Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Lør Apr 26, 2008 6:56 pm
En fed stil ? aargh. fandme ikke for fyre i deres alder. den er kedelig og farveløs. & Sofie giver mig ret xD
ManiPunk Little Joanna
Antal indlæg : 222 Age : 34 Location : NordVestFyn Registration date : 19/02/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Lør Apr 26, 2008 8:08 pm
Melder mig under fanerne med dem, der godt kan lide deres stil... Tom ser meget mere afslappet ud nu (og ret sød uden slips, egentlig) og nå ja, jeg er vild med hans sko... Danny og Dougie er mega cool og afslappet (Intet McFly uden mindst en hue og perfekt til Dougie, for hans krøller stikker ud under den ) Endelig er jeg bare vild med at Harry har fået hår på hovedet igen... Fasen mellem karseklippet og nu så virkelig weird ud, men modepolicen herfra giver ham 5 stjerner Han bringer lidt farve til flokken, selvom den er mørk og fuldender det
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: OMFG McFLY Lør Apr 26, 2008 8:42 pm
men toms hår ): syntes ikk lige helt det funker det gamle korte var pænere syntes jeg haha eller er jeg bare dne eneste (:
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Lør Apr 26, 2008 10:41 pm
synes altså heller ikke at Toms hår ser så pænt ud lige nu! men Harrys hår er lige som det skal være nu synes jeg!!
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Søn Apr 27, 2008 11:06 am
Jeg kan nu også godt li' deres stil!. Og er helt enig med Manipunk.
Mht. Toms hår. Ja, jeg kunne nok også bedre li' det før, men jeg synes det her også er godt, for det får ham til at se lidt ældre ud
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Søn Apr 27, 2008 9:00 pm
Jeg ELSKER Tom's hår!! De er alle perfekte §§"
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Søn Apr 27, 2008 9:50 pm
well, her kommer min mening: jeg syntes de har fået en lidt kedelig og grå stil (undskyld til dem der egentlig godt kan lide den) men de ser alt alt for voksne ud altså. de er i starten af 20erne, og ikke 30erne. jeg "savner" lidt deres stil omkring Motion In The Ocean. ikke fordi jeg ikke kan lide deres stil nu, jeg syntes bare den er lidt for kedelig og grå. - bare min mening xD
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Søn Apr 27, 2008 11:11 pm
SSOFIEE skrev:
well, her kommer min mening: jeg syntes de har fået en lidt kedelig og grå stil (undskyld til dem der egentlig godt kan lide den) men de ser alt alt for voksne ud altså. de er i starten af 20erne, og ikke 30erne. jeg "savner" lidt deres stil omkring Motion In The Ocean. ikke fordi jeg ikke kan lide deres stil nu, jeg syntes bare den er lidt for kedelig og grå. - bare min mening xD
Nu er jeg jo 21 og alle mine venner har nogenlunde samme stil som McFly drengene, så tror egentlig bare det er det der er in for den aldersgruppe, og jeg sys det er casual og det ka jeg godt li...
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Man Apr 28, 2008 3:35 pm
Ann-Jones skrev:
SSOFIEE skrev:
Nu er jeg jo 21 og alle mine venner har nogenlunde samme stil som McFly drengene, så tror egentlig bare det er det der er in for den aldersgruppe, og jeg sys det er casual og det ka jeg godt li...
jaa nemlig.. Jeg er helt enig.. Jeg synes det passer til deres alder. Og jaa, de sr nok voksne ud, nok fordi de er voksne, deres teenager liv, er sådan set over, plus folk skifter stile med tiden..
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Man Apr 28, 2008 4:05 pm
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
SSOFIEE skrev:
jaa nemlig.. Jeg er helt enig.. Jeg synes det passer til deres alder. Og jaa, de sr nok voksne ud, nok fordi de er voksne, deres teenager liv, er sådan set over, plus folk skifter stile med tiden..
Lige mine ord...
ManiPunk Little Joanna
Antal indlæg : 222 Age : 34 Location : NordVestFyn Registration date : 19/02/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Man Apr 28, 2008 4:26 pm
Hehe Fandt lige det her billede.. Sammenlignet med det ser bærer Tom da vist klart sit hår bedre nu
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Man Apr 28, 2008 8:55 pm
Okay, du ret i at det sidder en hel del bedre nu!!
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Tirs Apr 29, 2008 7:07 pm
^^ altså, jeg syntes ikke de har dårlig stil. jeg syntes bare den er kedelig i forhold til de er 'rockstars'
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: OMFG McFLY Ons Apr 30, 2008 7:36 pm
undskyld jeg spørg, men hvad er rockstar stil egentlig for jer??
sunshine Surfer Babe
Antal indlæg : 170 Age : 44 Location : Odense Registration date : 25/02/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Ons Apr 30, 2008 8:33 pm
Nu skal man jo også lige tænke på at de er der for at se en musical, så der er man nok lidt pænerer i tøjet end normalt
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: OMFG McFLY Ons Apr 30, 2008 11:06 pm
sunshine skrev:
Nu skal man jo også lige tænke på at de er der for at se en musical, så der er man nok lidt pænerer i tøjet end normalt
ja det kunne jo også tænkes.. også selvfølgelig går de i noget, de har det rart i.
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: OMFG McFLY Tors Maj 01, 2008 2:08 am
Carooh____ skrev:
^^ altså, jeg syntes ikke de har dårlig stil. jeg syntes bare den er kedelig i forhold til de er 'rockstars'
Forskellen på rockstars og popstars er at Rockstars vælger deres egen stil og det er jo det McFly har gjort...
sofiee- Star Girl
Antal indlæg : 1179 Age : 31 Location : mellem Horsens & Silkeborg Registration date : 01/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Man Maj 05, 2008 9:36 pm
det var jo også bare min mening? s: altså, jeg syntes deres stil er blevet mere kedelig. men altså...
-.-
jeg holder bare kæft så.
McFlyLover<3 Star Girl
Emne: Sv: OMFG McFLY Man Maj 05, 2008 11:28 pm
Nej, du skal ikke holde kæft, hvis det er det du mener! for det er helt fair at du mener det!! Synes også godt man kan se at de har ændret stil i takt med at de er blevet ældre,
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: OMFG McFLY Fre Aug 01, 2008 10:59 pm
Nogle nye mcfly billeder:
Batman premiere:
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Fre Aug 01, 2008 11:04 pm
Er det bare mig eller smiler Danny ikke lige så meget mere ?? Synes næsten aldrig man ser hans smil mere på billeder . ? Det kan godt være det bare er mig , men før i tiden var alle billeder af ham sådan nogle underlige , ja jeg ved ikke hvad .. Nu er han mere alvorlig og seriøs . Men elsker stadig interviews , der smiler og fjoller han stadig lige så meget !! Og det er den glade Danny jeg gerne vil se ..
Sidsel Star Girl
Emne: Sv: OMFG McFLY Fre Aug 01, 2008 11:06 pm
Dannys-Princess skrev:
Er det bare mig eller smiler Danny ikke lige så meget mere ?? Synes næsten aldrig man ser hans smil mere på billeder . ? Det kan godt være det bare er mig , men før i tiden var alle billeder af ham sådan nogle underlige , ja jeg ved ikke hvad .. Nu er han mere alvorlig og seriøs . Men elsker stadig interviews , der smiler og fjoller han stadig lige så meget !! Og det er den glade Danny jeg gerne vil se ..
tjaa, det kan jo være de bare har fanget ham på en dårlig dag hehe det har alle jo engang imellem men jeg kan godt se hvad du mener (: men han skal nok blive glad igen hihi
må vi da håbe
Sally-Judd Admin
Emne: Sv: OMFG McFLY Fre Aug 01, 2008 11:07 pm
Dannys-Princess skrev:
måske er han blevet mere seriøs nu.. Men jeg synes stadig han smiler. Det synes jeg at han gør på billederne. Men der er også nogle af billederne hvor han ser seriøs ud, måske fordi at han skal se seriøs ud på billedet.
Sidsel Star Girl
Emne: Sv: OMFG McFLY Fre Aug 01, 2008 11:09 pm
Sally-Judd skrev:
Dannys-Princess skrev:
måske er han blevet mere seriøs nu.. Men jeg synes stadig han smiler. Det synes jeg at han gør på billederne. Men der er også nogle af billederne hvor han ser seriøs ud, måske fordi at han skal se seriøs ud på billedet.
jaa for på dem hvor de er ude i naturen ser de jo alle seriøse ud, det skal de sikkert bare hehe (: det ville måske også se lidt sjovt ud vis den ene står med et smil rundt om hele 5 øren og de andre tre står og ser halvsure ud eller seriøse hehe (:
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Fre Aug 01, 2008 11:10 pm
McFLYxSidsel skrev:
Dannys-Princess skrev:
tjaa, det kan jo være de bare har fanget ham på en dårlig dag hehe det har alle jo engang imellem men jeg kan godt se hvad du mener (: men han skal nok blive glad igen hihi
må vi da håbe
Ja det håber jeg også har bare også set andre billeder af han hvor han også ser 'nede' ud . Men håber det går over så vi kan få vores gode gamle spasmager på banen igen ..