Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Lør Nov 08, 2008 5:34 pm
Overskriften siger det hele, der er ikke rigtig mere at sige. 'The start of the cover of Michael Jackson's Black or White' Jeg er SÅÅÅ STOLT OVER AT VÆRE EN MCFLY FAN!! no one can bring me down..
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Lør Nov 08, 2008 5:58 pm
OH MY F****** GOD!
Jeg sidder her og smiler helt vildt! Nøj hvor er det bare fedt lavet! Fuldstændig speechless too, jeg aner ikke hvad jeg skal sige! Giiid jeg var med til det!
Hvor er det egentlig mærkeligt at se Danny gå rundt og synge, i stedet for at stå og spille (; Og Tom der bare fyrer den af på guitaren, og Dougie; man kan bare de han nyder det - Det lyser ud af hans ansigt!!! :D
ARGH, so proud to be a McFly fan - Fuldstændig enig, Ditte!
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Lør Nov 08, 2008 5:59 pm
OMG hvor lyder det bare fedt!! =O Danny synger den RIGTIG godt!!
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Lør Nov 08, 2008 6:01 pm
theirstargirl skrev:
OH MY F****** GOD!
Jeg sidder her og smiler helt vildt! Nøj hvor er det bare fedt lavet! Fuldstændig speechless too, jeg aner ikke hvad jeg skal sige! Giiid jeg var med til det!
Hvor er det egentlig mærkeligt at se Danny gå rundt og synge, i stedet for at stå og spille (; Og Tom der bare fyrer den af på guitaren, og Dougie; man kan bare de han nyder det - Det lyser ud af hans ansigt!!! :D
Jaa, da jeg så det, sad jeg bare med åben mund og smilede, de er så fantastiske. Alle jer der skal se dem i år.. I er så heldige! [ Så må vi bare håbe at de kommer til lille DK! xD
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Lør Nov 08, 2008 6:06 pm
Hold fast hvor det da bare lyder skide godt! haha Jeg elsker den sang, og nu synger verdens bedste band den? Kan det blive bedre? Nøj hvor ville jeg gerne have været der! Danny er da bare for kær der hvor han står og danser. Og Tom der bare fyrer den af på guitar, årh *suk* (:
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Lør Nov 08, 2008 6:15 pm
FUUUUCK!
Jeg har en gigantisk klump i halsen!
FUCK DET VAR GODT ALTSÅ!!
Danny har simpelthen den mest fantastiske stemme i verdenshistorien!? I LÅVE IT!
Jeg kunne bare spise ham når han står emd den mikrofon! HAPS!
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Lør Nov 08, 2008 7:29 pm
theirstargirl skrev:
OH MY F****** GOD!
Er helt enig!! And THAT is exactly why I can't get enough of McFly!!!
mathilderosejones. Star Girl
Antal indlæg : 692 Age : 35 Location : Aarhus Registration date : 07/10/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Lør Nov 08, 2008 7:35 pm
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HVOR FEEEEEEEEDT!
jeg bøjer mig i støvet for deres talent. ubeskriveligt. Danny! mums
Ditte Star Girl
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Lør Nov 08, 2008 8:23 pm
EXTRA: Her er billeder fra koncerten.. det ser extremt fedt ud de er oppe på scene over alle menneskerne.
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Lør Nov 08, 2008 8:45 pm
FÅRK, HVOR ER DET FEDT! igen, deres talent/kreativitet/tankegang er LOVE!
Ditte Star Girl
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Lør Nov 08, 2008 9:03 pm
mathilderosejones. skrev:
FÅRK, HVOR ER DET FEDT! igen, deres talent/kreativitet/tankegang er LOVE!
Er fuldstænding enig!!
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Lør Nov 08, 2008 9:12 pm
de SKAL indspille den. det ville være love. så var man oss fri for alle skrig i baggrunden (som gør at man næsten ikk kan høre Danny )
Sarah Miss Halloween
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Lør Nov 08, 2008 10:43 pm
de SKAL indspille den. det ville være love. så var man oss fri for alle skrig i baggrunden (som gør at man næsten ikk kan høre Danny )
Ja, jeg håber virkelig også de indspiller den! Vi vil jo gerne høre hele sangen uden skrig!
Sarah Miss Halloween
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Lør Nov 08, 2008 10:56 pm
Og hold fast hvor er de billeder gode! *savl*
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Søn Nov 09, 2008 1:39 am
AAARGGGHHH HVORFOR ER JEG IKK DER ! De er bare nødt til at lave en dvd fra touren i år...!
Ikk fordi jeg sys det er træls i har sat det herind, men tror der er nogen som ska til koncert som helst ikk vil vide noget om den, om det ikk var en idé at skrive at det er en SPOILER i overskriften, ligesom de gør på det officielle forum...?
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Søn Nov 09, 2008 2:38 pm
Ann-Jones skrev:
AAARGGGHHH HVORFOR ER JEG IKK DER ! De er bare nødt til at lave en dvd fra touren i år...!
de laver også en dvd, det mener jeg at jeg har hørt et eller andet sted...
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Søn Nov 09, 2008 3:59 pm
Ann-Jones skrev:
de laver også en dvd, det mener jeg at jeg har hørt et eller andet sted...
Hvis de ikke gør, dør jeg!
Men fuck hvor er det altså bare fedt! Og billederne er bare yum-yum!!
Just as I thought i couldn't love them more! <33
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Søn Nov 09, 2008 4:15 pm
Årh jeg er så misundelig! Det var meningen at Sarah og jeg skulle have været af sted, men det måtte jeg ikke alligevel fordi det var en torsdag, og flytiderne passede ikke med at vi kunne flyve frem og tilbage over en dag.
Men, da jeg var inde og tjekke billetter dengang, stod der at de ville filme til DVD'en på Wembley! Så dvd kommer der vist
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Søn Nov 09, 2008 8:13 pm
det glæder jeg mig allerede til.... håber den blir lavet hurtigt... jeg ka ikk vente et halvt år med en dvd...
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 1:19 am
Ann-Jones skrev:
det glæder jeg mig allerede til.... håber den blir lavet hurtigt... jeg ka ikk vente et halvt år med en dvd...
Kan jeg altså heller ikke, skal bare have den ligeså snart den udkommer
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 1:28 pm
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 1:32 pm
Sååå fedt! xD Så det i går på Mcfly.br. hehe.. og fuck Danny synger det godt.. *suuuk* jeg ville ønske jeg sku se dem live!
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 1:35 pm
mcflys skrev:
Sååå fedt! xD Så det i går på Mcfly.br. hehe.. og fuck Danny synger det godt.. *suuuk* jeg ville ønske jeg sku se dem live!
Ja os' mig!!
Men jeg får sådan helt kriller i maven når Danny han synger! Det er bare sååååååå godt altså!!
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 6:28 pm
mmdc94 skrev:
mcflys skrev:
Ja os' mig!!
Men jeg får sådan helt kriller i maven når Danny han synger! Det er bare sååååååå godt altså!!
Hehe.. Det er også genialt godt. (; Men glæder mig til man kan se det hele i god kvalitet. Har et klip i god kvlitet, men der er det også kun Danny der synger.. vil gerne høre rom synge også xD
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 6:32 pm
mcflys skrev:
mmdc94 skrev:
mcflys skrev:
Ja os' mig!!
Hehe.. Det er også genialt godt. (; Men glæder mig til man kan se det hele i god kvalitet. Har et klip i god kvlitet, men der er det også kun Danny der synger.. vil gerne høre rom synge også xD
det var kun danny der sang i black or white. tom spillede kun guitar...
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER
Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER