Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

Vis din McFly Collection

Go down 
+12
Annesteg
McFLY_DK
mcflyforfreakinlifetime
Sally-Judd
Mill
ManiPunk
sofiee-
Carolaade
JasminM
Line
McFlyAreMyHeroes
Ann-Jones
16 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
mcflyforfreakinlifetime
Surfer Babe
Surfer Babe
mcflyforfreakinlifetime

Antal indlæg : 159
Registration date : 02/01/08

Vis din McFly Collection - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptySøn Mar 23, 2008 2:36 am

Shocked Shocked Shocked

WOW. jeg er virkelig chokeret over jeres samlinger. vidste godt sofies var sindsyg, men i andre er da også ejere af nogle sindsyge samlinger x) MISUNDER JER VIRKELIG Ö mand i har meget. det vildt.. i want it all!

som nogle andre også har sagt, har jeg ikke det vilde. altså jeg har min mcflyvæg og mit skrift på væggen, men det er der vidst et billede af herinde. jeg har udvidet min væg + fået en anden væg, men har ikke lige billeder af det. har ingen plakater fra top of the pops eller noget, da jeg er pænt fattig i forhold til jer andre! Ö så har kun danske plakater og artikler og ja så udprint fra computer + selvmiksede ting.
jeg har ingen cder med dem (shocking, i know..), da jeg ikke har kunnet finde nogle med dem i nogle butikker overhovedet. det virkelig ikke til at opstøve?! har spurgt i alle butikker i randers (eller.. dem jeg vidste der var en mulighed ;D gik ikke lige til slagteren, haha.) og i ålborg storcenter og i butikker i viborg. AARRRGH. ved der er i århus, men jeg er aldrig i den by. eller. kun i ikea d:

så har jeg just my luck, deres greatest hits tour book, en vægkalender (nope, ikke den i andre har, man kunne selv lave en kalender igennem sådan en webside ved at indsende de ønske billeder.). så har jeg.. hmm.. ikke så meget mere ^^ :/
Tilbage til toppen Go down
mcflyforfreakinlifetime
Surfer Babe
Surfer Babe
mcflyforfreakinlifetime

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptySøn Mar 23, 2008 2:41 am

mcflyforfreakinlifetime skrev:
Shocked Shocked Shocked

WOW. jeg er virkelig chokeret over jeres samlinger. vidste godt sofies var sindsyg, men i andre er da også ejere af nogle sindsyge samlinger x) MISUNDER JER VIRKELIG Ö mand i har meget. det vildt.. i want it all!

som nogle andre også har sagt, har jeg ikke det vilde. altså jeg har min mcflyvæg og mit skrift på væggen, men det er der vidst et billede af herinde. jeg har udvidet min væg + fået en anden væg, men har ikke lige billeder af det. har ingen plakater fra top of the pops eller noget, da jeg er pænt fattig i forhold til jer andre! Ö så har kun danske plakater og artikler og ja så udprint fra computer + selvmiksede ting.
jeg har ingen cder med dem (shocking, i know..), da jeg ikke har kunnet finde nogle med dem i nogle butikker overhovedet. det virkelig ikke til at opstøve?! har spurgt i alle butikker i randers (eller.. dem jeg vidste der var en mulighed ;D gik ikke lige til slagteren, haha.) og i ålborg storcenter og i butikker i viborg. AARRRGH. ved der er i århus, men jeg er aldrig i den by. eller. kun i ikea d:

så har jeg just my luck, deres greatest hits tour book, en vægkalender (nope, ikke den i andre har, man kunne selv lave en kalender igennem sådan en webside ved at indsende de ønske billeder.). så har jeg.. hmm.. ikke så meget mere ^^ :/

Vis din McFly Collection - Page 2 14012010

Vis din McFly Collection - Page 2 14012011

Vis din McFly Collection - Page 2 14012012

Vis din McFly Collection - Page 2 14012013
mcflyforfreakinlifetime
Surfer Babe
Surfer Babe
mcflyforfreakinlifetime

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptySøn Mar 23, 2008 2:50 am

Vis din McFly Collection - Page 2 14012014
^det sorte stof er taget væk og der er kommet nogle flere plakater op ^^

Vis din McFly Collection - Page 2 14012015

Vis din McFly Collection - Page 2 25122010
^min bedste veninde med mcflytrøje Very Happy okay en snyder, ikke en rigtig samling men altså. ;D

Vis din McFly Collection - Page 2 Billed10

Vis din McFly Collection - Page 2 Billed11
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK

Antal indlæg : 279
Registration date : 04/01/08

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyTirs Mar 25, 2008 5:32 pm

Shocked Shocked Shocked
Jeg er stadig vildt imponeret!! Det er bare fantastisk at se, at der har været danske fans med helt fra starten! Very Happy Og så ka jeg jo se, at det ikk kun er mig der er besat af at samle McFLY-ting! Wink hehe... Alt det jeg har er faktisk blevet vist (på nær min auograf, self, men den er på myspace), så der er ikk rigtig noget ved at scanne det ind sys jeg...

Og Mill, wow! affraid Flot samling! Very Happy Jeg er glad for at se, at du også har sat alle interviews fra blade ind i et kæmpe ringbind - mit er 7cm tykt! Smile Jeg har også en milliard plakater, de fire armbånd, 2 kalendere, maximum mcfly, Dougie og Dannys plectre, 3 badges, en "Star Girl 06"-t-shirt, 3 tour-programmer, 13 singler, alle albums og self deres 3 LIVE dvd'er. Smile Og taget i betragtning af, at jeg ikk har boet i UK som dig, sys jeg faktisk, jeg er ret godt med, hvis jeg selv ska sige det, hehe! Wink Jeg har bare voldkøbt mcfly-ting, de gange jeg har været på ferie der, og ellers er resten fra nettet. Men de der unauthorized bøger er stadig det, jeg leder mest efter, selvom jeg ikk tror, der står noget nyt i dem! Wink
MEN det mest dyrebare og værdifulde i min samling er uden tvivl minderne fra mine 4 helt fantastiske McFLY-koncerter og Boogie-interviewet! I love you
http://www.myspace.com/63453948
Mill
Little Joanna
Little Joanna
Mill

Antal indlæg : 238
Registration date : 01/01/08

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyTors Mar 27, 2008 4:43 pm

McFLY_DK skrev:
Og Mill, wow! affraid Flot samling! Very Happy Jeg er glad for at se, at du også har sat alle interviews fra blade ind i et kæmpe ringbind - mit er 7cm tykt! Smile

Mit er nok kun en 3-5 cm tykt, men stoppede også en gang i 2006 eller deromkring og køber kun meget sjældent bladene nu. Med alle de underlige små bands jeg kan li nu til dags er der jo ikke lige så meget for mig.

Men elsker i øvrigt de der McFly tegneserier fra It's Hot (en af dem var vist på billedet af ringbindet), dem kan jeg godt lide.
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-

Antal indlæg : 1179

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyFre Mar 28, 2008 12:41 am

Mill skrev:

Men elsker i øvrigt de der McFly tegneserier fra It's Hot (en af dem var vist på billedet af ringbindet), dem kan jeg godt lide.

Kan du ikke scanne dem ind? for dem har jeg virkelig ledt efter xD
http://www.sofiee-.tumblr.com
Mill
Little Joanna
Little Joanna
Mill

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyFre Mar 28, 2008 8:33 am

xbubblewrap skrev:

Joda. Har selvfølgelig ikke alle der er lavet men har da et par stykker...
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyLør Mar 29, 2008 7:52 pm

Mill skrev:
xbubblewrap skrev:

Joda. Har selvfølgelig ikke alle der er lavet men har da et par stykker...
tak : D
Mill
Little Joanna
Little Joanna
Mill

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyOns Apr 02, 2008 10:39 am

Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

Antal indlæg : 2885

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyOns Apr 02, 2008 12:48 pm

hehe de er så søde de tegneserier....
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyOns Apr 02, 2008 3:00 pm

haha, tak :b
Line
Admin
Admin
Line

Antal indlæg : 1418
Registration date : 10/01/08

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyOns Apr 02, 2008 8:35 pm

hvor er de bare søde de tegninger! Wink
Mill
Little Joanna
Little Joanna
Mill

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyMan Sep 29, 2008 4:20 pm

Da jeg uploadede mine billeder viste jeg jo ikke alle cd'erne og I ved jo egentlig også godt hvordan de ser ud, men havde lidt ekstra tid hvor jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle lave. Så tog billeder af dem:

Vis din McFly Collection - Page 2 IMG_4033

Vis din McFly Collection - Page 2 IMG_4037

Vis din McFly Collection - Page 2 IMG_4039

Vis din McFly Collection - Page 2 IMG_4040

Vis din McFly Collection - Page 2 IMG_4042

Vis din McFly Collection - Page 2 IMG_4043

Og som I nok kan se er de fleste sorteret så det er album+"tilhørende singler"... jeg havde vist lidt for meget tid. Razz
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

Antal indlæg : 1416
Registration date : 26/06/08

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyMan Sep 29, 2008 4:47 pm

OMG, hvor har I / du meget ! Shocked Det er jo helt sindsygt !

Jeg er i chok -.-

Min 'samling' er ret fesen i forhold til jeres Embarassed
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt

Antal indlæg : 1092
Registration date : 03/05/08

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyMan Sep 29, 2008 5:28 pm

theirstargirl skrev:

Jeg er i chok -.-

Ja også min , jeg har kun Wonderland, Greatest hits, motion in the ocean og Room one the 3th floor . Og så har jeg lige bestilt Radio:active .. Razz
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Antal indlæg : 1357
Registration date : 03/03/08

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyMan Sep 29, 2008 6:17 pm

Synes godt nok heller ikke min samling er særlig stor når jeg ser jeres Embarassed Men har lige lavet et af mine gamle grimme bælter om, så der står McFly hele vejen hen Razz *Mine veninder ryster på hovedet af mig* Smile
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyMan Sep 29, 2008 7:32 pm

Dannys-Princess skrev:
theirstargirl skrev:

Jeg er i chok -.-

Ja også min , jeg har kun Wonderland, Greatest hits, motion in the ocean og Room one the 3th floor . Og så har jeg lige bestilt Radio:active .. Razz

Jeg har mindre end dig -.-
- Jeg har kun Wonderland og Greatest Hits Very Happy - Og så har jeg bestilt Radio:ACTIVE cheers
Mill
Little Joanna
Little Joanna
Mill

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyMan Sep 29, 2008 8:42 pm

theirstargirl skrev:
- Jeg har kun Wonderland og Greatest Hits Very Happy - Og så har jeg bestilt Radio:ACTIVE cheers

:O Hvordan kan man ikke have Room on the 3rd Floor? Altså jeg er lidt syg i hovedet med at have alle singlerne (det er mit samler-gen som giver sig til udtryk der), meeen synes Room on the 3rd Floor er et SUPER album, det kan da godt være at de har udviklet sig og har mere frihed og bla bla bla....... men hver gang Met This Girl eller lignende kommer op på min mp3'er så bliver man bare glad. Smile

Men hver sin smag selvfølgelig.
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyMan Sep 29, 2008 9:22 pm

Mill skrev:
theirstargirl skrev:

:O Hvordan kan man ikke have Room on the 3rd Floor? Altså jeg er lidt syg i hovedet med at have alle singlerne (det er mit samler-gen som giver sig til udtryk der), meeen synes Room on the 3rd Floor er et SUPER album, det kan da godt være at de har udviklet sig og har mere frihed og bla bla bla....... men hver gang Met This Girl eller lignende kommer op på min mp3'er så bliver man bare glad. Smile

Haha, jeg ved det faktisk heller ikke -.-
Det er egentligt også for dårligt :p

Jeg har jo så heller ikke været fan i særlig lang tid i forhold til jer andre, men jeg har alle deres sange, bare ikke selve albummet! Smile
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Antal indlæg : 1357
Registration date : 03/03/08

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyMan Sep 29, 2008 11:19 pm

Mill skrev:
theirstargirl skrev:

Har så godt nok ROTTF, og høre faktisk tit de gamle sange, de gør mig så glad Razz McFlys sange er bare super til at forbedre en ellers dårlig dag hvis man spørger mig Smile
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyTirs Sep 30, 2008 5:46 pm

McFlyLover<3 skrev:
Mill skrev:
theirstargirl skrev:

Har så godt nok ROTTF, og høre faktisk tit de gamle sange, de gør mig så glad Razz McFlys sange er bare super til at forbedre en ellers dårlig dag hvis man spørger mig Smile

Det kan jeg kun give dig helt ret i ! cheers Der er sange til et hvert tidspunkt på dagen Very Happy
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah

Antal indlæg : 477
Registration date : 27/06/08

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyTors Okt 02, 2008 5:38 pm

Min samling er godt nok heller ikke stor i forhold til jeres :/
Men jeg bestiller heller ikke ting over nettet, så jeg er lidt bagud d:
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel

Antal indlæg : 932
Registration date : 30/12/07

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 EmptyTors Okt 02, 2008 7:28 pm

theirstargirl skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Mill skrev:
theirstargirl skrev:

Det kan jeg kun give dig helt ret i ! cheers Der er sange til et hvert tidspunkt på dagen Very Happy

personligt kan jeg faktisk MEGET bedre lide de nye sange. nok fordi de er lidt mere rockede i det. og det kan jeg godt lide hehe
meen ja de gamle kan sku altid gøre en glad igen (:
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Vis din McFly Collection   Vis din McFly Collection - Page 2 Empty

Vis din McFly Collection
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Mcfly at Wembley!
» Har du den nye cd fra mcfly..???

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Medier-
Gå til: