Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Fanfic: We could've fallen in love.

Go down 
+4
Sarah
Annesteg
mcflys
Line
8 deltagere
ForfatterBesked
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyTors Sep 18, 2008 11:06 pm

Great, so guys.. Er i klar på en ny fic?..
Jeg bruger mest dette her som en lille hjælp for mig selv, fordi jeg synes min engelsk er ved at blive lidt rådden.. Så tænkte jeg "hvorfor ikke skrive en fic?" jo så jeg begyndte Razz.. Det er en ren cliché! Dansk pige der tager til London.. Derefter lidt kærlighed og musik og det hele går op i en højere enhed. Wink Så nu håber jeg ikke i er bebyrded med for mange fic's..
- Jeg har ikke for store forventninger, men Emilie læste lige startet og hun sagde den var god, så nu må jeg se hvad i siger Wink - og.. Jeg er nok en del tid om at skrive hver enkelt afsnit da fritid ikke er det jeg har mest af pt..

And...I would Loooove comments Very Happy





Fanfic: We could’ve fallen in love.

1.
“Line! You got to get up now!” The words haunted me like in a horror movie. I took the duvet over my head and screamed “No!.. Just give me five more minutes!” My eyes didn’t want to corporate with me, they wanted more sleep! My sleepy body was torned out from the night before. It had been a great night. I already missed Alexandra and Michael. “Your flight is in about 5 hours!” My mom’s voice interrupted my thoughts. Yes. Yes I had to get up. I had to be ready in time. I removed the duvet from my head to let the light in. I suddenly got a huge headache, and I just felt like lying down again. “Did you party too much last night?” My mum was trying to be funny. Standing there with my breakfast in her hands, she was looking at me, as I made weird face impression, because of the light.

I watched as my brother packed the car. Alex and Michael were standing behind, looking at me. Our little car, of a mini, was stuffed to the edge with my bags. “It’s ready” My brother declared. I turned around with my eyes filled of tears to say goodbye to my two best friends. We were watching each other for a couple of seconds, but I couldn’t take it anymore. “I Love you guys!” I said and hugged them, like I never hugged anyone before. Alex wiped a tear of her face. “Don’t forget us! Don’t forget Denmark!”- “I won’t! Of course I won’t! You’re my best friends!” My voice started to crack over, but I wanted to finish what I was saying. “Plea...Please come and visit me in London!” I kissed Michael a long and deep kiss. He took his arms around me. “I’m going to miss you so, soo much!” His words comforted me, in his arms. “Line, we have to go!” Why was my mum’s voice always saying the wrong things these days? I hugged them one last time and turned around to face my mum and brother waiting for me at the car. I was wiping my face all the way to it. As I was ready to get in the car, Alex yelled after me: “Remember to invite us to your first gig!” She always thought I would be something big. She had more faith in me, than I had myself. I smiled at them, and waved as we drove by.

“I can’t imagine a day without you!” My mum hugged me, tight! I made a weird sound of laughing, ‘cus the strange thing about that was that my mum and I never have had a real relationship. She actually didn’t care a damn thing about me at all. Well, that’s what she has shoved me the last couple of years. “You’re going to be fine!” I answered. I hadn’t hugged my mum since I was about 5. Not even when my dad died. I could se in my mums eyes she was disappointed. Did she really want me to say something special? Say Something with feelings in it? “I’m going to miss you” I almost whispered. I glance at her, and then I looked down at the floor. “I love you!” She cried, but it was so fake! She was probably just glad, about the fact that I wouldn’t be home the next couple of years. That bitch! No! I have to be kind, maybe she just remembered today that she actually loves me? No way! She’s a bitch! And I can’t wait to get away from her. “Samantha’s dad is going to pick you up at the airport, and remember to be nice! Be the girl I taught you to be!” I was this close to yell at her “What girl?! You haven’t learned me anything! I have almost lived at Alex’s place!” – But I didn’t do it. ”Sure, mum. Of course I will!” I gave her a weak smile. Samantha was my cousin. Her father had offered me to get a room in Samantha’s apartment, because it was too big for her. Yearh.. Too big in London?. They are very rich! “Last call for flight AR1004 for London Stansted” I looked up at the screen and then back at my mum. “I guess this is goodbye then?” Yes pleeeease make this a goodbye. She nodded and watched me walk away. But mum? You’re my mum so I can’t stop loving you!

“I hate everything about you
Why do I love you?
I hate everything about you
Why do I love you?

Every time we lie awake
After every hit we take
Every feeling that I get
But I haven’t missed you yet”






det var det første Wink
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyFre Sep 19, 2008 1:56 pm

super godt! :b men det vidste du jo godt jeg syntes. hehe.
Glæder mig til mere! Så mere snart?

Og rigtig god start. Razz
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyFre Sep 19, 2008 3:48 pm

Line for pokker, det er rigtig godt det her. Very Happy Ingen grund til at tvivle på det engelske Razz
- Keep up the good work!

Mere snart ?
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyFre Sep 19, 2008 4:21 pm

godt i kan li' det cheers så er jeg ikke helt tabt bag en vogn.. endnu :p.. Jeg må straks begynde at tænke på næste kapitel Wink
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyFre Sep 19, 2008 10:06 pm

Det er altså rigtig godt! Very Happy Super start.
- Dit engelsk fejler da ikke spor! haha
Mere hurtigst muligt (:
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyTirs Sep 30, 2008 5:58 pm

So guys.. Fordi det lige er stykke tid siden jeg lagde det første ind.. har jeg valgt i ville få noget nu.. Som så bare ikke er så langt Smile.. Og ret kedeligt.. Men det er her.. og er igang med næste.. Hvis der stadig er nogle der gider læse det Rolling Eyes
Det sidste i mine afsnit er "udklip" fra forskellige sange Wink

2.
“Welcome to London!” Samantha’s father said as I walked towards him. He was big, no, he was fat! He had grey hair, and his voice was, like, way to high for his looks. I smiled “thank you very much” I putted down my heavy bags on the ground, just beside his expensive sports car. “What do you think about London then?” He obviously just had to break the ice. Well, guy, man... something? If I had just been here a couple of more days, I could probably answer your question, but for good sake, I have been here for half an hour’s! “It’s great. I think I’m going to love it!” I gave him my bags. He probably didn’t wanted me to touch his car... Line!.. I felt like hitting my self in the face. Be nice! I can’t start out like that. He was just trying to be kind, and he got me the apartment. “It’s a nice car!” I gave him a big smile, as I sat beside him, in the car. “yes, Thank you. It´s brand new” He looked at me for a second, but then looked back at the road. “you want to hear some music?” He didn’t have to ask that question. Of course I wanted to! I nodded friendly, which made him laugh. He turned to Radio 1,
I guess I can fill the book
With things that I don't know about you, baby
You're not misunderstood but you got
You got to go! Lies!

The sound came hugging me from behind. I was really in England! “Do you like it?” He smiled as he saw me moving my head to the music. “Yes. They’re four really talented boys” I was waiting for him to ask who they were, but of course, I was in England, everybody knew who McFly was!


“Hi. I’m Line” I gave Samantha my hand. Her eyes were wild. She was probably drunk. She looked down at my hand. “Okay?” She took her jacket on, while she looked at me, like I was a complete idiot. Her skirt was only just long enough, so that people couldn’t see her A**. She had long, blond hair, and her boobs were obviously fake. “So...How old are you?” she had stopped the fight with her jacket and looked now right at me, with her evil eyes. “18” I said as happy as could. “aw. Then you have just got your boobs and all” She was falling around the house, while laughing. Thank you.. I like you too! Sometimes I just can’t control my mouth: “Well. At least mine isn’t fake!” I crossed my arms and waited for her reaction. She turned around without falling, and without looking drunk. “what?” she took a few steps towards me. “Nothing…” I sighted. “Thanks for bringing me in.” I took my bag over my shoulder and walked down to the room her father had showed me. I could feel her eyes in my back.. God! She was a snob, how was I gonna survive more than a year with her? How the hell can she be like that to people? I should probably just get some sleep! Like… RIGHT NOW!

I'm not changing to impress them
Not another dime for the clothes I wear
High Society well you can f*ck them
High Society Go there if you want to
You're a snob!
You're a shit!
You're a mother f*cker baby!
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyTirs Sep 30, 2008 6:27 pm

Det er rigtig godt Very Happy - Kan godt lide du også skriver 'dine' tanker. Very Happy
Nøj, Samantha er da en b!tch ! - Og close one, der med hendes boobs

(Haha, mange engelske udtryk her!)

Anyway, glæder mig til at læse mere Very Happy Snart ?
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyOns Okt 01, 2008 7:18 pm

theirstargirl skrev:
Det er rigtig godt Very Happy - Kan godt lide du også skriver 'dine' tanker. Very Happy
Nøj, Samantha er da en b!tch ! - Og close one, der med hendes boobs

(Haha, mange engelske udtryk her!)

Anyway, glæder mig til at læse mere Very Happy Snart ?

Tak Smile Ikke andre der læser?. for så må det da lige til overvejelse om jeg gider sætte mere herind Wink
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyOns Okt 01, 2008 7:44 pm

Line91 skrev:
theirstargirl skrev:
Det er rigtig godt Very Happy - Kan godt lide du også skriver 'dine' tanker. Very Happy
Nøj, Samantha er da en b!tch ! - Og close one, der med hendes boobs

(Haha, mange engelske udtryk her!)

Anyway, glæder mig til at læse mere Very Happy Snart ?

Tak Smile Ikke andre der læser?. for så må det da lige til overvejelse om jeg gider sætte mere herind Wink

Årh jeg vil gerne læse videre cheers Synes det er rigtig god Smile
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyOns Okt 01, 2008 9:24 pm

Det er mega godt. (: Og ja fedt du skriver dine tanker. :b
Nej du skal komme med mere! xD det er skide godt
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyTors Okt 02, 2008 6:07 pm

tak begge Smile Regner med Mcfly kommer med i det næste eller næste igen.. Så må vi se om der er flere der gider læse med.. ellers ved jeg ikke lige.. Rolling Eyes 2 læser er ikke så meget.. Selvom det jo er jer Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Annesteg
Star Girl
Star Girl
Annesteg


Antal indlæg : 1416
Age : 31
Location : Jylland
Registration date : 26/06/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyTors Okt 02, 2008 6:55 pm

Line91 skrev:
tak begge Smile Regner med Mcfly kommer med i det næste eller næste igen.. Så må vi se om der er flere der gider læse med.. ellers ved jeg ikke lige.. Rolling Eyes 2 læser er ikke så meget.. Selvom det jo er jer Very Happy

Årh jeg vil så gerne læse mere Very Happy Pleeeaase ? Søøøde Liiiine ? Very Happy

Men nej, 2 læsere er ikke mange -.- Folk må se at komme igang!
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyTors Okt 02, 2008 7:25 pm

jeg læser skam (:
for bare ikke lige altid lagt en kommentar.
det tror jeg der er mange der gør. for vis du kigger på besøgende er der jo en del flere end der er kommentarer så jeg tror folk læser, de kommenterer bare ikke (:
så du kan bare ligge ind (:
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Miss Halloween
Miss Halloween
Sarah


Antal indlæg : 477
Age : 31
Location : Esbjerg
Registration date : 27/06/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyTors Okt 02, 2008 9:15 pm

Jeg læser også! Razz
- Så du skal bare blive ved.
Det er super godt, du skriver på en virkelig god måde.
Jeg glæder mig til mere, hurtigst muligt (:
Tilbage til toppen Go down
https://www.youtube.com/sarahXlovesXmcfly
mathilderosejones.
Star Girl
Star Girl
mathilderosejones.


Antal indlæg : 692
Age : 34
Location : Aarhus
Registration date : 07/10/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyTirs Okt 07, 2008 5:41 pm

jeg læser!
det er en rigtig god ff Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/mathilde_rose
McFlyLover<3
Star Girl
Star Girl
McFlyLover<3


Antal indlæg : 1357
Age : 29
Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;)
Registration date : 03/03/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyTirs Okt 07, 2008 5:56 pm

Nu læser jeg også Very Happy (skulle lige være færdig med nogle andre før jeg startede på den her) Det er rigtig godt, synes du er rigtig god til at skrive nogle tanker og føelser ind, det giver et bedre 'billed' af personerne Smile

(og i første kapitel, det var Three days grace - 'I hate everything about you', var det ikke?)
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyTirs Okt 07, 2008 7:13 pm

McFlyLover<3 skrev:
Nu læser jeg også Very Happy (skulle lige være færdig med nogle andre før jeg startede på den her) Det er rigtig godt, synes du er rigtig god til at skrive nogle tanker og føelser ind, det giver et bedre 'billed' af personerne Smile

(og i første kapitel, det var Three days grace - 'I hate everything about you', var det ikke?)

Jo. hørte den sang en overgang rigtig meget.. Så synes lige den skulle ind :p

...

Og mange tak til alle jer der læser Smile det er super i kan li' det.. cheers
Tilbage til toppen Go down
mcflys
Star Girl
Star Girl
mcflys


Antal indlæg : 883
Age : 30
Location : Silkeborg
Registration date : 24/01/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptyTirs Okt 07, 2008 7:15 pm

Så håber der kommer mere snart! Smile
Tilbage til toppen Go down
signe91
Moderator
Moderator
signe91


Antal indlæg : 20
Age : 33
Location : nyborg
Registration date : 29/07/08

Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. EmptySøn Jan 18, 2009 4:08 am

den er super god line du skal blive ved med og skrive du må ikk bare stoppe.. ellers kommer jeg efter dig..Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fanfic: We could've fallen in love. Empty
IndlægEmne: Sv: Fanfic: We could've fallen in love.   Fanfic: We could've fallen in love. Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Fanfic: We could've fallen in love.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sidsel's Fanfic aahhh ;D
» interactive McFly fanfic sites!
» LOVE <3
» Somebody to Love SA.
» Anbefal en film

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Fanfictions-
Gå til: