Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 6:40 pm
Ej hvor ville jeg altså gerne have set dem live!!! Hvor er Danny dog sød når han danser, og hold da *BIIB* hvor han synger helt fantastisk!!
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 6:42 pm
han synger da sådan lidt kor halløj gør han ik ?
mathilderosejones. Star Girl
Antal indlæg : 692 Age : 35 Location : Aarhus Registration date : 07/10/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 7:07 pm
MeusDeus skrev:
det kan godt være jeg ved kun at danny synger alle vers og omkvæd som lead....
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 7:13 pm
mathilderosejones. skrev:
MeusDeus skrev:
Og det lyder så perfect! Hvis ikke han har den bedste stemme i hele verden, så ligger han klart i top fem og Tom må være lige bag ham!
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 7:34 pm
Ditte skrev:
MeusDeus skrev:
Og det lyder så perfect! Hvis ikke han har den bedste stemme i hele verden, så ligger han klart i top fem og Tom må være lige bag ham!
true!!
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 8:16 pm
Ditte skrev:
MeusDeus skrev:
true!!
jeg kunne snave Danny's stemme ej kender i den der "rigtige mænd" sang til Mulan. synes også i den danske version at den der mande stemme er rimlig lækker
så fandt jeg ud af at det var stig rossen der sang den
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 8:16 pm
Ditte skrev:
Jeg er HELT enig!
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 8:30 pm
theirstargirl skrev:
Ditte skrev:
Jeg er HELT enig!
Danny all the way!!
Fatter ikk jeg kunne sige at han har en af de bedste, han har den bedste! Tom's er også fortryllende, men jeg synes at der er et eller andet i Danny's der bare tager mig ud i en anden verden, hvor alt er perfect, han kan sætte et smil på mine læber til hver en tid men den stemme.
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 9:03 pm
Ditte skrev:
theirstargirl skrev:
Ditte skrev:
Jeg er HELT enig!
Danny all the way!!
Fatter ikk jeg kunne sige at han har en af de bedste, han har den bedste! Tom's er også fortryllende, men jeg synes at der er et eller andet i Danny's der bare tager mig ud i en anden verden, hvor alt er perfect, han kan sætte et smil på mine læber til hver en tid men den stemme.
Tom er trompeten , Danny er saxofonen ! xD
jeg ville faktisk gerne lære og spille på saxofon
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 9:07 pm
MeusDeus skrev:
Tom er trompeten , Danny er saxofonen ! xD
jeg ville faktisk gerne lære og spille på saxofon
Uh, min veninde spiller saxofon
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 9:16 pm
er virkelig stolt af mcfly. de får virkelig gode anmeldelser af deres tour ville ønske jeg var der...
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 11:43 pm
Jeg elsker altså bare hans stemme!! Den får mig bare helt op over skyerne altså!! Mums!!! Hvis man kunne købe Danny på dåse ville jeg helt klart købe det!!
Ditte Star Girl
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Man Nov 10, 2008 11:53 pm
mmdc94 skrev:
Jeg elsker altså bare hans stemme!! Den får mig bare helt op over skyerne altså!! Mums!!! Hvis man kunne købe Danny på dåse ville jeg helt klart købe det!!
Er du ikke den eneste der ville!
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Tirs Nov 11, 2008 2:44 am
jeg ka kun nævne 2 nulevende eller afdøde mandlige sangere som jeg virkelig har min dybeste respekt for og det er Danny Jones og Freddie Mercury..... og så kommer Tom lige efter
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Tirs Nov 11, 2008 4:54 pm
Ann-Jones skrev:
jeg ka kun nævne 2 nulevende eller afdøde mandlige sangere som jeg virkelig har min dybeste respekt for og det er Danny Jones og Freddie Mercury..... og så kommer Tom lige efter
Aj det er os' dem jeg har Og så kommer Paul McCartney lige efter... Men Danny lgger altså på førstepladsen!!
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Tirs Nov 11, 2008 4:57 pm
mmdc94 skrev:
Ann-Jones skrev:
Aj det er os' dem jeg har Og så kommer Paul McCartney lige efter... Men Danny lgger altså på førstepladsen!!
det ved jeg ikk ved mig ka ikk vælge, nævner altid Freddies talent når jeg hører queen...
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Tirs Nov 11, 2008 5:26 pm
Ann-Jones skrev:
mmdc94 skrev:
Ann-Jones skrev:
det ved jeg ikk ved mig ka ikk vælge, nævner altid Freddies talent når jeg hører queen...
Det er os fantastisk stort hans talent! Men er lige en tand mere facineret af Danny stemme så det må blive ham
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Tirs Nov 11, 2008 7:25 pm
er nærmest "vokeset" op med både queeen og The Beatles ! så har stor respekt for både Paul og Freddie. men synes KLART freddie synger bedst !!!! også komemr Danny
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Tirs Nov 11, 2008 9:48 pm
MeusDeus skrev:
er nærmest "vokeset" op med både queeen og The Beatles ! så har stor respekt for både Paul og Freddie. men synes KLART freddie synger bedst !!!! også komemr Danny
Det har du sgu egentlig nok ret i? Men Danny ser nu bedst ud!! (Lad være med at dømme på udseendet Mille! *Slår mig selv over fingrene*)
Men hey! Klogt at vokse op med noget ordenligt musik!
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Ons Nov 12, 2008 2:39 am
jeg er vokset op med Queen, Dierstraights eller hva de hedder (det band med Mark Knofler), Kim Larsen og Danser med drenge hehe
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Ons Nov 12, 2008 5:28 pm
Ann-Jones skrev:
jeg er vokset op med Queen, Dierstraights eller hva de hedder (det band med Mark Knofler), Kim Larsen og Danser med drenge hehe
Aj fedt! Der er mennesker ude i verden som ikke kun er vokset op med Kandis ;D Hehe
Jeg er vokset op med Queen, Beatls, Kim Larsen, Lars Lilholt, Dire straits (Tror det er sådan det staves;)) og en masse andet hyggeligt musik også selvfølgelig bon Jovi, guns'n'roses og busted fra mne søstre!
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Tors Nov 13, 2008 2:42 am
mmdc94 skrev:
Ann-Jones skrev:
Aj fedt! Der er mennesker ude i verden som ikke kun er vokset op med Kandis ;D Hehe
Jeg er vokset op med Queen, Beatls, Kim Larsen, Lars Lilholt, Dire straits (Tror det er sådan det staves;)) og en masse andet hyggeligt musik også selvfølgelig bon Jovi, guns'n'roses og busted fra mne søstre!
Min storebror lærte mig at høre DAD, Blur, Gorillaz, Red Hot Chili Peppers, og alt sårn noget. og Oasis. alt det andet har jeg lært mig selv hehe... jeg har lært mine søstre at høre Busted og McFly... det er jeg stolt af...
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Tors Nov 13, 2008 11:10 am
Ann-Jones skrev:
mmdc94 skrev:
Ann-Jones skrev:
Min storebror lærte mig at høre DAD, Blur, Gorillaz, Red Hot Chili Peppers, og alt sårn noget. og Oasis. alt det andet har jeg lært mig selv hehe... jeg har lært mine søstre at høre Busted og McFly... det er jeg stolt af...
Det godt! Du er en god søster!!
Jeg er glad for mine søstre lærte mig at høre godt musik! Og det tror jeg os' dine søstre vil blive!
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Tors Nov 13, 2008 12:23 pm
det er de også... i hvert fald McFly..
Mille Star Girl
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER Tors Nov 13, 2008 6:33 pm
Ann-Jones skrev:
det er de også... i hvert fald McFly..
Haha godt! Det er altid rart at have mange som vil til koncert med en!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER
Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER