Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 McFly Tour + Ny Sang

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptySøn Mar 28, 2010 3:39 pm

Hey,

Synes I ikke snart at det er på tide, at der kommer en McFly Tour igen?? - Nu er det over 8 måneder siden jeg har set dem sidst. Er der flere der har den samme sygdom som mig = Jeg -Har-Brug-For-At-Se-McFly-Live-syndromet?????

Nogen der har hørt den nye sang "Hotel On A Hill"? - Genial sang Smile
Tilbage til toppen Go down
McFLY_DK
Little Joanna
Little Joanna
McFLY_DK


Antal indlæg : 279
Age : 35
Location : Aarhus
Registration date : 04/01/08

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyMan Mar 29, 2010 10:32 am

Helt enig!! Jeg har også vilde abstinenser!! Razz Jeg håber virkelig, bare én af de mange secret projects er en world tour!! Smile

Nej, jeg har slet ikke hørt nogen af deres nye sange... Vidste egentlig ikke, de var blevet lækket. Tror ikk jeg vil høre dem før tid.

Og PS: Hvordan mødte du Danny? Smile Nice pic!
Tilbage til toppen Go down
http://www.myspace.com/63453948
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyMan Mar 29, 2010 2:33 pm

Jeg har mødt McFly mange gange - Lige dette billede af Danny er fra da de lavede Kids Choice Awards 2007, hvor min veninde og jeg var de eneste der var der, da de lavede en reklame Smile
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyOns Jun 02, 2010 6:05 pm

Jeg savner deres koncerter big time! Og det er endda selvom jeg ikke hører deres musik så meget lige pt.. Men hold da op de kan noget på en scene som gør det til det fedeste koncerter nogensinde! Så ja! Jeg sidder og triller tommelfingre i håb om at en koncert i dk kommer! Det er da det eneste retfærdige (:

- Har ikke hørt nogle nye sange endnu.. OG holder mig fra det til de kommer rigtigt Very Happy
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyOns Jun 02, 2010 8:16 pm

Ja, det ville være lækkert med et show i Danmark - tror bare desværre ikke at det bliver i år.

Harry havde sagt til Soccer Six at deres efterårs tour i UK godt kunne blive til Spring 2011 tour...buuh - Jeg var ellers så glade da 28 august datoen kom frem, fordi det er så tæt på London, men da jeg så så at det er en festival med mange andre, så måtte jeg give op, for jeg vil ikke giver over 500kr for en billet for at se dem, (sorry lads) men det er for meget.

Håber på flere datore her til sommer...hehe
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyOns Jun 02, 2010 8:43 pm

MissFletcherlicius skrev:
Ja, det ville være lækkert med et show i Danmark - tror bare desværre ikke at det bliver i år.

Harry havde sagt til Soccer Six at deres efterårs tour i UK godt kunne blive til Spring 2011 tour...buuh - Jeg var ellers så glade da 28 august datoen kom frem, fordi det er så tæt på London, men da jeg så så at det er en festival med mange andre, så måtte jeg give op, for jeg vil ikke giver over 500kr for en billet for at se dem, (sorry lads) men det er for meget.

Håber på flere datore her til sommer...hehe

ja.. jeg ved ikke hvad de laver.. Men de har selv hele tiden sagt at der kom til at ske MANGE ting i år (2010).. synes bare det er mærkeligt at der ingenting er sket endnu Rolling Eyes
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyOns Jun 02, 2010 11:23 pm

Ja netop, du har fuldstændig ret... Hvornår kommer der til at ske noget???

Og alt det rehersal Tom skriver om på Twitter... Hvad øver de til, hvis der ingen tour kommer???

I don't get it much.....
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyTors Jun 03, 2010 12:02 am

Hmm de burde snart udgive deres nye album i hvert fald... nu har de efterhånden arbejdet på den i lang tid...
Ved ikk hva de rehearsals er til.. måske nogle af de festivaller de ska på i år..
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyTors Jun 03, 2010 12:11 am

Albummet er sat til d.23 august........

Indtil videre skal de kun give 2 sommershows i UK og 2 mere i Spanien tror jeg.... Hvor meget skal man øve til dem, de er jo mester i live shows...

Still don't get it...
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyTors Jun 03, 2010 11:19 pm

MissFletcherlicius skrev:
Albummet er sat til d.23 august........

Indtil videre skal de kun give 2 sommershows i UK og 2 mere i Spanien tror jeg.... Hvor meget skal man øve til dem, de er jo mester i live shows...

Still don't get it...
Hvor ved du det fra mht. den 23 august? (:


edit: fandt det lige selv Wink

http://www.play.com/Music/CD/4-/13070297/New-Album-TBA/Product.html
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyTors Jun 03, 2010 11:44 pm

Yup på play.com Smile
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyFre Jun 04, 2010 11:31 am

ÅH glæder mig Smile
det ka jo være de laver en EU tour bagefter, og at det er derfor at de udskyder til starten af 2010 med de andre shows.
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyFre Jun 04, 2010 11:45 am

Ann-Jones skrev:
ÅH glæder mig Smile
det ka jo være de laver en EU tour bagefter, og at det er derfor at de udskyder til starten af 2010 med de andre shows.

Det kunne være virkelig nice! Man har altid lov at håbe Wink Nu er det også kun 3-4 år siden at der virkelig begyndte at komme rygter om at de ville komme til dk Rolling Eyes Så jeg synes vi fortjener det! Wink
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyFre Jun 04, 2010 11:51 am

Desværre er et ikke altid bandet der bestemmer om de vil give koncert i et land eller ej - Der skal jo osse være forespørgsel på bandet, og spillesteder skal jo kunne se at de kan sælge billetter til koncerten, før de vil ha bandet.

For at være ærlig, tror jeg ikke at McFly kan sælge noget her i DK - pisse ærgerligt, men deres fans bor nok desværre mest i England......
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyFre Jun 04, 2010 12:00 pm

MissFletcherlicius skrev:
Desværre er et ikke altid bandet der bestemmer om de vil give koncert i et land eller ej - Der skal jo osse være forespørgsel på bandet, og spillesteder skal jo kunne se at de kan sælge billetter til koncerten, før de vil ha bandet.

For at være ærlig, tror jeg ikke at McFly kan sælge noget her i DK - pisse ærgerligt, men deres fans bor nok desværre mest i England......

Jeg er faktisk af den overbevisning at vi godt kunne få udsolgt en mindre koncert.. Kigger man på deres myspace er der næsten altid kommentarer fra danskere - og det er ikke den samme hver gang Wink - derudover siger boogie pladserne jo også et eller andet (ved godt folk får deres venner til at stemme osv men alligevel).
Jeg tror bare ikke de danske fans er lige så frembrusende som i så mange andre lande, som man kan se her er der jo heller ikke vildt mange aktive medlemmer.. Men jeg synes efterhånden jeg har hørt en del ukendte mennesker gå rundt og snakke om dem, have merch osv.. Måske er det bare ønsketækning men sådan føler jeg det er. (:
- Men ja, vi er ikke det land med flest fans, overhovedet, men det er jo også begrænset eftersom vi er et ret lille land..
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyFre Jun 04, 2010 12:04 pm

Ønsketænkning er osse godt - min ønsketænkning er lige nu at jeg dumper ind i en af dem i næste uge, når jeg er i London..hehe
Men de skal vist til Spanien søndag, så ved ikke lige helt om min ønsketænkning holder stik..hehe
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyFre Jun 04, 2010 12:11 pm

MissFletcherlicius skrev:
Ønsketænkning er osse godt - min ønsketænkning er lige nu at jeg dumper ind i en af dem i næste uge, når jeg er i London..hehe
Men de skal vist til Spanien søndag, så ved ikke lige helt om min ønsketænkning holder stik..hehe

Hah. Den ønsketækning har jeg også haft alle de gange jeg har været der.. Men så heldig er jeg ikke Wink
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyFre Jun 04, 2010 12:15 pm

Jeg har kun været det en gang med McFly....
Men tror heller ikke på det mere..hehe
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyFre Jun 04, 2010 4:15 pm

MissFletcherlicius skrev:
Jeg har kun været det en gang med McFly....
Men tror heller ikke på det mere..hehe
Men i det mindste har du prøvet det! hah ;D
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyFre Jun 04, 2010 4:46 pm

ja, det er rigtig Smile
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyLør Jun 19, 2010 10:01 pm

MissFletcherlicius skrev:
Ja, det ville være lækkert med et show i Danmark - tror bare desværre ikke at det bliver i år.

Harry havde sagt til Soccer Six at deres efterårs tour i UK godt kunne blive til Spring 2011 tour...buuh - Jeg var ellers så glade da 28 august datoen kom frem, fordi det er så tæt på London, men da jeg så så at det er en festival med mange andre, så måtte jeg give op, for jeg vil ikke giver over 500kr for en billet for at se dem, (sorry lads) men det er for meget.

Håber på flere datore her til sommer...hehe

lige en hurtig up-date på de sommer koncerter. Så skal du vidst ikke have store forventninger Rolling Eyes Tom's mor skrev inde på twitter i dag at hun ikke mente de havde andre sommer koncerter i år.
Tilbage til toppen Go down
MissFletcherlicius
McFlyer
McFlyer
MissFletcherlicius


Antal indlæg : 76
Age : 43
Location : Denmark
Registration date : 28/03/10

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyLør Jun 19, 2010 10:07 pm

Yup.. I know... De skal kun lave 2 sommer shows i UK i år.. kæmpe BUUUUH!!!!
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 32
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyFre Jul 09, 2010 10:19 pm

Jeg håber bare at de spiller i foråret , der skal jeg nemlig på studietur i London , så kunne man da godt lige være lidt heldig og håbe på at de spiller i London lige præcis en af de 5 dage jeg er der !! Very Happy Sådan var det sidst !!!! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang EmptyFre Aug 20, 2010 12:00 am

så har de lagt en lille englands-tur på programmet...


Koncerterne ligger i min efterårsferie hvor jeg alligevel er i London, så mon ikke man kunne tage ind og se den i shepherds bush empire? Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





McFly Tour + Ny Sang Empty
IndlægEmne: Sv: McFly Tour + Ny Sang   McFly Tour + Ny Sang Empty

Tilbage til toppen Go down
 
McFly Tour + Ny Sang
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mest over & undervurderet sang.
» McFLY tour review fra Aberdeen *SPOILER*
» Mcfly on the opening night of their RadioActive Tour*SPOILER
» Europa Tour
» yndlings sang :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: McFly generelt-
Gå til: