægger bare alt! Hun tror hun har patent på Danny. Hun er VIRKELIG anstrengende" hviskede Anne Marie til mig da hun hjalp mig af med frakken. Danny og Dougie var gået ind i stuen igen. Anne Marie fortsatte " Du skal passe på med hende. Hun er egentlig en super sød pige når man bare er sammen med hende. Men bare lad vær med at kommen mellem hende og Danny" sagde hun advarende. De kom ind i stuen. De andre sad allerede i sofaen mens Anne Marie gik ud i køkkenet for at hjælpe Tom med det sidste mad. Jeg satte sig ved siden af Dougie. Danny så på mig. "So who was that guy from the resturante Mille?" Han smilede. "Oh! That's just Christian!"
sagde jeg og smilede. "Youre boyfriend??" Dougie så på mig. "You have never told me you had a boyfriend?" Jeg grinede. "No not at all! He's gay!" sagde jeg. "Ooh!" sagde dougie og så helt forkert ud i hovedet. "What's wrong with gays Dougie" sagde Anne Marie og kom ud fra køkkenet. "Gays are charming!" fortsatte hun. "Gays are ... hmm gays?" sagde Dougie. Lige pludselig lød der et brag ude fra køkkenet. "OOOOOPS!" Man kunne høre Harry's stemme. Han havde tabt fadet med stegen og Tom stod og så anklagende på ham. "WHAT THE FUCK ARE YOU DOING MORON!!” Skreg Tom grinende. Danny stak en gaffel i stegen og begyndte at vaske den under vandhanen. "No Danny! Oh god! Am i the only one normal in this house?" sagde Anne Marie opgivende. Dougie kiggede på hende og sagde: "Yeah but if you are the only normal and we a unnormal then it is you who is the different one and then it's you who aren't normal?" Han så meget tænksom ud. "You are so clever Sweetie. Lets order some Pizza. I want kebab !!!" sagde Anne Marie. "Ja kebab!” Jeg var 100% med på det forslag. Anne Marie smilede til mig. "Det minder mig om de mennesker som skriver babz' til hinanden ... ke'babz!" Anne Marie var ved at brække sig af grin af sig selv. Jeg så uforstående på hende. "Intern joke jeg har med mig selv" forklarede Anne Marie. "You aren't normal!" sagde Dougie og løftede det ene øjenbryn og kiggede på Anne Marie. "Neither are you" sagde hun og kyssede ham på kinden. "Aaaaaw" sagde Danny der stod ved siden af mig. Ude fra køkkenet kom Josie rendende og skyndte sig og stille sig helt op af Danny. "Wich pizza do you want Danny?" sagde Josie. Jeg kom til at tænke på at hun var ligesom sådan et irriterende efterabende barn, men trak hurtigt de tanker tilbage igen. Danny tænkte sig om. "I think i wan't a kebab too!" Danny smilede til os. "Okay, four kebabs!!" Anne Marie begyndte og grine igen over ordet kebabs og kom til at bide Dougie i læben. "Don't bite me you’re wierdo!" Hun rakte Tunge til Dougie. Jeg kom til at tænke på den der irriterende kebab-sang som jeg hørte hele tiden dengang jeg var i Danmark. "Du ka' få kebab, du kan få kebab. Ka' jeg få kebab, ka' jeg få kebab?" Jeg sang lavt, men de andre kiggede alligevel mærkeligt på mig. Anne Marie begyndte at synge med. "Du ka' få kebab du ka' få kebab!” ”PIZZA PIZZA PIZZA PIZZAAA!" Vi sang sammen. Jeg kunne godt lide Anne Marie. Hun var ligeså fjollet som mig. Det var længe siden jeg havde grinet så meget. "JEG VIL SE BLOD! ARRRRRGH!” ” Kæft hvor er jeg træt af den sang?" sagde jeg og grinede. "Yeah!” sagde Anne Marie. De andre stod bare og stirrede på os. Josie rullede med øjnene. Danny begyndte at danse mens Dougie prøvede og synge "du ka få kebab.” Vi begyndte at grine igen. Pludselig begyndte Anne Marie at synge "Hun har en dusk man kan husk, en dusk a maka dask en dusk hun har glemt at vask..." "Maybe we should stop now ..." sagde jeg og smilede til hende. "But it's so long time i have speaked Danish! Let’s go shopping some day" hun smilede til mig. "Yeah! Great idea!" Harry så undrende på os. ”What is that kebab thing?”

Klokken nærmede sig 19.30 og de andre begyndte at gå hjem af . Josie skulle på arbejde så jeg sad alene sammen med Danny tilbage i lejligheden . ”So?” Jeg kiggede på ham. Han smilede. ”Wanna watch TV?” Jeg smilede. ”Yeah of course!” Han fandt fjernbetjeningen og tændte det. Der var noget nyheds-fis. ”Arh i hate the news! It’s always so negative.” sagde Danny. Jeg smilede til ham. Han var altså bare kær! ”I dont wanna see it!” Han skyndte sig og trykke videre. På en af kanalerne var der en film med Adam Sandler. ”God! I hate that guy! He’s not a very good actor but’s he’s just everywhere!” sagde jeg. Danny så forskrækket på mig. ”He’s my favorite actor!” Jeg åbnede øjnene helt op. ”Really?” Han grinede. ”Stop doing that! You look scary!” sagde han og skubbede til mig. ”Oh yeah?” Jeg skubbede tilbage. Jeg havde bare ikke opdaget han lige havde taget sit glas op. Øllet væltede ud over ham. Han så på mig. Så på glasset. Så på sin t-shirt. Så på mig igen. Pludselig kastede han også øl på mig. Jeg skreg i vilden sky og begyndte at hælde vin i hovedet ham. Til sidst sad vi begge to i helt røde t-shirts og lugtede af alkohol. God dag at tage sort bh og hvid t-shirt på. ”Arh shit!” Danny grinede mens han så på sin sofa. Dejligt med rødvin på en hvid sofa. ”My sofa! I bought it 2 days ago!” Jeg grinede og så på min t-shirt. ”I’ve got to go home in this! That’s nice Danny! Tanks a lot!” Han smilede til mig. ”You’re welcome!” Han kiggede på min trøje. ”You can’t go home in that! Wait here, i’ll get you one of my shirts!” Han gik over mod hans soveværelse. Imens han gik derover tog han sin t-shirt af. Jeg skyndte mig at vende hovedet væk. Jeg har det så dårligt med at folk viser hud. Han kom syngende tilbage. Han sang en lille melodi hvor han egentlig bare sang oh. Det lød fantastisk. ”You like it?” Jeg nikkede. ”It sounds amazing!” Han smilede. ”Thanks. I have’nt got lyrics for it yet, but it will come.” Jeg kiggede lidt væk. Han havde stadig ingen trøje på. ”Think you can fit this?” Han holdte en Hurley sweatshirt op foran ham. ”Well.. I think?” Han gav mig den i hånden og kiggede på mig. Jeg grinede. ”I’m not going to take my shirt of when you are looking at me!” Han blev lidt rød i hovedet. ”Oh sorry… Ehm.. You can go into the bedroom.” Jeg gik derind. Der var bare den største seng ever! Jeg skyndte mig at tage hans trøje på og gå ud igen. ”Here let my wash it.” Han tog min trøje ud af hænderne på mig. ”Oh, dont you think Josie will mind?” Han kiggede mærkeligt på mig. ”Why would she mind?” Hurtigt Mille! Find på en anden grund end fordi hun hader mig og er mega jaloux! ”Ehm… Dunno?” Han grinede. Jeg lagde mærke til hans mave. Jeg måtte til at tage mig sammen. Jeg kan sgu da ikke bare rende rundt og være smaskforelsket i den dreng! ”Ehm.. I’d better go home?” Han kiggede ned i jorden og nikkede. ”Yeah…” Pinlig stilhed. ”So…” Jeg var den første til at bryde stilheden. Et lille nervøst grin sneg sig frem fra os begge. ”Ehm let me get your jacket!” Han gav mig jakken på og smilede til mig. ”Well.. It was nice of you to stay With me after the other went home.” Jeg smilede og så ned i jorden. ”You’re welcome.” Ingen af os vidste rigtig hvad vi skulle gøre. Pludselig slog Danny armene om mig og gav et varmt knus. ”Take care!” Jeg smilede og hev ned i håndtaget på døren. ”You too! Bye!” Hans øjne fulgte mig ud af døren. ”Bye.” Jeg lukkede døren efter mig og kiggede ud på vejen. Jeg havde sommerfugle i maven. Efter jeg var kommet et stykke hen ad vejen kunne jeg se Danny stå i køkken vinduet og se efter mig. Jeg smilede. Så er det hjem ad.



Så... Det var så det kapitel Very Happy Very Happy Hva syns i???

Nu er der jo ferie så har masser af tid til at skrive fic! Yibee! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptySøn Okt 12, 2008 9:36 am

Mille Mille Mille.. Fantastisk afsnit!! cheers

Det bliver jo bare bedre og bedre Very Happy - Jeg elsker det med jeres danske snak, sangen og alkohol-kampen! Årh det var herligt Razz

Mere hurtigst muligt! Wink - Og keep up the good work! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptySøn Okt 12, 2008 3:33 pm

Super super afsnit ! cheers Den her fic blir jo bare bedre og bedre!! mere snart? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptySøn Okt 12, 2008 3:58 pm

Ja det kommer meget snart! har simpelthen kedet mig sådan idag så har snart skrevet et helt kapitel! Der skal bare lige ændringer så kommer det! Razz
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptySøn Okt 12, 2008 4:06 pm

mmdc94 skrev:
Ja det kommer meget snart! har simpelthen kedet mig sådan idag så har snart skrevet et helt kapitel! Der skal bare lige ændringer så kommer det! Razz

Can't wait Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptySøn Okt 12, 2008 4:43 pm

mmdc94 skrev:
Ja det kommer meget snart! har simpelthen kedet mig sådan idag så har snart skrevet et helt kapitel! Der skal bare lige ændringer så kommer det! Razz

Nice, Glæder mig! lige nu har jeg ikke noget imod at du keder dig Wink
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptySøn Okt 12, 2008 4:59 pm

Goodie! Very Happy Så er det klar! Very Happy Very Happy

Kapitel 8.

“No! I’m not doing it!” Dougie så på mig med et bedende blik. “Arh come on Mille! It’s only for four minuts or so!” Jeg rystede på hovedet. “No way! I’m not singing for you!” De andre smilede til mig. “Come on Mille! I’ve heard you sing before and it sounded great!” Dougie blev ved med at plage. “You are not giving up are you?” Dougie smilede og rystede på hovedet. “Not at all!” Jeg smilede og så ned i jorden. Tom kom over og lagde armen om mig og sagde: “I know you can sing! I can see it in your eyes!” Harry flækkede af grin. “I can see it in your eyes? How pathetic is that!” Danny grinede også. “More pathetic than your chat-up-line!“ Tom rakte tunge af dem. “Oh oh! What is your chat-up-line?” Jeg klappede ivrigt i hænderne. Tom rystede på hovedet som om at de ikke skulle sige den. Men Harry kunne ikke lade være. “He takes a handfull of ice and smashes it down next to the girl and say : now i’ve breaken the ice!” Tom lavede et smil så man rigtig kunne se hans smilehul og blev lidt rød i hovedet. Jeg skrald grinede! “Oh my god! Thats pathetic!! God! If i guy said that to me i would just start laughing at him and dump him at the second!” Danny så på mig og smilede. “Have’nt you ever uset a chat-up-line?” Jeg grinede. Helt ærligt! Jeg havde ikke haft en kæreste siden 3. Klasse! “Ehm.. No i have’nt! My last boyfriend were in 3rd grade!” Alle drengene så helt forskrækket ud. “Oh my god! You’re lying right?” Jeg rystede på hovedet. “No. I have’nt ever been kissed before either?” Nu sad de med helt åben mund. “Oh my god! You must be kidding!” Jeg rystede på hovedet og grinede. “That is the wierdest thing i have ever heard!” sagde Harry. “No it’s not! Come on! Look at me? I’m fat!?” Tom slog mig. “Don’t ever call your self fat! You are not fat at all! You are just…. Choppy?” Jeg kiggede ned ad mig selv mens jeg gnubbede mig selv på armen. “Auw! That actually hurted!” Tom grinede. Han så på sit ur. “Oh guys, we’d better go now. See you Mille!” Jeg vinkede. “See you guys!” Ude fra køkkenet kunne man høre Anne Marie. “See you mates!” Dougie løb ud i køkkenet. Man kunne høre han kyssede hende. “Bye sweetie!” Han løb ud af døren. De var altså bare så søde sammen. De passede helt perfekt til hinanden! “Popcorn!” Anne Marie kom med en stor skål fyldt med popcorn. “Jaaa!” Jeg klappede i hænderne og hoppede på stedet. “Så.. Hvad skal vi se først?” spurgte hun. Jeg så på filmene. Vi havde aftalt at holde videoaften og så skulle jeg sove ovre ved hende. Dougie skulle til noget premiere fis, så vi var alene hjemme hele aftenen. “Hvad med… Hmm… Ratatouille?” Dejligt med Disney film! Det er så rart at gå i “barndom” igen. “Okay, så ser vi den!” Jeg satte den på og smed mig ned i sofaen under dynen. “Hvornår kommer Dougie og dem egentlig hjem?” Anne Marie tog en mundfuld popcorn. “Ved 1tiden tror jeg?” Jeg sad og proppede popcorn op i næsen og satte en vingummi fast i panden. Anne Marie så på mig og grinede. Hun gjorde det samme. “Kom så! Billede!” Jeg fandt min telefon frem og satte den på kamera. “ 3, 2, 1 ARTOFAAACE!” Vi lavede vores bedste trutmund og hev lidt ned i trøjerne. “Smukt billede!” Vi grinede og puttede os ned i sofaen og så filmen.

“I DON’T CARE!” Jeg vågnede ved lyden af en der råbte. Jeg kunne se Anne Marie lå og lyttede. “Hvad sker der?” hviskede jeg. Hun kiggede på mig og hviskede tilbage: “Det er Danny. De står ude i køkkenet. Jeg tror de andre har sagt deres mening om Josie.” Wauw! Jeg troede kun det var mig og Anne Marie der ikke kunne lide hende! “But she is so annoying!” Harry hævede stemmen lidt. “WHY SHOULD I CARE!? I LOVE HER! AND SHE LOVES ME! WHY SHOULD I LISTEN TO YOU?” “BECAUSE WE ARE YOU’RE FRIENDS!” Man kunne kun høre Harry og Danny. “Just ’cause you’ve only had 1 girlfriend who really loved you, does’nt mean that we’re not happy toghether!” Nu blev Harry stille. Jeg kunne høre en dør smække. “Nu er Harry gået.” Anne Marie sukkede. “You did’nt had to be so hard at him! You know you are hurting him when you say that!” Tom var nu begyndt at sige noget også. “So what! He’s not nice to Josie and he’d never been!” Danny’s stemme var blevet lavere. “Danny! None of us likes her!” Man kunne høre på Dougie’s stemme han var sur over den måde han havde snakket til Harry på. “You know what guys? Know what? I dont care! And if you hate her i dont care ‘cause i love her and thats all that matters!” Danny’s stemme lød meget irriteret. “Arh come on! She’s a bitch!” Dougie var begyndt at snakke højere nu. “That’s it! I’m leaving!” Danny smækkede døren efter sig. “God! It seems like he really means it this time!” Tom og Dougie kom ind i stuen. Mig og Rie skyndte os at lukke øjnene og lade som om vi sov. “Yeah but i do understand him! I mean if anyboby said that they hatet AM, would’nt you be mad too?” Dougie sukkede. “I can see your point. But he does’nt have to be mean to Harry! It’s always Harry he gets mad at!” Jeg kunne mærke de kom hen til sofaen. “Aww look at Them!” sagde Dougie. “They are sleeping!” Tom grinede. “With Flea in the middle!” Jeg åbnede øjnene op og lod som om jeg lige var vågnet. Jeg strakte mig og så op på drengene. “Hi! Are you all ready home?” Nu åbnede Anne Marie også øjnene. Tom smilede til mig. “Yeah, we are. It was kinda boring?” Dougie strøg Anne Marie over håret og kyssede hende i panden. “Goodmorning gourges!” Hun gabte. “Hi.. What time is it?” Tom så på sit ur. “Quarter past 2.” Ja, det må sørme ha’ været kedeligt! Nu havde de kun været væk siden kl. 8? Jeg så på fjernsynet. Vi havde kun nået at se 1 en halv film før vi faldte i søvn. “I’m going to bed.” Dougie strakte sig og gabte. “I’ll go With you. This sofa is not very good to lie at!” Jeg smilede. Jeg syntes faktisk det var en okay god sofa? “Er det i orden Mille?” Hun så på mig med trætte øjne. “As long as you don’t make any loud noises i’m fine staying on the couch!” Jeg smilede træt til dem. “And if we do, then just come and join us!” Dougie blinkede til mig. “You are a sick pervert Doug!” sagde Tom smilende. Han grinede. “Yeah! And i like it!”

“Godmorgen Mille.” AM stod i døren og gabte. “Hva fanden laver du?” Jeg smilede. “Pandekager? Vil du være med?” Hun smilede. “Selvfølgelig!” Jeg fandt en pande frem og satte den på komfuret. Jeg kunne se AM havde fået en idé. “Hva nu?” sagde jeg grinende. “Skal vi ikke putte farver i?” Hendes øjne lyste som om hun lige havde fået den bedste idé ever! Jeg tænkte mig om. “JO! Og banan mos og krymmel!” Hun grinede. “Og så tvinger vi Dougie til at æde dem!” AM var begyndt at finde ting og sager i skabene som vi kunne bruge. “Vi er de mest geniale bagere i verden!”

“What the hell is that!?” Dougie så skeptisk på pandekagerne. “It’s pancakes!” sagde AM. “For you!” Dougie så ikke ud til at være med på ideen. “I’m not eating that!” Jeg grinede. Jeg kunne egentlig godt forstå det! Hvem gider at spise en grøn pandekage med chokoladestykker i? “Come on Doug! Just a little corner of it!” sagde jeg. Han sukkede. “All right.. But just a corner!” Han lukkede øjnene og tyggede lige så stille på pandekagen. AM og jeg var ved at brække os af grin. Han udtryk ændrede sig. “MMM! It tastes really great!” Han tog en hel pandekage og begyndte at æde løs. AM og mig stod måbende og stirrede på ham. Han så på os. “What!?” AM tog en bid af pandekagen. “It’s not even a joke! It tastes really good!” Jeg grinede og tog den røde pandekage. Jeg var ved at kaste op. “DAMMIT! I got bananamash and cucumber!” De andre var ved at brække sig af grin. “Cucumber! Thank god i did’nt get that!” sagde Dougie tilfredst og spiste videre. Jeg stod ved skraldespanden og harkede og spyttede. Jeg tog forklædet af. Der var kommet alt muligt farve og nutella derpå. “Mille?” Dougie kiggede mærkeligt på mig. “Is’nt that Danny’s shirt?” Anne Marie kiggede på mig med mærkelige øjne. Jeg havde håbet de ikke ville opdage det. “Yeah it is. We had a little fight With wine and beer last week so i borrowed it. It’s really nice!” Dougie grinede. “Oh! I tought i were fucking.” Anne Marie kom til at spytte pandekage ud over hele bordet. Jeg grinede. “Yeah we are obviously fucking!” Dougie kiggede på mig med dramatiske øjne. “Really? Are you fucking?” AM slog ham. “Be nice you idiot! Of course Mille and Danny are’nt fucking! Danny has a girlfriend!” Dougie grinede. “Yeah, yeah. They are’nt fucking.. I get it.” AM tog fat om nakken på om ham og kyssede ham. “Don’t say fucking more today!” Jeg vendte mig om. Jeg bliver altid så flov når folk kysser eller sådan noget! Jeg bliver endda flov over film! “Ehm.. I’d better go over to Danny and give him this shirt back!” Dougie nikkede og kyssede videre. Jeg skyndte mig at komme ud af derfra før de gik helt amok.

Jeg gik over til Danny’s lejlighed og bankede på. Der var ingen der åbnede. Jeg hev ned i dørhåndtaget. Døren var åben. “Danny?” Jeg kaldte på ham. Der var lys men ingen mennesker. Jeg gik ind i stuen. Stadig ingen mennesker. “Danny?” Jeg kunne høre nogle små lyde. Jeg gik hen til musikrummet. Danny sad i et hjørne imellem hans guitarer med hovedet begravet i hænderne. “Danny? Whats wrong?” Han svarede mig ikke. Jeg satte mig på hug foran ham. Jeg lagde min hånd på hans knæ. “Danny?” Jeg fjernede hænderne fra hans ansigt. Man kunne se han havde grædt. Jeg kørte en finger ned over hans kind. Han snøftede. ´”Whats wrong?” Han snøftede lidt igen. Det måtte have noget at gøre med skænderiet i går. “It’s just….” Han stoppede. “I heard you fighting last night..” Jeg kiggede ham i øjnene. “Oh.. Well… It’s not just that..” Han begravede ansigtet i hænderne igen. “Josie left me.” Jeg blev helt forarget. Havde hun forladt ham? Hun var jo besat af ham? “But.. Why?” Han trak på skuldrende. “She said that my friends were mean at her. So she cheated on me.” Jeg kunne mærke vreden blusse op i mine kinder. Hvad fanden bildte hun sig ind? Bare pga. hans venner!? “What!? But thats just…. Pathetic!” Han trak på skuldrende. “Well yeah. Oh god! I should have listened to Harry! How could i be so stupid and think that she loved me? Nobody has ever loved me for real!” Jeg rystede på hovedet. “Will you please stop that! Loads of people love you! The guys love you, Clara, Sam and Anne Marie loves you! I love you!” Han så på mig. “You do?” Oh shit! Hvorfor sagde jeg det!? “Well… Yeah…” Argh fuck fuck fuck! Hvad er der sket med mig efter jeg er kommet til England!? Jeg har aldrig turdet at sige sådan noget til en dreng!! Fuck altså! Danny strøg sin hånd over min kind. Jeg blev revet væk fra mine tanker. “Know what? I love you to.” HJÆLP! Hvad gør man i sådan en situation? Jeg tog fat i Danny’s hånd. Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle gøre. Danny satte sine fingre imellem mine. Jeg rystede. Hvad skulle jeg gøre? Skulle jeg læne mig fremad eller skulle jeg trække mig tilbage? Jeg sad helt stivnet. Danny bøjede sig fremad. Jeg kunne ikke lade være med at gøre det samme. Han kyssede mig. Jeg tog om hans nakke og kyssede tilbage. Jeg kørte mine fingre igennem hans hår. Danny førte mig bagover. Nu lå jeg ned på gulvet. Han kørte hænderne igennem mit hår og kyssede mig på halsen. Hvad var det jeg lavede? Han havde lige mistet sin kæreste? Han var bare forvirret. Han mente slet ikke noget med det. “No Danny!” Jeg skubbede ham væk. Han så forskrækket på mig. Jeg rejste mig op. “This is not working!” Andet nåede jeg ikke at sige. Jeg løb ud af hans lejlighed og ud på vejen. Jeg løb hele vejen hjem. Tårene løb ned ad mine kinder. Hvad var det jeg havde gjort? Jeg løb og løb. Det ville aldrig blive det samme igen! Hvorfor skal jeg altid ødelægge det hele!


Så hva syns i?? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptySøn Okt 12, 2008 5:27 pm

Årh, det er bare mega godt! Very Happy
Det er virkelig spændende! Nu kan jeg slet ikke vente på mere! haha.
Skynd dig at skrive mere (;
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptySøn Okt 12, 2008 5:31 pm

Mille, et fantastisk afsnit!! cheers Det bliver bedre og bedre for hvert afsnit jeg læser!
Og hvor vover du at lade den slutte sådan der? Shocked I neeeed more! Very Happy

Haha, rolig Anne.. Razz

Mere snart ?
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 EmptySøn Okt 12, 2008 5:32 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
Årh, det er bare mega godt! Very Happy
Det er virkelig spændende! Nu kan jeg slet ikke vente på mere! haha.
Skynd dig at skrive mere (;


Hmm... Tror ikk rigtig jeg skal andet end at passe kat resten af ferien? Så der kommer snart mere! Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mille's fic - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Mille's fic
Tilbage til toppen 
Side 2 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: