Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Mille's fic

Go down 
+12
Ann-Jones
sofiee-
BetteMøffe
Ditte
Sidsel
Sarah
Line
McFlyLover<3
mcflys
Annesteg
MeusDeus
Mille
16 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptySøn Okt 12, 2008 5:33 pm

mmdc94 skrev:
sarahXlovesXmcfly skrev:
Årh, det er bare mega godt! Very Happy
Det er virkelig spændende! Nu kan jeg slet ikke vente på mere! haha.
Skynd dig at skrive mere (;


Hmm... Tror ikk rigtig jeg skal andet end at passe kat resten af ferien? Så der kommer snart mere! Wink
Det lyder super godt Very Happy - Jeg glæder mig !
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptySøn Okt 12, 2008 5:38 pm

mmdc94 skrev:
sarahXlovesXmcfly skrev:
Årh, det er bare mega godt! Very Happy
Det er virkelig spændende! Nu kan jeg slet ikke vente på mere! haha.
Skynd dig at skrive mere (;


Hmm... Tror ikk rigtig jeg skal andet end at passe kat resten af ferien? Så der kommer snart mere! Wink

Årh herligt! Very Happy Du har jo efterladt en "cliff-hanger" haha.
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptySøn Okt 12, 2008 8:31 pm

Ih er glad for at i kan lide den! Very Happy Jeg går igang med at skrive nu så det er måske færdigt i morgen aften, hvis det går som alle de andre kapitler Wink
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyMan Okt 13, 2008 12:23 am

Super godt afsnit. (: Glæder mig til mere.
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyMan Okt 13, 2008 7:10 pm

hvor er det godt ! cheers kan ikke vente med at læse hvad der sker med Mille og danny nu!!

E dejligt at du har tid til a skrive så meget Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyMan Okt 13, 2008 9:24 pm

Så er niende kapitel klar! Very Happy Det er nu altid dejligt at få lidt at lave i den her super kedelige efterårsferie! Very Happy Very Happy

Håber i kan lide det Wink

Kapitel 9

“FUCK!” Jeg smed mig på sengen. “FUCK, LORT, SHIT, PIS ALTSÅ!” jeg gemte mit ansigt i puden og slog i sengen. Hvorfor? Hvorfor løb jeg væk fra ham? Hvad var der i vejen med mig? Hvorfor lod jeg ham ikke bare kysse mig? Hvorfor skal jeg altid være så dum! Det bankede på døren. Lily kom forsigtigt ind. “Is there something wrong Mille?” Hun så forskrækket på mig. Det var jo ikke hver dag jeg kom løbende ind og smækkede med døren. Jeg prøvede at smile til hende. “No i’m fine.” Hun så stadig forskrækket ud. “Come here.” Hun satte sig hen ved siden af mig og jeg tog armen om hende. “Let’s see a movie.” Nu smilede hun til mig. “Ratatouille?” Jeg smilede til hende. “Of course!” Hun løb hen til dvd’en og satte den på. Jeg havde stadig tårer i øjnene. Jeg tørrede dem væk så godt som jeg kunne. Lily skulle ikke se mig græde.

“And then you kissed him?” Jeg snøftede. “Yeah.” Jeg tog en kleenex og pudsede næse. “And then you caught a cold because you ran home in a top and sandals in the morning in the middel of september?” Jeg nikkede. Christian sukkede. “Well that’s just wonderfull!” Efter Danny kyssede mig havde alting bare gået galt! Jeg blev syg, jeg dumpede i min første kjole fordi jeg havde for travlt med at nyse og jeg havde fået den største bums på næsen ever! Og selvfølgelig var Christian på ferie hele den her uge så havde bare holdt det hele inde. “Why don’t you call him?” Jeg trak på skuldrende og nøs. “I’m just scared that…. ATJIUUU!” Christian gemte sit ansigt i sine hænder for ikke at få nyset i hovedet. “I’m just scared that he will hate me because i just ran away?” Christian tænkte sig om. “Well i dont know what you are going to do… But tell me one thing…. How was it?” Jeg smilede og snøftede. “Amazing! He just had the softest lips and he did’nt just threw himself over me, but he kissed me slowly and soft… It was just like… Ice cream!” Christian grinede. “Then what are you waiting for? I mean you’ve been at Dougies house four times this week but you have’nt spoke to Danny once! You have to talk to him!” Jeg rystede på hovedet. “But what if he hates me!?” Christian kiggede på mig som om jeg var dum. “Ehm? Did’nt he just say he loved you?” Jeg nikkede. “And did’nt he just kiss you?” Jeg nikkede igen. “And is’nt he just starring at you han smiling at you every time you are at Dougie’s place?” Jeg nikkede. “Then what are you waiting for? Call him! And do it now!” Jeg grinede. I’m not doing it when you are here!” “I am also on my way home! Peter are taking me out for lunch!” Jeg smilede. “Well then have fun darling!” Christian kom hen og gav mig et knus. “Get better soon! And call me tomorow! I wanna know all the details about you and Danny!” Jeg smilede. “Yeah yeah! I promise!”

Danny’s nummer var tastet ind på telefonen. Skulle jeg ringe? Jeg blev nødt til det. Ellers ville Christian gøre det for mig. Kald op. Pis! Ingen vej tilbage! Duut. Duut. Min fod kørte hurtigt og sekunderne var som evigheder. “Mille?” Jeg kunne høre Danny’s stemme. “Hi Dan.” I et øjeblik havde jeg det som om jeg skulle kaste op. “I’m so glad you are calling. I need to talk to you!” Jeg sukkede. “So do I.” “So do you wanna start?” Det lød som om han heller ikke havde lyst til at starte. “Yeah i can do that..” Jeg tog en dyb indånding. “That morning Danny…” Min stemme rystede. “What did that mean to you?” Arh pis! Kæft hvor er jeg dårlig til sådan noget her. Jeg kunne høre han grinede lidt i den anden ende. “Well.. I don’t know? What did it mean to you?” Nej! Det er ikke fair! Jeg spurgte dig først! “Well… Of course it was… Speciel? I mean it was my first kiss?” Aij hvor havde jeg bare lyst til at slå mig selv i hovedet med et baseballbat! “Oh yeah it was! So… Was i a good first kiss?” Jeg snøftede. “No Mille! You are’nt crying are you!?” Jeg grinede. “No i’m not! I just caught a cold, when i ran away from you.” Han grinede. Han havde det sødeste grin i hele verden. “Are you home alone?” Jeg nikkede. “Mille?” “Oh! I forgot i am on the phone! So I mean yeah?” Aj flot Mille! “Let me come over?” Åh nej! Jeg ligner jo lort! Jeg har lagt her i 3 dage og ikke været i bad. “Well i don’t know?” “I’ll bring pizza? Kebab?” Jeg kunne ikke lade være med at grine. “Well I can always eat a kebab pizza?” “Okay. I’ll be there in 20 minuts.” Jeg kunne høre han smilede på den måde han snakkede. “Bye.” Jeg kunne lige nå at komme i bad! “Bye. See you!”

“ALDA KALDER! HUN FALDER NEEEED!” Av av min hals. Hvorfor skal jeg altid synge når det lyder dårligst? “Hallo? Mille?” Danny stod i døren. “Oh thats just great! Now you’ve heard me sing to!” Han grinede. “Yeah, but i don’t hope it sounds like that normally!” Jeg slog ham. “Give me some pizza! I’m starving!” Vi satte os i min seng. “Here!” Han rakte mig et stykke. “You can have the one With the most kebab!” Jeg grinede. “Thank you sweetie.” Det lød helt forkert at kalde ham det. Vi sad lidt i stilhed. “So Mille!” Danny så på mig. “ATJIIU!?” Danny sad med en mærkelig grimasse. “Oh my god! I’m so sorry! I did’nt mean to do that!” Jeg blev helt rød i hovedet. Jeg nøs ham lige op i fjæset! “It’s okay, it’s okay!” Jeg gemte mig under min dyne. “I’m embarresed!” Han grinede. “Arh come on! I’m gonna survive! The worst thing that can happen is that i’ll be ill to.” Jeg satte dynen ned under næsen. “Sorry..” Han kyssede mig i panden og smilede til mig. Nu stak jeg hovedet ned under dynen igen. “Don’t kiss me!” Jeg fik sådan en mærkelig mavefornemmelse. “Oh i’ll try to stop but the force is to powerfull!” Danny sprang på mig og kyssede mig i hele ansigtet. “NOOO! DAAAANNYYYY!!! STOP IT!?” Jeg skreg i vilden sky og grinede helt vildt. “No my lips are stuck!!” Han grinede imens han blev ved med at kysse mig. “Oh i think it’s my turn now!” Jeg fik vendt ham om og begyndte at kysse ham. Han begyndte at grine. “No! Stop it!!” Jeg så ham dybt i øjnene. “Why?” Han udbrød et grynt. “Because you are killing me!” “OH NO! Call 911! I’m killing Danny Jones!” Jeg sad og skreg mens jeg hoppede op og ned på hans mave. “You don’t seem very ill to me?” Jeg stoppede. Jeg kunne pludselig mærke min næse begyndte at løbe og min hals snørrede sig sammen. “Oh! Thanks for reminding me!” Jeg smilede og lå mig i sengen. Han satte sig på sengekanten. Han nussede mig på kinden. “Mille?” Jeg nikkede. “That morning…. It was’nt a mistake was it?” Jeg rystede på hovedet. I al den tid havde jeg været i tvivl, men efter at have været sammen med Danny var det fuldstændig klart. Han kunne også lide mig! “Great!” sagde han. “‘Cause i tought you were mad at me?” Jeg smilede. “ I tought you were mad at me?” Han grinede imens han nervøst nulrede sine mørke lokker. “Well thats just great!” Han lavede altid sådan en sjov stemme når han var ironisk. Han så pludselig alvorlig, “But we’re okay now?” Jeg nikkede. “Totally!” Han ville kysse mig igen. Jeg skubbede ham lidt væk. “You don’t want to kiss a girl who is sick?” Han grinede. “I’d kiss you even if you were dead!” jeg grinede. “Well thats just gross!” Han smilede og lænede sig ned mod mig. Han kyssede mig på en anden måde en første gang. Måske fordi jeg mere nervøs denne her gang. Han fjernede sine læber fra mine. “Promise me you will sing for me someday! It actually sounded okay before but i can’t say you sing amazing when you are sick so… ” Jeg grinede. Han var stadig opsat på at jeg skulle synge for ham. “Yeah yeah… Someday maybe.” Jeg snøftede. Danny grinede og tog mig i hånden. “Well are’nt you a hottie when you’re nose is full of snot?” Jeg snøftede så højt jeg kunne, men kunne mærke at jeg pludselig skulle kaste op. Jeg skubbede Danny til side og løb ud på toilettet. Jeg havde ikke kastet op hele dagen i dag. Jeg troede lige jeg var ved at blive rask. Han løb efter mig. Jeg satte mig på hug foran toilettet og brækkede mig. Danny stod bag mig og holdte mit hår. Jeg kunne mærke jeg begyndte at græde. Danny fandt et glas og hældte vand i det. Han satte sig på gulvet ved siden af mig og gav mig det. Jeg snøftede og kunne mærke det brændte i halsen. Jeg kunne slet ikke lade være med at græde. Danny tog fat om nakken på mig og lagde mig ind til hans bryst. Jeg kunne mærke hans hjerte banke. Jeg begyndte straks at slappe af. Han strøg mig over håret og holdte om mig. Jeg følte mig så lille og ynkelig når jeg lå der. Danny kyssede mig på håret og holdte hårdere om mig. Det føltes så trygt at putte sådan ved ham.

Jeg satte mig op igen. Vi havde nok siddet på badeværelset i en halv time eller sådan noget. “Well. . Do you have any plans for tonight?” sagde jeg. Han smilede. “No.. I mean ‘part from staying here With you?” Han spurgte nærmest. Jeg gav ham et kram og smilede til ham. “Thanks! It’s so boring to be home alone!” Han rejste sig op og gav mig en hånd. Nu fandt jeg ud af hvor høj han egentlig var. Jeg havde aldrig stået så tæt på ham før. Han tog armen om mig. “Come on. Let’s go see a movie!”

Jeg vågnede i armene på Danny. Vi var begge faldet i søvn midt i filmen. Fjernsynet kørte stadig. Jeg snusede ind og kunne lugte hans parfume. Den lugtede lidt af den der Davidoff cool water som mig og min veninde engang prøvede i matas. Det var først bagefter vi fandt ud af den var til mænd. Jeg vendte mig om og så på ham. Han så sød ud når han sov. Men det er vel noget man skal synes når man er forelsket i en? Han sukkede lidt og smaskede. Jeg skunne ikke lade være med at grine lidt. Hans øjne begyndte at åbne sig. Han smilede til mig. “Goodmorning.” sagde han søvnigt. Han satte sig op. “Are you feeling better?” Jeg nikkede. Jeg løj. Jeg havde det stadig ad helvede til, men prøvede bare at tænke på noget andet. Danny så på pizzaen fra i går. “I want to be healthy today!” sagde han og tog et stykke. Jeg kunne mærke det hele vende sig i maven på mig. Jeg skyndte mig at løbe ud på toilettet. Danny kom hen i døren og så forskrækket på mig. Jeg lå mig på gulvet. “No more kebab pizza! Ever!”

Sådan Very Happy Hva syns i? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyMan Okt 13, 2008 9:56 pm

Rigtig godt afsnit Very Happy
- Haha, af en eller anden grund, grinede jeg helt vildt at det med baseball-battet Razz

Hvor er Danny da bare sød -.-

Mere snart ? Smile
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyMan Okt 13, 2008 10:11 pm

theirstargirl skrev:
Rigtig godt afsnit Very Happy
- Haha, af en eller anden grund, grinede jeg helt vildt at det med baseball-battet Razz

Hvor er Danny da bare sød -.-

Mere snart ? Smile

Ja går snart igang med mere Very Happy Holder lige en lille pause i aften så jeg kan se noget tak for i aften! Very Happy Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyMan Okt 13, 2008 11:05 pm

Aww hvor er Danny altså sød Razz Helt vildt godt! som altid.. cheers
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyMan Okt 13, 2008 11:11 pm

Det er rigtig godt haha
og danny er bare nusser <3
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyTirs Okt 14, 2008 12:33 am

Ja det er super godt. (: Great day for hende han kommer forbi, med snottet og alt brækket. Haha.. genialt
Mere snart..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyTirs Okt 14, 2008 10:29 pm

Haha, hvor er det godt Very Happy
- Og Danny er da bare for kær! (: Jeg skreg seriøst af grin da hun nøs ham i hovedet, haha.
Det er super lækkert med alt det snot, bræk og kebab-pizza Cool hehe
Fortsæt på den her super gode måde! Jeg glæder mig til mere (:
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyOns Okt 15, 2008 2:23 am

Haha tak Very Happy

Arbejder ihærdigt på næste kapitel!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyOns Okt 15, 2008 3:02 am

Så er det færdigt Very Happy Skrev bare lige slutningen hurtigt bare lige så i ved det Wink


Kapitel 10.



“Are we moving to fast?” Danny nulrede mit hår mens vi lå på græsplænen. Jeg puttede mig ind til ham og så op på ham. “Why?” Han sukkede. “It’s just.. I told the guys about that i was seeing a girl and they tought that it was too soon?” “Did you tell Them it was me?” Han rystede på hovedet. “No. I just said a girl?” Jeg var stille et øjeblik. “Do you think we should keep it as a secret? You know like. . Don’t tell any thing about us?” Han sukkede. “I don’t know?”

Danny’s point of view:

“Hey guys. I need to talk to you about something.” Tom took his headphones of. “What’s up?” I didn’t know how to put it. “You know.. After Josie and I split up I’ve started to see this girl… “ “Wow wow wow! Slow down!” Tom looked weird at me. “Are you already seeing another girl? Don’t you think you are moving a little to fast?” Doug and Harry stared at me with big eyes. “You broke up with Josie a week ago!” Dougie said. “Yeah I think you are moving a little too fast to!” Harry smiled at me like I was stupid. “Well.. It was you’re idea that I should break up with Josie?” Harry laughed. “Yeah to break up with her, not starting to see a new girl!” “You are a pervert!” Dougie laughed at me and started to play his bass again. “Yeah Dan slow down a bit.” Tom said With that wierd accent he always makes when he is joking. “Wait just a few more weeks. Then you can start to use you’re wiener again!” We laughed. That conversation was over. Why did they always have to make fun of stuff like that?”


“Hey Dan!” Han var fuldstændig væk. “Aj hvordan kan han falde i søvn herude altså!” Jeg prøvede alt. Jeg skubbede til ham, jeg killede ham, jeg prikkede til ham. Intet af det virkede. Til sidst gav jeg op. Jeg lå mig ned ved siden af ham. Jeg kunne mærke han begyndte at grine. Jeg så på ham. “You idiot!” Han skraldgrinede. “You tought i was sleeping!” Jeg skubbede til ham. “No i did’nt! I knew you were a wake!” Han tog fat om nakken på mig og kyssede mig. Jeg tog en ordentlig håndfuld blade og smed i hovedet på ham. “I tought we were going to keep this relationsship secret?” Han smilede til mig. “Only when there is someone around!” Jeg børstede bladene væk fra hans ansigt. Han et af bladene op og satte det i mit hår. “You look beautiful in autumn colours.” Jeg smilede genert. Jeg kunne ikke lide når folk sagde at jeg var smuk eller at jeg var god til et eller andet. Han tog en håndfuld blade og dryssede ud over mig. “My one and only autumn girl!” Jeg grinede. “Why thank you my dear. . . Summer boy?” Han smilede til mig. Hans skæve smil gjorde mig altid helt blød i knæerne. Jeg kyssede ham på næsen. Fregnerne fra sommeren var der stadig. Han elskede sol. Jeg kunne nu bedre lide regn. Der er et eller andet over det der bare får mig til at slappe af. Danny tog mig i hånden. Han så forbløffet ud. “You have got the smallest hand like ever!” Han satte sin hånd op mod min. “That’s only because yours is huge!” Han grinede. “What about our feet?” Vi satte fødderne op mod hinanden. Hans var mindst 5 størrelser større end min. “You are just small!” Jeg grinede. “Don’t make fun of me jerk!” Han lagde sig helt tæt til mig. “Arh I still like you! Even tough you are tiny!” Jeg kastede blade efter ham og begyndte at løbe. Han løb efter mig og fangede mig hurtigt. “Wauw! A fast runner?” Han grinede. “Yeah you learn something by playing football.” Jeg så på ham med store øjne. “Are you playing football?” Det havde han da aldrig fortalt mig? Jeg vidste faktisk næsten ingenting om ham. “Yeah i do! What about you? Do you play anything?” Jeg smilede. “Only piano? I’m not very good at sports?” Danny smilede til mig. “You play piano?” Jeg nikkede. “Can i hear something?” Jeg nikkede igen. Jeg havde ikke noget imod at folk hørte mig spille klaver, men hvis jeg skulle synge ville jeg være ved at dø. “But we are going to your place then. I can’t aford a keyboard yet?” Jeg tog armen om mig. “Then let’s go!”

“Hi guys!” Sam og Tom kom gående på trappen da vi var på vej op. “What are you doing here?” spurgte Danny. “Oh i just wanted to show Sam my new piano. What are you doing here?” Danny smilede til mig. “Mille are going to play piano for me. Hope it’s okay she borrows yours?” Tom smilede. “Of course it is. Sorry but we can’t stay any longer. We are going to visit my parents.” “Okay. Say hi to Them from me. And Carrie of course.” sagde Danny. “Yeah i will. See you!” jeg vinkede til dem. “Bye.”

Danny smed sin jakke på en stol. Det var altså en fed lejlighed det her. Utroligt at kendte mennesker kan have råd til en lejlighed kun til instrumenter og sådan noget. “Just throw you’re jecket somewhere.” Jeg hang den på en stol. “Here.” Danny pegede på et stort flygel. Jeg smilede og hele ansigtet. “Am i going to play on that!?” Han nikkede. Jeg gav ham en stor krammer. “I’ve never played on one of theese!” jeg skyndte mig at sætte mig ned og begyndte at spille. Danny smilede. “Play something!” Jeg sad kun og spillede nogle få akkorder. Jeg tænkte mig om. “What do you want me to play?” Han tænkte sig om. “Something i know?” “Hmm..” Han kendte jo sikkert meget af det jeg normalt spillede. “How about Trouble?” “With coldplay?” Jeg nikkede. “Yeah plaay that. I’ll sing then.” Jeg begyndte at spille og Danny begyndte at synge. Jeg var meget koncentreret. Jeg skulle jo helst ikke glemme akkorderne. “Oh no what’s this? I think i have forgot the lyrics?” Jeg begyndte at grine. Jeg kunne ikke spille når folk sang forkert. “Beautiful Dan. Do you often forget lyrics?” Han nikkede. “I think 4 times or so on radio and TV i have forgot some.” Jeg grinede. “Embarrising.” Han nikkede. “Yeah but it happens so often i am getting used to it now. “ Jeg smilede. “Well now you’ve heard me playing piano!” “And now it’s time for you to sing for me!” sagde han grinende. “No way! I am not singing for you!” Han smilede. “Okay. That’s okay. But someday…” Jeg smilede og tog ham i hånden. “Yeah yeah.. Someday..” Døren gik op. Jeg flåede min hånd ud af Danny’s. “Hi guys!” AM og Dougie kom ind med hinanden i hånden. “What are you doing here?” “Just playing some piano.” sagde jeg og smilede til dem. “Oh! Nice?” Dougie smilede til mig. “Kinda?” Danny så en smule skuffet ud. Men han kan da ikke forlange at vores forhold skal være hemmeligt hvis han er utilfreds med at han ikke kan holde mig i hånden eller noget når der er andre? “Well..” Jeg kiggede på Danny. “I’d better go home now.” Han nikkede. “Let me drive you.” Jeg smilede til ham og nikkede. “Bye fatass!” Dougie råbte efter mig da jeg var på vej ud af døren. Jeg vinkede og rakte tunge af ham.

Min telefon ringede. Jeg gned mig i øjnene. De ville slet ikke åbne. Jeg kunne ikke se hvem det var. “Hallo?” Dougie grinede i den anden ende. “Are you sleeping?” “Mmm..” Jeg gabte og satte mig op på sengekanten. “Do you know what time it is?” Jeg så på uret. “Yeah.. Half past 1.” Han grinede. “You sleep to much! But whatever! Wanna come to a party tonight?” Jeg sukkede. Christian og havde været i byen hele aftenen i går. Det var meningen vi bare skulle ud og spise, men vi endte med at gå ned og drikke. “Maybe? What kind of party?” “Just a… Party party?” Jeg grinede. “Party-wardi-stang-barcardi?” “Huh?” Dougie lød meget forbløffet. “Never mind… Who is gonna be there?” “Hmm..” Han sukkede. “Well, Dan, Harry, Tom, AM, Sam and Clara is comming? And… Ehm.. Our mums?” Jeg grinede. “Do you party With your mums!?” “Well it’s actually more like a dinner party?” Jeg åndede lettet op. “Okay then.. I’ll be there!”

Jeg stod foran spejlet. Ligner jeg lort? Nej det er sikkert fint nok. Men er helt sort ikke ret kedeligt? Jeg tog min grønne kjole på i stedet for. Ja det var bedre. Det bankede på døren. “Yeah?” Lily kom ind. “You’re friend is here!” Danny stak hovedet ind og vinkede til mig. “Thanks Lily!” hun smilede til mig og gik ud igen. Danny gik hen til mig. “You look beautiful!” jeg slog ham. “Don’t say things like that! I’m getting embarresed!” Han kyssede mig på næsen. Hele den sidste uge havde vi holdt vores forhold hemmeligt. Når de andre var der opførte vi os som helt almindelige venner som fjollede og grinede sammen. Men så snart de andre var gået lå vi og råsnavede på sofaen. Det var noget af det mest mærkelige jeg nogensinde havde oplevet. For et par dage siden da vi sad og spiste med de andre begyndte jeg pludseligt at grine helt vildt pga. Danny var begyndt at nusse mit lår! Hvem fanden har også fundet på at jeg skal være kilden på lårene? “Ready to go?” Jeg rystede på hovedet og væltede ham og på sengen. Han grinede. Jeg kyssede ham i meget lang tid. “Hey hey hey.. Don’t ruin the do?” Danny satte sig op og begyndte at rette sarkastisk på sit hår. Jeg grinede og kyssede ham igen. Jeg havde ikke kysset ham i tre dage! I går var de andre der hele tiden og i forgårs var jeg slet ikke sammen med ham. Jeg snakkede ikke engang i telefon med ham fordi han var i “studiet” hele dagen sammen med drengene. Jeg havde aldrig haft så meget lyst til at kysse en som jeg havde lyst til at kysse ham den dag. Han havde det sandsynligvis på samme måde. Han begyndte at spænde knapperne i min kjole op. Jeg slog ham over fingrene. “No no dear!” Jeg knappede dem igen. “Not now! We can’t go to the party and look like… yeah you know what i mean!” Sandheden var faktisk at jeg ikke turde. Vi havde kun været sammen i et par uger eller sådan noget? Jeg var stadig meget nervøs for hvordan det ville ske og hvornår det ville ske. Det ville da være mega pinligt at troppe op med uglet hår og skævt knappet kjole til det første møde med din kærestes mor. Danny satte noget hår om bag ved mit øre. Jeg tog armene om nakken på ham. Han begyndte at kysse min hals. Jeg rev mig væk. “We’d better get going. The others will just be suspicious.” Han grinede og tog mig i hånden. “Come on. Let’s go then..”


Så hvad synes i?? Very Happy (Er lid nervøs for Danny's POV, da det er det første jeg har skrevet på ene engelsk i hele den her fic..) Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyOns Okt 15, 2008 9:13 am

Årh, det er super godt Mille! Very Happy
- Og ingen grund til at være bekymret om Danny's POV, det var rigtig godt Very Happy
Razz
Haha, jeg kan lige forstille mig at du får et mega grineflip midt i maden, Razz - Kunne jeg faktisk også selv finde på.. Og nu hvor jeg tænker over det, så er det sket for nyligt, hahaha -.-
anyway .. Smile

Super godt, keep up the good work & mere snart? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyOns Okt 15, 2008 2:07 pm

theirstargirl skrev:
Årh, det er super godt Mille! Very Happy
- Og ingen grund til at være bekymret om Danny's POV, det var rigtig godt Very Happy
Razz
Haha, jeg kan lige forstille mig at du får et mega grineflip midt i maden, Razz - Kunne jeg faktisk også selv finde på.. Og nu hvor jeg tænker over det, så er det sket for nyligt, hahaha -.-
anyway .. Smile

Super godt, keep up the good work & mere snart? Very Happy

Haha, godt jeg ikke er den eneste Wink

Og ja der kommer mere snart Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyOns Okt 15, 2008 2:26 pm

Ej det er rigtig godt! Very Happy Og du skal slet ikke være nervøs for noget som helst. Dannys POV var helt fin (:
Din fic er bare super sød, jeg glæder mig til mere! Hurtigst muligt, hehe.
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyOns Okt 15, 2008 2:35 pm

mmdc94 skrev:
theirstargirl skrev:
Årh, det er super godt Mille! Very Happy
- Og ingen grund til at være bekymret om Danny's POV, det var rigtig godt Very Happy
Razz
Haha, jeg kan lige forstille mig at du får et mega grineflip midt i maden, Razz - Kunne jeg faktisk også selv finde på.. Og nu hvor jeg tænker over det, så er det sket for nyligt, hahaha -.-
anyway .. Smile

Super godt, keep up the good work & mere snart? Very Happy

Haha, godt jeg ikke er den eneste Wink

Og ja der kommer mere snart Very Happy

Haha, bare rolig Very Happy Det er du ikke Razz - Og jeg tror min grund er 'værre' eller hvert fald endnu mere underlig end den i din fic Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyOns Okt 15, 2008 3:46 pm

Du behøver overhovedet ikke være nervøs for Danny's POV, det gik rigtig godt!!
Godt afsnit igen - keep up the good work Wink
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyOns Okt 15, 2008 4:04 pm

theirstargirl skrev:
mmdc94 skrev:
theirstargirl skrev:
Årh, det er super godt Mille! Very Happy
- Og ingen grund til at være bekymret om Danny's POV, det var rigtig godt Very Happy
Razz
Haha, jeg kan lige forstille mig at du får et mega grineflip midt i maden, Razz - Kunne jeg faktisk også selv finde på.. Og nu hvor jeg tænker over det, så er det sket for nyligt, hahaha -.-
anyway .. Smile

Super godt, keep up the good work & mere snart? Very Happy

Haha, godt jeg ikke er den eneste Wink

Og ja der kommer mere snart Very Happy

Haha, bare rolig Very Happy Det er du ikke Razz - Og jeg tror min grund er 'værre' eller hvert fald endnu mere underlig end den i din fic Very Happy

Haha lyder rart! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyFre Okt 17, 2008 6:57 pm

Sorry at jeg ikke har lagt en comment endnu! Jeg har lige læst det hele, den er rigtig sød... Very Happy Kan ikke vente til at du add'er mere!
Så please, more soon?! Cool
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyLør Okt 18, 2008 7:07 pm

Så er der et nyt kapitel klar Very Happy har skrevet 3 udgaver af dette kapitel og syns det her var det bedste Wink Så håber i kan lide det!

Kapitel 11

“Bye Mille. It was nice to meet you!” Mødrende stod rundt om mig og sagde farvel. “It was nice to meet you to!” Jeg smilede til dem og gav dem alle sammen en krammer. Jeg har altid været genert når jeg mødte nye mennesker, men de fik mig bare til at føle mig så godt tilpas. De gik nu hen til drengene. Jeg syntes det var fedt den måde drengene var sammen med deres mødre på. De fjollede utroligt meget. Specielt Danny og Kathy. Danny lignede hans mor på virkelig mange måder. Der var i hvert fald et eller andet i ansigtet der mindede om hinanden. Og i hvert fald også humoren! Dougie var bare utrolig glad for at se sin mor. Han havde jo også fortalt at han aldrig var så meget sammen med hende som han ville. Tom var bare mors dreng! Det var på en måde lidt kært. Tom lavede maden, men da hans mor kom fes hun lige ud i køkkenet og begyndte at hjælpe ham. Harry var nu også utrolig glad for sin mor. Hvis man stod og snakkede med hans mor eller ham havde han altid armen omkring hende. Jeg kunne på en måde også godt forstå at de var sådan. De så jo ikke deres mødre så tit. Jeg ville sikkert også gøre det samme hvis min mor kom og besøgte mig. “See you mum.” Danny gav sin mor en stor krammer. Vi stod udenfor. Der var mega koldt. Vi vinkede farvel til dem. “Well we’d better go home.” Dougie stod med armen om AM. “Yeah i’m kind of tired?” Harry gabte. “How are you going to get home Mille?” sagde Tom. “I’ll drive her..” sagde Danny og så på mig. Jeg nikkede. “Okay then. Well goodnight!”

Jeg nåede næsten ikke at komme ind ad døren før Danny kyssede mig. Vi gik ind i stuen. “Dan stop it for a second.” Jeg tog min jakke af og satte mig i sofaen. “Now?” Jeg nikkede. Han kyssede mig. Jeg lagde mig ned. Jeg rodede i hans hår. “Hey Dan you forgot…” Dougie så forskrækket på os. “No no no!” Han holdte sig for øjnene. “No Dougie.” Jeg skyndte mig at sætte mig op. “It’s not what it looks like!” sagde Danny som forgæves prøvede at rode sig ud af det. “Why is it always me who sees it first?!” Jeg blev lidt forvirret. “And With Mille!?” han så helt målløs ud. “Doug please don’t tell anyone!” Danny så lidt nervøs ud. “How long has this been going on?” spurgte Dougie og så mistroisk på os. Jeg sukkede. “Two weeks..” “Two weeks!? And i did’nt notice!?” Dougie så meget forvirret ud. Jeg tog fat om skulderen på ham. “Dougie please don’t tell anyone! Not even AM!” Han nikkede. “All right..” Jeg gav ham en krammer. Han skubbede mig væk. “No! You are unclean!” Jeg slog ham. “Auw… Here Dan… You’re shirt..” Han gav Danny trøjen mens han så ned i jorden og gik ud mod døren. “Bye Doug..” Han vinkede bag ud uden at sige noget. Danny smed sig på sofaen. “Oh god! This is the third time he walks in when i’m kissing a girl!” Jeg satte mig hen og lagde armen om ham. “Aww. Poor Dan!” Han smilede til mig. Han begyndte at kysse mig. Jeg trak mig væk. “I’m sorry and i know this is extremly unromantic… But i really have to pee!” Danny grinede af mig mens jeg løb ud på toilettet. Hans parfume stod på håndvasken. Jeg havde gættet rigtigt. Det var Davidoff cool water! Da jeg kom ind i stuen igen sad han med sin guitar. Han sad og spillede den der lige melodi igen. “Have’nt you got any lyrics yet?” Han rystede på hovedet. “I’ll ask Tom to help me soon.” Jeg lagde mit hoved på hans skulder. Jeg duftede til ham. “You smell nice.” Han grinede. “Davidoff cool water.” “Yeah i’ve noticed..” sagde jeg og tog ham i hånden. Jeg kunne mærke han duftede til mit hår. Jeg smilede. “Sunsilk.. The orange one..”

Jeg vågnede ved en forfærdelig ånde pustede mig lige i hovedet. En våd og kold tunge slikkede mig lige i hovedet. “Nej! Brucey!” jeg skubbede Bruce væk og tørrede mig i ansigtet. Jeg så mig forskrækket omkring. Var jeg i Danny’s soveværelse? Jeg satte mig op. Danny var der ikke. Jeg kunne høre en lav snorken inde fra stuen. Jeg gik derind. Danny lå halvt ude af sofaen med et tæppe over hovedet. Hans tøj lå krøllet sammen i hans lænestol. Jeg fjernede tæppet. Hvordan kunne han ligge sådan og sove? Jeg havde ingen idé om hvordan jeg skulle vække ham. Jeg stod lang tid bare og kiggede på ham. Til sidst kunne jeg ikke lade være. Jeg gik om bag sofaen, satte hænderne i begge sider på Danny og skubbede. Han røg ned på gulvet med et plask. Han så forskrækket på mig med trætte øjne. “Goodmorning starshine! The earth says hello!” han gemte sit hoved under tæppet. Jeg grinede og hjalp ham op. “I don’t wanna be With you if you wake me up that way.” Jeg gav ham en krammer. ”Oh i’m sorry sweety.” Jeg kyssede ham på kinden og så op på ham. “Can i use youre showet?” Han nikkede og gabte.

Da jeg kom ud stod han stadig i underbukser. Jeg grinede. “Have’nt you ever heard the Word pants?” Jeg så ned af sig selv. Jeg lå mærke til at han stod med en skål choco-pops. “Yeah but i just did’nt understand the mening of it?” jeg smilede til ham og tog skeen ud af hånden på ham. Han så på min hånd. “Are you left handed?” jeg så mærkeligt på ham. “No?” Jeg så ned på min hånd. Jeg har da altid brugt min venstre hånd til at spise med? “But you’ve got the spoon in youre left hand?” Jeg nikkede. “Yeah but i am right handed.” Han rystede på hovedet. “You are the wierdest person i have ever met!” Jeg smilede. “You can call me Mille!”

“Wauw! Thats really impressing Mille!” Jeg smilede stolt! Mrs. Tweed havde lige rost mig til skyerne for min kjole. Christian så også helt stolt ud. Hans kjole var nu mere Haute-Couture end min var. Min lignede bare noget man kunne købe i en almindelig butik. Hans var meget mere.. PANG! Det lignede virkelig noget ingen andre end rige mennesker kunne købe. “I’ve got to say that this dress made up for the last you made! This is rally amazing!” Jeg rødmede lidt. Jeg hadede at få ros. Specielt af lærere. Hun gik videre til den næste. Jeg kiggede over på Christian. Han smilede til mig som om han var stolt af mig. “All right class! We have to talk abort a little trip we are going to have.” Hele klassen begyndte at hviske. Jeg så forvirret på Chirstian som bare trak på skuldrene. “Be quiet please!” Vi blev hurtigt stille og så op på hende. “We are going to California for a week.” Klassen begyndte straks at snakke igen. “Be quiet!” Jeg synes efterhånden vi var begyndt at opføre os som en 8. Klasse igen. “We are going to see a fashion show and meet some models.” “Tyra Banks?” Den lille irriterende model-freak af en Sophie begyndte straks at kæfte op om alle de modeller hun bare skulle overtale til at gå mode-shows for hende. “Don’t you think you should learn to make clothes before you desides who is gonna be youre models?” Christian snakkede til hende uden at vende sig om og se på hende. “Arh shut up you homo!” Hverken mig eller Christian kunne fordrage hende. “Be quite! This is the last time i’m going to say this!” Mrs. Tweed så meget alvorlig ud. Sophie sank ned i stolen igen og så virkelig fornærmet ud. “Maybe there is going to be a few models but it depends on which fashion show we are gonna watch.” Jeg smilede ved tanken. Bare at sidde og se på flotte kjoler en hel aften! Hvor fedt var det ikke lige? “You will get more informationes when we’ll be closer to the trip.” Klokken ringede og vi gik ud fra lokalet. “Can you belive it? A real fashion show!” Christians øjne lyste. Jeg rystede på hovedet. “It’s going to be so great! And in California!? That means loads of beaches and sun!” Det var lang tid siden jeg havde været på stranden. “Oh my god! I can’t wait!” Christian hoppede glad rundt på gangen og smilede. Udenfor holdte Andrew og ventede på mig. “See ya tomorrow Chris!” Christian nikkede og gik hen til sin bil. Californien! Jeg kunne slet ikke fatte det! Tænk at jeg virkelig skulle se et rigtigt modeshow! Det tætteste jeg nogensinde havde været på et mode show var når der blev holdt et i Tårs-Hallen for Intersport, hvor min venindes lillebror var “model“. Men denne gang var det rigtigt! Med ægte modeller og ægte Haute-Couture! Det var helt fantastisk.

“California!? That’s amazing!” Dougie så helt forbavset ud da jeg fortalte ham det. “When?” Jeg trak på skuldrende. “I don’t know yet? But i’m lokning forward to it!” Han grinede. “I understand! Have you told the others yet?” Jeg rystede på hovedet og tog en slurk af min sodavand. Dougie satte sig op på køkkenbordet og så på mig. “Whm Mille?” Jeg pillede ved cola-dåsen og fik åbneren til at gå af. “Yeah?” Han sukkede. “You and Danny? Is it serious?” Jeg trak på skuldrene. “I dunno? I think it is? I don’t know about Danny?” Han nikkede og så ned i jorden. “He really likes you.” Jeg så forbavset op på ham. “What?” “He likes you. A lot. He really does! You’re not like all the other girls he’s been With.” sagde han og tog en slurk af sodavanden. “I am?” Han nikkede. “You are the first girl who actually know how to make him blush.” Jeg så uforstående på ham. “Blush? Do you mean i embarres him?” Han grinede. “No! Not at all! I mean sometimess when you smile at him he actually blushes.” Jeg grinede. “You must be joking!” Han rystede på hovedet og smilede. “No i mean it! I think he rally is in love With you!” “Who’s in love With you?” AM kom ind ad døren og så på os. Jeg så på Dougie. “Ehm.. Ehm… Just.. Ehm..” Jeg havde ingen idé om hvad jeg skulle sige. Dougie lavede en grimasse til hende som viste at hun skulle tie stille. “You told her!?” Jeg så surt på Dougie. “Told me about what?” Dougie så på hende som om hun var dum. “Ohh! About that..” Jeg slog Dougie på skulderen. “AUW! You don’t need to be mean!” Han gnubbede sin skulder efter slaget. “You promised you would’nt tell anybody!” Han så tænksom ud. “Well AM is’nt anybody?” Jeg sukkede. “Have you told anybody else?” Han rystede på hovedet. “Altså Mille.. Jeg havde regnet det ud i forvejen. Dougie bekræftede det bare?” AM smilede til mig. Jeg sukkede. “Åh gud! Er det så tydeligt?” “What are you talking about?” Man kunne se Dougie følte sig udenfor. “Is it really obvious about me and Danny?” Han rystede på hovedet. “Harry and Tom have’nt noticed? Or Sam and Clara?” Jeg åndede lettet op. “It’s just me and Doug who is the smart ones!” AM smilede og satte sig ved siden af Dougie. Jeg grinede. “Well id better go home. I promised Lily that i would see her ride today.” Jeg tog min jakke på. “All right then. See you soon!” Dougie vinkede til mig fra køkkenvinduet. Godt der ikke var andre der vidste det med mig og Danny. Mine tanker fløj straks tilbage til Californien igen. Jeg glædede mig helt vildt! Jeg tog hænderne i lommerne og gik over vejen.

Så hvad synes i?? Very Happy

Bare kritiser!(staves?) Hvis der er noget i syns kunne gøres bedre, vil jeg prøve at lave det lidt bedre til næste afsnit Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptyLør Okt 18, 2008 7:54 pm

uuh Danny is in love <3
ej rigtig godt mille Very Happy
mere snart forhåbenligt.
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptySøn Okt 19, 2008 12:06 am

Super godt Mille! Very Happy
Mere snart ?
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 EmptySøn Okt 19, 2008 1:13 pm

Ej det er altså bare rigtig godt Very Happy Jeg elsker når der kommer et nyt afsnit, hehe
- Jeg ved ikke om der er noget der kan forbedres? Jeg synes det hele er super (:
Jeg håber der kommer mere snart, jeg venter i hvert fald spændt!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Sponsoreret inhold





Mille's fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Mille's fic
Tilbage til toppen 
Side 3 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: