Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

..
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Jeres stil (:

Go down 
+18
MeusDeus
mcflylove
BetteMøffe
Sara(:
Miamcfly
sofiee-
StefaniePoynter
Line
McFlyLover<3
Mille
NannaBoelt
Sally-Judd
Ann-Jones
mcflys
mathilderosejones.
Sarah
Annesteg
Sidsel
22 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptyTors Okt 23, 2008 11:26 pm

mmdc94 skrev:
Jeg kan ikk så godt lide kawasaki... Jeg prøvede nogle engang og de passede bare over hovedet ikke til mine fødder! en all-star! Det er bare guf!! De er bare fantastiske at gå i!!!

jaa nemlig all star er bare godt haha Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Line
Admin
Admin
Line


Antal indlæg : 1418
Age : 32
Location : Nyborg, Fyn
Registration date : 10/01/08

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptyFre Okt 24, 2008 3:01 pm

Jeg elsker simpelthen kawasaki sko!.. Jeg synes de sidder så godt! og at stoffet er så tyndt er rigtig nok.. så på med 2 sokker, eller køb nogle varmere til efteråret Razz.. Elsker dem Very Happy - går bare ikke i dem ret tit mere Wink
Tilbage til toppen Go down
StefaniePoynter
Moderator
Moderator
StefaniePoynter


Antal indlæg : 7
Age : 29
Location : Kbh
Registration date : 18/10/08

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Stil   Jeres stil (: - Page 2 EmptyLør Okt 25, 2008 12:26 am

Min stil er Nok sådan en blandning vil jeg tro ?!

Den ene dag har jeg en masse farver på, den anden har jeg helt sort tøj på, det kommer vist lidt an på humøret ;D
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptyLør Okt 25, 2008 6:59 pm

McFLYxSidsel skrev:
mmdc94 skrev:
Jeg kan ikk så godt lide kawasaki... Jeg prøvede nogle engang og de passede bare over hovedet ikke til mine fødder! en all-star! Det er bare guf!! De er bare fantastiske at gå i!!!

jaa nemlig all star er bare godt haha Very Happy

Yeah Sidsel! High five Wink cheers
Tilbage til toppen Go down
Sidsel
Star Girl
Star Girl
Sidsel


Antal indlæg : 932
Age : 31
Location : HHE
Registration date : 30/12/07

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptyLør Okt 25, 2008 11:15 pm

mmdc94 skrev:
McFLYxSidsel skrev:
mmdc94 skrev:
Jeg kan ikk så godt lide kawasaki... Jeg prøvede nogle engang og de passede bare over hovedet ikke til mine fødder! en all-star! Det er bare guf!! De er bare fantastiske at gå i!!!

jaa nemlig all star er bare godt haha Very Happy

Yeah Sidsel! High five Wink cheers

Nemlig Very Happy
Tilbage til toppen Go down
sofiee-
Star Girl
Star Girl
sofiee-


Antal indlæg : 1179
Age : 30
Location : mellem Horsens & Silkeborg
Registration date : 01/01/08

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptySøn Okt 26, 2008 3:41 pm

jeg ved ikke hvad man skal kalde min stil,
men jeg går for det meste i skinny jeans (helst grå eller mørke) eller lange grå gemacher.
så med en t-shirt (disney, bands, farver) og en zip hoodie udover.
og så enten mine unicef sko eller mine all stars.
og så enten røde, pink eller orange negle xD
og næsten ALTID et halstørklæde.
Tilbage til toppen Go down
http://www.sofiee-.tumblr.com
Miamcfly
Surfer Babe
Surfer Babe
Miamcfly


Antal indlæg : 190
Age : 30
Location : risskov, århus
Registration date : 25/12/08

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptySøn Dec 28, 2008 1:12 pm

hmm min stil er nok lidt blandet. jeg er nok en blanding imellem pop, hippie og en lille smule punk men ikke ret meget Smile jeg køber det meste af mit tøj i h&m, bikbok, vila, vero moda og outfitters nation.er meget lille så det er svært at finde busker der passer så jeg går for det meste i leggins, men det er jo også enormt behageligt Laughing

det var lidt om min stil hihi Embarassed håber i kunne li den
Tilbage til toppen Go down
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:


Antal indlæg : 325
Age : 29
Location : I mine bukser!
Registration date : 11/01/09

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptySøn Jan 25, 2009 10:26 pm

Jeg har altid en smule hængerøv i mine bukser da jeg ike kan finde et par jeg kan passe ordenligt. Enten er de for korte i længden, eller for løse. Jeg elsker farverigt tøj, og har næsten altid negelak på. Somregel sort eller lilla. Jeg elsker badges, og tegner altid en stjerne på min venstre hånd.
Jeg er nok en blanding mellem hippe, pop, og punk.. Jeg er helt min egen:D
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
BetteMøffe
Miss Halloween
Miss Halloween
BetteMøffe


Antal indlæg : 414
Age : 31
Location : Aalborg!
Registration date : 10/11/08

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptySøn Jan 25, 2009 10:32 pm

Jeg går ALTID i skinny jeans, eller leggins.
jeg har sådan nogle farverige trøjer, og altid et tørklæde.
jeg har altid vans eller all stars på.
og så mine elskede ekstentions ;D
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptyMan Jan 26, 2009 3:27 pm

GOD !? Shocked
Har lige læst hvad jeg sidst skrev om mn stil !
FUCK jeg har forandret mig !!

Også siden oktober!?
Wow .... Very Happy
Tilbage til toppen Go down
mcflylove
McFlyer
McFlyer
mcflylove


Antal indlæg : 67
Age : 28
Location : København
Registration date : 12/02/09

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptySøn Mar 29, 2009 9:26 pm

Hmmm jeg sådan mest i sort og blåt og afslappet tøj
ikke sådan noglen skrige faver og s piget
mest mærke vare men det mest mænds hehe ja som sand og hugu boss ved det godt det er noget jeg har fået og det er vildt fedt at gå i hehe
Tilbage til toppen Go down
MeusDeus
Star Girl
Star Girl
MeusDeus


Antal indlæg : 1026
Age : 30
Location : Århus
Registration date : 01/09/08

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptySøn Mar 29, 2009 11:22 pm

mærker betyder intet for mig.
jeg går i det tøj jeg føler mig hjemme i, eller som udtrykker noget jeg står for (fx min elskede bevar christiania trøje)
min tankegang er nok lidt hippie agtig, men mit tøj er ganske normalt :p
Tilbage til toppen Go down
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptyMan Mar 30, 2009 2:53 pm

Altså nu hvor jeg har forandret mig sådan, synes jeg lige jeg ville skrive det (;
Går for det meste i leggins eller mine sorte bukser. Så har jeg altid mine sorte all star med blå snørrebånd på (Og de to nypåsatte nitter, som jeg fik af min veninde ;D ) Så har jeg enten björkvin trøjer, kjoler eller skjorter på. F.eks. min bondeskjorte som begge mine søstre har brugt da de var på min alder. Så bruger jeg altid tørklæder! Enten partisan eller farverige tørklæder. Men har lige fundet et tørklæde som vi brugte til klædudtøj da vi var små, men nu går jeg stort set ikke i andet. Så har jeg altid mine armbånd på og nogle børnespænder/hårbøjle i håret.
Så er nok en blanding af punk, pop&hippie ;D
Tilbage til toppen Go down
Carolaade
Star Girl
Star Girl
Carolaade


Antal indlæg : 1529
Age : 31
Location : Fyn - Ringe
Registration date : 02/01/08

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptyMan Mar 30, 2009 4:59 pm

jeg har virkelig ingen stil i øjeblikket..
det er lidt svært når man går på efterskole.
for det meste går jeg bare rundt i afslappet tøj,
og ingen make-up.. hvis jeg så endelig har noget på, er det for det meste bare mascara.
Tilbage til toppen Go down
http://twitter.com/carolaade
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptySøn Jul 05, 2009 11:57 pm

Hmm. Min stil? I've got no style xD
Øhm. Det er meget blandet. Jeg vil ikke sætte mig selv i bås som noget. (:

Men jeg går for det meste i;
- skinny jeans, leggins, hotpants, haremsbukser eller mine everlast sweatpants.
- Farverige T-shirt, toppe osv. Og også gerne med Print.
- Mine grå converse eller Maosko.
- Altid een underlig frisure. (:
- Masser af smykker.
- Og næsten altid Tørklæder.
-Jeg går mest i farverne Grøn, blå, lilla og gul (:

Måske kan i forestille jer noget!?


Sidst rettet af DeeDeelicious Søn Jul 12, 2009 8:20 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Mette (:
Miss Halloween
Miss Halloween
Mette (:


Antal indlæg : 357
Age : 31
Location : odense S.
Registration date : 24/01/09

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptyMan Jul 06, 2009 3:07 am

min stil er lidt blandet (:

det jeg mest går i er jeans (blå eller sorte) t-shirt (lidt forskelligt) og en trøje i sort og mine Fred Perry sko, og har næsten altid smykker på mig xD
når det er sommer går jeg mest i nederdele, kjoler som er forskellige fx. pink, blå og orange (bare for alt nævne nogle af dem jeg har)
klip klapper (dem med storetåen) eller bare tær hvis det er vildt varmt! lol!
Tilbage til toppen Go down
jonesy
Surfer Babe
Surfer Babe
jonesy


Antal indlæg : 192
Age : 29
Location : Danny's bed
Registration date : 21/06/09

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptyTors Jul 09, 2009 10:35 pm

jeg er virkelig flippet.
eller min stil er egentlig helt vildt engelsk,
så på en måde også moderne af en slags?
altså jeg går tit i skinny's, en hvis t-shirt med en sort blazer og en farverig lille skuldertaske.
jeg bruger tit wayfarer briller (dem uden styrke) eller solbriller. ellers går jeg i haaremsbukser,
og en normal top, med en zip hoodie over(:
og jeg er stærkt imod metervarer, så det vil i aldrig se mig i flower
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/christinegn
Mille
Star Girl
Star Girl



Antal indlæg : 1784
Age : 29
Registration date : 06/09/08

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptyTors Jul 09, 2009 11:38 pm

Lige i øjeblikket er min stil min røde bager t-shirt, mine sorte bukser og all star, da jeg arbejder konstant xD

Men normalt går jeg meget i mine nye haremsagtige bukser i sort (Kan ikke bruge de der fede hængerøvs farverige nogle, pga af alt for korte ben Sad ) eller mine leggins, sammen med en tunika/kjole, gerne i blomster eller farver eller min elskede bevar christiania tee, eller min oversize I love CPH, og så en cardigan med knapper. Jaa... det er meget flippet her i Tårs, men ved sgu ikke om det er normal xD Tårs er alt for ens med mærkevarer eller bare totalt pop Very Happy I've got a stile of my own there xD
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptyFre Jul 10, 2009 11:47 am

min stil er meget blandet... går i alt hva jeg føler mig tilpas i... hader når jeg ska købe jeans, de er altid for lange, eller for store om livet haha... mine yndlings jeans er nogle Hilfiger jeans som jeg købte for 3 år siden... er stolt over at jeg stadigvæk ka passe dem.
Tilbage til toppen Go down
jonesy
Surfer Babe
Surfer Babe
jonesy


Antal indlæg : 192
Age : 29
Location : Danny's bed
Registration date : 21/06/09

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptyFre Jul 10, 2009 2:25 pm

Ann-Jones skrev:
min stil er meget blandet... går i alt hva jeg føler mig tilpas i... hader når jeg ska købe jeans, de er altid for lange, eller for store om livet haha... mine yndlings jeans er nogle Hilfiger jeans som jeg købte for 3 år siden... er stolt over at jeg stadigvæk ka passe dem.

det kender jeg! jeg kan stadig passe en brudepigekjole jeg havde på da jeg var ti.. den er bare lige tyve centimeter for kort(:
Tilbage til toppen Go down
http://www.twitter.com/christinegn
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptyLør Jul 11, 2009 10:59 pm

jonesy skrev:
Ann-Jones skrev:
min stil er meget blandet... går i alt hva jeg føler mig tilpas i... hader når jeg ska købe jeans, de er altid for lange, eller for store om livet haha... mine yndlings jeans er nogle Hilfiger jeans som jeg købte for 3 år siden... er stolt over at jeg stadigvæk ka passe dem.

det kender jeg! jeg kan stadig passe en brudepigekjole jeg havde på da jeg var ti.. den er bare lige tyve centimeter for kort(:

Kan stadig passe nogle sko jeg købte for 4 år siden. og jeg er altså i voksealderen xD I'm very Proud (:'
De er lige blevet mine yndlingssko. IgenIgenIgen (:
Tilbage til toppen Go down
Ann-Jones
Admin
Admin
Ann-Jones


Antal indlæg : 2885
Age : 37
Location : Holstebronx
Registration date : 02/01/08

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptySøn Jul 12, 2009 12:19 am

DeeDeelicious skrev:
jonesy skrev:
Ann-Jones skrev:
min stil er meget blandet... går i alt hva jeg føler mig tilpas i... hader når jeg ska købe jeans, de er altid for lange, eller for store om livet haha... mine yndlings jeans er nogle Hilfiger jeans som jeg købte for 3 år siden... er stolt over at jeg stadigvæk ka passe dem.

det kender jeg! jeg kan stadig passe en brudepigekjole jeg havde på da jeg var ti.. den er bare lige tyve centimeter for kort(:

Kan stadig passe nogle sko jeg købte for 4 år siden. og jeg er altså i voksealderen xD I'm very Proud (:'
De er lige blevet mine yndlingssko. IgenIgenIgen (:

mine fødder har ikk vokset siden jeg var 14 tror jeg og har de mindste fødder... seriøst... da jeg gik i 3 kl brugte jeg stadig størrelse 29 haha...
og så fordi jeg engang havde glemt mine klip klappere oppe på skolen spurgte min lærer sådan 'Det ka ikk være et par af jeres vel? der er da ingen der har så små fødder' og så sagde jeg bare ingenting og så blev de smidt ud Embarassed Min mor var ikk helt tilfreds... men det var da pinligt at sige det var mine haha..
Tilbage til toppen Go down
Sara(:
Miss Halloween
Miss Halloween
Sara(:


Antal indlæg : 325
Age : 29
Location : I mine bukser!
Registration date : 11/01/09

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptySøn Jul 12, 2009 5:16 pm

min stil er..ørh hvad kan man kalde den? altså jeg har ikke noget stil! jeg går i sort, rødt, og grå. det er ihvertfald det er er i mit skab. selvom folk på gaden kalder mig Emo.. Men jeg er ikke emo? jeg er.. jeg er mig selv! jeg føler ikke jeg er migselv vis ikke jeg har badges, sort tøj, og negelak . i al verdens farver på. ganske enkelt er jeg vel bare mig selv? - -'
Tilbage til toppen Go down
http://www.mcfly.com
DeeDeelicious
Star Girl
Star Girl
DeeDeelicious


Antal indlæg : 562
Age : 29
Location : Nr. Lyndelse --> Midtfyn xD
Registration date : 08/05/09

Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 EmptySøn Jul 12, 2009 8:06 pm

Ann-Jones skrev:
DeeDeelicious skrev:
jonesy skrev:
Ann-Jones skrev:
min stil er meget blandet... går i alt hva jeg føler mig tilpas i... hader når jeg ska købe jeans, de er altid for lange, eller for store om livet haha... mine yndlings jeans er nogle Hilfiger jeans som jeg købte for 3 år siden... er stolt over at jeg stadigvæk ka passe dem.

det kender jeg! jeg kan stadig passe en brudepigekjole jeg havde på da jeg var ti.. den er bare lige tyve centimeter for kort(:

Kan stadig passe nogle sko jeg købte for 4 år siden. og jeg er altså i voksealderen xD I'm very Proud (:'
De er lige blevet mine yndlingssko. IgenIgenIgen (:

mine fødder har ikk vokset siden jeg var 14 tror jeg og har de mindste fødder... seriøst... da jeg gik i 3 kl brugte jeg stadig størrelse 29 haha...
og så fordi jeg engang havde glemt mine klip klappere oppe på skolen spurgte min lærer sådan 'Det ka ikk være et par af jeres vel? der er da ingen der har så små fødder' og så sagde jeg bare ingenting og så blev de smidt ud Embarassed Min mor var ikk helt tilfreds... men det var da pinligt at sige det var mine haha..

Nur (:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jeres stil (: - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jeres stil (:   Jeres stil (: - Page 2 Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Jeres stil (:
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» STIL xD
» Jeres mening!
» vis jeres McFly ting (:

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Snak, snak, snak! :: Off topic-
Gå til: