Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Corrupted

Go down 
+6
mcflys
NannaBoelt
Line
Annesteg
Sidsel
JasminM
10 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Corrupted   Corrupted EmptyTors Aug 07, 2008 8:34 pm

Hej folkens..

Jeg er begyndt på en ny fanfic med navnet "Corrupted" og jeg håber i kan lide det.

Jeg vil meget gerne have at vide hvad jeg kan gøre bedre. Very Happy

Del 1 kommer ind om 2 sek.

lol!


Corrupted Danny_14


Sidst rettet af [Jasmin] Fre Aug 08, 2008 1:15 pm, rettet i alt 5 gange
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyTors Aug 07, 2008 8:37 pm

uuh glæder mig heh Very Happy
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyTors Aug 07, 2008 8:39 pm

Corrupted


Chapter 1

“Hello there, what can I get you?” Jeg stod ved skranken inde i Star Bucks, duften af nybrygget kaffe fik min mave til at rumle.. “A latté, to go, please” svarede jeg .
Ser du, jeg er lige flyttet til London for at tage en uddannelse som fotograf. Hvorfor lige London tænker du sikkert. Tja, det gad jeg godt selv at vide, der er bare noget ved England der altid har fascineret mig. Og så gør det jo heller ikke noget at mit ynglings band McFly har hjemsted her.
Apropos mcfly, skulle jeg finde en fed bluse til Mcfly koncerten i morgen. Jeg satte retningen mod urban outfitters, og drak resten af min kaffe for at holde varmen, i disse kolde Oktober dage.

Da jeg havde købt det nødvendige gik jeg tilbage mod min lejlighed. Min lejlighed lå lidt uden for centrum, og var ret lille men det var det eneste jeg havde råd til lige nu. Desuden synes jeg også selv at den var ret hyggelig, selvom at den var i lidt dårlig stand. Jeg stak nøglen i, og som altid skulle jeg bøvle en masse for at få døren op, nogle gange skal man bare sparke lidt på døren.

Da jeg shoppede ende jeg med at købe en lilla langærmet sweater, med lidt palietter. Og et par mørkeblå skinny jeans, det ville være perfekt til mine ug boots. Jeg stirrede på mig selv i spejlet og kørte en finger hen af mit ar, ved min skulder, der fyldte det meste af min krop. Næsten 1 år siden det skete, jeg ville helst glemme det hele, men det var svært når ens krop var mærket for livet. Jeg blev revet ud af mine tanker da det begyndte af regne som sindssygt. Er det ikke bare typisk at det pisser ned, når jeg skal til en koncert hvor vi skal stå under åben himmel? Jeg snubbede min uld jakke og løb ned mod busstationen.

Der var rimelig mange, til koncerten, alle drivvåde. Jeg behøver vel ikke sige at drengene selvfølgelige var fantastiske, og lavede et rigtig godt show. De var i gang med deres slutnummer “5 colours in her hair” og folk maste for at komme hen og se mcfly omme ved siden når de skulle køre deres vej. Jeg stod helt oppe ved hegnet. Lige pludselig kom der et hårdt skub bagfra, og et mere. Pigerne skreg så det peb i ørene og jeg mistede min balance, jeg landede på den våde jord, jeg blevet mast op ved hegnet, og jeg kunne mærke at der var en der kom til at træde på mit ben, og det gjorde ondt som bare pokker, jeg skreg i smerte, men der var ingen der hørte mig. “Skøre englændere” tænkte jeg for mig selv. Jeg mærkede en der tog fat i min hånd og prøvede at få mig op. Folk skubbede stadig, men jeg kom nogenlunde på benende. “Are you allright” Jeg kiggede op, for at se hvem der havde hjulpet mig, og blev mødt af de flotteste blå øjne, hans venlige smil fik min mave til at slå koldbøtter, han havde fregner i hele ansigtet og hans brune krøller bevægede sig under hans cap da det blæste.

Hva sys I ? bounce
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyTors Aug 07, 2008 8:44 pm

uuh hvem mun det lige var haha ??
svært spørgsmål var. Very Happy

det er rigtig
hmm glæder mig bare til mere hehe Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyTors Aug 07, 2008 9:04 pm

Det er super godt Smile

- Ja, hvem mon det var? ( Vi kan slet ikke gætte det (tror jeg ikke Wink) )

Mere snart, håber jeg ?
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyTors Aug 07, 2008 9:06 pm

Thanx for kommentarne Very Happy Del 2 kommer nok imorgen cheers
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyFre Aug 08, 2008 1:11 pm

Chapter 2

“Er.. Yeah.. Thanks”
Flot Jasmin, her kommer dit store idol, og det eneste du kan gøre er at stamme.. Tænkte jeg for mig selv. Jeg kom i tanke om at jeg stod at stirrede på ham, og at jeg stadig holdte stadig fast i hans hånd. Jeg tog min hånd til mig selv, og kiggede forlegent ned i jorden. Vi stod begge på den anden side af hegnet, han åbenbart fået meget trukket under, så han kunne hive mig op.
Pigerne skreg højere endnu da de så at Danny stod så tæt på dem, og der var en enkelt der råbte “marry me Danny” jeg grinte lidt for mig selv.
“I better get going” Sagde han og kiggede en sidste gang på mig inden han gik hen til de andre, der allerede havde sat sig ind i bilen.
Jeg gik hen mod udgangen men blev afbrudt.
“Wait, i din’t get your name”
Men jeg hørte ham ikke for alle de skrigende fans.

Jeg tændte lyset i min lejlighed, hvilket bare afslørede alt det rod der var alle steder. Jeg kiggede mig selv i spejlet, og fik et lettere chok ved synet af min mascara der var løbet ned af mine kinder, mudder i panden, og en hudafskrabning på min hage. Mit tøj var drivvådt og tilsmurt i mudder. Det er jo bare great, jeg møder selveste Danny Jones i dag, af alle dage, og så ligner jeg intet mindre end et omvandrende fugleskræmsel. Jeg tog mit tøj af, så jeg stod i undertøj. Jeg kiggede på min krop i spejlet, arret, der gik hele vejen fra min venstre skulder, ned af min side og stoppede ved hoften. Jeg gøs ved tanken, om den aften. Mine mørkebrune øjne så triste og livløse ud, og mit lange hår i samme farve klistrede på min ryg, og mine læber var tørre og sprækkede

*******

Jeg var lige kommet hjem fra Uni hvor jeg er i gang med uddannelsen til fotograf. En af mine venner Ash (Ashley) Havde lokket mig med i byen. En fancy lokal klub, hvor vi kunne komme ind i VIP fordi Ash plejede at arbejde der. Jeg havde ikke rigtigt lyst til at feste, jeg ville hellere ligge i min seng og have ondt af mig selv. Men det er da vel også lidt sundt at komme ud en gang imellem. Jeg havde en guldtop på og en sort trøje ovenpå. Mit hår var sat op i en høj hestehale som gik ned af min ryg.

*******
Danny’s POV

The lads and me, were ready to go. Harry with his girlfriend Izzy, Dougie with Louise Tom with Giovanna, and me with my new girlfriend Brie. I din’t felt anything for her though. Don’t get me wrong, she was pretty and nice, but I just felt like she was more a friend than a girlfriend. She wore a gold top, that was perfect with her short red hair. “Danny, come on, lets go”
She said, and looked at me with her green eyes. Again I tried to look deep into her eyes, but as always, I felt nothing.

*******
Jasmin’s Pov

Musikken var høj, og stedet var overfyldt, men heldigvis tyndede det lidt ud i VIP området. Jeg ville hente en drink til mig og Ash.
“Excuse me, can I get two Barona’s please?“ Bartenderen nikkede. Jeg stod og kiggede ud I luften da jeg mærkede et stød bagfra.
“You can’t where that top” En dame omkring tyve, stod og gloede surt på mig, forvirret kiggede jeg mig omkring for at se om det var mig hun snakkede til.
“Yes, I’m talking, to you”
Sagde hun og tog en tot af sit røde hår omme bag øret.
“Sorry, I don’t know what you are talking about”
Sagde jeg og prøvede at undgå hendes gennemborende blik.
“Sure, you do. I have the same top on tonight, and I can’t where something that other people like you where, and if you don’t do as I say, I will yell to my boyfriend, who is an very rich musician and he will get you out.”
Nu havde hun hævet sin skringerne stemme så højt at der var en del der kiggede.
Jeg tabte kæben, og kunne ikke få noget ud af min mund. Inden jeg kunne tænke mere havde hun taget den nærmeste drink og hældt det på min top. Jeg stod målløst og kiggede ned af mig selv. Dem der ikke lagde mærke til os før må helt klart lagt mærke til os nu.
“What’s going on here”
Hørte jeg en tredje stemme sige. Jeg kiggede op og blev igen mødt af de blå øjne, fregner og brune krøller der gik til ørene. Jeg følte min mave, lave en dobbelt saltomotato, og et stort smil spredte sig over mit ansigt.

Comments please lol!
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyFre Aug 08, 2008 3:51 pm

virkelig godt. glæder mig til mere!
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyFre Aug 08, 2008 4:47 pm

Det er altså rigtig godt Smile

- Haha, jeg kunne ikke lade vær' med at grine af det med fugleskræmslet Razz

Mere snart ? Smile
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyFre Aug 08, 2008 5:14 pm

Tak for det Smile Næste afsnit kommer nok på Søndag eller Mandag cheers
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyLør Aug 09, 2008 1:08 am

JasminM skrev:
Tak for det Smile Næste afsnit kommer nok på Søndag eller Mandag cheers
Jeg håber på søndag, det er virkelig godt ! Good stuff pretty lady , I know , jeg er ikke helt normal idag Razz
Undskyld den underlige kommentar , men rigtig godt, glæder mig til mere Razz
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyLør Aug 09, 2008 11:35 am

Ja det er super. :b mere snart. Razz
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyLør Aug 09, 2008 9:51 pm

Godt !! Hmm, hvor mon hun har det ar fra?? Og bare typisk at man ligner lort når man møder en eller anden speciel person! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptySøn Aug 10, 2008 3:49 pm

Uhh, tak for jeres kommentarer Very Happy Det varmer om hjertet Razz jeg sidder og knokler på det næste afsnit, men jeg er ikke helt tilfreds med det endnu.. Ser om jeg kan nå at lægge det ind idag, ellers bliver det i morgen Smile

See ya later lol!
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyMan Aug 11, 2008 10:18 pm

Så kommer det! Jeg sys godt nok ikke at det er så godt som det sidste, men altså Laughing her kommer det..

Chapter 3

Danny’s Pov
Brie had gone to get drinks. Suddenly i heard her yelling og people stopped dance, to watch. I rushed over there and saw Brie with and empty glass and a weird smile on her face, the other girl looked choked og her clothes were wet. Wait, did brie do that?
“What’s going on here”
I said and looked first at Brie then the other girl, we looked at each other, she had hazel brown eyes. Her long dark brown hair were in a ponytale, I looked deep into her eyes, and felt my stomach flip. This was how it’s surpost to be. Brie must have seen this, because she gave me a push and gave one of hers “I’m watching you” looks.
“it’s you from the concert, the one who tripped, right?”
I asked her. She looked at me and smiled
“Yeah, that’s me” she said, her voice were so soft, and voluble. She looked shy but kind.
Brie started:
“Well, sorry if I’m interrupting something here, but Danny Babe, this girl..
I waved her off.
“Do you want to go for a walk?”
I asked the girl. ( I din’t knew her name yet, )
She looked a bit confused
“it’s okay”
I said like she was a little child. I gave her my hand, and she carefully took it.

*******
Jasmin’s Pov

Vi gik uden for, det her nok en mærkeligste oplevelse til dato. Jeg kiggede på ham, hans øjne beroligede mig. Hans venlige smil fik det til at boble I maven på mig. Og hans fregner, uhh han havde så mange.
“So just to break the ice, what’s your name?”
Sagde han, og smiled stort.
“My name is Jasmin” Sagde jeg
“Well hello Jasmin, my name is Dann… Oh, of course you know my name, you were at the concert”
Sagde han og slog sig selv for panden.

*******
Jeg sparkede lidt på døren, og fik den endelig op. Jeg kiggede på klokken, 02.00 am, jeg smilte. Nu er du sikkert vild efter at få at vide hvad vi lavede hele aften, men vi gik bare og snakkede hele aftenen. Jeg har ikke følt mig så glad I meget lang tid, det er bare ligesom om at jeg bare glemmer alle mine problemer og bekymringer når jeg er sammen med ham. Han fortalte mig alt om hans familie, hans far der havde forladt dem for en anden kvinde, og alt om McFly. Jeg nåede ikke at fortælle ham så meget, og det var jo en god undskyldning til at mødes igen. Faktisk skal vi allerede mødes I aften igen. En date, arg en DATE med Danny Jones! Jeg lavede et vildmølle hop (Mislykket) og hoppede I seng.

******
Danny’s Pov

I carefully opened the so that I din’t woke Dougie up. This has bin one of the best I have ever spend with a woman. I did totally open up for her, I’d tell her about my father, when my family was crutch and all the funny stories with McFly.

******
I wore my best jeans, and my shirt. I was heading the club to meet Jasmin, I was so exited. I looked for her, the place where crowed as always, I tried to look over the many heads on the dance floor, there she was, I froze and dropt my jaw as I saw her with her arm on a guy’s shoulder, smiling.



Crappy, i know.. Rolling Eyes Comments please Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyMan Aug 11, 2008 10:43 pm

Ej, det er ikke crappy. Jeg synes det er godt! Very Happy
- Men, hvem mon ham fyren er ?

Keep up the good work Razz
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyTirs Aug 12, 2008 5:00 pm

Bestemt ikke crappy, synes det er godt! - du skal bare tro på det Wink

Håber hun har en Meget god forklaring på hvorfor hun har armen om en anden fyr?! Glæder mig til mere..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyTirs Aug 12, 2008 6:32 pm

Jeg synes skam også det er godt! Razz
Det spændende med ham den anden fyr nu,
bare hun nu har en god forklaring (;
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyTirs Aug 12, 2008 7:57 pm

Uuh.. Spændende at se hvem det er! Razz
Mere snart.
Tilbage til toppen Go down
NannaBoelt
Star Girl
Star Girl
NannaBoelt


Antal indlæg : 1092
Age : 31
Location : Roskilde Katedralskole
Registration date : 03/05/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyFre Aug 15, 2008 9:00 pm

Enig med alle de andre, det er rigtig godt, og nu er jeg bare spændt på at høre mere ..
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyTirs Sep 09, 2008 8:29 pm

jeg synes det er rigtig godt Very Happy
vil gerne høre mere snart Very Happy (hvor er jeg krævende *flov*)
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyTirs Sep 23, 2008 6:03 pm

Hey guys Razz

Sorry at jeg ikke har postet i meget lang tid, men det kommer snart. Razz Nok i weekenden Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyTirs Sep 23, 2008 6:12 pm

JasminM skrev:
Hey guys Razz

Sorry at jeg ikke har postet i meget lang tid, men det kommer snart. Razz Nok i weekenden Very Happy

Uh, det glæder jeg mig meget til Very Happy
Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyOns Sep 24, 2008 5:42 pm

JasminM skrev:
Hey guys Razz

Sorry at jeg ikke har postet i meget lang tid, men det kommer snart. Razz Nok i weekenden Very Happy

Glæder mig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
JasminM
Surfer Babe
Surfer Babe
JasminM


Antal indlæg : 180
Age : 31
Location : Sønderjylland
Registration date : 07/01/08

Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted EmptyFre Feb 06, 2009 10:55 pm

Chapter 4

“What the hell do you think you doing?” I yelled at her, I was so angry, I wanted to punch the guy like hell.
“Danny, relax I…” ..she began but I broke her of.
“I really thought that you different!”
Now she had tears all the way down to her cheeks.
She quickly got her jacket and ran out in the dark.
“Man, I’m her classmate” the guy began “my father just died and she was just comforting me”
I again felt numb, and cleared my throat
“Really?” my voice broke..
“Yeah man, she really likes you, I haven’t seen her so happy in ages‘, and be good to her, she have been through much, the past years” he added.

I ran as fast as I could off in the rain, the air was very chilled but I didn’t noticed it. There were lots of people standing in line to get into the hottest clubs, and they were staring at me. I couldn’t see her anywhere. Damnit! I ran from street corner to street corner. At last, I gave up and went to the green Hyde park.

******

Jasmin’s POV

Jeg følte mig som glas vase der lige var blevet knust i tusind stykker, jeg vidste ikke hvor jeg skulle gøre af mig selv. Jeg gik bare, min ene hæl var lige knækket. Jeg følte at jeg havde svigtet ham, og mine tanker fløj lynhurtigt tilbage til den dag der ændrede mit liv::::



Kritik tak Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://myspace.com/jasmin_mcfly
Sponsoreret inhold





Corrupted Empty
IndlægEmne: Sv: Corrupted   Corrupted Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Corrupted
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: