Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Popaganda.dk.. stem

Go down 
+4
sofiee-
mcflyforfreakinlifetime
Ann-Jones
Line
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptyOns Mar 12, 2008 2:58 pm

Line91 skrev:
McFLY_DK skrev:
Det beviser dog også at det ikk altid er drengene selv, der sidder bag tasterne...


Tror du ikke det har noget at gøre med de hjælper dem med at holde øje, nu mens at de er i Australien, og tidszonerne ikke helt er de samme?
Men nice de har svaret anyways! Very Happy - Nu må de da vide det med alle fansene.. Jeg tror vi ligger som nummer 1 på listen.. Nu er de trodsalt nummer 1 på vores.. haha Wink

Hmm, jo, det er selfølgelig det, jeg gerne vil tro... Smile Men sys bare, jeg har fået flere beskeder fra "dem", hvor det har lydt som deres managers. Neutral Og da jeg mødte McFLY selv sidste år, vidste de ikk noget om, at de hittede på Boogielisten, som jeg ellers havde fortalt "dem" på MySpace flere gange, og som "de" også havde svaret på... Såå... Rolling Eyes

Men jeg har dog også set andre beskeder, hvor man helt klart ka mærke, at det er dem selv, der har svaret. Smile Så jeg tror, det skifter lidt - også mens de er Down Under... Wink Sys egentlig, det er fint nok, det både er dem selv og deres managers, der svarer...men så ska man bare være 100% klar over, hvem det er, man skriver med! Managerne ska sq ikk gi sig ud for Dougie eller Tom, som jeg har oplevet... Evil or Very Mad

Men på en måde, er det perfekt, at det var en af deres managers, der svarede mig, for det er jo dem, der bestemmer, hvor og hvordan McFLY ska promoveres i Europa... Drengene selv har jo desværre ikk så meget at sige, så hvis det virkli ska blive til noget med en europatourné, så er det bagmændene, man ska ha fat i! Wink Og nu er de i hvert fald HELT klar over, at Danmark elsker McFLY! Tror vi står højt på prioriteringslisten! Very Happy Jubii! cheers bounce

Anyway, jeg tror jeg vil prøve at skrive til Universal DK for at fortælle dem om førstepladsen på Popaganda, for det er også dem, der ka være med til at trække i snorene og få McFLY til DK - sådan var det i hvert fald med vores Boogieinterview! Smile Ska nok fortælle, hvis jeg får svar...men indtil da ska vi bare blive ved med at stemme på Popaganda.dk så de ka beholde førstepladsen! Very Happy Ikk?
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptyTors Mar 13, 2008 4:58 pm

Så er der sq svar fra Universal:

"Vi gør hvad vi kan for McFly herfra, men de har altså ikke ligeså mange fans I DK som Tokio Hotel. – jeg ved godt at bladene skriver om dem, da det er hvad jeg bla. Sidder og sætter op Wink Derudover er det ikke os der booker deres koncerter, det er forskellige bookere/arrangører. Roskilde festivalen tager som regel ikke ”boy-bands” på plakaten, og da mcFly mest henvender sig til teenagere, er det meget usandsynligt.. men Roskilde festivalen ved udemærket godt at de eksisterer, men bestemmer helt selv hvad de vil have på plakaten.

Vi kender ikke noget til om de skal på et andet label end os – det hele foregår via England, men hører jeg noget skal jeg nok give besked."


Lyder da meget fedt, at de gør, hva de kan for drengene! Very Happy

Meeen hva så med at kontakte nogle af arrangørene? Very Happy Som Roskilde f.eks.? Jeg ved jo godt de nok ikk ska starte på Orange Scene - men en lille scene ville jo også være klasse! Razz (Sorry, I'm getting off topic now, I know...pale - har startet et nyt emne om sagen! Wink)
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptyFre Mar 14, 2008 9:50 pm

Første pladsen igen!.. det er bare perfekt!
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 31
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptySøn Mar 16, 2008 6:26 pm

McFLY_DK skrev:
OMG!!! Se hva jeg lige har modtaget af "McFLY" på MySpace:

Jeg skrev:

Hey guys,

CONGRATS!! "The Heart Never Lies" went from 3 to 1 yesterday on the Danish radio station "Popaganda"'s chart! :-D

Check it out: www.popaganda.dk.

It's a chart voted for by the listeners only. Isn't that great?! :-D That's the second time you go Number over here! :-) Guess it just shows that you have a loyal fanbase in Denmark, and I'm 100% sure you could easily sell out a gig here. :-)

By the way your Greatest Hits DVD recieved 5 out of 6 stars by a reviewer recently! :-D So Denmark is clearly loving you guys! ;-) And I think the interview "Boogie" (and I) did with you in Birmingham was the thing that really started it all. :-)

Thanks for making such amazingly brilliant songs and always being there for your fans. Do you have any plans of going out in Europe this year...? Pls tell us as soon as you know anything, OK? I hope it's not the record company that's holding you back cos I know you wanna go out there, and you really should be able to. :-)

Anyway, can't wait to hear your next album and your new sound! I know we wont be disappointed! ;-)

Pls reply if you have time and tell me what you think of the chart position. ;-) Take care guys!

Love, Henriette



Og jeg fik dette svar:


Henriette

This is one of Mcfly's managers. What is Popaganda exactly - is this an internet radio station or a commercial (over the airwaves) station and who listens to it?

thanks a lot, Richard


Og jeg svarede:

Hi Richard,

Thanks for your reply!

Popaganda is a commercial Danish radio station (not an internet one) which has this weekly chart where the listeners can vote for the 5 songs on the radio they like the most. Then every Saturday the chart is aired.

I don't know who listens to it, really...whoever tunes in on it. It's not just one age group. But obviously it has caught the youngsters' attention now since McFLY are Number 1! Wink Did this help you?

Charts like this (and The Boogie Chart, on which McFLY were also a massive hit last year) show how much the public loves McFLY, which is great! Smile I really hope you'll take this into consideration if McFlY are to visit other parts of Europe in the near future. Because promotion wise Denmark clearly has a headstart! Wink

Say hello to the guys from their Danish fans! Wink

Henriette




Men WOW! Fedt at de gider svare! Det beviser dog også at det ikk altid er drengene selv, der sidder bag tasterne...

Men hva sys I? Smile

Det er rigtig rigtig fedt at det er McFly manager der svarede dig. For som du har skrevet før, så er det jo dem der står for at vælge hvor McFly skal hen og spille.
Jeg håber du får svar fra ham igen d:
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 31
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptyOns Mar 19, 2008 6:42 pm

hvornår er det, at det bliver sendt, og på hvilken kanal-dims? ;D
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptyFre Mar 21, 2008 9:05 pm

xbubblewrap skrev:
hvornår er det, at det bliver sendt, og på hvilken kanal-dims? ;D

Hmm, ved det er hver lørdag... Fra kl. 14 tror jeg... Men ved ikk hvilken frekvens det er. Ka man høre det på Skala FM? Eller Radio Horsens eller sårn noget også? Does anyone know? Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptyLør Mar 22, 2008 9:41 pm

De er stadig nummer 1!!! cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptyLør Mar 22, 2008 9:48 pm

Wee hvor godt!. Very Happy Jeg glemte at hører det igår.. øv bøv.
- Jeg hører det, hver fredag, på Radio diablo. Wink
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptyFre Mar 28, 2008 9:51 pm

Så kom dagen hvor de røg ned på nummer 2 Wink

Så husk og stem, så de enten kan blive eller komme på nummer 1 igen Very Happy
Tilbage til toppen Go down
ManiPunk
Little Joanna
Little Joanna
ManiPunk


Antal indlæg : 222
Age : 34
Location : NordVestFyn
Registration date : 19/02/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptyOns Apr 09, 2008 12:18 am

Uhh... Var lige inde og tjekke og de er røget ned på en 6. plads...

Slået af Alphabeat, Shayne Ward, Anna David, L.O.C, og ..... MARTIN Suspect
tsk tsk tsk... hehe...
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/zoemoi
mcflyforfreakinlifetime
Surfer Babe
Surfer Babe
mcflyforfreakinlifetime


Antal indlæg : 159
Age : 33
Location : Randers
Registration date : 02/01/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptySøn Apr 13, 2008 1:08 am

tøser, de er altså nede på en 12. plads nu! Ö

får i husket at stemme? husk det husk det!

(simple plan nummer 9 <3 )
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 31
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptySøn Apr 13, 2008 2:18 pm

det er altså ikke godt nok!
stem stem stem Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptySøn Maj 11, 2008 12:48 am

Så røg de sq op til en 7 plads -fra en 17.. Rigtig godt Wink
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptySøn Jun 15, 2008 1:30 am

De er sku kommet helt væk fra listen . Men bare vent til deres nye album så kommer de helt sikkert ind på alle første pladser!!
Også min drunken
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptySøn Jun 15, 2008 2:13 am

Dannys-Princess skrev:
De er sku kommet helt væk fra listen . Men bare vent til deres nye album så kommer de helt sikkert ind på alle første pladser!!
Også min drunken

Ja. jeg forstår altså heller ikke helt?. for var inde sidste uge for at stemme på dem, men der kunne man ikke vælge dem mere?. Men der var nogle der havde været der længere tid en dem? :/
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptySøn Jun 15, 2008 5:37 pm

Line91 skrev:
Dannys-Princess skrev:
De er sku kommet helt væk fra listen . Men bare vent til deres nye album så kommer de helt sikkert ind på alle første pladser!!
Også min drunken

Ja. jeg forstår altså heller ikke helt?. for var inde sidste uge for at stemme på dem, men der kunne man ikke vælge dem mere?. Men der var nogle der havde været der længere tid en dem? :/

Måske fi de bare ikke nok stemmer .. NEEEJ , det kan ikke være rigtigt ! Suspect
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptySøn Jun 15, 2008 6:18 pm

så ville de vel ikke blive ved med at ligge på listen? Suspect dem der var under dem kunne man jo godt stemme på Wink
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 EmptySøn Jun 15, 2008 9:39 pm

Line91 skrev:
så ville de vel ikke blive ved med at ligge på listen? Suspect dem der var under dem kunne man jo godt stemme på Wink
Hmm , det har du ret i, det er lidt underligt ! Men er bare glad for at de lå på listen i så lang tid !
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Popaganda.dk.. stem   Popaganda.dk.. stem - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Popaganda.dk.. stem
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» STEM STEM STEEEEM!
» Shine On Media - STEM!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: