Antal indlæg : 190 Age : 30 Location : risskov, århus Registration date : 25/12/08
Emne: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 2:29 am
hejsa
ville bare høre om hvilken mcfly sang der er jeres yndlings sang? jeg har selv enormt svært ved at vælge!!! men jeg tror måske det er pov, just my luck eller ballad of paul k hvad er jeres?
knus mia
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 1:30 pm
Lige for tiden er mine yndlings sange - The End og - Down Goes Another One...
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 1:34 pm
I've got you har altid været min yndlingssang
Men elsker også alle de nye sange! Især Everybody knows, Lies og Smile
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 1:53 pm
Lige for tiden er det Down Goes Another One, og det har den faktisk være længe.. Men så kan jeg også lide Corrupted.. Men jeg kan selvfølgelig godt lide dem alle..
Miamcfly Surfer Babe
Antal indlæg : 190 Age : 30 Location : risskov, århus Registration date : 25/12/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 2:43 pm
glemte også ultraviolet den virkelig og god!!
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 2:44 pm
dannysmedlund skrev:
glemte også ultraviolet den virkelig og god!!
Den har jeg så aldrig rigtig været vild med, må jeg indrømme ..
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 2:45 pm
hmm Det var en svær en haha Men tror det må være The end, Down goes another one og så jeg har altid været total skudt i too close for comfort
BetteMøffe Miss Halloween
Antal indlæg : 414 Age : 31 Location : Aalborg! Registration date : 10/11/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 3:02 pm
Jeg vil sige.. The last song, Don't wake me up og little Joanna Men alle sammen er vildt gode! [og så Ignorance og Silence is a scary sound ;D]
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 4:54 pm
Jeg tror jeg bliver nødt til at sige THE LAST SONG .. Men hvis det var på de gamle albums ville jeg sige THAT GIRL, elsker bare Danny's guitar solo ..
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 7:44 pm
Det er også utroligt svært at vælge. Men jeg må sige at jeg ELSKER too close for comfort. Den får jeg aldrig nok af. Det samme med Not Alone og don't know why. Men dertil skal det også siges at jeg elsker the end og down goes another one
Miamcfly Surfer Babe
Emne: Sv: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 8:08 pm
don't know why er virkelig også god!!
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 8:42 pm
Hmm... Den var meget svær.... Hmm....
Må nok sige :
Not alone Don't know why Walk in the sun Sorry's not good enough No worries Lies Going trough the motions... Sorry det var ret mange... Men kan virkelig slet ikke vælge !?
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 8:48 pm
Dannys-Princess skrev:
Jeg tror jeg bliver nødt til at sige THE LAST SONG .. Men hvis det var på de gamle albums ville jeg sige THAT GIRL, elsker bare Danny's guitar solo ..
Årh ja, That Girl er også en af mine yndlings - Guitar soloen er bare det bedste!
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 8:49 pm
Mille skrev:
Hmm... Den var meget svær.... Hmm....
Må nok sige :
Not alone Don't know why Walk in the sun Sorry's not good enough No worries Lies Going trough the motions... Sorry det var ret mange... Men kan virkelig slet ikke vælge !?
Jeg har også kæmpelyst til at skrive allesammen undtagen nogle enkelte Det er så skiide svært fordi de alle sammen er rigtig rigtig gode, og derfor skifter jeg hele tiden imellem hvilke der er bedst :p
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 9:33 pm
Åh, det er så svært, jeg har virkelig mange
MEN, min all-time yndlingssang er I've got you, den kan altid gøre mig glad! Så er der selvfølgelig også: - Don't know why - POV - No worries - Not alone - Silence is a scary sound - Lies - Down goes another one Og alle de andre, haha
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Søn Dec 28, 2008 10:11 pm
Puha, den var svær! Der er mange.. hmm.. lige for tiden tror jeg det er:
-Down goes another one (har det været siden jeg hørte den første gang<3) -Not alone -Only the strong survive
Men utroligt svært at vælge nogen ud, tror ikke der har været en eneste McFly snag jeg ikke har kunnet lide
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Man Dec 29, 2008 1:15 am
altså har virkelig også mange yndlings udover de 2 jeg nævnte... men lige nu hører jeg bare lige de 2 sange rigtig meget... fordi jeg sys lyrikken i de sange er fantastiske... men altså på -ROT3F er min yndlings sang That Girl, har altid haft et eller andet helt specielt med den, det var min første rigtige yndlingssang med dem... fordi det var stadig mens Busted var til og der var det altid Busted's sange der var mine yndlings, men da jeg hørte That Girl sys jeg virkelig den overgik alle, så derfor er den sang virkelig speciel for mig, plus det var den første single jeg fik med McFly. - På Wonderland har jeg ikk så mange yndlingssange, men Too Close for Comfort er rigtig godt skrevet, men er også vild med I've Got You... specielt første værs er godt. - MITO er mine yndlings Please Please, Bubblewrap og Friday Night (ka ikk vælge mellem de 3) - R:A er mine yndlings som sagt DGAO og The End....
McFreak Surfer Babe
Antal indlæg : 149 Age : 33 Location : Loserville, Slagelse Registration date : 07/06/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Man Dec 29, 2008 6:14 pm
Uha.. Det er en svær én. Men, men, men lige for tiden er jeg HELT forelsket i Down Goes Another One. Der udover er jeg os helt vild med Bubblewrap, Too Close For Comfort, Don't Know Why, She Left Me, Sorry's Not Good Enough og jeg kunne blive ved.. Og så er der selvfølelig mit helt specielle forhold til Lies, som jeg er ret så sikker på er skrevet direkte til mig om min veninde. Som Tom så smukt selv siger "Lies is about a real bitch of a girl. We did have a girl in mind. We hope she burns in hell at the end."
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Man Dec 29, 2008 9:31 pm
Ja, det er jo svært at vælge, men tror, det bliver:
- Surfer Babe - Nothing - Please, Please - Bubblewrap - Friday Night - Corrupted - The Last Song - Ignorance - Mr. Brightside
McFLY_DK Little Joanna
Antal indlæg : 279 Age : 36 Location : Aarhus Registration date : 04/01/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Man Dec 29, 2008 9:33 pm
Ann-Jones skrev:
- MITO er mine yndlings Please Please, Bubblewrap og Friday Night (ka ikk vælge mellem de 3)
Lol, god smag, Anita! Sjovt, vi lige valgte de samme, jeg vidste slet ikk du også havde valgt de tre fra MITO.
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Man Dec 29, 2008 9:57 pm
Ej McFreak ? Hvem er den lille dreng der sidder sammen med Danny ? på dit profil billede !
McFreak Surfer Babe
Antal indlæg : 149 Age : 33 Location : Loserville, Slagelse Registration date : 07/06/08
Emne: Sv: yndlings sang :) Man Dec 29, 2008 10:56 pm
Stargirl skrev:
Ej McFreak ? Hvem er den lille dreng der sidder sammen med Danny ? på dit profil billede !
Hmm.. Billedet er taget fra da de var på besøg på et hospital. Så det er en dreng der garanteret er syg. Men Danny fik guskelov ham til at smile. Håber det hjalp. Billedet er dog oprigtigt i farver, men personligt synes jeg det så pænerer ud i sort/hvid.
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: yndlings sang :) Man Dec 29, 2008 11:54 pm
McFreak skrev:
Stargirl skrev:
Hmm.. Billedet er taget fra da de var på besøg på et hospital. Så det er en dreng der garanteret er syg. Men Danny fik guskelov ham til at smile. Håber det hjalp. Billedet er dog oprigtigt i farver, men personligt synes jeg det så pænerer ud i sort/hvid.
Okay Jeg elsker at de hjælper Børn i nød ! Ligesom I Uganda !
Annesteg Star Girl
Emne: Sv: yndlings sang :) Tirs Dec 30, 2008 12:00 am
Stargirl skrev:
McFreak skrev:
Stargirl skrev:
Yet another reason to love McFly!
Stargirl Star Girl
Emne: Sv: yndlings sang :) Tirs Dec 30, 2008 12:03 am
Annesteg skrev:
Stargirl skrev:
McFreak skrev:
Stargirl skrev: