Okay så her er en tracklist jeg fandt, men Point of view er det ikke, så ved ikke lige?
1 - Everybody Knows (5.02) (D.Jones, T.Fletcher + D.Poynter) 2 - One For The Radio (3.11) (T.Fletcher, D.Jones, D.Poynter + H.Judd) 3 - Choke On The Sunshine (3.42) (T.Fletcher / D.Poynter) 4 - Lies (4.11) (T.Fletcher) 5 - Fairytale Nightmare (4.56) ( D.Jones / T.Fletcher) 6 - New Connection (3.04) ( D.Poynter) 7 - Don't Want your History (1.41) (Harry Judd) 8 - Worn Out Smiles (5.03) (D.Jones) 9 - The Heart Never Lies (4.23) (T.Fletcher, D.Jones, D.Poynter and H.Judd) 10 - Do You Now? (2.56) (D.Poynter / H.Judd) 11 - This Is A Threat, Not A Promise (3.41) ( D.Jones / T.Fletcher) 12 - Lust In A Lonely City (6.38) (D.Jones / T.Fletcher / D.Poynter)
Harry har sku skrevet sin egen sang! (: <3 men synger ikke på den men på en af de andre, mener det er lust in a lonely city. Som skulle være den bedste sang på albummet i følge en eller anden kritiker. Kan ikke vente!
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Okay så her er en tracklist jeg fandt, men Point of view er det ikke, så ved ikke lige?
1 - Everybody Knows (5.02) (D.Jones, T.Fletcher + D.Poynter) 2 - One For The Radio (3.11) (T.Fletcher, D.Jones, D.Poynter + H.Judd) 3 - Choke On The Sunshine (3.42) (T.Fletcher / D.Poynter) 4 - Lies (4.11) (T.Fletcher) 5 - Fairytale Nightmare (4.56) ( D.Jones / T.Fletcher) 6 - New Connection (3.04) ( D.Poynter) 7 - Don't Want your History (1.41) (Harry Judd) 8 - Worn Out Smiles (5.03) (D.Jones) 9 - The Heart Never Lies (4.23) (T.Fletcher, D.Jones, D.Poynter and H.Judd) 10 - Do You Now? (2.56) (D.Poynter / H.Judd) 11 - This Is A Threat, Not A Promise (3.41) ( D.Jones / T.Fletcher) 12 - Lust In A Lonely City (6.38) (D.Jones / T.Fletcher / D.Poynter)
Harry har sku skrevet sin egen sang! (: <3 men synger ikke på den men på en af de andre, mener det er lust in a lonely city. Som skulle være den bedste sang på albummet i følge en eller anden kritiker. Kan ikke vente!
flot klaret af Harry!! POV er med i en af singlerne. Tror det er en B-side måske.
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Hehe.. Ja glæder mig sku til at høre det! Har hørt ham synge jo, og han synger da ikke dårligt? (: Og høre den tekst. hehe. Der er vidst en mega fed trommesolo i den (surprsie) XD
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Søn Jul 13, 2008 12:04 am
Glæder mig også til at høre Harry synge , men må desværre erklærer at jeg glæder mig mest til den hvor det kun er Danny der synger , ingen surer miner , men jeg ELSKER altså bare hans stemme ..
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Søn Jul 13, 2008 1:52 pm
okay POV er med i deres album, det læste jeg inde på message board, det er åbenbart i den falske tracklist at den ikke er med.. Så bare rolig.
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Søn Jul 13, 2008 2:10 pm
Sally-Judd skrev:
okay POV er med i deres album, det læste jeg inde på message board, det er åbenbart i den falske tracklist at den ikke er med.. Så bare rolig.
Falske Tracklist ??
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Søn Jul 13, 2008 2:29 pm
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Falske Tracklist ??
ja der var noget med en falsk en på et tidspunkt.
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Søn Jul 13, 2008 2:30 pm
Sally-Judd skrev:
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Falske Tracklist ??
Når, så er det bare mig der ikke kan følge helt med !??
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Søn Jul 13, 2008 5:57 pm
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Falske Tracklist ??
Tror heller ikke jeg er helt med så??!
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Søn Jul 13, 2008 7:38 pm
McFlyLover<3 skrev:
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Falske Tracklist ??
Her jeg har nogle citater fra message board, hvor jeg har læste det fra:
1. person : Well...I was watching this sing on youtube.. a review of the songs.. and there was a list of the songs and "Point of view" wasn't on the list.. does anyone know if it's going to be on the album? cause I was really disappointed! Or is it just that Point of view really is called something different?..lol..sorry..I just want to know if it's on the album because I realllly love it!!
2. persons svar: you were probably watching the video that had the "fake" review that was around here about a month ago
the tracklist for the Mail on Sunday one is:
Do Ya
Falling in Love
Everybody Knows
Smiles
One for the Radio
POV (Point of View)
Corrupted
The Heart Never Lies
Going Through the Motions
The Last Song
so don't be sad! point of view will be on the album!!
. Men i September sætter de 4 mere sange skal i huske, og det nok nogen af de øverste.
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Søn Jul 13, 2008 8:15 pm
Sally-Judd skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Dannys-Princess skrev:
Sally-Judd skrev:
Falske Tracklist ??
Her jeg har nogle citater fra message board, hvor jeg har læste det fra:
1. person : Well...I was watching this sing on youtube.. a review of the songs.. and there was a list of the songs and "Point of view" wasn't on the list.. does anyone know if it's going to be on the album? cause I was really disappointed! Or is it just that Point of view really is called something different?..lol..sorry..I just want to know if it's on the album because I realllly love it!!
2. persons svar: you were probably watching the video that had the "fake" review that was around here about a month ago
the tracklist for the Mail on Sunday one is:
Do Ya
Falling in Love
Everybody Knows
Smiles
One for the Radio
POV (Point of View)
Corrupted
The Heart Never Lies
Going Through the Motions
The Last Song
so don't be sad! point of view will be on the album!!
. Men i September sætter de 4 mere sange skal i huske, og det nok nogen af de øverste.
Okay, tak tror jeg er med nu
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Man Jul 14, 2008 12:12 am
Af hvad jeg ved, er POV med i singlen og I den udgave der kommer med avisen. Hvis du kigger på f.eks. HMV hvor du kan preorder den, er den ikke med. der er disse sange stående som tracklist:
* 1. Everybody Knows * 2. One For The Radio * 3. Choke On The Sunshine * 4. Lies * 5. Fairytale Nightmare * 6. New Connection * 7. Don't Want Your History * 8. Worn Out Smiles * 9. The Heart Never Lies * 10. Do You Now? * 11. This Is A Threat, Not A Promise * 12. Lust In A Lonely City
Men der står så også tbc, altså to be continued, så måske kommer den på?
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Man Jul 14, 2008 8:16 am
det hele bliver så forvirende nu , men tror jeg er med Var der egentlig ikke en som skulle til England her snart, (lige når albumet udkom) ??
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Man Jul 14, 2008 11:36 am
det kan godt være jeg spørger dumt nu haha men hvorfor har de sat the heart never lies på ??
McFlyLover<3 Star Girl
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Man Jul 14, 2008 1:15 pm
McFLYxSidsel skrev:
det kan godt være jeg spørger dumt nu haha men hvorfor har de sat the heart never lies på ??
Tror det var noget med at de havde lavet lidt om på den nu, og de derfor har sat den på her også... Har jeg læst et sted?
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Man Jul 14, 2008 1:20 pm
McFlyLover<3 skrev:
McFLYxSidsel skrev:
Tror det var noget med at de havde lavet lidt om på den nu, og de derfor har sat den på her også... Har jeg læst et sted?
ja, af hvad man har hørt er det fordi de har lavet helt om på den. (:
- og jeg tager til england d. 17 kommer hjem d. 27 (:
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Man Jul 14, 2008 4:25 pm
Line91 skrev:
McFlyLover<3 skrev:
McFLYxSidsel skrev:
- og jeg tager til england d. 17 kommer hjem d. 27 (:
nåår ok smart (:
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Man Jul 14, 2008 8:55 pm
Line91 skrev:
- og jeg tager til england d. 17 kommer hjem d. 27 (:[/quote]
Fedt, ville du så ikke købe en ekstra ??
Line Admin
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Ons Jul 16, 2008 11:55 pm
jeg prøver så vidt muligt at tage ekstra med hjem. Men om det lykkedes ved jeg ikke. (:
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: Radioactive tracklist. Tors Jul 17, 2008 11:05 am
Line91 skrev:
jeg prøver så vidt muligt at tage ekstra med hjem. Men om det lykkedes ved jeg ikke. (: