Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Popaganda.dk.. stem

Go down 
+4
sofiee-
mcflyforfreakinlifetime
Ann-Jones
Line
8 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyTirs Feb 19, 2008 6:22 pm

Hej alle.

Nu skal i smutte ind på www.popaganda.dk og stemme på Mcfly. De har kun været der 2 uger og er gået fra en 13'ende plads til en 18'ende. so come on guys Wink

(sorry hvis nogen allerede har lagt det ind :s )
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyOns Feb 20, 2008 2:49 am

Line91 skrev:
Hej alle.

Nu skal i smutte ind på www.popaganda.dk og stemme på Mcfly. De har kun været der 2 uger og er gået fra en 13'ende plads til en 18'ende. so come on guys Wink

(sorry hvis nogen allerede har lagt det ind :s )

WHAT? jeg vidste ikk de var på den liste ! :O :O er det ikk den der kører på HitFM?
Hører altid P3 nemlig haha
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyOns Feb 20, 2008 2:55 am

ok jeg ka ikk komme ind på den side du har givet, den siger den ikk ka finde den?
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyOns Feb 20, 2008 3:04 pm

hmm.. That is weird. Jeg kan sagtens. :/ prøv selv at søg popaganda på google så, og se om du kan komme ind på den måde? Smile
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyOns Feb 20, 2008 3:35 pm

Line91 skrev:
hmm.. That is weird. Jeg kan sagtens. :/ prøv selv at søg popaganda på google så, og se om du kan komme ind på den måde? Smile

Det gjorde jeg også og søgte på hit fm også og den vej igennem, men den sagde det samme hver gang..?
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyOns Feb 20, 2008 3:38 pm

hmm.. mærkeligt :/
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyOns Feb 20, 2008 3:41 pm

nå nu virkede det, måske er siden lukket ned om natten?
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyOns Feb 20, 2008 3:43 pm

det ved jeg sørme ikke.. Question Er der så nogen der ved om sangene bliver sendt på deres radiokanaler, når de sender listen?. altså dvs. kommer hele thnl? Smile
Tilbage til toppen Go down
mcflyforfreakinlifetime
Surfer Babe
Surfer Babe
mcflyforfreakinlifetime


Antal indlæg : 159
Age : 33
Location : Randers
Registration date : 02/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyTors Feb 21, 2008 2:44 am

Line91 skrev:
det ved jeg sørme ikke.. Question Er der så nogen der ved om sangene bliver sendt på deres radiokanaler, når de sender listen?. altså dvs. kommer hele thnl? Smile

ja, de sender programmet Very Happy på radio viborg fx. hvis nogen af jer overhovedet er i nærheden til at tage det :b
jeg har postet det alle verdens steder, det overrasker mig lidt jeg ikke har lagt det herinde Razz haha flot mette. men har stemt på dem, siden de kom på Very Happy

gutter, gør det samme. nu.nu.nu.NUUUU affraid
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyTors Feb 21, 2008 1:48 pm

mcflyforfreakinlifetime skrev:
Line91 skrev:
det ved jeg sørme ikke.. Question Er der så nogen der ved om sangene bliver sendt på deres radiokanaler, når de sender listen?. altså dvs. kommer hele thnl? Smile

ja, de sender programmet Very Happy på radio viborg fx. hvis nogen af jer overhovedet er i nærheden til at tage det :b
jeg har postet det alle verdens steder, det overrasker mig lidt jeg ikke har lagt det herinde Razz haha flot mette. men har stemt på dem, siden de kom på Very Happy

gutter, gør det samme. nu.nu.nu.NUUUU affraid

popaganda ligger på alle mulige forskellige radiostationer...
ved os kommer den på Holstebro HitFM.... og ved at hvis jeg kommer til at gå fra hitfm til viborg er det akkurat samme musik de spiller stort set hele tiden hehe..
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyTors Feb 21, 2008 11:08 pm

jeg har været inde og stemme ;b
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyFre Feb 22, 2008 10:00 pm

Så har jeg siddet i 2 timer og hørt popaganda. Og jeg håbede sådan på at Mcfly ville være "Raketten"... Hvilke de var!.. Fra 17. pladsen til 2. pladsen, det er bare for sejt! So go go go and vote pleeeaaaseee Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptySøn Feb 24, 2008 12:54 am

UH jeg er nødt til at høre HitFM på mandag bare for at høre den så Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflyforfreakinlifetime
Surfer Babe
Surfer Babe
mcflyforfreakinlifetime


Antal indlæg : 159
Age : 33
Location : Randers
Registration date : 02/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptySøn Feb 24, 2008 6:24 am

ja, de er nemlig nummer 2!!!!!!!!!!!! Very Happy
det er så godt gået!
mand!
smilte så meget da jeg gik ind på hjemmesiden Razz
det jo psyko! fra 18 til 2.. go danmark!

KEEP VOTING!!

og simple plan kom på 5.pladsen og de var endda stemt helt ud. simply love them <3 deres album har sikkert en del af æren ^^ (den er lige kommet.)
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyFre Feb 29, 2008 9:40 pm

Så røg de sgu ned på 3. pladsen... Så nu skal vi lige igang med at stemme Wink
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyLør Mar 01, 2008 1:20 am

stem stem stem Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptySøn Mar 02, 2008 4:03 pm

Weee! Det er vildt fedt at de klarer sig så godt i DK! :-D Hvornår kommer næste uges liste...?
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyFre Mar 07, 2008 9:49 pm

SÅ BLEV DE NUMMER 1... Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Miley
Little Joanna
Little Joanna
Miley


Antal indlæg : 216
Age : 31
Location : København
Registration date : 01/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyFre Mar 07, 2008 10:36 pm

Er der nogen der ved om popaganda bliver sendt på nogle af Sjællands radiostationer?

Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/marialearnstorock
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyLør Mar 08, 2008 12:28 pm

Line91 skrev:
SÅ BLEV DE NUMMER 1... Very Happy

ARRRHH HVOR FEDT Very Happy No one deserves it more than them... awww
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyLør Mar 08, 2008 2:03 pm

fuck hvor fedt mand ! ;b
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptySøn Mar 09, 2008 3:05 pm

YEEEES!!! SÅ velfortjent!! F*CK hvor er det fedt! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyMan Mar 10, 2008 10:21 pm

OMG!!! Se hva jeg lige har modtaget af "McFLY" på MySpace:

Jeg skrev:

Hey guys,

CONGRATS!! "The Heart Never Lies" went from 3 to 1 yesterday on the Danish radio station "Popaganda"'s chart! :-D

Check it out: www.popaganda.dk.

It's a chart voted for by the listeners only. Isn't that great?! :-D That's the second time you go Number over here! :-) Guess it just shows that you have a loyal fanbase in Denmark, and I'm 100% sure you could easily sell out a gig here. :-)

By the way your Greatest Hits DVD recieved 5 out of 6 stars by a reviewer recently! :-D So Denmark is clearly loving you guys! ;-) And I think the interview "Boogie" (and I) did with you in Birmingham was the thing that really started it all. :-)

Thanks for making such amazingly brilliant songs and always being there for your fans. Do you have any plans of going out in Europe this year...? Pls tell us as soon as you know anything, OK? I hope it's not the record company that's holding you back cos I know you wanna go out there, and you really should be able to. :-)

Anyway, can't wait to hear your next album and your new sound! I know we wont be disappointed! ;-)

Pls reply if you have time and tell me what you think of the chart position. ;-) Take care guys!

Love, Henriette



Og jeg fik dette svar:


Henriette

This is one of Mcfly's managers. What is Popaganda exactly - is this an internet radio station or a commercial (over the airwaves) station and who listens to it?

thanks a lot, Richard


Og jeg svarede:

Hi Richard,

Thanks for your reply!

Popaganda is a commercial Danish radio station (not an internet one) which has this weekly chart where the listeners can vote for the 5 songs on the radio they like the most. Then every Saturday the chart is aired.

I don't know who listens to it, really...whoever tunes in on it. It's not just one age group. But obviously it has caught the youngsters' attention now since McFLY are Number 1! Wink Did this help you?

Charts like this (and The Boogie Chart, on which McFLY were also a massive hit last year) show how much the public loves McFLY, which is great! Smile I really hope you'll take this into consideration if McFlY are to visit other parts of Europe in the near future. Because promotion wise Denmark clearly has a headstart! Wink

Say hello to the guys from their Danish fans! Wink

Henriette




Men WOW! Fedt at de gider svare! Det beviser dog også at det ikk altid er drengene selv, der sidder bag tasterne...

Men hva sys I? Smile


Sidst rettet af McFLY_DK Ons Mar 12, 2008 2:44 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
Miley
Little Joanna
Little Joanna
Miley


Antal indlæg : 216
Age : 31
Location : København
Registration date : 01/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyMan Mar 10, 2008 11:19 pm

Det lyder dælme fedt! Very Happy
Nu kan de jo teknisk set ikke lade være med at putte DK på listen af 'Contries to visit'
når de skal lave en European Tour. xD

Feeeeeeedt!
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/marialearnstorock
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem EmptyTirs Mar 11, 2008 12:23 am

McFLY_DK skrev:
Det beviser dog også at de ikk altid er drengene selv, der sidder bag tasterne...


Tror du ikke det har noget at gøre med de hjælper dem med at holde øje, nu mens at de er i Australien, og tidszonerne ikke helt er de samme?
Men nice de har svaret anyways! Very Happy - Nu må de da vide det med alle fansene.. Jeg tror vi ligger som nummer 1 på listen.. Nu er de trodsalt nummer 1 på vores.. haha Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Popaganda.dk.. stem Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Popaganda.dk.. stem
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» STEM STEM STEEEEM!
» Shine On Media - STEM!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: