Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Fre Aug 01, 2008 11:11 pm
Dannys-Princess skrev:
Er det bare mig eller smiler Danny ikke lige så meget mere ?? Synes næsten aldrig man ser hans smil mere på billeder . ? Det kan godt være det bare er mig , men før i tiden var alle billeder af ham sådan nogle underlige , ja jeg ved ikke hvad .. Nu er han mere alvorlig og seriøs . Men elsker stadig interviews , der smiler og fjoller han stadig lige så meget !! Og det er den glade Danny jeg gerne vil se ..
Jeg ved lige hvad du mener! Jeg har det på samme måde. Synes heller ikke han smiler så meget mere. Vi vil have den 'gamle' Danny tilbage. <3 Men det kan selvfølgelig være at de har meget travlt for tiden eller noget? - Eller han bare er blevet mere 'voksen' i sin væremåde eller hvordan man nu lige skal sige det ?
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Fre Aug 01, 2008 11:11 pm
McFLYxSidsel skrev:
Sally-Judd skrev:
Dannys-Princess skrev:
Er det bare mig eller smiler Danny ikke lige så meget mere ?? Synes næsten aldrig man ser hans smil mere på billeder . ? Det kan godt være det bare er mig , men før i tiden var alle billeder af ham sådan nogle underlige , ja jeg ved ikke hvad .. Nu er han mere alvorlig og seriøs . Men elsker stadig interviews , der smiler og fjoller han stadig lige så meget !! Og det er den glade Danny jeg gerne vil se ..
måske er han blevet mere seriøs nu.. Men jeg synes stadig han smiler. Det synes jeg at han gør på billederne. Men der er også nogle af billederne hvor han ser seriøs ud, måske fordi at han skal se seriøs ud på billedet.
jaa for på dem hvor de er ude i naturen ser de jo alle seriøse ud, det skal de sikkert bare hehe (: det ville måske også se lidt sjovt ud vis den ene står med et smil rundt om hele 5 øren og de andre tre står og ser halvsure ud eller seriøse hehe (:
det kan jeg godt se , men synes bare det er lidt ærgeligt .
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Lør Aug 02, 2008 12:22 am
jeg tror nu også bare det er fordi at han er blever lidt mere seriøst, som jeg har skrevet før, er det jo deres første cd selv, de vil nok ikke starte ud med sex-jokes, prut og bøvser osv til de helt nye fans (:
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Lør Aug 02, 2008 9:04 am
Line91 skrev:
jeg tror nu også bare det er fordi at han er blever lidt mere seriøst, som jeg har skrevet før, er det jo deres første cd selv, de vil nok ikke starte ud med sex-jokes, prut og bøvser osv til de helt nye fans (:
Hvorfor ikk ? Kan ikke se hvorfor de skulle forandre sig for deres nye fans , Altså alle sex-jokesne var det første jeg faldt for hos drengene ..
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: OMFG McFLY Lør Aug 02, 2008 12:25 pm
Dannys-Princess skrev:
Line91 skrev:
Hvorfor ikk ? Kan ikke se hvorfor de skulle forandre sig for deres nye fans , Altså alle sex-jokesne var det første jeg faldt for hos drengene ..
jaa det var nemlig det der gjorde dem så sjove, som dem haha (:
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Lør Aug 02, 2008 12:31 pm
Jeg tror ikke rigtig de ændre sig så meget. Altså de er jo stadig dem. (: Og det med Danny, det synes jeg ikke rigtig der er noget i. Han smiler da på nogle af billederne. Men der er jo også sygt mange fra batman præmieren de kan jo ikke stå og smile hele tiden så får de da ondt i kæberne. XD
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Lør Aug 02, 2008 1:38 pm
Dannys-Princess skrev:
Line91 skrev:
Ja det kan godt være. men nu har de jo deres HELT eget, og nogle kan bare ikke lige tage at folk snakker som de gør (jeg er jo så heller ikke en af dem ) Derved er han jo højst sandsynligt også blevet meget mere ældre, bare på den korte tid de har været med Super Records. Jeg tror som Mcflys siger at i ikke skal lige noget i det, det kan jo også være der snart kommer flere hvor de smiler (:
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Lør Aug 02, 2008 1:59 pm
Jeg tror også det er fordi at de er blevet ældre. De er jo ikke teenager mere, de har jo taget sig lidt mere sammen nu i deres alder. Jeg synes dog stadig at de er vild sjove.
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Lør Aug 02, 2008 7:31 pm
jeg sys stadig de ligner sig selv... sys det var værre under wonderland, der synes jeg virkelig de virkede meget seriøse... her er de bare som de plejer sys jeg.. og ja som Sally siger... de blir jo ældre for hver dag... måske er de bare modnet mere op:)
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Lør Aug 02, 2008 8:41 pm
Ann-Jones skrev:
jeg sys stadig de ligner sig selv... sys det var værre under wonderland, der synes jeg virkelig de virkede meget seriøse... her er de bare som de plejer sys jeg.. og ja som Sally siger... de blir jo ældre for hver dag... måske er de bare modnet mere op:)
exactly, helt enig..
Sidsel Star Girl
Emne: Sv: OMFG McFLY Lør Aug 02, 2008 8:50 pm
Sally-Judd skrev:
Ann-Jones skrev:
exactly, helt enig..
nemlig hehe
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Lør Aug 02, 2008 9:04 pm
Ann-Jones skrev:
Enig !
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: OMFG McFLY Søn Aug 03, 2008 4:55 am
McFlyLover<3 skrev:
Ann-Jones skrev:
Enig !
jeg håber i alle sammen har ret ..
Line Admin
Emne: Sv: OMFG McFLY Ons Okt 29, 2008 9:54 pm
Hvor var de søde den gang
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Tors Okt 30, 2008 4:27 am
hehe hvor skægt at se det billede nu... de har bare forandret sig helt vildt... aww hvor så de små og uskyldige ud der hva hehe ^^
NannaBoelt Star Girl
Emne: Sv: OMFG McFLY Tors Okt 30, 2008 11:55 pm
Ann-Jones skrev:
hehe hvor skægt at se det billede nu... de har bare forandret sig helt vildt... aww hvor så de små og uskyldige ud der hva hehe ^^
Ja det vil jeg gerne give dig helt ret i , synes faktisk de ligner en gruppe pop Boyband !! Haha .. Virkelig sjovt at se , tak for at du lagde det herind , nu fik jeg mig også lige en griner ..
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: OMFG McFLY Fre Okt 31, 2008 1:02 am
Dannys-Princess skrev:
Ann-Jones skrev:
Ja det vil jeg gerne give dig helt ret i , synes faktisk de ligner en gruppe pop Boyband !! Haha .. Virkelig sjovt at se , tak for at du lagde det herind , nu fik jeg mig også lige en griner ..
ja hehe... ikk noget at sige til at folk godt ku tro de var et ægte boyband... hehe
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Tirs Dec 09, 2008 11:20 pm
Brazil ;D
dejligt do ya pic ;D
et herligt south park ! <3
det fedeste billede ever !!!
Og et gaaammelt billede ;D Med Nexus Dougie ;D
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: OMFG McFLY Ons Dec 10, 2008 2:52 am
er helt vild med det billede hvor Danny er ved at falde ned af sengen...
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Ons Dec 10, 2008 6:04 pm
synes Dougie ser lidt fesen ud på det nederste billede ! :P
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Ons Dec 10, 2008 6:36 pm
MeusDeus skrev:
synes Dougie ser lidt fesen ud på det nederste billede !
Ahahaha, hva så med Tom?
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: OMFG McFLY Ons Dec 10, 2008 6:46 pm
Anne skrev:
MeusDeus skrev:
Ahahaha, hva så med Tom? :P
HAHA nu må jeg grine ! se hvordan han står med maven ! THOMAS MICHEAL FLETCHER ! RET DIG DOG OP !!!! danny ligner også bare en tumpe :P
Sidsel Star Girl
Emne: Sv: OMFG McFLY Ons Dec 10, 2008 6:49 pm
MeusDeus skrev:
Anne skrev:
MeusDeus skrev:
Ahahaha, hva så med Tom?
HAHA nu må jeg grine ! se hvordan han står med maven ! THOMAS MICHEAL FLETCHER ! RET DIG DOG OP !!!! danny ligner også bare en tumpe
Neej Danny er da nuttet haha
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: OMFG McFLY Ons Dec 10, 2008 7:24 pm
Sidsel skrev:
MeusDeus skrev:
Anne skrev:
MeusDeus skrev:
Ahahaha, hva så med Tom?
HAHA nu må jeg grine ! se hvordan han står med maven ! THOMAS MICHEAL FLETCHER ! RET DIG DOG OP !!!! danny ligner også bare en tumpe
Neej Danny er da nuttet haha
Haha, ;D I må have medlidenhed med dem ;D De var unge og uvidende ;D
Haha
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: OMFG McFLY Ons Dec 10, 2008 11:31 pm
Mille skrev:
Sidsel skrev:
MeusDeus skrev:
Anne skrev:
MeusDeus skrev:
Ahahaha, hva så med Tom? :P
HAHA nu må jeg grine ! se hvordan han står med maven ! THOMAS MICHEAL FLETCHER ! RET DIG DOG OP !!!! danny ligner også bare en tumpe :P
Neej :D Danny er da nuttet haha :D
Haha, ;D I må have medlidenhed med dem ;D De var unge og uvidende ;D