Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hvad gjorde dig glad i dag?

Go down 
+14
Mathilde
Stargirl
Sally-Judd
NannaBoelt
xRindal
McFlyLover<3
mathilderosejones.
MeusDeus
Annesteg
Mille
DeeDeelicious
Line
Ann-Jones
Carolaade
18 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
ForfatterBesked
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gjorde dig glad i dag?   Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 EmptyLør Aug 20, 2011 1:09 am

Sad på McD i Skovlunde idag , og lige pludselig kom en meget genkendelig stemme ud af højtalerne. Det var McFlys "Shine a light" der blev spillede i radionen, på McD cheers
Resten af dagen kunne jeg ikke lade hver med at smile, og min veninde (som IKKE har kunnet lide McFly) gik og nynnede den hele dagen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gjorde dig glad i dag?   Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 EmptyLør Apr 14, 2012 4:09 pm

Det har jeg også prøvet for ikke så længe siden. Det er så underligt når man lige pludselig hører dem sådanne steder, og det tager vildt lang tid før det går op for en.

Hold da op jeg har egentlig været inaktiv herinde i lang tid. (Ikke fordi jeg ikke har været fan, tror bare jeg har glemt denne side lidt).

Kan også se den er lidt inaktiv herinde. Kunne være fedt hvis den kunne komme op at stå igen.
Tilbage til toppen Go down
xRindal
McFlyer
McFlyer
xRindal


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 06/06/09

Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gjorde dig glad i dag?   Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 EmptyOns Maj 02, 2012 1:39 pm

Ann-Jones skrev:
Det har jeg også prøvet for ikke så længe siden. Det er så underligt når man lige pludselig hører dem sådanne steder, og det tager vildt lang tid før det går op for en.

Hold da op jeg har egentlig været inaktiv herinde i lang tid. (Ikke fordi jeg ikke har været fan, tror bare jeg har glemt denne side lidt).

Kan også se den er lidt inaktiv herinde. Kunne være fedt hvis den kunne komme op at stå igen.

Ja det kunne være fedt vis der kunne komme lidt gang i den herinde igen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mathilde
Surfer Babe
Surfer Babe



Antal indlæg : 152
Age : 29
Location : Ballerup, Sjælland
Registration date : 31/12/09

Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gjorde dig glad i dag?   Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 EmptyFre Maj 04, 2012 1:00 am

xRindal skrev:
Ann-Jones skrev:
Det har jeg også prøvet for ikke så længe siden. Det er så underligt når man lige pludselig hører dem sådanne steder, og det tager vildt lang tid før det går op for en.

Hold da op jeg har egentlig været inaktiv herinde i lang tid. (Ikke fordi jeg ikke har været fan, tror bare jeg har glemt denne side lidt).

Kan også se den er lidt inaktiv herinde. Kunne være fedt hvis den kunne komme op at stå igen.

Ja det kunne være fedt vis der kunne komme lidt gang i den herinde igen Very Happy

Jaer her er ret stille, i for hold til hvad der var, da jeg opdagede siden Smile - Kunne helt sikkert være mega fedt hvis der kommer lidt mere gang i den herinde. Også nu når drengene er blevet så voksen- og det er jo også altid dejligt at dele oplevelser med jer, der kan lide McFly lige så meget som en selv Very Happy (når nu mine veninder ikke er heeelt så meget til dem...hvilket er helt uforståeligt Wink )
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gjorde dig glad i dag?   Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 EmptyTirs Sep 04, 2012 9:23 pm

Jeg brugte også virkelig meget tid herinde engang. Jeg savner det nogen gange. Det var så hyggeligt, og lærte så mange dejlige mennesker at kende her igennem.
Hvordan tror i vi kunne få folk til at bruge siden igen?

Desuden kommer der jo snart en hel masse nyt med McFly, så der vil være en masse at snakke om. Bl.a. deres nye bog 'Unsaid Things' og albummet som de arbejder på.
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gjorde dig glad i dag?   Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 EmptyTirs Sep 25, 2012 7:07 pm

Ann-Jones skrev:
Jeg brugte også virkelig meget tid herinde engang. Jeg savner det nogen gange. Det var så hyggeligt, og lærte så mange dejlige mennesker at kende her igennem.
Hvordan tror i vi kunne få folk til at bruge siden igen?

Desuden kommer der jo snart en hel masse nyt med McFly, så der vil være en masse at snakke om. Bl.a. deres nye bog 'Unsaid Things' og albummet som de arbejder på.

Ja , jeg savner virkelig også denne side ! - kan stadig huske da jeg fandt den, det var hver dag efter skole at jeg gik hjem og tjekkede om der var blevet skrevet noget nyt , hvilket der som regl var . - Men jeg glæder mig godt nok også til at høre mere fra drengene med deres bog (som selvfølgelig er bestilt allerede Smile ) - og deres nye album de arbejder på , som jeg ikke synes man har hørt så meget om ?? - eller er det bare mig ??
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gjorde dig glad i dag?   Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 EmptyFre Okt 26, 2012 6:07 am

Jeg savner sørme også den her side. Og har på det sidste genfundet mit kærlighed til McFly, så det kunne være super fedt hvis der kom lidt mere gang i siden.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gjorde dig glad i dag?   Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 EmptyOns Okt 31, 2012 12:35 am

Det er dejligt der i hvert fald er nogen der stadig benytter sig af siden. Jeg skal prøve at forhøre mig med de medlemmer herinde fra jeg stadig snakker med jævnligt om at smutte herind forbi igen Smile

Altså efter de har annonceret den nye opsamlings album, så tror jeg først der kommer et nyt rigtigt album til næste år. Så vidt jeg har forstået så har Danny produceret det hele der til. Det kan kun blive godt i hans hænder.

Kan ikke lade være med at tænke på at det er synd McFly havde den GH album tilbage i 2007, selvfølgelig ikke deres eget valg, men det havde været super godt hvis denne 'Memory Lane' var den første.
Har i set track listen til deluxe versionen. Fedt at de har fået alle B-side sangene på også. Eller næsten.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad gjorde dig glad i dag?   Hvad gjorde dig glad i dag? - Page 10 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Hvad gjorde dig glad i dag?
Tilbage til toppen 
Side 10 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Lignende emner
-
» Hvad laver du lige nu?
» Hvad synes I om.....
» Hvad laver i nu?
» hvad lytter du til lige nu ?
» hvad lytter du til lige nu ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: