Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Baby, I'm In Love

Go down 
+7
Miley
Ditte
Line
Mia-xxx
mcflys
sofiee-
xxPoynterxx
11 deltagere
ForfatterBesked
xxPoynterxx
Moderator
Moderator
xxPoynterxx


Antal indlæg : 18
Age : 30
Location : Dougie's t-shirt...
Registration date : 07/02/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyTors Feb 07, 2008 6:52 pm

Jeg er ny her, men jeg har skrevet på den her fic i over et halvt år nu, og tænkte jeg ville lægge den ind her...
den er ikke vildt god, men prøv lige at læse den alligevel? heh dx

Resume: to piger møder to af medlemmerne fra deres yndlingsband, McFly, og de bliver forelskede, hvilket er gengældt fra drengenes side. Men hvad sker der når pigernes friår er forbi og de skal tilbage til Danmark?
Rating: ville sige at alle kan læse den, men skal nok alligevel advare når der kan være noget der kan virke stødende og 'ikke for børn'-agtigt...
nå ja, haha, og jeg gider altså ikke update hvis der ikke er nogen der læser den, så smid en kommentar ikk? thnks xD
Og undskyld for fejl, men nogen gange går det altså VIRKELIGT stærkt xD


Baby, I'm In Love

Kapitel 1, OMG!

Det var en dejlig varm dag først i april, og min veninde Mia og jeg lå på stranden et sted i England og tog sol. Vi lå på maven på et tæppe i vores bikinier, og kiggede i et blad. Pludselig var der noget, der skyggede for solen. ”Hello!” sagde nogen. Jeg syntes, jeg havde hørt den stemme før. Vi vendte os om, og så to unge fyre stå ved siden af os. Vi kunne ikke se deres ansigter, for de stod i modlys, men af det vi kunne se var de ret flotte. Den ene var lidt mindre end den anden, mens den anden var sådan rimeligt normal. De var begge ret muskuløse, og havde tatoveringer på benene, og den mindste også en på skulderen. Vi rykkede lidt, så de kunne sidde på tæppet, og da vi kunne se deres ansigter, så vi at det var Danny og Dougie fra vores yndlingsband, McFly! Jeg har altid tænkt, at det må da være skide irriterende med alle de piger, der går og skriger af dem, så jeg prøvede så vidt muligt at lade som om, det bare var to almindelige fyre, hvilket de jo også er. Bare lidt rigere, og mere kendte(og lidt meget pænere). ”What are such two beautifull girls doing on this beach today?” spurgte Danny. ”Just.. Relaxing, you?” svarede jeg roligt. Jeg ved ikke, hvordan jeg kunne, men det gik faktisk meget fint, det med at opføre sig som om, de ikke var superstjerner. ”Same.. So… Are you going out tonight, then?”. ”Yea, we planned to do that”, sagde jeg. ”You know any good places?”, spurgte Mia så. ”Well… We normally go to a place called ’The Black Apple’” det var så første gang, jeg hørte Dougie tale. ”Cool… Might see you tonight then…” svarede jeg sødt. ”Yea… You can have our numbers if you want?” okay, helt ærligt, jeg var lige ved at eksplodere af glæde. ”Yeah, that’d be great!” smilede vi i kor. Så vi udvekslede numre, og de daffede af igen.
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyFre Feb 08, 2008 8:55 pm

rimelig kort, men godt.
måske skulle du ha flere detaljer med. og det gik også rimelig hurtigt med at møde danny og dougie ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyLør Feb 09, 2008 4:38 pm

Lyder god.! (: men ja lidt kort.. men glæder mig til næste Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Mia-xxx
McFlyer
McFlyer
Mia-xxx


Antal indlæg : 56
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 04/02/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyMan Feb 11, 2008 10:43 am

WEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! Min toootaaalt meget yndlings ifc Very Happy Very Happy Very Happy
- faktisk den ALLERFØRSTE jeg læste ;P
og jeg har ikk noget imod at læse den igen dx

Og baaare vent dx
- damen har maange gode detajler med,
og hun har skrevet noget med 30 sider Suspect
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyMan Feb 11, 2008 10:01 pm

den er retti god.. Men synes dog også de mødes ret hurtigt.. Hvilket ikke altid er dårligt Smile
Tilbage til toppen Go down
xxPoynterxx
Moderator
Moderator
xxPoynterxx


Antal indlæg : 18
Age : 30
Location : Dougie's t-shirt...
Registration date : 07/02/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptySøn Feb 17, 2008 8:28 pm

Wiih!!
efter stort pres fra minMia (eller...) kommer nu..

Kapitel 2, Auch!
Da vi endeligt kom hjem til os selv, kunne vi slet ikke komme ned på jorden igen. ”Vi må og skal til ’The Black Apple’ i aften!” blev vi enige om. ”F’uck, det er vildt, det her!! Jeg skal bare SÅ meget score Dougie i aften!” råbte jeg. Vi rendte så rundt i vores lejlighed og skreg og hoppede, og kunne slet ikke styre os. Da vi var dejset om på sofaen efter en halv time, kunne jeg ikke lade være med at tage min telefon frem, og bladre igennem mine kontakter, bare for at se på deres numre.
Så senere begyndte vi at gøre os klar til at tage i byen. Vi regnede jo med nok at møde McFly, så vi brugte flere timer, på at få alt til at se perfekt ud.

Så tog vi af sted. Med taxa, da vi ikke regnede med selv at kunne køre hjem(eller… u know, ikke havde nogen bil?).
Da vi stod ud, nåede vi lige at se McFly gå ind. Vi ventede udenfor i et kvarter, og så gik vi ind.
De sad ved et bord, og vi gik op og satte os i baren. Mia sad og holdt lidt øje med dem, mens jeg spillede kostbar. ”Han kigger en del på dig” sagde hun. Det var jo godt(daah). Vi fik et par drinks, dansede, og havde det skide skægt. Omkring midnat kom Dougie endeligt hen og spurgte, om jeg ville ha noget at drikke. Det kunne jeg naturligvis ikke sige nej til, så vi fik os en drink. Jeg vidste godt, at jeg snart var ved at nå dertil, hvor jeg muligvis ville gøre noget, jeg ville fortryde, men hvad fanden. Det var jo Dougie, så det ville jeg sgu da skide på. Så en drink blev til flere. Jeg kan kun huske glimt af resten af aftenen, men jeg kan i hvert fald huske, at han kyssede ret godt(rauuw)

Næste morgen vågnede jeg med et sæt, da noget koldt og vådt ramte mit ansigt. Da jeg slog øjnene op, så jeg Mias grinende fjæs, lige over mit hoved. Mit hoved! AV MIT HOVED! Hvor meget fik jeg lige i går aftes? Jeg anstrengte mig for at komme i tanke om, hvad der var sket efter, jeg havde drukket med Dougie, men jeg opgav hurtigt, for min hjerne ville ikke en gang have kunnet regne 1+1. ”Mmmm… Hvad sker der?” spurgte jeg søvnigt. ”Klokken er halv et, din nød!” grinede Mia. ”Og?” jeg var ret smadret. ”Du skal lige se en video…” jeg kunne se på hende, at hun var lige ved at bryde sammen i latterkramper. ”Med hvad?” sagde jeg, og gned søvnen ud af mine øjne. ”Dig!” hendes latter larmede utroligt meget. ”Mig?!?” nu begyndte jeg at blive lidt mere vågen! ”Ja!! Dig og Dougie” … … Hvorfor kunne jeg ikke huske noget?? ’Fordi du var så pisse hamrende stiv’, sagde en lille stemme i mit hoved. ”Ja, hvad med os?” sagde min stemme, før jeg kunne nå at tænke nærmere over det. ”Kan du ikke huske det!?!” udbrød hun chokeret. ”Nej… …?” hvad var det, jeg skulle kunne huske? ”Øjeblik… Jeg må sgu lige ringe og sige det her til Danny!!” Så gik hun ud i gangen. Jeg benyttede chancen til at skifte min drivvåde seng ud med sofaen i stuen(det kolde og våde havde vist sig at være en spand vand…). Jeg kunne høre Mias stemme ude fra gangen. ”No, really! She doesn’t remember!” grin, og så en pause. ”I’ll show it to her.” sagde hun. Så noget hej-hej-halløj, og så kom hun ind til mig. ”Du skal lige have noget morgenmad først.” morgenmad? Nu? Ej, vel? Okay så da. Brød med nutella. Nammer. Kaffe? EEW! Men ned røg det brune stads, for som min mor siger, ”Det hjælper jo på tømmermænd!” Og det gjorde det faktisk også. Lidt.
Mia begyndte at stå og rode med nogle ledninger. Hun satte sin telefon til fjernsynet, og satte den til at afspille en video. Der var meget mørkt, og larmen var øredøvende. Man kunne høre en masse latter, som jeg straks registrerede som Mia og Dannys. Man så en masse mennesker, og så zoomede kameraet ind på to, der sad og snavede. Jeg blev snart klar over, at der var tale om mig og Dougie. Langsomt kom min hukommelse tilbage. Det føltes som om, videoen varede i en evighed. Ind imellem grinene, kunne man høre Danny og Mia sidde og udveksle kommentarer. Blandt andet var der noget med Danny, der sagde: ”How do they breath?” Jeg kunne mærke, at jeg begyndte at blive rød i hovedet. ”Ej, seriøst, det har i virkeligt ikke optaget vel?” dumt spørgsmål, meget dumt spørgsmål. Det havde de åbenbart haft meget sjov ud af, og til sidst i videoen var der nærmest noget der lignede en slags ’afskedsscene’. Man så Mia og Danny gi hinanden et knus, og så bagefter så man os, Dougie og mig, oversnave sådan riimeligt groft (OGM!!!).
Da videoen var slut, sagde Mia, at nu skulle jeg se at komme i tøjet. ”Why?” spurgte jeg en anelse gnavent. ”Vi skal hen til Danny og Dougie!” nooooo! Ikke efter den video! ”Ej, helt seriøst, det mener du ikke!”, men jo, det mente hun. ”Fuuuuc´k!! Det kan jeg sq da ikke! Det er bare for pinligt! Never! Jeg kan ALDRIG nogensinde se ham i øjnene igen. EVER!” Men på en eller anden måde fik hun hældt et par hovedpinepiller i halsen på mig, og jeg blev kommanderet ind for at tage tøj på.






må jeg lige have lov at indskyde, at denne del er skrevet i noget der ligner ..hmm.. juni sidste år, og er rimeligt sucky, men den bliver bedre hen ad vejen? mainly fordi jeg skriver bedst på engelsk, måske, men... u know, flower
Tilbage til toppen Go down
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte


Antal indlæg : 904
Age : 30
Location : Sønderjylland.
Registration date : 12/01/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptySøn Feb 17, 2008 9:03 pm

Den er rigtig god, Bar' bli' ved!!
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyMan Feb 18, 2008 12:42 am

det er bare blevet rigtigt godt!.. glæder mig til noget mere Very Happy
Tilbage til toppen Go down
xxPoynterxx
Moderator
Moderator
xxPoynterxx


Antal indlæg : 18
Age : 30
Location : Dougie's t-shirt...
Registration date : 07/02/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyTirs Feb 26, 2008 6:00 pm

oog.. dadadadamm.. her kommer det dx

Kapitel 3, BeachBoys
Da jeg så nogenlunde præsentabel ud, tog vi af sted. Til fods, for ”Det er jo så sundt”(direkte oversat til, ”Vi har ligesom ikke nogen bil, daah spade”). Det skal lige siges at drengene, altså McFly, boede sammen. De havde købt en hel, fireetagers lejlighedsblok og delt det mellem sig. Jeg var godt nervøs for at møde dem igen, men, face it, hvis Mia havde tænkt sig at begynde at komme sammen med Danny(hvilket hun obviously havde), kunne jeg jo ligeså godt tage mig sammen nu.
Damdadadamm… Vi nærmede os. DADADADADADAM! Nu var vi der! Mia ringede på, og jeg blev stående bag hende. Det var Danny der åbnede. ”Hi! Come in!” sagde han glad og gav Mia et knus. Jeg fik også et, men jeg kunne godt mærke på ham, at han var lige på nippet til at dø af grin. Jeg kunne høre at de havde gang i at se videoen. Harry og Tom grinede. F’uck tænkte jeg. Det her kan umuligt blive rart på nogen som helst tænkelig måde! Med sænket hoved gik jeg efter Mia ind i stuen, hvor de andre sad. Dougie så nogenlunde ligeså smadret ud, som jeg følte mig. Sad der i sofaen med uglet hår og et ansigt, der udviste fremtrædende tegn på hovedpine. Men han så sød ud som altid. Han var bleg, men rødmede. Det gjorde jeg også. Tom rejste sig op, og gav mig hånden. ”Hi, I’m Tom!” sagde han irriterende højt. ”Hi” mumlede jeg. ”This is Harry” fortsatte han i et lidt mere normalt tonefald. ”Hi Harry,” ”Hello”. ”And I belive you have met Dougie” tilføjede han så med et lille grin. ”Hi” mumlede vi i kor. Jeg bøjede hovedet og så ned på Tom’s sko. All Stars. Gule. Så kiggede jeg på mine egne sko. All Stars. Gule. Mit tredje par, jeg havde slidt de to andre op. ”Nice shoes” grinede Tom. Okay, måske blev det her ikke lige så slemt som jeg havde troet. Han virkede da vildt sød ham Tom. Så længe jeg ikke skulle være alene med Dougie.
Jeg kiggede mig om i stuen. Der var lidt rodet, der lå en masse Cd’er og DVD’er og flød, og her og der lå der en sok eller en T-shirt, men hurtigt blev mit blik fanget af den gule basguitar i hjørnet. Det er for vildt det her!, tænkte jeg. Langsomt forsvandt genertheden, og jeg begyndte at føle mig okay godt tilpas.
Vi snakkede i noget tid, og jeg kom virkeligt godt ud af det med dem alle sammen, specielt Tom.
Senere besluttede Mia og Danny at tage ned til stranden, og spurgte hvem der ville med. Det ville jeg. Og Dougie. Tom og Harry ville ikke gå glip af det sjove. Så off we go, os ned til stranden, alle sammen.
Da vi kom derned, startede vi med at gå i vandet, for det var meget varmt. Vi pjaskede, grinede, og havde det vildt sjovt. Vi tumlede rundt i vandet, og overfaldt hinanden som om vi havde kendt hinanden for ever. Jeg svømmede om kap med Harry, og han fik klø, selvom han er like WAAY højere end mig. Jeg legede brydekamp med Tom, og tabte stort. Jeg spillede bold med Harry, Dougie og Tom, og kastede mig rundt i bølgerne for at fange bolden. Det var sindssygt sjovt, og jeg lagde slet ikke mærke til, at Mia og Danny forsvandt op på stranden. Vi tumlede rundt i vandet i … Well, i et godt stykke tid i hvert fald. Men til sidst gik jeg op, fordi det begyndte at blive koldt. De andre fulgte efter.
Da jeg kom nærmere på det sted, vi havde udvalgt, så jeg Mia og Danny. De sad og snakkede. Snakkede? Ej, come on Mia, er det alt du kan finde på? Nå. Jeg gik hen og satte mig sammen med dem, og straks skyndte de sig at skifte emne, så jeg ikke hørte hvad de snakkede om(tak Mia -.-’). Tom, Dougie og Harry kom hen og satte sig sammen med os, og så snakkede vi alle sammen.
Da vi var blevet tørre og godt varme igen, tilbød Mia at hun og jeg ville gå op og købe nogen is. Jeg forstod hentydningen, og gik frivilligt med.
”Nå?” sagde hun forventningsfuldt. ”Nå hvad?” svarede jeg forvirret. ”Sker der noget?” fortsatte hun. ”HVAD MENER DU” udbrød jeg. ”Med dig og Dougie?” Nå, sådan! ”Well… Vi har ikke rigtigt snakket endnu, men han er da sød,” Hun nøjedes med at nikke indforstået som svar.
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyOns Feb 27, 2008 5:28 pm

rigtig meget bedre end den første del (:
der er kommet mange flere detajler med, og nu lyder det faktisk godt ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Miley
Little Joanna
Little Joanna
Miley


Antal indlæg : 216
Age : 31
Location : København
Registration date : 01/01/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyTirs Mar 04, 2008 1:14 am

aaah Emma. Very Happy
Det er jo fantastisk. ^_^
Kan virkelig godt lide det. (:
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/marialearnstorock
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyTirs Mar 04, 2008 12:52 pm

rigtig godt! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
xxPoynterxx
Moderator
Moderator
xxPoynterxx


Antal indlæg : 18
Age : 30
Location : Dougie's t-shirt...
Registration date : 07/02/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyOns Mar 12, 2008 8:50 pm

Heej dx
Tusind tak for kommentarerne dx
Og undskyld at der er gået så længe xx
her kommer det..
dadadadadadamm..


Kapitel 4, Looking Forward

Vi spiste is, og hyggede os længe, men på mystisk vis forsvandt alle de andre, så jeg sad alene tilbage med Dougie. Der opstod en mindre, pinlig tavshed. ”Eeerm.. This is kinda weird” sagde han. ”Yeah, it is,”, jeg var enig. ”But it was fun last night!” tilføjede han og lyste op. ”Yeah, it was! I was just about to say, that we should do that more often, but I’m not shure my head can take it,” så grinede jeg, og han grinede med. Det var godt, vi kunne grine ad det. ”I must admit, I thought it was a bit embarrassing this morning,” tilstod han. ”Me too.. I kinda felt like dieing…” og så rullede samtalen ( aay. STOP DEN!!!), og faktisk var det rart at tale med ham om det. Vi fik talt ud, og måske kom vi også til at gi hinanden et lillebitte kys (lillebitte? Yeah right? Jo, seriøst!). Ikke noget særligt, bare en slags bekræftelse af, at det aftenen før, ikke bare skyldtes alkohol. Og så inviterede han mig på ’date’ hjemme hos ham om fredagen.
Så besluttede vi os for at gå ud og finde de andre. Han hjalp mig op, og hånd i hånd gik vi ned og kiggede ved vandet. De pjaskede rundt i vandet, men så pludseligt fik Danny øje på os. ”There’s the lover-birds!” råbte han. Så slap Dougie og jeg hinanden, og løb grinende ned og overfaldt ham.

Om aftenen hjemme i vores lejlighed, sad Mia og jeg i sofaen. ”Hvad så?” spurgte hun igen opfordrende. ”Fik du snakket med ham?” hun lød meget ivrig. ”Ja, jeg gjorde så! Han var rigtigt sød!” sukkede jeg nærmest. ”Så? Nogen saftige detaljer?” pressede hun på. ”Altså.. Der skete ikke rigtigt så meget.. Vi snakkede,” sagde jeg en anelse modvilligt. ”Kyssede i?” hun sad nærmest og nikkede selv. ”Ja, lidt,” tilstod jeg. ”Weee!” jublede hun. ”Ikke noget særligt, men han inviterede mig hjem til dem og spise på fredag,” fortalte jeg spændt. ”F’uck, det er fedt!” udbrød hun. ”Ej, det tror jeg altså lige at vi venter lidt med,” grinede jeg, (tag jer ikke af det, ’inside joke’..).

De næste par dage var jeg spændt på, hvad der ville ske fredag. Jeg havde fået en besked fra Dougie, hvor der stod, at han ville hente mig hjemme i min lejlighed kl. 17:30. De boede ikke så fandens langt væk, så jeg regnede med at vi skulle gå. Nå, f’uck det, jeg smutter i et par høje sko, tænkte jeg. Heldigvis er jeg ikke ret høj, så lige meget hvad, ville jeg stadig være mindre end ham (hehehehehe). Jeg havde allerede i hovedet, alt hvad jeg ville have på. Lige fra skoene til undertøjet (ikke fordi jeg regnede med at der skulle ske noget, men man føler sig ligesom ikke så sexet når man render rundt i mormorunderbukser og sports-bh. Jeg gør ikk i hvert fald). Planen lød på en grøn top, et par korte, mørke cowboyshorts, og et par fine guld-sandal-stilet-tingere.



Jeg ved godt at det sidste er lidt nedern, men bær over med mig ikk? xx
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyOns Mar 19, 2008 9:02 pm

Den er da god Smile bare blev ved, vil gerne læse videre på den nemlig;) hvornår kommer næste del??!
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyOns Mar 19, 2008 11:28 pm

Det er godt.. glæder mig til at læse mere (:
Tilbage til toppen Go down
xxPoynterxx
Moderator
Moderator
xxPoynterxx


Antal indlæg : 18
Age : 30
Location : Dougie's t-shirt...
Registration date : 07/02/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyMan Mar 31, 2008 5:07 pm

Så er det næste kapitel her xx
Undskyld for ventetid xx

Kapitel 5, Date Time
Det blev fredag. Og jeg blev klar ca. et kvarter før han skulle komme. Jeg satte mig i sofaen sammen med Mia og snakkede. Hun havde været sammen med Danny om onsdagen, og havde fået lokket nogen detaljer ud af ham, og omvendt. Hun havde fortalt ham, hvad for noget mad, jeg kunne lide, og til gengæld havde han så fortalt hende, at det var Tom der skule lege kok. Tiden gik langsomt, men til sidst ringede det på døren. Jeg skyndte mig at give Mia et hurtigt kram, og hun sagde ”Held og lykke,” så gik jeg ned og lukkede op.
Da jeg kom ned til døren, blev jeg mødt af en storsmilende Dougie. Jeg så på ham og mærkede et sug i maven. ”Hi,” sagde vi i kor. Vi begyndte at gå.
Det føltes som om vi gik der side om side i den lune sommeraften i timevis, men jeg vidste godt, turen kun tog et kvarters tid. Vi snakkede om Mia og Danny, det var lige det hurtigste, jeg kunne komme på. ”They’re cute together,” sagde han, og jeg var enig.
Da vi kom frem, gik vi ind af hoveddøren. Der var rent indenfor(surprise, surprise!). I entreen stod Danny, og tog imod os. Dougie forklarede mig, at han havde prøvet at lave en restaurantagtig stemning hjemme hos dem selv, så vi kunne slippe for 'carzy fans', som han kaldte dem. Danny ledte os videre ud i haven, som bar tydelige præg af at blive passet af en gartner. Der var smukke buske med hvide blomster, og en hvid gyngesofa i den ene ende. I den anden del af haven, var der en pool, nogle fodboldmål, og en kæmpetrampolin(fyy! De er altså farlige!). Vi satte os ned ved et smukt dækket bord med stearinlys og romantiske blomster. Snart kom Danny ud med forretten. Sushi. Jeg elsker sushi, og det smagte himmelsk. Vi sad og snakkede om alt og intet, gennem hele middagen, og det var afsindigt hyggeligt. Vi fik skøn mad, og en god vin, og alt var nærmest perfekt.
Da vi havde spist desserten, gik vi over og satte os i gyngesofaen. Himlen var blevet mørk, og en eller anden (hmm.. hvem?)havde været ude og tænde nogle fakler rundt omkring i haven. Det var blevet køligt i vejret, så vi fik et tæppe. Vi sad længe i den hvide gyngesofa, uden at sige noget. Tæppet var ikke vildt stort, så vi sad rimeligt tæt(rrrrauw dx). Jeg lagde hovedet på hans skulder og sukkede. Det var bare så dejligt bare at sidde sammen med ham uden at sige noget, bare lytte til hans åndedræt. Vi sad der i en evighed, men det føltes kun som et øjeblik. Det begyndte at blive for koldt, men han trak mig ind til sig, holdt om mig, så jeg fik varmen.
Pludseligt vågnede jeg. Jeg måtte være døset hen. Faklerne var næsten brændt ud. Jeg lå med hovedet på hans bryst, lyttede til hans vejrtrækning. Jeg kiggede på hans ansigt. Han døsede vist også. Så så jeg på hans ur, klokken var mange. Jeg måtte hellere komme hjem til Mia. ”Dougie?” hviskede jeg. Han hørte mig ikke. ”Doug?” prøvede jeg igen, lidt højere. Denne gang åbnede han øjnene og smilede. Det smil, der gav mig sommerfugle i maven. ”Yeah?” mumlede han stille. Det var fristende bare at sige ”Nothing,” og blive der hele natten, men et eller andet sagde mig, at jeg skulle se at komme hjem. ”I gotta go home,” sagde jeg stille. ”Yeah.. Let me follow you?” det kunne jeg ikke sige nej til, så jeg nikkede. Stille og roligt rejste han sig op, og gik ind med tæppet. Jeg fik fat i mine sko, som lå i græsset under gyngesofaen, og gik efter. Jeg kom ind i stuen samtidig med at han trak en trøje over hovedet. ”It’s cold out there,” sagde han og nikkede hen mod døren. ”You can borrow a shirt?” tilføjede han, og rakte en grå hættetrøje mod mig. ”Thank you,” sagde jeg og tog imod den. Den lugtede af Dougie.
Så gik vi. Gennem den kølige natteluft, i stilhed. Da vi endeligt nåede døren til min opgang, ønskede jeg, at jeg boede meget længere væk. Vi stod lidt og så på hinanden. ”Well.. Bye..” sagde han, kyssede mig på læberne. Jeg kunne mærke sommerfugle i min mave, det føltes som om jeg fløj, som jeg stod der i mørket med hans arme omkring mig. Vi trak os lidt væk fra hinanden, han gav mig et lille kys mere, vendte sig så om og gik. Jeg stod lidt og så efter ham, og ind i mellem vendte han sig og vinkede. Da jeg ikke kunne se ham mere, ringede jeg på dørtelefonen op til vores lejlighed. ”Det var sandeligt på tide,” sagde Mias trætte stemme. ”Luk mig nu bare ind,” gav jeg igen. Det gjorde hun, og ind kom jeg.
Jeg kunne se, at hun havde sovet, men hun havde stadig det samme tøj på, som da jeg gik. ”Du har ikke siddet og ventet vel?” spurgte jeg mistænksomt. ”Du havde jo glemt din nøgle,” svarede hun, ”Og jeg sov faktisk osse!”
Nå, men vi har et eller andet med, altid at fortælle hinanden om hvad der sker, når vi er på date og sådan, så det gjorde jeg. Hun fik hele historien, og jeg tror faktisk, hun syntes, jeg var en smule underligsom om det var noget nyt?). ”Første date, og så sover du?” suuk. Hun fattede jo ingenting. ”Nej, ikke sove, bare.. Slappe meget af?” det var svært at forklare, og til sidst opgav jeg. Nu ville jeg i seng. Jeg gik ind på mit værelse, og åbnede skabsdøren for at sætte mine sko på plads i skabet sammen med alle de andre. Kom til at kigge i det store spejl på indersiden af lågen. Jeg stod lidt og betragtede mig selv. Mit hår var lettere uglet, men sad stadigt nogenlunde som Mia havde sat det før jeg tog af sted(hun er et geni til sådan noget). Jeg havde ikke fået afleveret trøjen, og den så lidt underlig ud sammen med mine korte shorts, men på en måde ogsåret fedt. Nå, videre. Jeg tog nattøj på, en stor T-shirt, og fik redt håret igennem og sat en hestehale, så håret ikk faldt ned i ansigtet når jeg sov, det hader jeg.
Ud på badeværelset, og tage make-up af og børste tænder. Jeg kunne ikke lade være med at smile, da jeg kom ind på mit værelse igen, og så alle de McFly plakater, der hang på mine vægge. Kom måske til at lægge trøjen under min hovedpude, da jeg gik i seng.


som altid, undskyld for crappy og meget old fic xx
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyMan Mar 31, 2008 8:08 pm

Det er helt vildt godt! cheers sæt gerne næste kapitel ind hurtigst muligt;)
Tilbage til toppen Go down
NinnaMaleneJones!
Admin
Admin
NinnaMaleneJones!


Antal indlæg : 131
Age : 34
Location : aalborg
Registration date : 27/12/07

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyMan Mar 31, 2008 10:16 pm

denne her er super - du skriver lidt i stil med sådan som jeg snakker Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcflydk.tk
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyMan Mar 31, 2008 10:49 pm

Virkelig godt. glæder mig til at læse mere Wink
Tilbage til toppen Go down
Linette
Moderator
Moderator
Linette


Antal indlæg : 17
Age : 37
Location : Denmark, Ryomgård
Registration date : 05/04/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love EmptyLør Apr 05, 2008 8:07 pm

den er god kan godt lige at McFly møder danske piger.
Tilbage til toppen Go down
http://Rogue.bebo.com
SmoxMcFly
Moderator
Moderator
SmoxMcFly


Antal indlæg : 6
Age : 29
Registration date : 30/07/08

Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Hurtig!   Baby, I'm In Love EmptyOns Jul 30, 2008 9:31 pm

bounce
Skynd dig at komme med noger mer'! Kan ikke vente!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Baby, I'm In Love Empty
IndlægEmne: Sv: Baby, I'm In Love   Baby, I'm In Love Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Baby, I'm In Love
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» LOVE <3
» Somebody to Love SA.
» Can Love Come Out Of A Camera?
» Baby Danny
» Anbefal en film

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: