Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Ons Nov 19, 2008 9:10 pm
Sødt lille interview med Dougie xD
Where did you wake up this morning? At home with my girlfriend and chocolate labrador Flea
Who did you last receive a text from and what did it say? it was from my friend Browner, saying that he can't see us on Friday because he's only got like £12 in the bank
whats been the most embarrassing moment of your life? my nightmares can be quite embarrassing. my friend woke me up recently by knocking on my door and i started going [in a high pitched voice] "hellooo, is that the hotel?" like a girl
what was the last lie you told? i tell everyone all the time that i'll be home at a certain time, and thats always a lie, because i never really know what we're doing
apart from your home and car, whats the most expensive thing you've ever bought? a pair of Fiji banded iguanas. i'm not going to tell you wat they cost, becuase it's a ridiculous amount of money
when was the last time you cried? my pet lizard Zukie died last week. I'd had him since i was 9 or 10. i cried then
what do you dislike most about yourself? i dislike more or less everything, except my tattoo. every morning i look in the mirror and go "oh nooo!"
when were you last naked in front of another person? today. in front of the dog. there was peanut butter involved
if you were invisible for the day what would be the first thing you'd do? i'd go to the gym. seriously! then i could do what i wanted without looking stupid. i look like a sweaty pig in the gym - my face goes red
ever been chatted up by another celeb? gordon ramsay! when i did The F Word, i swear he was hitting on me. he was telling me to f*ck off, but i think thats how he seduces people
mathilderosejones. Star Girl
Antal indlæg : 692 Age : 35 Location : Aarhus Registration date : 07/10/08
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Ons Nov 19, 2008 9:17 pm
mcflys skrev:
Sødt lille interview med Dougie xD
Where did you wake up this morning? At home with my girlfriend and chocolate labrador Flea
Who did you last receive a text from and what did it say? it was from my friend Browner, saying that he can't see us on Friday because he's only got like £12 in the bank
whats been the most embarrassing moment of your life? my nightmares can be quite embarrassing. my friend woke me up recently by knocking on my door and i started going [in a high pitched voice] "hellooo, is that the hotel?" like a girl
what was the last lie you told? i tell everyone all the time that i'll be home at a certain time, and thats always a lie, because i never really know what we're doing
apart from your home and car, whats the most expensive thing you've ever bought? a pair of Fiji banded iguanas. i'm not going to tell you wat they cost, becuase it's a ridiculous amount of money
when was the last time you cried? my pet lizard Zukie died last week. I'd had him since i was 9 or 10. i cried then
what do you dislike most about yourself? i dislike more or less everything, except my tattoo. every morning i look in the mirror and go "oh nooo!"
when were you last naked in front of another person? today. in front of the dog. there was peanut butter involved
if you were invisible for the day what would be the first thing you'd do? i'd go to the gym. seriously! then i could do what i wanted without looking stupid. i look like a sweaty pig in the gym - my face goes red
ever been chatted up by another celeb? gordon ramsay! when i did The F Word, i swear he was hitting on me. he was telling me to f*ck off, but i think thats how he seduces people
lol - det sidste spørgsmål er grineren
MeusDeus Star Girl
Antal indlæg : 1026 Age : 30 Location : Århus Registration date : 01/09/08
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Ons Nov 19, 2008 10:03 pm
nej han er herlig
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Ons Nov 19, 2008 10:53 pm
Haha, hvor er han bare en lovely weirdo!!!
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Ons Nov 19, 2008 10:56 pm
haha. Hvor er han sød :p
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Tors Nov 20, 2008 2:47 am
"my nightmares can be quite embarrassing. my friend woke me up recently by knocking on my door and i started going [in a high pitched voice] "hellooo, is that the hotel?" like a girl"
Haha that made me laugh!
Annesteg Star Girl
Antal indlæg : 1416 Age : 32 Location : Jylland Registration date : 26/06/08
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Tors Nov 20, 2008 6:30 pm
Årh herligt interview! Fik mig da til at grine et par gange
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Tors Nov 20, 2008 9:54 pm
Samme her. xD Han er så herlig.. Men sødt han græd da Zukie døde s:
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Fre Nov 21, 2008 5:21 pm
Nurh hvor er han sød ! Men det der med peanutbutter, nøgen Dougie og Flea var skræmmende !
Men det der med tatoveringen ? Hader han den ?
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Fre Nov 21, 2008 6:09 pm
mmdc94 skrev:
Nurh hvor er han sød ! Men det der med peanutbutter, nøgen Dougie og Flea var skræmmende !
ja jeg tænkte også lige uuhada da Poynter ! og nej hans tattoo var det eneste han ikke hadede ved sig selv
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Lør Nov 22, 2008 12:07 am
Haha hvor godt Men ret trist at Zukie er død, jeg kan godt forstå han græd, det er ret kært (: Og det sidste spørgsmål, haha genialt.
Sarah Miss Halloween
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Lør Nov 22, 2008 12:08 am
mmdc94 skrev:
Ja jeg sad også lige og tænkte "Åh nej Dougie, hvad har du nu lavet?" haha
Mille Star Girl
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Lør Nov 22, 2008 2:01 am
MeusDeus skrev:
mmdc94 skrev:
ja jeg tænkte også lige uuhada da Poynter ! og nej hans tattoo var det eneste han ikke hadede ved sig selv
Ohhh! Flot Mille... læs det ordenligt igennem !!!
Mille Star Girl
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Lør Nov 22, 2008 2:03 am
sarahXlovesXmcfly skrev:
mmdc94 skrev:
Haha ja ! Man får lidt de der billeder i hovedet af... Eller jeg gør... Jeg vil ikke dele oplevelsen med jer ! ;D
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Lør Nov 22, 2008 10:36 am
Hahah , vildt grinern !
Sarah Miss Halloween
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Lør Nov 22, 2008 4:50 pm
mmdc94 skrev:
sarahXlovesXmcfly skrev:
mmdc94 skrev:
Haha ja ! Man får lidt de der billeder i hovedet af... Eller jeg gør... Jeg vil ikke dele oplevelsen med jer ! ;D
Åh, kvalme Haha, ej jeg tror jeg tænkte på noget af det samme!
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Man Nov 24, 2008 5:11 pm
mmdc94 skrev:
sarahXlovesXmcfly skrev:
mmdc94 skrev:
tror heller ikke du behøver ;b
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Tirs Dec 02, 2008 5:45 pm
Cutie Little Dougie ! Damn Dougie er fandme SØØDD !
MeusDeus Star Girl
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Tirs Dec 02, 2008 9:00 pm
Stargirl skrev:
Cutie Little Dougie ! Damn Dougie er fandme SØØDD !
han er dejlig
BetteMøffe Miss Halloween
Antal indlæg : 414 Age : 31 Location : Aalborg! Registration date : 10/11/08
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine Tirs Dec 02, 2008 10:08 pm
jaa han er vidunderlig.. ;P
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: New Dougie Interview in this weeks Heat Magazine