Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 2 pladsen (: Boogie

Go down 
+14
StefaniePoynter
Line
sunshine
McFLY_DK
Ann-Jones
McFlyLover<3
mcflys
Sally-Judd
Sarah
Ditte
Annesteg
mathilderosejones.
NannaBoelt
Sidsel
18 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyTirs Okt 21, 2008 1:04 pm

Dannys-Princess skrev:
sunshine skrev:
McFLY_DK skrev:
WHOOP! DE HAR LÆST MIN BESKED IGEN!! Very Happy Fortalte også de rosende ord, der stod om Lies på MSN Today! Fedt, at de er så interesserede i lille DK! Smile

Ej hvor fedt..Smile det er lækkert at de er så interesseret...

Ja det er vildt fedt , synes faktisk tit at Mcfly skriver tilbage eller i det mindste læse hvad man har skrevet , det synes jeg altså er godt gjort , tænk på hvor travlt de har til hverdag , + alle de fans fra hele verden som skriver til dem . Respekt til dem man ! Razz

ja sys også det er vildt fedt... ku være så nice hvis de ligepludselig begynder at spille deres sange på P3....Razz
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyTirs Okt 21, 2008 1:08 pm

Ann-Jones skrev:
Dannys-Princess skrev:
sunshine skrev:
McFLY_DK skrev:
WHOOP! DE HAR LÆST MIN BESKED IGEN!! Very Happy Fortalte også de rosende ord, der stod om Lies på MSN Today! Fedt, at de er så interesserede i lille DK! Smile

Ej hvor fedt..Smile det er lækkert at de er så interesseret...

Ja det er vildt fedt , synes faktisk tit at Mcfly skriver tilbage eller i det mindste læse hvad man har skrevet , det synes jeg altså er godt gjort , tænk på hvor travlt de har til hverdag , + alle de fans fra hele verden som skriver til dem . Respekt til dem man ! Razz

ja sys også det er vildt fedt... ku være så nice hvis de ligepludselig begynder at spille deres sange på P3....Razz
Ja det kunne fandme være fedt . Er der nogle af jer der har prøvet at høre 100FM og så skiftede den over til en anden kanal som er engelsk ?? Jeg har nu prøvet det et par gange, og her sidst så spillede de LIES !!! Jeg skruede også bare fuldt op for radioen , men blev lidt skuffet da jeg fandt ud af at det ikke var 100FM jeg hørte mere .. Men dejligt alligevel Razz
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyTirs Okt 21, 2008 1:12 pm

Dannys-Princess skrev:
Ann-Jones skrev:
Dannys-Princess skrev:
sunshine skrev:
McFLY_DK skrev:
WHOOP! DE HAR LÆST MIN BESKED IGEN!! Very Happy Fortalte også de rosende ord, der stod om Lies på MSN Today! Fedt, at de er så interesserede i lille DK! Smile

Ej hvor fedt..Smile det er lækkert at de er så interesseret...

Ja det er vildt fedt , synes faktisk tit at Mcfly skriver tilbage eller i det mindste læse hvad man har skrevet , det synes jeg altså er godt gjort , tænk på hvor travlt de har til hverdag , + alle de fans fra hele verden som skriver til dem . Respekt til dem man ! Razz

ja sys også det er vildt fedt... ku være så nice hvis de ligepludselig begynder at spille deres sange på P3....Razz
Ja det kunne fandme være fedt . Er der nogle af jer der har prøvet at høre 100FM og så skiftede den over til en anden kanal som er engelsk ?? Jeg har nu prøvet det et par gange, og her sidst så spillede de LIES !!! Jeg skruede også bare fuldt op for radioen , men blev lidt skuffet da jeg fandt ud af at det ikke var 100FM jeg hørte mere .. Men dejligt alligevel Razz

Haha ok...
nej har ikk engang 100fm her tror jeg ik?
men jeg har faktisk engang fra virkelig lang tid siden hørt McFly på P3... det var helt i starten hvor de spillede 5 colours... der var jeg også helt oppe at køre...
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd


Antal indlæg : 1386
Age : 33
Location : København
Registration date : 02/01/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyTirs Okt 21, 2008 2:59 pm

Oppe ved min fitness center, har min kusine hørt Lies blive spillet?
Og det er en helt ny fitness center, den åbnede i sidste måned.
Det var rimelig overraskende..
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyTirs Okt 21, 2008 3:11 pm

Sally-Judd skrev:
Oppe ved min fitness center, har min kusine hørt Lies blive spillet?
Og det er en helt ny fitness center, den åbnede i sidste måned.
Det var rimelig overraskende..

Ej hvor fedt .. Razz Synes også at de bliver mere og mere kendte her i Danmark .. Razz Vildt fedt !
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyTirs Okt 21, 2008 8:15 pm

Jeg har aldrig hørt dem i radioen -.- Men jeg hører så næsten heller aldrig radio, så der er nok en grund til det Razz
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyTirs Okt 21, 2008 8:27 pm

Ej hvor fedt!! cheers Wee er helt oppe og køre Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyTirs Okt 21, 2008 8:36 pm

Jeg har hørt ROTTF på Jensens Bøfhus og Please, Please i H&M! Tror "desværre" kun det var fra sådan nogle opsamlingsalbums...but still! Very Happy Blev vildt glad og spiste/shoppede slet ikk mens de blev spillet! Razz

Og så må jeg desværre skuffe nogle af jer, for det er ikke ALTID McFLY selv, der læser/svarer på deres beskeder på MySpace. I forbindelse med mit Boogie-interview fik jeg en mail fra en af deres producere... Men det er jo forståeligt at de ikk har tid til at svare personligt hele tiden! Wink Så må vi jo bare håbe at producerene fortæller drengene, hvis der står noget vigtigt i beskederne. Wink
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyOns Okt 22, 2008 10:39 am

McFLY_DK skrev:
Jeg har hørt ROTTF på Jensens Bøfhus og Please, Please i H&M! Tror "desværre" kun det var fra sådan nogle opsamlingsalbums...but still! Very Happy Blev vildt glad og spiste/shoppede slet ikk mens de blev spillet! Razz

Og så må jeg desværre skuffe nogle af jer, for det er ikke ALTID McFLY selv, der læser/svarer på deres beskeder på MySpace. I forbindelse med mit Boogie-interview fik jeg en mail fra en af deres producere... Men det er jo forståeligt at de ikk har tid til at svare personligt hele tiden! Wink Så må vi jo bare håbe at producerene fortæller drengene, hvis der står noget vigtigt i beskederne. Wink

Det er jeg næsten sikker på at han gør .. Ellers tror jeg ikke drengene ville lade ham gøre det !
Tilbage til toppen Go down
sunshine
Surfer Babe
Surfer Babe
sunshine


Antal indlæg : 170
Age : 43
Location : Odense
Registration date : 25/02/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyOns Okt 22, 2008 11:00 am

Jeg hørte også Lies i rosengårdcentret for et par dage siden..det var ved sådan en 3mobil stand...Jeg blev helt vildt glad og blev nødt til at gå hen og kigge på deres mobiler bare for at hører sangen Laughing Ellers hører jeg dem tit i radioen på den engelske kanal radio 1
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/sunshine210580
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyOns Okt 22, 2008 7:51 pm

sunshine skrev:
Jeg hørte også Lies i rosengårdcentret for et par dage siden..det var ved sådan en 3mobil stand...Jeg blev helt vildt glad og blev nødt til at gå hen og kigge på deres mobiler bare for at hører sangen Laughing Ellers hører jeg dem tit i radioen på den engelske kanal radio 1

Hvordan hører du den radio ?? Nettet ?
Tilbage til toppen Go down
sunshine
Surfer Babe
Surfer Babe
sunshine


Antal indlæg : 170
Age : 43
Location : Odense
Registration date : 25/02/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyOns Okt 22, 2008 8:14 pm

Dannys-Princess skrev:
sunshine skrev:
Jeg hørte også Lies i rosengårdcentret for et par dage siden..det var ved sådan en 3mobil stand...Jeg blev helt vildt glad og blev nødt til at gå hen og kigge på deres mobiler bare for at hører sangen Laughing Ellers hører jeg dem tit i radioen på den engelske kanal radio 1

Hvordan hører du den radio ?? Nettet ?

man kan hører den på nettet men jeg har den også som radio kanal her i odense så jeg hører den på mit anlæg...
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/sunshine210580
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyFre Okt 24, 2008 3:48 pm

Mine søstre har lige hørt Lies i en tøjbutik i Holstebro Very Happy:D:D
Det er vildt de kommer mere og mere frem...
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyFre Okt 24, 2008 3:49 pm

HUSK OG SE BOOGIE I DAG!! Cool
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyFre Okt 24, 2008 4:11 pm

Ann-Jones skrev:
Mine søstre har lige hørt Lies i en tøjbutik i Holstebro Very Happy:D:D
Det er vildt de kommer mere og mere frem...

Ja det er rigtig nok , jeg sad også ovre på min efterskole var så på nogle Mcfly sider , som kom der også en over og spurgte hvad jeg lavede , så da han så et billed af dem sagde han 'er det ikke Mcfly?' Og så begyndte han at synge One For The Radio .. !!!!! What a Face
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyFre Okt 24, 2008 5:12 pm

De ligger stadig nummer to, hvis man kigger på dr.dk/boogie.
Det ligner den nye liste, for der er helt nye bobler...


Question
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyFre Okt 24, 2008 5:21 pm

mathilderosejones. skrev:
De ligger stadig nummer to, hvis man kigger på dr.dk/boogie.
Det ligner den nye liste, for der er helt nye bobler...


Question

Det er rigtigt.. Stadig nummer 2.. så må vi tage os rigtig rigtig meget sammen nu.. Skriv seriøst fra alle mobiler du kan få fat i, :p få dine venner til at lave en bruger på dr. også! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyFre Okt 24, 2008 5:25 pm

jeg stemmer 3000 gange om dagen, hihi Smile

LOL JoBros videoen gik i stå! + den varede kun 5 sek. haha


JAAA, MCFLY - elsker at se dem på dansk tv Very Happy

lies, lies, lies .. lalalalala cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
sunshine
Surfer Babe
Surfer Babe
sunshine


Antal indlæg : 170
Age : 43
Location : Odense
Registration date : 25/02/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyFre Okt 24, 2008 5:48 pm

utroligt stadig nummer 2..The dreams må have mange fans hva... No
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/sunshine210580
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyFre Okt 24, 2008 5:54 pm

sunshine skrev:
utroligt stadig nummer 2..The dreams må have mange fans hva... No

Self. Tokio hotel fansene stemmer jo sikkert på dem, nu hvor de ikke kan stemme på tokio Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyFre Okt 24, 2008 5:55 pm

Line skrev:
sunshine skrev:
utroligt stadig nummer 2..The dreams må have mange fans hva... No

Self. Tokio hotel fansene stemmer jo sikkert på dem, nu hvor de ikke kan stemme på tokio Rolling Eyes

tsk tsk tsk. hvor herre bevares.. Wink
hihi
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyFre Okt 24, 2008 5:57 pm

mathilderosejones. skrev:
Line skrev:
sunshine skrev:
utroligt stadig nummer 2..The dreams må have mange fans hva... No

Self. Tokio hotel fansene stemmer jo sikkert på dem, nu hvor de ikke kan stemme på tokio Rolling Eyes

tsk tsk tsk. hvor herre bevares.. Wink
hihi

Jeg forstår det virkelig ikke.. Suspect Han kan jo ikke synge forsangeren? Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyFre Okt 24, 2008 6:01 pm

Synes det er fantastisk at drengene ligger nr to.. Men jeg er så skuffet over at The Dreams ligger nr et. THE DREAMS Neutral NO NO NO!
Kan seriøst ikke klare det! McFly fortjener så meget mere end en anden plads! De er for talentfulde.. SO COME ON! xD Stem så det brænder i fingerne.. Har jeg tænkt mig at gøre. Cool


Sidst rettet af Ditte Fre Okt 24, 2008 7:00 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyFre Okt 24, 2008 6:11 pm

Ditte skrev:
Synes det er fantastisk at drengene ligger nr to.. Men jeg er så skuffet over at The Dreams ligger nr et. THE DREAMS Neutral NO NO NO!
Kan seriøst ikke klare det! McFly fortjener så meget mere end en anden plads! De er for talentfulde.. SO COME ON! xD Slem så det brænder i fingerne.. Har jeg tænkt mig at gøre. Cool
ja! og prøv at se alle de bands Mcfly har slået!. Det er jo more than amazing!
Tilbage til toppen Go down
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 EmptyFre Okt 24, 2008 6:13 pm

eniiiig.
the dreams? Evil or Very Mad
de skal væk!
hihi.

mcfly ftw!!! afro
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
Sponsoreret inhold





2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 pladsen (: Boogie   2 pladsen (: Boogie - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
2 pladsen (: Boogie
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Better news for McFLY - not for Madonna.
» 2 pladsen igen :D
» Boogie
» Boogie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: