Teksten er lidt svær at se i siden, men ellers er den her;
Poor Dougie. You'd think he would be fighting off the ladies, but he confides exclusively to Bliss that he's still looking for Ms Right. "I'm a bad boyfriend" he admits. "After I've been working all day, i don't want to do anything else apart from go to the gym or the cinema. I would'nt want to drive anywhere and then have to drive back along way. I'd like to have someone waiting at home all day for me, but that's just wrong. I've got a cleaner, so she can sort of be my girlfriend. Oops, that sounds bad!"
Ancient History And if you've ever wondered what a hot date with Dougie would actually be like, he reveals that it's usually a real education. "I'm quite good at dates, as i take girls to places I like." he told us "I like the Natural History Museum. I took a girl there onces and it was cool. I prefer to go somewhere that I know about. I'm really into dinosaurs and things, so it gives me something to talk to a girl about. If i walked around an art gallery i'd be like 'This is boring. There's a painting, theres another painting, that's a sculpture. Cool let's go home.!'" Hmm- we're just off to brush up on our dino knowledge....
Plus a few pages later theres an interview with the Saturdays with questions from the fans and this is one of the: Frankie, apparanlty Dougie from Mcfly fancies you. Do you fancy him too? Frankie: (blushing) "He's hot. I can put up with that!"
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Årh hvor er han sød! (: hehe. Jeg sidder også lige og ser venner også da han sagde det med dinosauere kom jeg bare til at tænke på ross. xD Men jeg vil nu sige jeg fortrækker Dougie.
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
hey ikke for at være led, men jeg ville spørge om du ikke ville sætte billedet, som et link, så folk der vil se den kan klikke, hvis de vil se det. For der er nemlig nogle fans, der ikke rigtig er meget for at se, billeder med deres kærester. Og det har de også lov til. Det er bare en regel jeg lavede fra lang tid siden nemlig. For det er jo privat billeder.
Sidst rettet af Sally-Judd Tors Okt 09, 2008 10:51 pm, rettet 1 gang
mathilderosejones. Star Girl
Antal indlæg : 692 Age : 35 Location : Aarhus Registration date : 07/10/08
Godt nok er dino'er ikk mine favoritter, men ville syns det var mega fedt at komme på en date med en sm bare vidste virkelig meget om dem og bare elskede det, fordi så kunne man ligesom være med i det han intereserer sig for!! Ville vildt gerne på museum med ham! + Jeg syns også sådan nogle gallerier er pænt kedelige