Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Inaluk's Fic

Go down 
+10
MeusDeus
McFlyLover<3
Sidsel
mcflys
Sara(:
Ditte
Annesteg
Mille
Ann-Jones
Stargirl
14 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyTors Jan 29, 2009 11:53 pm

Færdig med kapitel 13! Very Happy Møffe er du nu tilfreds ! den er lidt kort hahaha !

Kapitel 13
Så det hjem ad igen!

Vi hyggede os en sidste time inden jeg skulle hjem ad. De var rigtig sjove! Vi købte (ok købte vi ikke hele tiden noget?), nå men vi købte et armbånd hver som vi skulle huske på de her mærkelige og gode dage vi havde haft sammen. Hehe mit var blåt. We must take a picture together sagde Danny. Der blev godt nok taget mange billeder! Jeg så dum ud på billederne (som jeg altid gør). Men så skulle jeg stige på det lorte fly! Det var ikke lortet til vis det var det i troede, nej jeg havde bare slet ikke løst til at tage hjem! Tænkt på alt det vi havde lavet? alt det sjove! De krammede mig og Danny kyssede mig på kinden (vasker den ikke igen!). Bye guys! I will miss you so much! Alle vinkede i lang tid, så deres hånd næsten faldt af. Så fløj jeg (på føste klasse) ikke dårligt var. Turen var kort og jeg var bare lidt sur, men jeg savnede nu min mor, og min søster. Kan huske noget meget mærkelig mand, som gloede helt vildt! Han var så underlig. Hans tøj og hans hår, var klamt! (ikke for at være modepoliti, slet ikke!) Jeg er normalt ligeglad med hvordan folk ser ud. Men han blev ved med at stirer! Hvem var han?
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
BetteMøffe
Miss Halloween
Miss Halloween
BetteMøffe


Antal indlæg : 414
Age : 31
Location : Aalborg!
Registration date : 10/11/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyTors Jan 29, 2009 11:56 pm

Weee! ja nu er jeg tilfreds! hahah ;D

Det er rigtig.. AWESOME! ;D
ses de aldrig igen? dør hun?!! ej okay.. Rolig møffe, rolig.. MEN DØR HUN!?!?!??!
styrter flyet ned?! dræber den underlige mand hende?!?!?! IH! Dumme mand!
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyFre Jan 30, 2009 5:40 pm

Åh nej! Jeg hader sådan nogle mænd.
Han virker godt nok skræmmende.
Og det er så trist at hun skal hjem, håber virkelig kun kommer til at se dem igen snart Very Happy
Mere? Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyFre Jan 30, 2009 6:04 pm

her kommer kapitel 14 !!


Kapitel 14
DUMME mand

Den mand blev bare ved med at glo på mig, til sidst gik jeg hen til ham og sagde, Do not look at me (er det for meget at sige?). Why? Sagde han bare tilbage. Because it's so annoying, svarede jeg lidt surt. Så gik jeg tilbage på min plads. Gæt lige hvad han blev ved med, ja! han blev ved med at glo mig lige i ansigtet. Noo please er vi ikke snart hjemme? You do it again, sagde jeg til den DUMME mand. I know, grinede han, (nogen der gider at kaste ham over bord? Han er mega irriterende, han er også lidt klam). Så sagde han. You are that girl, who knows Mcfly. Han rakte mig et "Top of the Pops" blad. På forsiden var der et kæmpe billede af nogle sovende drenge og en sovende pige ved et springvand (tjaa i har nok gættet hvem de personer var). Yeah that's me, grinte jeg imens jeg pegede på billedet. I'm from a girl-magazine in UK, and I will Interview you. ok, sagde jeg og grinte, (Jeg har sku ikke prøvet det før) haha. Så begyndte han. Jeg fortalte alt det der var sket. Men jeg sagde ikke det der med at jeg havde byttet liv. Det var der alligevel ingen der ville tro på. Så var der ikke lang tid til jeg landede i lille Danmark...
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyLør Jan 31, 2009 10:14 am

Super godt! Very Happy
- Men jeg har på fornemmelsen at det ikke er helt godt med det interview -.-
Der er noget skummelt over det!
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptySøn Feb 01, 2009 12:47 am

Super godt cheers Hmm.. hvad man journalisten er ude på?
Tilbage til toppen Go down
BetteMøffe
Miss Halloween
Miss Halloween
BetteMøffe


Antal indlæg : 414
Age : 31
Location : Aalborg!
Registration date : 10/11/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptySøn Feb 01, 2009 9:16 pm

Uh manden er underlig!

mere FF for møffe?! Ih!
Tilbage til toppen Go down
Miamcfly
Surfer Babe
Surfer Babe
Miamcfly


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : risskov, århus
Registration date : 25/12/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptySøn Feb 01, 2009 9:24 pm

den er super god inaluk! Smile
kan ikke vnete på mere Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyMan Feb 02, 2009 2:34 pm

Rigtig godt Luk-Luk!! (Okay stop de grimme kælenavne Mille!!!)

Glæder mig til mere ! Very Happy

Men hvad sker der med den besynderlige mand og interviewet ?
Hmmm.......
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyMan Feb 02, 2009 8:55 pm

Puhaaa... Det er svært at skrive noget lige i øjeblikket ! xD Min veninde bliver sur vis jeg afslutter historien hahahhahaha Rolling Eyes Så jeg skal nok skrive mere end jeg havde forventet ! Hahahha XD
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyMan Feb 02, 2009 9:06 pm

Stargirl skrev:
Puhaaa... Det er svært at skrive noget lige i øjeblikket ! xD Min veninde bliver sur vis jeg afslutter historien hahahhahaha Rolling Eyes Så jeg skal nok skrive mere end jeg havde forventet ! Hahahha XD


YAAAAAAAAAAAAY !! Very Happy
Hil Inaluk's veninde !! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyLør Feb 07, 2009 1:35 pm

Kapitel 15 er her endelig ! Smile


Kapitel 15
Var det dumt gjort?


Jeg sad bare og gloede... Men endelig lanede vi i Danmark. Der var nu gået lidt tid siden jeg havde set drengene og jeg var småt begyndt at savne dem lidt. Jeg satte mig ved mit skrive bord, og kiggede lidt på det blad jeg havde købt. Overskrift: Lille pige bliver fanget af fire popstjerner. OMG!!! hvel gjorde jeg ej! Jeg skyndte mig at ringe til drengene, og fortælle dm det. Der var ingen der tog telefonen... Slet ingen... Hvad i alverden var der lige sket med dem? var de mon kommet i fængsel? eller sad de på en eller and politistation? Ved du hvor de er, sagde jeg stille til min hund. Hun svarede heldigvis ikke (det ville have været uhyggeligt vis hun nu svarede mig). Hvem kan jeg så lige ringe til? Når ja Fletch! Deres manager! Han tog den straks, og var meget forvirret. Do you know where the boys is? Spurgte jeg ham. Yeah!! with a judge in Manchester! Hjælp! hvad havde jeg lige gjort? Vi talte lige færdig og sagde farvel. Hvem havde skrevet det her? Var der nogen jeg havde talt med? Hmm.. Jeg tænkte mig godt om og fandt ud af at det var den DUMME mand i flyveren. Jeg skulle aldrig have sagt noget til ham. Men han måtte jo lyve, fordi jeg sagde slet ikke at jeg var blevet kidnappet...
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyLør Feb 07, 2009 3:12 pm

Oh no Shocked
Hvad sker der nu ? confused
Ich bin lost ;s

men rigtig godt Very Happy Mere snart ?
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptySøn Feb 08, 2009 9:11 pm

Her kommer kapitel 16 enjoy! ;D


Kapitel 16
Hvordan kommer jeg til Manchester?!

Ej han er da irriterende ham manden fra flyveren... Lige nu havde jeg mest lyst til at rejse til Manchester og stoppe det, men hvordan?! Måske måtte jeg for min mor? Jeg løb ind til hende og fortalte at jeg bare skulle til Manchester og det skulle være lige nu. Hun så på mig som om jeg var blevet tosset, eller som om jeg havde spist en dårlig sushi. Okay jeg kunne se på det blik at jeg ikke måtte, så jeg løb bare ind igen. Hmm.. Jeg tænkte mig godt om. Så sagde jeg til mig selv: Hvordan kom jeg lige hen til England første gang? Hmmm.. Øhmm... ØNSKET! I nat skulle jeg bare få øje på et stjerneskud! Så kunne jeg da ønske at jeg var i Manchester! (her tænker alle nok, ej selvfølgelig ser hun et stjerneskud, det sker altid på film når man ønsker det...) Men vis jeg skal være erlig, så ved jeg det ikke. Gid det skete
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
BetteMøffe
Miss Halloween
Miss Halloween
BetteMøffe


Antal indlæg : 414
Age : 31
Location : Aalborg!
Registration date : 10/11/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptySøn Feb 08, 2009 9:14 pm

Wee! hun skal se det!

mere!! nuuu!
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptySøn Feb 08, 2009 9:45 pm

Ja kom nu lille stjerneskud !!
Hun SKAL til manchester !!!!

Mere ? Very Happy:D
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyMan Feb 09, 2009 12:08 pm

Så er der mere Fic Smile Enjoy !


Kapitel 17
"Smuk som et stjerneskud"

Lige nu sad jeg og sang "Smuk som et stjerneskud" af brøderne Olsen, fordi jeg troede at det ville hjælpe. Men der skete bare ikke noget. Klokken var der ved 11 og stjernerne var fremme. Måke kan jeg gå op på taget og se, der er der jo mere overblik. Heldigvis var min mor ikke hjemme, hun var over ved nogen og spise (Øhmm der tænker i nok, spiser de helt til klokken 11) og nej det gjorde de ikke, du kender mødre! De snakker i timevis. Nå men jeg fandt en stige og kravlede op på taget, (jeg havde aldrig været oppe på et tag før). PuŽha jeg kan lige hilse og sige at det var mega koldt! Hehe, jeg kan huske at jeg satte mig oven i en fugleklat, men heldigvis var det en tør en. Der skete bare ikke noget! Klokken var ved at være mange og jeg sad stadig oppe på taget, så jeg sang "Smuk som et stjerneskud" en gang til. Men hov! jeg så et lysglimt. Jeg viste ikke om det var et stjerneskud, eller om det var en helikopter... Men alligevel ønskede jeg at jeg ville være i Manchester i morgen. Så kravlede jeg ned, og håbede på at det var et stjerneskud jeg så. Ellers er jeg godt nok på spanden! Og så smuttede jeg i seng.
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyMan Feb 09, 2009 3:26 pm

KOM NU TIL MANCHESTER !? Very Happy:D:D
Jeg håber det var et stjerneskud !
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyTirs Feb 10, 2009 11:29 pm

Det skal bare have været et stjerneskud! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyOns Feb 11, 2009 3:16 am

Mere Fic til folket !! Very Happy


Kapitel 18
nuser-nattøj


*Gab*, jeg lå og snorksov endnu. Are you ok? Spurgte en mand mig. Først tænkte jeg at det sikkert var min mor der lavede sjov med mig. Men jeg åbnede øjnene, og gæt lige hvor jeg befandt mig! På en bænk i Manchester! Ønsket var gået i opfyldelse. Jeg nikkede til manden, og begyndte så småt at gå. Nogle børn, på min alder begyndte at grine. Først vidste jeg ikke lige hvad de grinte af, men da jeg skulle til at tjekke om jeg havde mobilen med, så jeg at jeg havde mit nuser-nattøj på. Ej dem der styrer de der ønsker kunne godt lige tag at planlægge det lidt bedre... Det var lidt koldt at gå rundt i mit silkenattøj med nuser på. Og det var meget svært at finde rundt når jeg ikke vidste hvor fanden (undskyld sproget) jeg var henne. Og kunne jeg gå ind til en dommer i Manchester og sige at de ikke havde kidnappet mig når jeg havde nattøj på? Jeg måtte først finde noget tøj. Havde ingen penge med. Det var der... lige det sekundt.. lige det øjeblik (Okay nu har i fattet det!), at jeg så den mest nutteste britiske dreng. Først gloede han vildt på mig (i mens jeg savlede, lidt). Why have you a nightwear on? Der gik lidt tid inden jeg svarrede. That is a looong story! Svarrede jeg ham tilbage. Do you need some help? Spurgte han. Yeah i do, grinte jeg. Måske kunne han hjælpe mig? Skulle jeg fortælle ham hele balladen? Fra start til slut?


Sidst rettet af Stargirl Tors Feb 12, 2009 1:44 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyOns Feb 11, 2009 3:52 pm

JAAAAAAAA ! Very Happy
Jubijay Very Happy She's in manchester xD

Og ja fortæl ham det ! Du har mulighed for at score en britisk dreng !!! (Okay Mille : FICTION xD )
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyTors Feb 12, 2009 5:16 pm

Hehe mere fic ! Smile


Kapitel 19
Peter you're a big idiot

Vi gik hjem til ham, han boede rigtig pænt. Det var som at bo på et slot. Så sagde han at jeg skulle vente inde på hans værelse, imens han ville finde noget tøj. Så der sad jeg så på hans seng, og beundrede hans møbler. P.s Jeg sad stadig i mit nuser-nattøj! Peter you're a big idiot, råbte en lille pige som kom styrtende ind på værelset. Hun blev meget overrasket over at jeg sad der på hans seng, i nattøj. Who are you, spurgte hun forskrækket. Øhmm.. Hvad skulle jeg lige svare? Heldigvis kom ham drengen "Peter" ind og smed hende ud. Here you can take this on. Han rakte mig en yndig kjole, med blomster på. Okay den var måske lidt for tøsset. Men den var bedre end ingenting... Thank you sagde jeg og gav ham et knus. Please tell me why you are in Manchester? Så begyndte jeg at fortælle alt det der var sket (Også det med ønsket!) Han stod med åben mund i laaaang tid. Jeg sagde at det ikke var løgn og om han troede på mig. Han niggede. I can help you, sagde han. Oh thank you so much! Skreg jeg. Så gik jeg ind på hans badeværelse og tog kjolen på. Den var nu meget sød alligevel. Han råbte ind til mig at han vidste hvor der var en dommer her i Manchester, og at vi kunne tage der hen nu. Juhuu måske kan jeg rede dem! Jeg føler mig lidt heldig idag!
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptyTors Feb 12, 2009 5:57 pm

Huh, da jeg så overskriften tænkte jeg godt nok lige : WHAT !?! Er han voldtægtsforbryder eller hvad !?
Men det var han så ikke Wink (Tænker alt for dramatisk!!!)
Men skidegodt endnu engang Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Miamcfly
Surfer Babe
Surfer Babe
Miamcfly


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : risskov, århus
Registration date : 25/12/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptySøn Feb 15, 2009 12:12 am

nej den må ikke være slut!!!! Sad :'(
håber snart du laver en ny der er lige så god!!! Smile
Tilbage til toppen Go down
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl


Antal indlæg : 701
Age : 30
Location : Esbjerg
Registration date : 29/11/08

Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 EmptySøn Feb 15, 2009 12:41 pm

dannysmedlund skrev:
nej den må ikke være slut!!!! Sad :'(
håber snart du laver en ny der er lige så god!!! Smile

Bare rolig Smile Den er slet ikke slut hehe Wink
Skal snart lave mere på den (:
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Sponsoreret inhold





Inaluk's Fic - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Inaluk's Fic   Inaluk's Fic - Page 3 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Inaluk's Fic
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: