Antal indlæg : 325 Age : 30 Location : I mine bukser! Registration date : 11/01/09
Emne: Sv: yndlings sang :) Tirs Jan 13, 2009 7:52 pm
Jeg hører altid: Walk in the sun Not alone Too close for comfort og five Colours in her hair. den elsker jeg bare! Man bliver så glad af at høre den<3
mcflylove McFlyer
Antal indlæg : 67 Age : 29 Location : København Registration date : 12/02/09
Emne: Sv: yndlings sang :) Tors Feb 19, 2009 11:55 pm
transylvania little joanna the last song ( haha min engelsk lære bliv sur på mig fordi jeg sad og skrev hele texten på min hæfte men det sked jeg på og skrev den færdig hun er stadig sur over det) broccoli ignorance
Mette (: Miss Halloween
Antal indlæg : 357 Age : 31 Location : odense S. Registration date : 24/01/09
Emne: Sv: yndlings sang :) Fre Feb 20, 2009 1:42 am
mine ynglingssang er
all about you Lies surfer babe falling in love just my luck obviously bubblewrap og transylvania <3
mcflylove McFlyer
Antal indlæg : 67 Age : 29 Location : København Registration date : 12/02/09
Emne: Sv: yndlings sang :) Fre Feb 20, 2009 9:43 pm
McFlyfan Mette skrev:
mine ynglingssang er
all about you Lies surfer babe falling in love just my luck obviously bubblewrap og transylvania <3
de er også vildt gode
DeeDeelicious Star Girl
Antal indlæg : 562 Age : 29 Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD Registration date : 08/05/09
Emne: Sv: yndlings sang :) Ons Jun 24, 2009 2:50 pm
Okay, jeg elsker alle deres sange, og kommer nok til at udpege rimelig mange; Men her kommer såå mine yndlings;
Pinball Wizard Silence is a scary sound Friday Night Lies
I love them.. Glæder mig til sidste skoledag i overmorgen.. Såå skal Min veninde og jeg høre "friday night" mens vi går ud af døren, på vej til sommerferie Kind of silly, men det bliver sjovt <3