Antal indlæg : 159 Age : 34 Location : Randers Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Søn Mar 23, 2008 2:36 am
WOW. jeg er virkelig chokeret over jeres samlinger. vidste godt sofies var sindsyg, men i andre er da også ejere af nogle sindsyge samlinger x) MISUNDER JER VIRKELIG Ö mand i har meget. det vildt.. i want it all!
som nogle andre også har sagt, har jeg ikke det vilde. altså jeg har min mcflyvæg og mit skrift på væggen, men det er der vidst et billede af herinde. jeg har udvidet min væg + fået en anden væg, men har ikke lige billeder af det. har ingen plakater fra top of the pops eller noget, da jeg er pænt fattig i forhold til jer andre! Ö så har kun danske plakater og artikler og ja så udprint fra computer + selvmiksede ting. jeg har ingen cder med dem (shocking, i know..), da jeg ikke har kunnet finde nogle med dem i nogle butikker overhovedet. det virkelig ikke til at opstøve?! har spurgt i alle butikker i randers (eller.. dem jeg vidste der var en mulighed ;D gik ikke lige til slagteren, haha.) og i ålborg storcenter og i butikker i viborg. AARRRGH. ved der er i århus, men jeg er aldrig i den by. eller. kun i ikea d:
så har jeg just my luck, deres greatest hits tour book, en vægkalender (nope, ikke den i andre har, man kunne selv lave en kalender igennem sådan en webside ved at indsende de ønske billeder.). så har jeg.. hmm.. ikke så meget mere ^^ :/
mcflyforfreakinlifetime Surfer Babe
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Søn Mar 23, 2008 2:41 am
mcflyforfreakinlifetime skrev:
WOW. jeg er virkelig chokeret over jeres samlinger. vidste godt sofies var sindsyg, men i andre er da også ejere af nogle sindsyge samlinger x) MISUNDER JER VIRKELIG Ö mand i har meget. det vildt.. i want it all!
som nogle andre også har sagt, har jeg ikke det vilde. altså jeg har min mcflyvæg og mit skrift på væggen, men det er der vidst et billede af herinde. jeg har udvidet min væg + fået en anden væg, men har ikke lige billeder af det. har ingen plakater fra top of the pops eller noget, da jeg er pænt fattig i forhold til jer andre! Ö så har kun danske plakater og artikler og ja så udprint fra computer + selvmiksede ting. jeg har ingen cder med dem (shocking, i know..), da jeg ikke har kunnet finde nogle med dem i nogle butikker overhovedet. det virkelig ikke til at opstøve?! har spurgt i alle butikker i randers (eller.. dem jeg vidste der var en mulighed ;D gik ikke lige til slagteren, haha.) og i ålborg storcenter og i butikker i viborg. AARRRGH. ved der er i århus, men jeg er aldrig i den by. eller. kun i ikea d:
så har jeg just my luck, deres greatest hits tour book, en vægkalender (nope, ikke den i andre har, man kunne selv lave en kalender igennem sådan en webside ved at indsende de ønske billeder.). så har jeg.. hmm.. ikke så meget mere ^^ :/
mcflyforfreakinlifetime Surfer Babe
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Søn Mar 23, 2008 2:50 am
^det sorte stof er taget væk og der er kommet nogle flere plakater op ^^
^min bedste veninde med mcflytrøje okay en snyder, ikke en rigtig samling men altså. ;D
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Tirs Mar 25, 2008 5:32 pm
Jeg er stadig vildt imponeret!! Det er bare fantastisk at se, at der har været danske fans med helt fra starten! Og så ka jeg jo se, at det ikk kun er mig der er besat af at samle McFLY-ting! hehe... Alt det jeg har er faktisk blevet vist (på nær min auograf, self, men den er på myspace), så der er ikk rigtig noget ved at scanne det ind sys jeg...
Og Mill, wow! Flot samling! Jeg er glad for at se, at du også har sat alle interviews fra blade ind i et kæmpe ringbind - mit er 7cm tykt! Jeg har også en milliard plakater, de fire armbånd, 2 kalendere, maximum mcfly, Dougie og Dannys plectre, 3 badges, en "Star Girl 06"-t-shirt, 3 tour-programmer, 13 singler, alle albums og self deres 3 LIVE dvd'er. Og taget i betragtning af, at jeg ikk har boet i UK som dig, sys jeg faktisk, jeg er ret godt med, hvis jeg selv ska sige det, hehe! Jeg har bare voldkøbt mcfly-ting, de gange jeg har været på ferie der, og ellers er resten fra nettet. Men de der unauthorized bøger er stadig det, jeg leder mest efter, selvom jeg ikk tror, der står noget nyt i dem! MEN det mest dyrebare og værdifulde i min samling er uden tvivl minderne fra mine 4 helt fantastiske McFLY-koncerter og Boogie-interviewet!
Mill Little Joanna
Antal indlæg : 238 Age : 34 Location : Langt langt borte, Sjælland Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Tors Mar 27, 2008 4:43 pm
McFLY_DK skrev:
Og Mill, wow! Flot samling! Jeg er glad for at se, at du også har sat alle interviews fra blade ind i et kæmpe ringbind - mit er 7cm tykt!
Mit er nok kun en 3-5 cm tykt, men stoppede også en gang i 2006 eller deromkring og køber kun meget sjældent bladene nu. Med alle de underlige små bands jeg kan li nu til dags er der jo ikke lige så meget for mig.
Men elsker i øvrigt de der McFly tegneserier fra It's Hot (en af dem var vist på billedet af ringbindet), dem kan jeg godt lide.
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Fre Mar 28, 2008 12:41 am
Mill skrev:
Men elsker i øvrigt de der McFly tegneserier fra It's Hot (en af dem var vist på billedet af ringbindet), dem kan jeg godt lide.
Kan du ikke scanne dem ind? for dem har jeg virkelig ledt efter xD
Mill Little Joanna
Antal indlæg : 238 Age : 34 Location : Langt langt borte, Sjælland Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Fre Mar 28, 2008 8:33 am
xbubblewrap skrev:
Joda. Har selvfølgelig ikke alle der er lavet men har da et par stykker...
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Lør Mar 29, 2008 7:52 pm
Mill skrev:
xbubblewrap skrev:
Joda. Har selvfølgelig ikke alle der er lavet men har da et par stykker...
tak : D
Mill Little Joanna
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Ons Apr 02, 2008 10:39 am
Her er så dem jeg har. Og de er lavet sårn at alle dem der hedder 1 hører sammen osv. og a er så side 1, b side osv:
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Ons Apr 02, 2008 12:48 pm
hehe de er så søde de tegneserier....
sofiee- Star Girl
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Ons Apr 02, 2008 3:00 pm
haha, tak :b
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Ons Apr 02, 2008 8:35 pm
hvor er de bare søde de tegninger!
Mill Little Joanna
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Man Sep 29, 2008 4:20 pm
Da jeg uploadede mine billeder viste jeg jo ikke alle cd'erne og I ved jo egentlig også godt hvordan de ser ud, men havde lidt ekstra tid hvor jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle lave. Så tog billeder af dem:
Og som I nok kan se er de fleste sorteret så det er album+"tilhørende singler"... jeg havde vist lidt for meget tid.
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Man Sep 29, 2008 4:47 pm
OMG, hvor har I / du meget ! Det er jo helt sindsygt !
Jeg er i chok -.-
Min 'samling' er ret fesen i forhold til jeres
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Man Sep 29, 2008 5:28 pm
theirstargirl skrev:
Jeg er i chok -.-
Ja også min , jeg har kun Wonderland, Greatest hits, motion in the ocean og Room one the 3th floor . Og så har jeg lige bestilt Radio:active ..
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Man Sep 29, 2008 6:17 pm
Synes godt nok heller ikke min samling er særlig stor når jeg ser jeres Men har lige lavet et af mine gamle grimme bælter om, så der står McFly hele vejen hen *Mine veninder ryster på hovedet af mig*
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Man Sep 29, 2008 7:32 pm
Dannys-Princess skrev:
theirstargirl skrev:
Jeg er i chok -.-
Ja også min , jeg har kun Wonderland, Greatest hits, motion in the ocean og Room one the 3th floor . Og så har jeg lige bestilt Radio:active ..
Jeg har mindre end dig -.- - Jeg har kun Wonderland og Greatest Hits - Og så har jeg bestilt Radio:ACTIVE
Mill Little Joanna
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Man Sep 29, 2008 8:42 pm
theirstargirl skrev:
Jeg har mindre end dig -.- - Jeg har kun Wonderland og Greatest Hits - Og så har jeg bestilt Radio:ACTIVE
:O Hvordan kan man ikke have Room on the 3rd Floor? Altså jeg er lidt syg i hovedet med at have alle singlerne (det er mit samler-gen som giver sig til udtryk der), meeen synes Room on the 3rd Floor er et SUPER album, det kan da godt være at de har udviklet sig og har mere frihed og bla bla bla....... men hver gang Met This Girl eller lignende kommer op på min mp3'er så bliver man bare glad.
Men hver sin smag selvfølgelig.
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Man Sep 29, 2008 9:22 pm
Mill skrev:
theirstargirl skrev:
:O Hvordan kan man ikke have Room on the 3rd Floor? Altså jeg er lidt syg i hovedet med at have alle singlerne (det er mit samler-gen som giver sig til udtryk der), meeen synes Room on the 3rd Floor er et SUPER album, det kan da godt være at de har udviklet sig og har mere frihed og bla bla bla....... men hver gang Met This Girl eller lignende kommer op på min mp3'er så bliver man bare glad.
Haha, jeg ved det faktisk heller ikke -.- Det er egentligt også for dårligt :p
Jeg har jo så heller ikke været fan i særlig lang tid i forhold til jer andre, men jeg har alle deres sange, bare ikke selve albummet!
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Man Sep 29, 2008 11:19 pm
Mill skrev:
theirstargirl skrev:
Har så godt nok ROTTF, og høre faktisk tit de gamle sange, de gør mig så glad McFlys sange er bare super til at forbedre en ellers dårlig dag hvis man spørger mig
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Tirs Sep 30, 2008 5:46 pm
McFlyLover<3 skrev:
Mill skrev:
theirstargirl skrev:
Har så godt nok ROTTF, og høre faktisk tit de gamle sange, de gør mig så glad McFlys sange er bare super til at forbedre en ellers dårlig dag hvis man spørger mig
Det kan jeg kun give dig helt ret i ! Der er sange til et hvert tidspunkt på dagen
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Tors Okt 02, 2008 5:38 pm
Min samling er godt nok heller ikke stor i forhold til jeres :/ Men jeg bestiller heller ikke ting over nettet, så jeg er lidt bagud d:
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: Vis din McFly Collection Tors Okt 02, 2008 7:28 pm
theirstargirl skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Mill skrev:
theirstargirl skrev:
Det kan jeg kun give dig helt ret i ! Der er sange til et hvert tidspunkt på dagen
personligt kan jeg faktisk MEGET bedre lide de nye sange. nok fordi de er lidt mere rockede i det. og det kan jeg godt lide hehe meen ja de gamle kan sku altid gøre en glad igen (: