Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Emne: wembley d.27 Søn Sep 14, 2008 2:49 pm
Hej jeg ville lige hører hvem der skal til mcfly koncerten den 27 i wembley...og om hvor i har bestilt billetter og om i har modtaget dem? Mine er ikke kommet endnu
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: wembley d.27 Søn Sep 14, 2008 2:54 pm
Jeg skal. Jeg bestilte mine via seetickets (Via koden, så man kunne købe en dag før) Og har heller ikke modtaget mine endnu (:
sunshine Surfer Babe
Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Emne: Sv: wembley d.27 Søn Sep 14, 2008 5:44 pm
Line91 skrev:
Jeg skal. Jeg bestilte mine via seetickets (Via koden, så man kunne købe en dag før) Og har heller ikke modtaget mine endnu (:
Jeg har også købt mine via dem...det kan godt være jeg bare er utålmodig, det ville bare være noget lort hvis de ikke kom for jeg kan ikke afbestille mit fly og hotel...
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: wembley d.27 Søn Sep 14, 2008 6:09 pm
sunshine skrev:
Line91 skrev:
Jeg har også købt mine via dem...det kan godt være jeg bare er utålmodig, det ville bare være noget lort hvis de ikke kom for jeg kan ikke afbestille mit fly og hotel...
Tror ikke det går så galt, men hvis det gør, har man vidst fået en email, man kan printe ud som dokumentation for at man har købt dem. også må man jo gå hen på billetkontoret ved arenaen og vise den