Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

McFLY + Jb =P Wembley Concert!

Go down 
+9
Stargirl
DeeDeelicious
McFlyLover<3
McFreak
Mille
Ann-Jones
Line
MeusDeus
Sally-Judd
13 deltagere
ForfatterBesked
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

Antal indlæg : 1386
Registration date : 02/01/08

McFLY + Jb =P Wembley Concert! Empty
IndlægEmne: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyTirs Jun 16, 2009 10:08 pm

Jeepp det er rigtigt!! McFLY drengene spillede koncert med the Jonas Brothers i går.
Her er et video med det, hvor de optræder star girl sammen: http://www.heatworld.com/Article/10977/There-was-A-LOT-of-screaming-in-Wembley-last-night
Tilbage til toppen Go down
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyTirs Jun 16, 2009 10:35 pm

lige en til: https://www.youtube.com/watch?v=ihj-DxRYN40
Det er hvor mcfly drengene snakker =D
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus

Antal indlæg : 1026
Registration date : 01/09/08

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyTirs Jun 16, 2009 10:57 pm

synes det er så øv de har lavet noget sammen med Jonas Brothers.
jeg kan ikke ta dem !
undskyld til dem som synes det er fedt men blev virkelig skuffet :/
Line
Admin
Admin
Line

Antal indlæg : 1418
Registration date : 10/01/08

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyTirs Jun 16, 2009 11:18 pm

synes virkelig at Jb synger den ringe..
Men at de synger sammen gør mig ikke det store.. JB kan hjælpe dem med at få en del flere fans over i USA, plus at det jo også er en kæmpe drøm for Jb-drengene.. Også havde McFLY det jo også meget sjovt Wink
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

Antal indlæg : 2885

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyOns Jun 17, 2009 3:47 am

Line skrev:
synes virkelig at Jb synger den ringe..
Men at de synger sammen gør mig ikke det store.. JB kan hjælpe dem med at få en del flere fans over i USA, plus at det jo også er en kæmpe drøm for Jb-drengene.. Også havde McFLY det jo også meget sjovt Wink

Ja det er også det jeg tænkte, men det første de sang af Star Girl lød røvdårligt haha deres stemmer passer bare overhovedet ikk sammen med McFly's! Tror måske for deres egen skyld at JB sku cutte lidt ned med covers, det går ikk så godt med dem de har lavet før heller ikk...
jeg mener de tog pointen fuldstændig ud af What I go to school for, hvilket gjorde mig sur...
Mille
Star Girl
Star Girl

Antal indlæg : 1784
Registration date : 06/09/08

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyOns Jun 17, 2009 5:54 pm

Åh nej -.-'
Jeg havde sådan håbet de ikke ville synge med dem !!!!
Og så skal det self lige være stargirl, som man overhovedet ikke skal kopiere !!! Jeg vil nærmest ikke selv synge med på den !?
Ihhhhhh......
McFreak
Surfer Babe
Surfer Babe
McFreak

Antal indlæg : 149
Registration date : 07/06/08

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyOns Jun 17, 2009 6:08 pm

Hmmm... WHAT THE FUCK?! - Sådan sad jeg første gang jeg hørte om JB feat. McFly..

Men se hvor vores drenge bare ejer scenen! De har et Jonas Brothers publikum i deres hule hånd.. Shocked
Det havde jeg sq ik' regnet med.. Og så længe at de havde det sjovt med JB, så er det helt fint.

Har I set det her: https://www.youtube.com/watch?v=5Q7iEwowB1c <<Det er efter de har sunget Star Girl.. Very Happy
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Antal indlæg : 1357
Registration date : 03/03/08

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyOns Jun 17, 2009 8:42 pm

JB sang godt nok ringe!! Bortset fra det, er jeg lidt ligeglad med om de synger sammen med JB, så længe McFly drengene ejer scenen som de gør her Smile
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious

Antal indlæg : 562
Registration date : 08/05/09

IndlægEmne: ..   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyOns Jun 17, 2009 10:38 pm

Jeg vil gerne lige slå fast; jeg hverken hader eller elsker JB. Very Happy

Men da jeg fandt ud af, at de havde sunget sammen, igår, skreg jeg virkelig.. Jeg ringede til min bedste veninde (som er JB fan) Og såå skreg vi ligesom sammen.. Og der gik seriøst 2 timer inden at mit hjerte var nomalt igen.. Very Happy <3

Jeg har faktisk tit tænkt på hvor nice det kunne være hvis McFly og JB lavede noget sammen..
Men vil nu ikke sige at deres "stargirl" var specielt god sammen.. Very Happy
Stargirl
Star Girl
Star Girl
Stargirl

Antal indlæg : 701
Registration date : 29/11/08

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyOns Jun 17, 2009 10:52 pm

Jeg ved ikke om jeg skal synes at det er godt eller ej....
Haha så kan JB fansene lige få noget godt musik ind på banen! XD Ej ok sry hvis i LOVE JB Wink
Altså JB er da ok... Okay hader dem lidt fordi de synger nogle af busted sange og JB fans aner ikke at det er busted's sange... Nedern...
But jeg tror det er ok at JB fans åbner øjne op for Mcflyyyyyyy"! ;b
https://www.youtube.com/user/inaluk1234
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyTors Jun 18, 2009 12:50 am

Jeg har ikke noget imod JB. Min kusine er fan af dem, og jeg synes faktisk det er sejt, at mcfly har optrådt med dem.
Jeg tror at det har gjort Tom RIGTIG glad, for han er ret vild med JB, også fik han jo også mødt Demi Lovato, som han synes rigtig godt om. Også tror jeg også at de andre 3 drenge har nydt det, så meget som Tom. Jb sang dog ikke så godt i starten af star girl, og synes også det er lidt nederen, at de har lavet cover sange.

Også lige til et billede af, Joe og Danny:

McFLY + Jb =P Wembley Concert! 2zjgthl
Line
Admin
Admin
Line

Antal indlæg : 1418
Registration date : 10/01/08

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyTors Jun 18, 2009 2:06 am

Det er meget sjovt, efter jeg har set det her er jeg SUPER glad for at det er McFLY jeg er blevet fan af. Deres måde at få publikum med er bare sååå god! De er virkelig bare legender på scenen, og virkelig virkelig gode live, et af de eneste bands jeg synes er 100% lige så gode eller bedre live i alle deres sange.
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:

Antal indlæg : 357
Registration date : 24/01/09

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyFre Jun 19, 2009 5:49 pm

jeg syntes det er noget lort undskyld men McFly er SÅÅ meget bedre end JB og JB kan ikke synge den så godt som McFly!
Det er KUN McFly der kan synge Star Girl ordenligt xD
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyFre Jun 19, 2009 5:56 pm

men på den anden siden er jeg også glad for at McFly har haft en sjov tid med JB (: haha
Ditte
Star Girl
Star Girl
Ditte

Antal indlæg : 904
Registration date : 12/01/08

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptySøn Jun 21, 2009 9:04 pm

kan personligt ikk ta' JB eller noget andet 'disney band'.. mener de ikk kan synge og burde låses inde...
Men det skal siges at jeg synes det er godt for dem [mcfly], da det jo også kan give en del flere fans fra USA!
Plus, så har JB jo nogle og lærer noget af. Mener hvem er bedre end selveste Mcfly?
jonesy
Surfer Babe
Surfer Babe
jonesy

Antal indlæg : 192
Registration date : 21/06/09

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptySøn Jun 21, 2009 9:25 pm

jeg er virkelig ikke fan af Jonas Brothers, og blev ekstremt sur, da de ødelagde en perfekt god Busted sang.
når der er sagt, synes jeg det var så forfærdeligt smukt af mcfly at lave en lille performance med dem. især fordi JB ser så meget op til dem som musikere, og alt sådan noget. så jeg synes det er helt iorden for dem at gøre det, selvom JB ikke synger smukt (underdrivelse)
stadig, synes jeg det er ærgeligt at de valgte Star Girl, da mcfly's stemmeleje i sangen overhovedet ikke passer til Joe og Nick's (er det ikke det de hedder?) stemmeregister, og det er defor det ikke lyder godt når de synger den.
men still... thumbs up for the boys(:
http://www.twitter.com/christinegn
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

Antal indlæg : 1416
Registration date : 26/06/08

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptySøn Jun 21, 2009 9:38 pm

Vil sige at coveret af sangen ikke er det bedste, og McFly helt klart rockede stedet meget mere end JB, da de spillede Star Girl.
Og måske er det heller ikke den bedste sang for JB at spille - deres stemmer passer ikke helt til sangen osv.
Men de gjorde det fint synes jeg. Desuden er det super god promotion for McFly, at spille sammen med JB, da der sikkert er masser af amerikanske fans, der får øjnene op for dem.

- Det har helt sikkert også være en fantastisk oplevelse for JB-drengene at spille sammen med dem Smile
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious

Antal indlæg : 562
Registration date : 08/05/09

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyOns Jun 24, 2009 1:53 pm

DeeDeeLicious skrev:

Men da jeg fandt ud af, at de havde sunget sammen, igår, skreg jeg virkelig.. Jeg ringede til min bedste veninde (som er JB fan) Og såå skreg vi ligesom sammen.. Og der gik seriøst 2 timer inden at mit hjerte var nomalt igen.. Very Happy <3

Jeg har faktisk tit tænkt på hvor nice det kunne være hvis McFly og JB lavede noget sammen..

Men jeg synes ikke at de skal lave noget mere "seriøst" sammen, da de er såå forskellige.. På alle punkter (: <3

Men jeg synes stadig det var nice Very Happy
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! EmptyOns Jun 24, 2009 2:14 pm

DeeDeeLicious skrev:
DeeDeeLicious skrev:

Men jeg synes ikke at de skal lave noget mere "seriøst" sammen, da de er såå forskellige.. På alle punkter (: <3

Men jeg synes stadig det var nice Very Happy

ja det er jeg enig med dig i ( :
det syntes jeg også Very Happy
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: McFLY + Jb =P Wembley Concert!   McFLY + Jb =P Wembley Concert! Empty

McFLY + Jb =P Wembley Concert!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mcfly at Wembley!
» McFly Radio:Active - Live at Wembley
» wembley d.27

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: