Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

Star Magazine =D

Go down 
+4
Line
mcflys
McFlyLover<3
Sally-Judd
8 deltagere
ForfatterBesked
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

Antal indlæg : 1386
Registration date : 02/01/08

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyOns Sep 10, 2008 4:58 pm

Tilbage til toppen Go down
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Antal indlæg : 1357
Registration date : 03/03/08

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyTors Sep 11, 2008 5:24 pm

Virkelig godt interview Very Happy , synes det var ret sjovt det med den dreng der sagde: "But i don't like Dougie!" lol!
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyTors Sep 11, 2008 5:44 pm

McFlyLover<3 skrev:
Virkelig godt interview Very Happy , synes det var ret sjovt det med den dreng der sagde: "But i don't like Dougie!" lol!
Haha jaa, det grinte jeg også af. Men også af Dannys fobi for navle hahaha.
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys

Antal indlæg : 883
Registration date : 24/01/08

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyTors Sep 11, 2008 6:47 pm

Fuck et genialt interview! (:
Haha.. Hvor de snakker om navler.
2What's wrong woth mine?" som Harry spørger om og så danny der siget at navler er hans fobi? XD
Line
Admin
Admin
Line

Antal indlæg : 1418
Registration date : 10/01/08

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyFre Sep 12, 2008 6:37 pm

Det er nogle virkelig gode interviews! skide nice at de er så meget fremme for tiden!
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyFre Sep 12, 2008 9:01 pm

Ja, virkelig nice at de er så meget fremme Razz Og det med navlefobi grinte jeg også en hel del af XD
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah

Antal indlæg : 477
Registration date : 27/06/08

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyFre Sep 12, 2008 9:29 pm

Hold fast et godt interview! Very Happy
Jeg grinede bare af det hele! haha.
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Mille
Star Girl
Star Girl

Antal indlæg : 1784
Registration date : 06/09/08

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyLør Sep 13, 2008 12:26 am

AAAJ! Genialt interview:D Men jeg blev sgu lidt skræmt over det med fobien for navler? Nok mest på grund af at jeg faktisk også er bange for navler;) Haha.. Eller.... Alttså ikk desideret bange men syns bare de er klamme:P Jeg har navlofobi:P
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

Antal indlæg : 2885

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyMan Sep 15, 2008 2:05 pm

jeg ku ikk la være med at tænke da de blev spurgt om de ville være med i den engelske form for vild med dans, at det ku være sjovt at se Danny eller Harry i det... (ku ikk forestille mig Tom og Dougie i det)
Mille
Star Girl
Star Girl

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyMan Sep 15, 2008 5:09 pm

Ann-Jones skrev:
jeg ku ikk la være med at tænke da de blev spurgt om de ville være med i den engelske form for vild med dans, at det ku være sjovt at se Danny eller Harry i det... (ku ikk forestille mig Tom og Dougie i det)

Jeg tror faktisk danny ville være god til at danse?
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyMan Sep 15, 2008 5:46 pm

Ann-Jones skrev:

Kunne fakttisk være ret sjovt, men kunne heller ikke rigtig forestille mig Tom eller Dougie.. Very Happy
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyTirs Sep 16, 2008 2:21 am

McFlyLover<3 skrev:
Ann-Jones skrev:

Kunne fakttisk være ret sjovt, men kunne heller ikke rigtig forestille mig Tom eller Dougie.. Very Happy

nej ved ikk hva det er med de 2 men de virker bare ikk som dansetyper...
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

Antal indlæg : 1416
Registration date : 26/06/08

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyTirs Sep 16, 2008 3:38 pm

Nej Tomog Dougie virker ikke som dansetyper, men på en weird måde kan jeg alligevel godt se Dougie gå rigtig meget op i det, hvis han var med i det Razz
Mille
Star Girl
Star Girl

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyTirs Sep 16, 2008 5:06 pm

jeg tror os' på dougie ville gå meget op i det! Razz Men tror måske bare jeg syns ham og tom er lidt for kluntede til dans Wink
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg

Antal indlæg : 1416
Registration date : 26/06/08

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyTirs Sep 16, 2008 5:31 pm

mmdc94 skrev:
jeg tror os' på dougie ville gå meget op i det! Razz Men tror måske bare jeg syns ham og tom er lidt for kluntede til dans Wink

Haha ja, helt vildt Very Happy

- Ej, jeg kunne vildt godt tænke mig at være med i Vild med dans Razz - Når jeg ser det, får jeg bare sådan en trang til at være med, og så kunne jeg vildt godt tænke mig at lære alle de der danse, især latin Very Happy
Line
Admin
Admin
Line

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyTirs Sep 16, 2008 5:39 pm

theirstargirl skrev:
mmdc94 skrev:

- Ej, jeg kunne vildt godt tænke mig at være med i Vild med dans Razz - Når jeg ser det, får jeg bare sådan en trang til at være med, og så kunne jeg vildt godt tænke mig at lære alle de der danse, især latin Very Happy

Haha, når jeg ser det sidder jeg også og tænker enten: "hvorfor helvede er jeg ikke kendt?" eller " hvorfor helvede SKAL man være kendt?" - det havde nok været ret kedeligt hvis det ikke var men.. Rolling Eyes og sidst men ikke mindst: "for helvede, jeg må ta' og blive kendt, bare så jeg kan være med i vild med dans" Very Happy men når det kom til stykket ville jeg højst sandsynligt ikke turde anyways.. Suspect
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyOns Sep 17, 2008 2:19 am

Line91 skrev:
theirstargirl skrev:
mmdc94 skrev:

Haha, når jeg ser det sidder jeg også og tænker enten: "hvorfor helvede er jeg ikke kendt?" eller " hvorfor helvede SKAL man være kendt?" - det havde nok været ret kedeligt hvis det ikke var men.. Rolling Eyes og sidst men ikke mindst: "for helvede, jeg må ta' og blive kendt, bare så jeg kan være med i vild med dans" Very Happy men når det kom til stykket ville jeg højst sandsynligt ikke turde anyways.. Suspect

Ja jeg ville så gerne danse med steen... Aww total yndlings danser hehe...Razz
Han var så charmerende...
Mille
Star Girl
Star Girl

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyTors Sep 18, 2008 2:58 pm

Jeg ville sgu danse med Mads Very Happy Han virker så hyggelig Razz
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyTors Sep 18, 2008 3:28 pm

Jeg giver Ann ret, jeg ville helt klart også danse med Steen! Han er hot, og så ja, virker han rart flink.
Ellers ville jeg gerne danse med Thomas, ville bare være bange, for at være højere end ham i højhæle. haha.
Line
Admin
Admin
Line

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyTors Sep 18, 2008 4:35 pm

ja! steen er også klart min favorit! - mads kan jeg ikke li'.. Thomas er nice!..
Mille
Star Girl
Star Girl

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyTors Sep 18, 2008 9:48 pm

steen er ham der dansede med sisse fisker og vickie berlin ikk?

Aj hvis jeg ikk skulle danse med Mads skulle det nok os' være Thomas? Eller ham Szhirley danser med?? Razz
Sally-Judd
Admin
Admin
Sally-Judd

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyTors Sep 18, 2008 11:06 pm

mmdc94 skrev:

Aj hvis jeg ikk skulle danse med Mads skulle det nok os' være Thomas? Eller ham Szhirley danser med?? Razz
Det ham der hedder Silas haha. Jeg kan virkerlig ikke lade vær, med at grine over det navn. Tænker altid på terkel i knibe.. haha
Mille
Star Girl
Star Girl

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyMan Sep 22, 2008 5:14 pm

Sally-Judd skrev:
mmdc94 skrev:

Det ham der hedder Silas haha. Jeg kan virkerlig ikke lade vær, med at grine over det navn. Tænker altid på terkel i knibe.. haha

HAHA! Aj nu kan jeg ikk se vild med dans igen uden at få den der gode sætning siger i terkel i knibe!

"Og så faldt jeg over ordet funky. Hvad betyder det egentlig?" eller "Hva nu hvis der er nogen der gerne vil i seng kl. halv 10?" HAHA! Jeg elsker Silas! Very Happy
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D EmptyOns Sep 24, 2008 12:10 am

mmdc94 skrev:
Sally-Judd skrev:
mmdc94 skrev:

HAHA! Aj nu kan jeg ikk se vild med dans igen uden at få den der gode sætning siger i terkel i knibe!

"Og så faldt jeg over ordet funky. Hvad betyder det egentlig?" eller "Hva nu hvis der er nogen der gerne vil i seng kl. halv 10?" HAHA! Jeg elsker Silas! Very Happy

Haha, nu er det lige før i gir mig lyst til at se filmen igen lol!
Sponsoreret inhold

Star Magazine =D Empty
IndlægEmne: Sv: Star Magazine =D   Star Magazine =D Empty

Star Magazine =D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mcfly magazine
» McFly magazine