Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Mcfly at Wembley! Søn Nov 30, 2008 2:35 am
Hey Y'all! tænkte at da vi var en del afsted til Wembley kunne vi skrive lidt om vores oplevelser her, og sætte billeder ind
Sidder her, stilfærdigt, og dog helt hyper, da jeg tænker tilbage på Torsdag d. 27/11 2008. / den bedste dag i mit liv!
Ud over at Koncerten jo bare havde det bedste show ever! (som nogle jo har oplevet, og andre sikkert læst) så havde jeg også bare de bedste pladser!
Det starter med at vi er placeret lige foran b-scenen, og lige ved siden at lyd/kamera tingelyttet, i midten og vi ligger derfor ud med en snak, med deres producer Jason og Julian (med Fletch i baggrunden) Da vi havde glemt vores flag derhjemme (DUMT!) sagde vi til dem at de skulle ta at få drengene til Danmark, hvor de grinede og svarede "we're doing our hardest"
Derefter startede koncerten, og stemningen var bare i top! En security mand, så sig glad på mig og min veninde, og kom og fortalte os, at nu ville drengene komme til b-scenen, så vi kunne få en god plads ved hegnet og se godt. Og ja.. så kom drengene flyvende imod os! Jeg fik mig en masse øjenkontakt med Danny (hvor den første gang var i virkelig virkelig lang tid!) og et smil fra Tom, og Dougie og et nik fra Harry (kunne desværre ikke se ham helt så godt, og Dougie stod meget med ryggen til)
Nu glæder jeg mig bare såå meget til at se dvd'en
Her kommer lidt billeder, og jeg mener lidt, for det er sgu ikke nemt at tage billeder mens man hopper og danser
Og til sidst et billede af de venlige mænd fra ryggen
Lad os hører fra jer andre
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Søn Nov 30, 2008 2:34 pm
Wow, det lyder godt nok helt vildt fedt! Bare det var mig, din heldige kartoffel, hehe. Det er nogle gode billeder, og det lyder til at have været en utrooolig fed koncert!
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Søn Nov 30, 2008 2:53 pm
ohh Hvor er du heldig bare det havde været mig haha
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Søn Nov 30, 2008 5:19 pm
Årh du så heldig!
Btw. syns jeg Danny er begyndt at se HERRE godt ud ! Han er lige mig nu ! ;D
Men dejligt du har haft en fed tur ! Og godt at høre at de gør noget for at få drengene til DK !
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Søn Nov 30, 2008 5:35 pm
mmdc94 skrev:
Årh du så heldig!
Men dejligt du har haft en fed tur ! Og godt at høre at de gør noget for at få drengene til DK !
Ja.. jeg kan også rigtig godt li Hans stil lige nu! den er bare super!
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Søn Nov 30, 2008 6:03 pm
Nøj gid det var mig! hvorfor er det lige at jeg ikke har penge til at tage til England og se koncert med?!
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Søn Nov 30, 2008 7:40 pm
McFlyLover<3 skrev:
Nøj gid det var mig! hvorfor er det lige at jeg ikke har penge til at tage til England og se koncert med?!
hvorfor synes mine forældre ikke jeg er gammel nok til selv at tage afsted '-.- har sgu pengene !
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Søn Nov 30, 2008 9:47 pm
AWESOME, Line!! Er SÅ glad for, at I havde en go tur! Tænkte på dig i torsdag! Fedt I fik så gode pladser også! Men ærgerligt at I glemte flagene! Godt I fik gjort reklame for DK alligevel! Har du videoer også? Glæder mig også meeega meget til DVD'en!!
Line Admin
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Søn Nov 30, 2008 9:50 pm
McFLY_DK skrev:
AWESOME, Line!! Er SÅ glad for, at I havde en go tur! Tænkte på dig i torsdag! Fedt I fik så gode pladser også! Men ærgerligt at I glemte flagene! Godt I fik gjort reklame for DK alligevel! Har du videoer også? Glæder mig også meeega meget til DVD'en!!
Fik kun taget få sekunder video.. så ikke noget jeg gider bruge tid på at ligge ind og ja!.. Det var da heldigt at vi lige fik snakket med dem, så de vidste at der altså også var danskere!
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Søn Nov 30, 2008 10:59 pm
Årh fuck hvor er jeg misundelig! xD Ville ønske jeg havde fået lov at tage med for mine forældre. /: men må vente til næste år. (:
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Søn Nov 30, 2008 11:20 pm
mmdc94 skrev:
Han er altid lige mig, og han er altid mega lækker sys jeg.....
men Line fedt at du havde en fed koncert:D og det lyder virkelig som nogle fede pladser i havde !!
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Man Dec 01, 2008 1:44 pm
Ann-Jones skrev:
mmdc94 skrev:
Han er altid lige mig, og han er altid mega lækker sys jeg.....
men Line fedt at du havde en fed koncert:D og det lyder virkelig som nogle fede pladser i havde !!
Ja, self er han altid lækker, men lige nu er der bar noget ekstremt....
MMMMMM
Over ham ! ;D Haha
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Man Dec 01, 2008 3:05 pm
Det lyder til at du have en fed tur Line!! Hvor du altså heldig at du mødte Jason Perry!!!
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Man Dec 01, 2008 11:24 pm
Dumme forældre!
Ej det er mega fedt at du have en fantastisk tur ville virkelig ønske at jeg kunne ha været der. Danny er virkelig blevet mums her på det sidste, så er fuldstænding ENIG Sidder stadig og er mundlam! ;O
sunshine Surfer Babe
Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Tors Dec 04, 2008 12:42 am
Jeg var også derover og det var helt sikkert en mega fed oplevelse og de synger lige så perfekt live som på deres cd. Normalt er dougie lige mig men jeg syndes godt nok også at danny ser ekstra godt ud her på det sidste og så er han bare så sød i den video hvor de viser the making af Do Ya videoen..Der hvor de zoomer ind på hans ansigt hvor han bare smiler.... Her er lidt af mine billeder..jeg stod op til koncerten og fik også en god plads ved dougies side da de var på B-cenen. I skal bare trykke på billederne for at se dem i fuld størrelse..
[img][/img]
Line Admin
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Tors Dec 04, 2008 1:04 am
sunshine skrev:
Jeg var også derover og det var helt sikkert en mega fed oplevelse og de synger lige så perfekt live som på deres cd. Normalt er dougie lige mig men jeg syndes godt nok også at danny ser ekstra godt ud her på det sidste og så er han bare så sød i den video hvor de viser the making af Do Ya videoen..Der hvor de zoomer ind på hans ansigt hvor han bare smiler.... Her er lidt af mine billeder..jeg stod op til koncerten og fik også en god plads ved dougies side da de var på B-cenen. I skal bare trykke på billederne for at se dem i fuld størrelse..
[img][/img]
Uh.. det er også nogle gode billeder du har fået dig Havde du et dansk flag med? synes nemlig jeg så et dansk flag deromkring hvor jeg kan se at du har stået .. Synes ikke jeg lagde mærke til dig i flyet :p
sunshine Surfer Babe
Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Tors Dec 04, 2008 1:29 am
Line skrev:
sunshine skrev:
[img][/img]
Uh.. det er også nogle gode billeder du har fået dig Havde du et dansk flag med? synes nemlig jeg så et dansk flag deromkring hvor jeg kan se at du har stået .. Synes ikke jeg lagde mærke til dig i flyet :p
Nej jeg havde heller ikke flag med..jeg sad oppe foran i flyet ved nummer 6 tror jeg nok det var derover...Jeg havde en lang grå vinterfrakke på. og lyst pagehår..
Line Admin
Emne: Sv: Mcfly at Wembley! Lør Dec 06, 2008 10:22 pm
sunshine skrev:
Line skrev:
sunshine skrev:
[img][/img]
Nej jeg havde heller ikke flag med..jeg sad oppe foran i flyet ved nummer 6 tror jeg nok det var derover...Jeg havde en lang grå vinterfrakke på. og lyst pagehår..