Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: video af drengene i brasilien :) Fre Okt 24, 2008 5:20 pm
arrh hvor er de søde :p elsker der hvor de skal have taget billeder med kagen :p
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: video af drengene i brasilien :) Fre Okt 24, 2008 9:38 pm
Haha, jeg elsker der hvor Harry lader som om han snakker brasiliensk og Danny og Tom så virkelig tror på det Og Dougie der snakker fransk! Og helt klart der hvor de leger med balloner og alt muligt i sengen, og trommer på dem, hehe. They're so childish (;
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: video af drengene i brasilien :) Fre Okt 24, 2008 10:22 pm
sarahXlovesXmcfly skrev:
Haha, jeg elsker der hvor Harry lader som om han snakker brasiliensk og Danny og Tom så virkelig tror på det Og Dougie der snakker fransk! Og helt klart der hvor de leger med balloner og alt muligt i sengen, og trommer på dem, hehe. They're so childish (;
Haha.. Jeg sad også først: "har han lært at sige såå meget? " :p
Sarah Miss Halloween
Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: video af drengene i brasilien :) Lør Okt 25, 2008 12:23 am
Line skrev:
sarahXlovesXmcfly skrev:
Haha.. Jeg sad også først: "har han lært at sige såå meget? " :p
Ja også mig! hehe. Men værten har ret i at det lød lidt tysk haha
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: video af drengene i brasilien :) Lør Okt 25, 2008 9:07 pm
Line skrev:
arrh hvor er de søde :p elsker der hvor de skal have taget billeder med kagen :p
Ja , men manglede bare lige en afslutning hvor Danny havde tværet kagen ud i Dougie ansigt ! Haha ´.. Var jeg den eneste der tænkte på det ?
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: video af drengene i brasilien :) Lør Okt 25, 2008 11:14 pm
haha jeg grinte så meget da Danny sagde at han troede på at Dougie snakkede Portugisk. haha.. Han så så sød ud..
Mille Star Girl
Antal indlæg : 1784 Age : 30 Registration date : 06/09/08
Emne: Sv: video af drengene i brasilien :) Søn Okt 26, 2008 12:05 am
Ih det er sødt der hvor de sidder og slår på ballonerne
Og der hvor de tror Harry virkelig snakker Brasilliansk Jeg syns nærmere det lød... baby sprog agtigt
mcflys Star Girl
Antal indlæg : 883 Age : 31 Location : Silkeborg Registration date : 24/01/08
Emne: Sv: video af drengene i brasilien :) Man Okt 27, 2008 4:29 pm
Så sød. (: Hehe.. total herlig.. Så den i går på Mcfly.com/br. og jeg var lorte træt og irriteret over min stil også fik den bare en til at smile xD
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: video af drengene i brasilien :) Man Okt 27, 2008 5:58 pm
Sidder bare altid med et kæmpe smil når jeg ser videoer af McFly! Mine venner synes jeg er ret underlig når jeg lige pludselig begynder at grine af et eller andet med McFly, som de bare overhovedet ikke kan se det sjove i!
Elsker der hvor de er ved at få taget billeder og Tom og Harry bare blir ved med at prikke og sådan til Danny
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: video af drengene i brasilien :) Tirs Okt 28, 2008 12:05 am
McFlyLover<3 skrev:
Sidder bare altid med et kæmpe smil når jeg ser videoer af McFly! Mine venner synes jeg er ret underlig når jeg lige pludselig begynder at grine af et eller andet med McFly, som de bare overhovedet ikke kan se det sjove i!
Elsker der hvor de er ved at få taget billeder og Tom og Harry bare blir ved med at prikke og sådan til Danny
Det kender jeg godt .. Har selv prøvet det et par gange , men man skal altså kende drengene før mange af tingene bliver sjove !!
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: video af drengene i brasilien :) Tirs Okt 28, 2008 12:27 am
Dannys-Princess skrev:
McFlyLover<3 skrev:
Det kender jeg godt .. Har selv prøvet det et par gange , men man skal altså kende drengene før mange af tingene bliver sjove !!
Lige netop, man skal lige kende dem lidt før de er sjove, men hvis man kan li' dem er de altså også bare for grineren