Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Mille's fic

Go down 
+12
Ann-Jones
sofiee-
BetteMøffe
Ditte
Sidsel
Sarah
Line
McFlyLover<3
mcflys
Annesteg
MeusDeus
Mille
16 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Næste
ForfatterBesked
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptySøn Okt 19, 2008 5:13 pm

Hvis jeg kommer på noget skal jeg nok skrive det, men lige nu Keep up the good work!! cheers Det er rigtig godt, og Danny is in love Razz
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptySøn Okt 19, 2008 8:38 pm

Super godt. (;
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyMan Okt 20, 2008 7:02 pm

nej nej nej NEJ HVOR ER DET ALSÅ BARE FANTASTISK GODT !!!!
er så glad for at jeg er med i den. mega hyggeligt Razz ! Lille ven? vi BURDE virkelig tage til London !! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyMan Okt 20, 2008 7:11 pm

MeusDeus skrev:
nej nej nej NEJ HVOR ER DET ALSÅ BARE FANTASTISK GODT !!!!
er så glad for at jeg er med i den. mega hyggeligt Razz ! Lille ven? vi BURDE virkelig tage til London !! Very Happy

JA! Så scorer vi sgu hele bundet Very Happy Eller i hvert fald bare Danny og Dougie Wink Great idea;)
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyMan Okt 20, 2008 7:30 pm

mmdc94 skrev:
MeusDeus skrev:
nej nej nej NEJ HVOR ER DET ALSÅ BARE FANTASTISK GODT !!!!
er så glad for at jeg er med i den. mega hyggeligt Razz ! Lille ven? vi BURDE virkelig tage til London !! Very Happy

JA! Så scorer vi sgu hele bundet Very Happy Eller i hvert fald bare Danny og Dougie Wink Great idea;)

Må jeg komme med ? Very Happy:D - Så tager jeg Harry Wink
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyMan Okt 20, 2008 9:20 pm

theirstargirl skrev:
mmdc94 skrev:
MeusDeus skrev:
nej nej nej NEJ HVOR ER DET ALSÅ BARE FANTASTISK GODT !!!!
er så glad for at jeg er med i den. mega hyggeligt Razz ! Lille ven? vi BURDE virkelig tage til London !! Very Happy

JA! Så scorer vi sgu hele bundet Very Happy Eller i hvert fald bare Danny og Dougie Wink Great idea;)

Må jeg komme med ? Very Happy:D - Så tager jeg Harry Wink

Så er Tom min! Razz
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyTirs Okt 21, 2008 4:51 pm

sarahXlovesXmcfly skrev:
theirstargirl skrev:
mmdc94 skrev:
MeusDeus skrev:
nej nej nej NEJ HVOR ER DET ALSÅ BARE FANTASTISK GODT !!!!
er så glad for at jeg er med i den. mega hyggeligt Razz ! Lille ven? vi BURDE virkelig tage til London !! Very Happy

JA! Så scorer vi sgu hele bundet Very Happy Eller i hvert fald bare Danny og Dougie Wink Great idea;)

Må jeg komme med ? Very Happy:D - Så tager jeg Harry Wink

Så er Tom min! Razz

Det er sgu i orden! Very Happy Også lever vi alle sammen lykkeligt til vores dages ende! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyTirs Okt 21, 2008 5:50 pm

mmdc94 skrev:
Det er sgu i orden! Very Happy Også lever vi alle sammen lykkeligt til vores dages ende! Very Happy

Yaaaaah Very Happy:D
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyTirs Okt 21, 2008 8:16 pm

theirstargirl skrev:
mmdc94 skrev:
Det er sgu i orden! Very Happy Også lever vi alle sammen lykkeligt til vores dages ende! Very Happy

Yaaaaah Very Happy:D

Årh, alle tiders! cheers
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyTors Okt 23, 2008 4:45 pm

Så! Nu er det nye kapitel klar! Håber i kan lide det selvom det blev lidt langt!


Kapitel 12

”SKAL DU TIL CALIFORNIEN!” AM sprang op af sofaen. ”JA!! ER DET IKKE VILDT!” Jeg smilede glad til hende. ”OH MY GOD MILLE !!! CALIFORNIEN!” AM begyndte at skrige helt vildt. ”Det er jo fantastisk Mille!!!” sagde hun da hun endelig havde fået styr på sig selv. ”Hvor længe skal du være afsted?” spurgte hun og satte sig i skrædder stilling i sofaen. ”Omkring en uges tid tror jeg nok” Vi sad sammen i stuen. Drengene var i studiet og vi skulle ud og shoppe, og senere over til dem for at høre hvor langt de var kommet. AM's telefon ringede. ”Hi sweetie!” sagde hun og smilede ned i røret. ”I'm with Mille. You know we are going shopping before we be there........ Yeah i know, i'm shop-aholic!... A tie? You never wear ties? Anyway you are absolutely totally sexy in a suit! Aaw. I love you too! Se you later honey” AM grinende begyndte at lave en overdrevet smasket kysselyd ned i røret. ”Højtaler” mimede jeg og hun satte det på. I den anden ende af røret var Dougie nu gået helt amok. Indtil vi kunne høre Tom i baggrunden. ”Eerh dude? What are you doing?”
”Nothing!” kom det hurtigt fra Dougie. Jeg begyndte at fnise og hun slog hurtigt højtaleren fra igen, og sagde grinende: ”see you honey! Yeah off course we bring food... seafood to you as always! Bye!” afsluttede hun.
”Sexy boy huh?” sagde AM med et glimt i øjet da hun lagde på. ”Eller du er måske mere til en hvis Mr. Jones?” Jeg smilede. Vi havde ikke snakket om mig og Danny men jeg kunne se på hende at det virkelig betød noget for hende. ”Hør Mille. Jeg ser ingen grund til at skjule det for de andre. Selvom de andre ikke har lagt mærke til det, så er det altså enormt tydeligt. Han holder virkelig meget af dig Mille, og jeg kan se på dig at du også kan lide ham! Det var Danny der i sin tid fik mig og Dougie sammen fordi vi begge er så generte at ingen af os fik taget intiativ til noget som helst. Jeg skylder ham ALT for det! Og da jeg ikke kan sætte jer sammen da i allerede er sammen, så vil jeg gøre mit for at i vil være sammen så længe som muligt. Og et forhold i hemmelighed er svært og uholdbart i længden...” Hun kiggede på mig. ” Aj hvor lyder du psykolog artig! Men anyways.. Danny synes..” Hun afbrød mig ”Mille vi skal ikke snakke om det nu! Nu skal der shoppes løs. Jeg synes du skal tænke over det! Men vi må se at komme afsted, jeg skal også lige have købt et slips til Doug selvom jeg ikke begriber hvad han skal bruge det til”


“Hey Rie!” Hun vendte sig om og så på mig. “Hvordan ville jeg se ud hvis jeg var gravid?” Jeg havde fundet en gravide dragt i den butik vi var i. AM flækkede af grin. “HOLD KÆFT MAND! Oh god! Lad mig prøve en!” Hun tog også en på. Jeg skraldgrinede af hende. “Årh! Det’ sørme hårdt at være gravid!” sagde jeg og tørrede mig ironisk på panden. “Hvorfor fanden har de egentlig sådan nogle i den her butik? Det er da ungdoms tøj?” Jeg grinede. Ekspedienten rullede med øjnene. “De synes nok at åndsvage piger som os skal have lov til at have lidt sjov?” Hun grinede. “Og være gravide!” Hun tog sin taske over skulderen. “Lad os komme ud herfra!” sagde hun grinende mens hun trak mig med ud af butikken.

“GUYS! OPEN THE DOOR PLEASE!” AM råbte så hele opgangen rungede. Vi stod med utroligt mange poser og kunne slet ikke åbne døren. “GUYS!” Jeg råbte igennem døren. Jeg kunne snart ikke holde dem mere. “Yeah yeah!” Dougie åbnede døren for os. AM og jeg løb nærmest ind i køkkenet og smed poserne på bordet. “AV AV AV AV!” Vi hoppede rundt og rystede vores hænder. Vi havde gået hele vejen fra toget og herop med to otte kilos poser i hver hånd. Det føltes i hvert fald sådan. Jeg lagde mærke til Danny stod og grinede af os. “What are you doing?” spurgte han grinende mens han rodede i poserne. “Just do some exercises.” Sagde jeg og begyndte at lave sprællemænd. Dougie rystede på hovedet og kiggede ned i posen. “Ahh! Sea food! I love you!” sagde han og kyssede AM hurtigt på munden. “COOKIES!” Danny stod og kiggede ned i en af mine poser. Jeg skyndte mig hen for at tage den ud af hænderne på ham. “My cookies!” Jeg smilede og satte posen i et hjørne. “But… Cookies?” Danny fik et sørgeligt ansigts udtryk. “Chocolate chip cookies..” Han fortsatte med at se ynkelig ud. “All right then!” Jeg tog en pakke op og gav ham en. Han hoppede på stedet da han fik den i hånden. “Danny what do we say to nice ladies who bring us cookies?” sagde Tom som nu var kommet ind i køkkenet. “Thank you nice lady!” sagde Danny barnligt og kyssede mig på kinden. Jeg grinede af ham mens han hoppede hen ved siden af Tom. “Who ordered kebab pizza?” skreg Harry og tog en pizza bakke op af posen. Jeg kunne mærke det hele vendte sig i maven på mig da jeg hørte det. “Ohh that’s me!” sagde Danny hurtigt og smuttede ind i stuen. Jeg smilede for mig selv. Han huskede det! Men hvem kunne selvfølgelig også glemme mig siddende foran toilettet med bræk over det hele. Ikke Danny i hvert fald. Danny kom syngende ind i køkkenet igen. “Viibe you got it….” Han pegede på Dougie. “Vibe?” Sagde han tonløst og trak på skuldrende. Danny løb hen til mig og svingede mig rundt imens han sang. “You are crazy!” grinede jeg mens han blev ved med at svinge mig rundt. “That’s ’cause you gave him cookies!” sagde Tom utrolig mor agtigt. Danny holdte sig for munden og fnisede. “You’re so childish!” sagde jeg mens jeg smilede bredt til ham. Han grinede og satte sig ind til bordet. “Let’s eat!” sagde han og åbnede den dampende pizza. Jeg satte mig så langt væk fra ham som overhovedet muligt. Jeg havde ikke lyst til at lugte kebab pizza. “Har du fortalt dem det?” AM hviskede til mig. Jeg rystede på hovedet. “Jeg vil først fortælle ham det.” jeg så på Danny og fortsatte. “Du ved.. Før jeg fortæller de andre det.” Hun nikkede som om hun gav mig ret. “STOP TALKING DANISH!” Dougie så ondt på os. Jeg rakte tunge af ham. Han tog en ordentlig mundfuld mad, tyggede på det og viste mig det.

AM’S POV

“Har du fortalt dem det?” hviskede jeg til Mille. Hun rystede på hovedet og sagde “Jeg vil først fortælle ham det… Du ved.. Før jeg fortæller de andre det” Jeg nikkede.
“STOP TALKING DANISH!” Råbte Dougie med mad i munden. “Sorry Doug” sagde jeg og smilede til ham. Han viste Mille indholdet i munden. “So what did you get to day?” spurgte Harry og prøvede at se interesseret ud. “ooh alot of stuff. But the best find was absolutly my new dress, ohh and the tie for Dougie? And Dougie what do you actually need a tie for?” “Notning? I just wanted a tie?” svarede. “Me and AM take the washing-up today” sagde Mille da vi var begyndt at bære ud. De andre satte sig ind i stuen, og jeg begyndte at skylle af. “Hvornår har du så tænkt dig at fortælle ham at du vil sige det til de andre?” spurgte jeg mens vandet blev varmt. “jeg har ikke rigtig haft en chance for det lige nu.” sagde hun og satte sig op på køkkenbordet. Danny kom ud i køkkenet og begyndte at fylde en skål med slik. Jeg tog skålen ud af hånden på ham.“ Nu har du da en” sagde jeg og gik ind til de andre i stuen og slog mig ned og smækkede benene op på Dougie.

“Sould’nt she take the dishes?” Jeg nikkede og smilede til Danny der så efter AM. “Danny?” Jeg fik øjenkontakt med ham. “I need to talk to you about something.” Han så alvorligt på mig. “What’s wrong?” Han så ud som om han kunne se det var noget skidt. “Don’t worry! It’s not something bad! It’s something good!” Han smilede til mig og så ind i stuen. Derefter tog han mig i hånden. “Tell me.” Jeg smilede. “I’m am going to California for a week With the school!” Jeg smilede falsk. Jeg skulle jo fortælle ham at jeg ikke ville holde det hemmeligt længere! Han smilede tilbage til mig. “That’s great! When?” Jeg trak på skuldrende. “Dunno yet. But i think it will be soon!” Han smilede. “Have you told the otters yet?” Jeg rystede på hovedet. Han behøvede da ikke at vide at jeg snakkede med AM om stort set alt! “Let’s tell Them then!” Han tog mig i hånden og gjorde tegn til vi skulle gå ind i stuen. Jeg trak ham hen imod mig. “Danny.. I was thinking…” Han så smilende på mig. “What?” Jeg så ham dybt i øjnene. “Nothing.” sukkede jeg. Han tog om hofterne på mig og fik mig ned fra bordet og trak mig ind i stuen. “Hey guys! Have you heard Mille is going to California for a week?” Tom og Harry smilede og begyndte at sige alt muligt om det var mega fedt. Jeg lagde ikke mærke til det. Det eneste jeg lagde mærke til var Rie som så undrende på mig. Jeg trak på skuldrende. “Jeg kunne ikke få mig til at sige det.” sagde jeg. Hun sukkede, men smilede til mig. “Wha’?” Danny så undrende på mig. “Nothing..” sagde jeg og smilede. “Just notning..”

“UH! Turn up the volume!” sagde AM med en ivrig stemme. Der var I’m yours i radioen. Hun tog rundt om Dougie og sang med. Dougie begyndte at svinge hende rundt. Hun grinede højt. En af mine cookies-pakker stod tom på bordet. Danny havde plaget mig hele aftenen om at få flere. Til sidst endte vi med at æde hele pakken. “What did you buy today Mille?” spurgte Harry med munden fuld af slik. “Just some clothes.” Han nikkede. “What kind of clothes?” Jeg smilede. “A dress, a shirt, underwear, and a jacket.” Han nikkede igen og lod som om han var rigtig interesseret. “Tell me one thing… What kind of underwear?” Jeg grinede. “You are a pervert! But if you wan’t to know.. Just a bra and a pair of hipsters.” Han så forskrækket på mig. “Ehm.. I did’nt tought you wanted to tell me?” “Why sould’nt i? You asked?” sagde jeg som om han var dum. Han grinede. “You are the wierdest person i have ever met!” jeg trak på skuldrende. “Just call me Mille!” Jeg så på Danny. Han rodede i slikskålen efter en grøn jellybean. Jeg smilede til ham. Han smilede igen og kiggede ned i jorden. Jeg gik hen til ham. Rie skrålede stadig med på sangen. “What are you doing tonight?” spurgte jeg og tog et stykke slik. “Nothing. Why?” han så på mig. Jeg trak på skuldrende. “Just wondering if you wanted to do something?” han smilede. “You don’t have to ask! You know i always say yes.” jeg smilede til ham og satte min hånd tættere på hans.

“Wan’t a cookie?” Danny stod med en pakke i hånden. Jeg så forbløffet på ham. “Dan.. We’ve just eaten a hole package! My teeth are still wierd!” Han nikkede. “I guess that means no?” Jeg smilede og nikkede. Han smed sig i sofaen ved siden af mig. Han lukkede øjnene. “I’m so freaking tired!” han gabte højt. Jeg puttede mig ind til ham. “My arms hurts.” sukkede jeg og mærkede Danny tage omkring mig. “I could sleep forever!” Danny lød utroligt ynkelig. “Yeah me to!” jeg lukkede øjnene. Der var helt stille i huset. Bortset fra Bruce’s snorken. Danny begyndte at trække vejret meget tungt. Sov han? Jeg så på ham. Han lå med åben mund og lukkede øjne. Et stort snork kom ud af ham så jeg blev helt forskrækket. Jeg fandt et tæppe og tog det om os. Han fortsatte med at snorke. Jeg kyssede ham på kinden. Han åbnede stadig ikke øjnene. Jeg puttede mig ind til. Han tog armene omkring mig og sukkede. “I love you Mille.” jeg satte mig hurtigt op og så forskrækket på ham. “What!?” han åbnede langsomt øjnene. “I tought you were sleeping.” Jeg rystede på hovedet. “You really love me?” Han så på mig. Så nikkede han. Jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige? “Me?” Han grinede og nikkede. “Yeah you stupid!” Han tog om mig. Jeg var stadig chokeret. Jeg rev mig fri af hans arme. “But.. Why me?” Han grinede som om jeg var dum. “Well because i do?” Jeg smilede nervøst. “You dont have to say you love me to.” sagde han og tog mit pandehår om bag øret. “But.. I do….” stammede jeg nervøst frem. Der var aldrig rigtig nogen der havde sagt de elskede mig? Kun mine veninder? Og det betyder jo ikke det samme som det her? Gjorde det? Han smilede. Han kyssede mig på næsen og nussede mig på kinden. Han lagde sig tilbage i sofaen. Jeg puttede mig ind til ham igen. Mente han det virkelig? Elskede han mig? Det kunne ikke passe. Jeg kunne mærke han sov igen. Jeg lukkede øjnene. Jeg kunne ikke holde dem åbne længere. Jeg blev ved med at høre sætningen. “I love you Mille.” igen og igen og igen. Men hvis han elskede mig, hvorfor ville han så ikke sige det til nogen? Jeg blev ført væk fra mine tanker. Jeg kunne ikke holde mig vågen længere. Langsomt faldte jeg i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyTors Okt 23, 2008 10:49 pm

Det er altså bare rigtig godt! Razz
- Det bliver spændende når de andre får hemmeligheden at vide, hehe
Du har mange sjove ting med, og det hele er bare super (:
Mere hurtigst muligt, jeg venter spændt!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyFre Okt 24, 2008 3:35 pm

Super-duper fantastisk godt Very Happy:D
Bliv endelig ved! Razz
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyLør Okt 25, 2008 3:32 am

Godt godt GODT! cheers Danny love Mille Razz
Mere snart..
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyTors Okt 30, 2008 2:31 pm

Danny og Mille sidder i et træ.... xD
btw vi kan ikke tage afsted til London her da vi aftalte det !
sterling er jo gået i spas ! Razz
så tøser ! vi inviterer dem bare til Danmark ! Razz

and they lived happily ever after ! Smile
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyTors Okt 30, 2008 5:57 pm

MeusDeus skrev:
Danny og Mille sidder i et træ.... xD
btw vi kan ikke tage afsted til London her da vi aftalte det !
sterling er jo gået i spas ! Razz
så tøser ! vi inviterer dem bare til Danmark ! Razz

and they lived happily ever after ! Smile

Haha Very Happy Det kunne sgu være sjovt at komme hjem til sine forældre og sige : Det her er Danny. Han skal bo på mit værelse resten af hans liv. Mor, Danny. Danny, mor.

Gad vide hvad hun så ville sige Razz
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyTors Okt 30, 2008 6:24 pm

mmdc94 skrev:
MeusDeus skrev:
Danny og Mille sidder i et træ.... xD
btw vi kan ikke tage afsted til London her da vi aftalte det !
sterling er jo gået i spas ! Razz
så tøser ! vi inviterer dem bare til Danmark ! Razz

and they lived happily ever after ! Smile

Haha Very Happy Det kunne sgu være sjovt at komme hjem til sine forældre og sige : Det her er Danny. Han skal bo på mit værelse resten af hans liv. Mor, Danny. Danny, mor.

Gad vide hvad hun så ville sige Razz

ahaha, det kunne være så sjovt Very Happy:D
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyTors Okt 30, 2008 9:12 pm

Så er næste kapitel klar! Håber i kan lide det!


Kapitel 13.


AM's POV

Jeg strakte mig, og satte mig op i sengen. Dougie gryntede søvnigt ved siden af, og lagde sig om på den anden side. Jeg satte mig på sengekanten og sad et øjeblik og kiggede på Dougie. Han åbnede det ene øje og kiggede på mig og smilede. ”Morning” også lagde han sig til at sove igen. Jeg kyssede ham på næsen og gik ud i badet. Jeg hoppede i en morgenkåbe og bandt et håndklæde om håret. Dougie var stadig ikke vågnet da jeg kom ud fra badet. ”Sovetryne” mumlede jeg og gik ud i stuen. Min mobil lå på sofabordet. 2 beskeder modtaget. Jeg åbnede den. Den ene var fra Danny:
”Hi AM. If Mille ask you to hang out today, SAY NO!” jeg smilede og svarede tilbage at jeg havde planer med Dougie, lidt efter svarede han tilbage: ”thank you SO MUCH! I need a day with Mille:p Have fun with PoynterJ” ”You're welcome – and i will J ”
Den anden besked var fra Mille. ”Hva så AM? Skal vi finde ud af noget i dag?” Jeg trykkede hurtig på tasterne. ”Nej desværre ikke i dag. Har planer med Dougie.” Der gik ikke så lang tid før jeg fik en besked tilbage. ”Please! Jeg tør ikke være sammen med Danny!” jeg så undrende på telefonen. Jeg kunne høre Dougie smække døren ude på toilettet. ”WHAT?! Hvorfor ikke det?” jeg satte mig i sofaen og tændte fjernsynet. Min telefon vibrerede i hånden på mig. ”Jeg har ikke fortalt dig det her okay! Men… Danny sagde han elskede mig i forgårs.” Mine øjne blev store. ”Morning sweetie” sagde Dougie og kyssede mig i panden. ”What are you doing?” Han stod i underbukser mens han tørrede sit hår. ”Goodmorning superman” sagde jeg og hentydede til hans underbukser. ”Not much.. It’s just Mille.” ”Whats wrong With Mille sagde han og satte sig på armlænet. ”Nothing is wrong With Mille. It’s just Danny who loves her.” "and that's a bad thing?" spurgte han og så undrede på mig. "NO no not at all ! but he won't tell the other guys he is together with Mille, and i thing that's a stupid idea" Han sukkede. "Maybe you should just leave them alone and stay out of this? If he really loves her, he can't hide her forever?" "do you think he really loves her" spurgte jeg og kiggede ham ind i øjnene "I don't think .... i know!" sagde han med en overbevisende stemme. "Ooh Doug i love you!" sagde jeg og slog armene om ham og kyssede ham. Flea kom springende hen og ville være med. "NO Flea DON'T jump up! be a nice dog!" "yeah Flea . listen to your dad! He is a very clever man" sagde jeg og klappede nussede ham bag ørene.

Mille’s POV.

“Tag nu bare over til ham! Han bider dig jo ikke!” Jeg så på AM’s besked. “Jeg skal nok!” svarede jeg og tog min taske over skulderen. Jeg satte tasken bag på cyklen og satte mig op. Måske var det en dum idé at tage cyklen? Alle kunne jo kende min ultra grønne cykel. Jeg trådte hårdt i pedalerne og følte vinden blæse lige i hovedet på mig. Jeg kørte igennem parken. Der var mange forskellige farver i dag. Røde og orange blade, min grønne cykel, en lille piges lyserøde jakke og en gul bil. Nu manglede jeg bare en at slå. Jeg sang hele vejen hjem til Danny. Alle menneskerne der gik forbi mig kiggede mærkeligt på mig. Jeg kørte ind og satte min cykel under det lille halvtag ved Danny’s hus. Jeg gik hen og ringede på døren. Danny åbnede og smilede til mig. “Hi sweetie” sagde han og tog om mig. Han kyssede mig i meget lang tid. “Come on in” sagde han da han slap mig igen. Jeg tog ham i hånden og han trak mig inden for. Jeg nåede ikke at komme ind i stuen før han tog fat i min hånd og tog mig ind til ham. “Close youre eyes.” jeg så underligt på ham, men lukkede nervøst øjnene. Hvad havde han gang i? Han førte mig rundt i huset et lille stykke tid. “First rom.” sagde han og slap taget. Jeg åbnede øjnene. Vi var i hans sove værelse. Han tog fat om livet på mig og hvilede hagen på min skulder. “Can you see any difference?” Jeg så rundt omkring i værelset. “Ehm. Only an empty shelf?” Han smilte. “Not just an empty shelf. Youre shelf!” Han smilede stort til mig. “My shelf!?” Jeg så forskrækket på ham. “Yeah! You’re shelf! Then you can have some clothes to sleep in and maybe a toothbrush?” Jeg så stadig chokeret ud. “Ehm… Wauw… Thanks i guess?” Han så mærkeligt på mig. “What’s wrong?” Jeg så nervøst på ham. “Well Danny. It’s just… Danny we’ve been keeping our relationsship secret and then you give me a shelf!?” Jeg sagde det vist meget højt og irriteret. Han så forskrækket på mig. “Well.. I’m sorry..” Han så ned i jorden. Jeg sukkede. “Danny i’m sorry! I did’nt mean it that way!” Han så på mig. “But you agreed to keep it secret for a couple of weeks?” Jeg så på ham med store øjne. “Yeah i did! But i did’nt tought it would be so hard!” Han så chokeret på mig. “HARD!” råbte han nærmest. “You think it’s hard!? I’m in love With a girl and i can’t tell my friends!” Min underkæbe skød frem. Jeg blev ret sur på ham nu. “Well why are we keeping it secret then!?” “BECAUSE THEY WOULDN’T ACCEPT IT IF I TOLD THEM!” Han råbte nærmest lige ind i mit ansigt. Jeg så forskrækket på ham. “Are you scared of that! You are so scared of that you are yelling at me! That’s pathetic Danny do you know that!?” Jeg blev helt forskrækket over mig selv. Jeg var blevet så sur på ham at jeg talte ned til ham. Han så surt på mig. “Fine!” sagde han og gik ind i stuen og tog sin telefon. “What are you doing?” Han så irriteret på mig. “Hey Harry. Yeah i just wanted to tell you that that girl i talked abort… Yeah that girl.” Jeg stod målløs og så til. “Yeah i just wanted to tell you… It’s Mille!” Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv. Danny så surt på mig. “HAPPY!?” Skreg han selvom han stadig havde telefonen ved øret. Jeg fik tårer i øjnene. Jeg gik hurtigt over til ham og gav ham en lussing. Jeg løb hurtigt udenfor med kurs mod Dougie’s hus. “Nej! Hun er sammen med Dougie!” hulkede jeg til mig selv. Jeg stod uden for Tom’s hus. Han stod i køkkenvinduet og vaskede gryder op. Jeg så ind på ham. Hans blik fangede mit. Jeg tudbrølede. Han gjorde tegn til at jeg skulle komme ind til ham. Jeg løb hurtigt hen til døren og åbnede den. Tom stod med et viskestykke over skulderen. Jeg løb direkte ind imod ham og græd. Han slog armene om mig. “What’s wrong!?” Han så frustreret på mig. “It’s….” Jeg kunne slet ikke sige noget. “It’s.. Danny..” græd jeg. Han så meget forvirret ud. “Danny? What happend to Danny?” Jeg snøftede. “Nothing happend to Danny. He is just a total idiot!” Tom forstod slet ikke noget. “Tom!” Harry kom løbende ind af døren. “Oh you are here.” sagde han og så på mig. Jeg begyndte at græde igen. “What is going on!?” Tom stod stadig og holdte om mig, men forstod overhovedet ingenting. “Mille?” Harry så på mig som om jeg skulle fortælle det. Jeg rystede på hovedet og begravede mit ansigt i mine hænder. “Go into the living room. I’ll tell him.” Sagde Harry og gik ud i køkkenet. Jeg satte mig i sofaen. Tom’s ene kat lå og sov. Jeg satte mig langt tilbage i sofaen så jeg kunne se lige ud i haven. Der hoppede en lille fugl rundt. “I KNEW IT!” Jeg kunne høre Tom’s gennemtrængende stemme efter fulgt af et “Ssscchh!” fra Harry. Jeg kunne høre de mumlede derude. Mest Harry. Det stoppede pludseligt. Jeg kunne høre de gik ind imod stuen. Jeg kunne se på dem de ikke vidste hvordan de skulle se ud, eller hvad de skulle sige. “Ehm Mille..” Tom stod lidt nervøst og trippede. Jeg havde aldrig set dem sådan før. Jeg rejste mig op og gik ud i køkkenet. Tom og Harry så uforstående på mig. Jeg åbnede fryseren og tog en håndfuld isterninger, gik ud i gangen og smadrede dem i jorden. “Now I’ve breaken the ice!” sagde jeg højt med tårer i øjnene. De grinede begge to højt og gik hen og krammede mig. “Mille you have to know, Danny did’nt mean anything he said!” Harry tørrede mine tårer væk og kiggede mig i øjnene. “He is just use to girls who tell everyone that they are dating!” “One of Them once told the press. He got extreemly angry and broke up With her at the second!” sagde Tom med en alvorlig mine. “Well, that’s ’cause they actually weren’t dating at all! He just kissed her once at a party when he was drunk!” fortsatte Harry og trak mig ind i stuen. “But you Mille!” Tom fortsatte. Det lød ligesom om de havde et manuskript de kiggede efter. “He really loves you!” sagde Harry og så mig i øjnene. “But… I hit him!” Han grinede. “Yeah i heard it. And saw how it looks now!” Jeg så forskrækket på ham. “Was it bad?” Han grinede højt. “He has five fingers on his cheek!” Jeg gemte mit ansigt i hænderne. “I did’nt mean to hit him that hard!” Tom grinede og lagde armen om mig. “And he did’nt mean to hurt you! You are… just not like all the other girls he has been With!” Jeg smilede. “No, ’cause you are sweet and wierd and very clever!” Harry lagde armene om mig i et knus. Jeg smilede til dem. “You guys are great!” sagde jeg med tårer i øjnene. “You know how to make me feel better!” jeg omfavnede dem begge to. “Aww! We love you to!” sagde Harry og krammede mig. Jeg lagde mærke til, at han sendte en sms fra hans mobil. Jeg tænkte ikke mere over det.

“Let’s watch back to the future!” sagde jeg da jeg fandt den i dvd samlingen. Tom nikkede og jeg satte den på. Harry så utålmodigt på sin mobil. “What’s wrong?” sagde jeg og så på ham. “Oh nothing!” han sendte et falsk smil. “Erm.. Okay!” sagde jeg og smilede til ham. Jeg satte mig i et hjørne af sofaen og trak fødderne op under mig. Pludselig kunne jeg høre ude døren gå op. Der var en der pustede helt vildt. Det lød som Danny. “Mille!” Jeg rejste mig så hurtigt op jeg blev svimmel. Det var ham! Han kom pustende frem i døren. “Mille! Oh my god! I am so sorry!” han løb over til mig og omfavnede mig. “No don’t apologise! It was me!” Jeg klemte mig helt tæt ind til ham. “Not at all! I was an idiot! I did‘nt mean to shout at you!” Jeg rystede på hovedet. “No it was..” “Both of you! Now kiss!” sagde Harry utålmodigt og tog et æble. Jeg kyssede ham dybt og længe. “And now stop!” Tom sad måbende og så på os. “You kissed for like an hour!” Jeg grinede og smilede til Danny. “Aww Tom! Let the kids have some fun!” sagde Harry og smilede. Døren gik op igen. “Hello!” Dougie råbte højt. “Living rom!” råbte Tom tilbage uden at slippe skærmen. Dougie kom ind med armen om AM. “Hi guyy….” Dougie stoppede fuldstændig op da han så mig og Danny stå som vi gjorde foran Harry og Tom. “Mille and Dan! What are you doing?” sagde han med en underlig stemme. “Oh we’re just hugging!” Sagde jeg og puttede mig ind til Danny’s bryst. Dougie så stadig vildt forstyrret ud. “But…” Danny grinede. “We’ve told Them moron!” Dougie åndede lettet op. “Oh great. I tought you were gone blind!” AM slog ham. “You are so stupid! Mille kom lige!” Hun pegede mig ud i gangen. “Stop talkin’ Danish please! I wan’t to know what you are talking about!” sagde Dougie og så meget opgivende ud. AM sendte et fingerkys til ham. “I fortalte det! Endelig! Jeg vidste i ville gøre det i dag!” Jeg grinede. “Jaa, men du havde ret.” Hun så uforstående på mig. “Vi var oppe og skændes i dag.” Hun så helt forskrækket ud. “Bare rolig, vi er jo gode venner igen!” sagde jeg og smilede. “Fortæl mig alt om det!” jeg rystede på hovedet. “Nej ikke nu. Hvad med i morgen hvad skal du der?” Hun trak på skuldrende. “ingenting tror jeg? Hvorfor?” “Vil du med ud og spise så? Jeg fortæller dig det der så?” Hun smilede. “Jaa! Lad os gøre det!” Hun smilede. “I CAN STIL HEAR YOU!” Råbte Dougie inde fra stuen af. AM løb ind i stuen og sprang op i sofaen og satte sig på skødet af ham. Jeg gik ind og satte mig ved siden af Danny. “Now let’s see this movie!” sagde Tom og tog en stor mundfuld popcorn.
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyTors Okt 30, 2008 9:26 pm

haha det er rigtig godt Very Happy
mere snart tak <3
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyTors Okt 30, 2008 10:32 pm

Sikke et afsnit, Razz Det var bare rigtig godt! Blev helt fanget i skænderiet Surprised

Keep up the good work Very Happy

Mere snart ? Smile
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyTors Okt 30, 2008 11:11 pm

haha mille ;P
det blir spændende og se hvad jeg har lavet med Dougie Razz
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyTors Okt 30, 2008 11:33 pm

Hold fast det var et godt afsnit! Razz
- Øj jeg blev nervøs da de skændtes! hehe.
Og jeg skraldgrinede da Harry sagde "Now kiss!" haha, jeg kunne lige forestille mig det (:
Forhåbentlig mere meget snart! Very Happy
- I can't wait!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptySøn Nov 02, 2008 10:19 pm

Et af de bedste afsnit du har lavet indtil nu tror jeg cheers Rigitg godt der hvor Harry siger: "Now kiss" Razz
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyMan Nov 03, 2008 10:16 pm

Kapitel 14


“Og så blev i gode venner igen?” Jeg nikkede og tog en ordentlig slurk af min latte. “Aj hvor lyder det som sådan en Morten Korch film altså!” grinede AM. Jeg nikkede og smilede til hende. “MILLE!” Christian stod ved disken og vinkede til mig. “Christian! Hi!” han kom hen og gav mig en kys på kinden. “AM this is Christian. My gay-buddy!” sagde jeg og tog om ham. “Oh Dougies girlfriend? Nice to meet you!” Han gav AM hånden. “Sit down!” sagde AM og trak en stol hen til vores bord. han kyssede hende på hånden som en anden prinsesse Am lo og gav ham et knus. ”Oh i already like him!” sagde hun smilende. "so you are the lucky girl who is dating the sexy mr. poynter" sagde Christian og blinkede med øjet. AM grinede og svarede : ”Yeah thats me!” Tjeneren kom hen med den kop til Christian. ”Thanks.” sagde han og tog en slurk. ”So Mille!” Jeg så på ham. ”How is the guy you are dating?” Mig og AM grinede. Han så forvirret på os. ”What?” Jeg smilede. ”Christian.. AM knows all about me and Danny, and yesterday we acually told everyone!” ”Including Danny’s mum!” fortsatte AM. Christian smilede. ”Good for you! Now you dont have to keep it as a secret any more!” Jeg grinede. ”That’s correct! You have won 2 millions!” Han grinede. Pludselig så det ud som om han have husket noget. ”Uh Mille! By the way, i saw that underwear you wan’t. it’s on sale in a shop not far from here!” Jeg smilede over hele hovedet. ”That grey Calvin Klein?” Han nikkede ivrigt. ”Oh I have to buy it! Lets buy it today!” sagde jeg til AM og klappede i hænderne. "actually i need some underwear too. !" sagde AM. ”Uh let me help you!” sagde Christian og klappede i hænderne. ”Sure!” sagde jeg og smilede. Jeg elskede at shoppe med Christian. ”And Dougie love lace bra… thers.” sagde AM og grinede fraværende. ”Brathers?” sagde Christian forvirret. ”Yeah, he think the sound ’ther’ is sexy.” Christian grinede og lagde det ene ben over det andet. Han skubbede til mig. ”Look at that waiters but! It’s so cute! I could bite in it!” sagde han og slikkede sig om munden. AM skreg af grin så hele cafeen kiggede på hende. "totally agree !" sagde jeg "but have you seen Dannys?" "i have!" sagde AM. ”and it wasn't a pretty sight!" "Well his is'nt HAIRY like Dougies!" sagde jeg og grinede. AM rakte tunge til mig " i just like hairy men!" ”Gross!” sagde mig og Christian i kor. ”Hairy men, no thanks!” sagde Christian og lavede en mærkelig grimasse. ”Arh, a little hair is hot!” sagde jeg og smilede. ”No! They have to be smooth! Smooth like a…. WOM AN!?” sagde han og smile stort. Nu var det mig og AM’s tur til at væmmes. ”That is disgusting!?” can i have the bill please?" spurgte AM tjeneren der kom med en bon og en regning 2 sekunder efter.

”Look at me! I’m the bra monster!?” Jeg tog en BH på hovedet og lavede en mærkelig grimasse. De andre grinede og tog også en på. Ekspedienten sendte os dræberøjne. ”Ehm Mille should’nt you try this one?” sagde Christian og fniste. ”Oh yeah! I forgot!” sagde jeg og blinkede så godt som jeg kunne. "maybe you should try this brather ? Doug would loooove it!" sagde Christian og stak en BH i hånden på AM. "OOH Yeah ! and i like it too!" sagde hun og dansede nærmest ind i prøverummet. Christian løb frem og tilbage med BH’er vi skulle prøve. "ååh jeg elsker at shoppe med Christian ! han ved ALT om mode også kender han mine størrelser i alt!" Jeg grinede. ”Synes du ikke det er lidt klamt at han bare skal kigge på dine patter og så kan han finde noget i den perfekte størrelse? " jo egentlig! men han er så feminin at jeg slet ikke tænker over det!" Jeg grinede højt. ”Are you talking about me?” sagde Christian og stak hovedet ind i mit rum. ”No not at all darling!” sagde jeg og lavede et luftkys til ham. Han åbnede nærmest helt ind til AM's prøverum. "That is perfect for you sweety!" sagde han og rettede lidt på BH'en. "Well this is wierd?" Sagde AM da jeg stak hovedet ud. Jeg grinede og så lidt på hende. "Lookin' good!" sagde jeg og blinkede. "Dougie bliver stiv ligeså snart han ser dig!" Sagde jeg. AM så mærkeligt på mig. "Aj det sagde jeg ikke lige vel!?" Grinede jeg og holdte mig for munden. "nej jeg hørte intet" sagde hun og lo. "Let me look at you Mille." sagde christian og gik over til mit rum. "Manifique!?" Sagde han og drejede mig rundt. "Don't you think i'm to fat?" sagde jeg og så på mig selv i spejlet."Stop it!" sagde han spidst. ”Yeah Mille shut up!” sagde AM fra rummet ved siden af. "Yeah yeah, i will. But Danny won't be as exited when he sees me as when Doug sees you!" Sagde jeg og hoppede irriteret. ”He will! Now let’s buy this!” sagde AM og gik hen imod kassen.

”Goodmorning sweety!” sagde Danny da jeg åbnede øjnene. Jeg smilede til ham. ”Where are you going?” ”To the interview. I told you last night?” sagde han og satte sig på sengen for at tage strømper på. ”Oh yeah.. I forgot.” sagde jeg og smed mig tilbage i sengen. Han bøjede sig ned og kyssede mig. Jeg tog om nakken på ham. Jeg fik hevet ham ned i sengen. ”You are late!” sagde jeg og skubbede ham lidt væk. Han smilede. ”I don’t care! I wanna be here With you!” Jeg smilede til ham og kyssede ham igen. ”I know but you have to go!” sagde jeg og gik ud på badeværelset. Danny kom ud og tog rundt om mig. ”Danny!” grinede jeg da han begyndte at kysse mig på halsen. Han vendte mig rundt så jeg så ind i øjnene på ham. ”Danny you have to go.. Now!” sagde jeg og smilede. ”No! You have to dance for me first!” sagde han med et glimt i øjet. Jeg så mærkeligt på ham, men kunne ikke lade være med at grine. ”Come on!” Hans ansigt var et stort grin. ”I have to shower! I smell like a pig!” han satte næsen ind mod min hals og snusede ind. Jeg grinede højt og tog rundt om nakken på ham. ”I think you smell like candy!” sagde han og kyssede mig på skulderen. Jeg grinede. ”You aren’t giving up are you?” Han rystede på hovedet og kyssede mig. Jeg kørte mine hænder rundt i håret på ham. Jeg kunne mærke han tog hånden op under min t-shirt. Jeg gik tættere på ham tog også mine hænder under hans skjorte. Han trak min t-shirt op over mit hoved. Han begyndte at kysse ned ad min hals og ned på mine skuldre. Jeg tog ham om nakken lukkede øjnene. ”Dan?” jeg rev mig lynhurtigt fra ham og tog hans morgenkåbe på. Harry kom ud på badeværelset. Jeg var helt rød i hovedet. ”Hi Mille! What are you doing?” han hentydede til at jeg var faldet ned i badekaret og sad nu med benene oppe i vejret. Danny så irriteret på ham. ”Ohh!” sagde Harry og så ud til at forstå. ”Sorry dude, but we’re already late?” Jeg grinede lidt over Harry’s lettere lyserøde ansigt. Danny grinede over at jeg ikke kunne komme op fra badekaret. ”Turtle!” sagde han og kyssede mig. Jeg havde slet lyst til at slippe ham. ”See you tonight… My ovn little pumpkin!” sagde han og rev lidt i mine kinder. Jeg grinede og kyssede ham igen. ”Have fun!” sagde jeg og så på Harry. ”We’ll try!” smilede han og tog Danny i ærmet og rev ham med. Danny’s hoved stak frem i døren igen. ”I love you!” smilede han. Jeg løb hen til ham og gav ham et stort kys. ”Stop kissing!” sagde Harry og hev Danny med igen.

”Det er sgu da ham der Silas!” sagde AM og så meget interesseret ud. ”Hvad?” jeg så på fjernsynet. ”Ham der Silas fra vild med dans?” Jeg så godt efter. ”Det er ligesom lidt svært at se når de snurrer sådan rundt hele tiden!” sagde jeg kneb øjnene sammen. Hvem har fundet på danse konkurrencer? ”Gud ja det kan jeg da egentlig godt se!” Am nikkede. ”Han er bare så lækker!” Jeg så forfærdet på hende. ”Ham der?” hun nikkede ivrigt. Jeg grinede. ”Silas er sexet!” sagde hun og vippede med øjenbrynene. ”Jeg synes han er lidt fimset? Men han danser sgu godt!” sagde jeg og satte mig i skrædder stilling. ”Han er fucking sexy!” ”Søde ven!” jeg lagde min hånd på hendes skulder. ”Dansere er størstedelen af tiden gay!” Hun grinede. ”Han har faktisk en bror der hedder Nilas?” jeg så forfærdet på hende. ”Seriøst!?” hun nikkede. ”Ja, det er plat ikke?” jeg nikkede kraftigt. ”Nilas? Ad!” Jeg kunne høre døren gik op. Der kom en trampende imod stuen. Dougie kom forpustet ind med noget i hånden. ”What the fuck is this?” sagde han vredt og smed avisen foran AM. Vi stirrede forskrækket på ham.

Hva syns i? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyMan Nov 03, 2008 10:27 pm

Fantastisk afsnit, Mille! Very Happy I låååve it (;

Åh nej, hvad er der nu sket?!
- Uh, jeg har faktisk en idé om det! Surprised

Mere snart? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 EmptyTirs Nov 04, 2008 6:10 pm

Fantastisk Very Happy oh no, hvad sker der nu?! Surprised (think i got an idea)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mille's fic - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Mille's fic   Mille's fic - Page 4 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Mille's fic
Tilbage til toppen 
Side 4 af 11Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: