Han hedder Sam Koster og kommer fra Autralien Han har et band der hedder The Black Year" (p.s synes det er noget underligt musik de har lavet) men hver sin smag! ik?
mcflylove McFlyer
Antal indlæg : 67 Age : 29 Location : København Registration date : 12/02/09
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Tors Feb 19, 2009 11:14 pm
jeg høre ikke rigtig noget ser en video med mcfly ''McFly - My Life In Music'' det er noget der har været på mtv
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Fre Feb 20, 2009 12:32 am
Mille skrev:
Sidsel skrev:
MeusDeus skrev:
bella's lullaby !
ooh den er så dejlig behagelig rolig heh <3 Elsker den melodi (:
Me too! Elsker den seriøst... Hører den konstant Har fundet ud af hvordan man spiller lidt af den med højre hånd Wiiie ....
Jeg har den som alarm, på min mobil haha. Så det er den jeg vågner op til, hver morgen. Jeg ville anbefale den, som alarm haha.
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Fre Feb 20, 2009 3:04 am
jeg bruger næsten aldrig min alarm.... men den er også som alarm for mig... men jeg hører den også hele tiden... jeg ku godt ha tænkt mig den varede 20 minutter mere, det ville ikk betyde noget....
Sidsel Star Girl
Antal indlæg : 932 Age : 32 Location : HHE Registration date : 30/12/07
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Fre Feb 20, 2009 11:54 am
Ann-Jones skrev:
jeg bruger næsten aldrig min alarm.... men den er også som alarm for mig... men jeg hører den også hele tiden... jeg ku godt ha tænkt mig den varede 20 minutter mere, det ville ikk betyde noget....
hah nej, det ville have været perfekt <3
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Fre Feb 20, 2009 11:58 am
ja hehe
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Fre Feb 20, 2009 1:14 pm
Nik & Jay - Endnu En
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Fre Feb 20, 2009 1:51 pm
Bella's Lullaby, den kører på repeat lige nu... inden jeg begynder at læse igen... (er nødt til at ta nogle pauser every now and then, for ellers får jeg hovedpine eller sårn noget... så jeg læser max 2 kapitler af gangen før jeg holder en lille pause...
Carolaade Star Girl
Antal indlæg : 1529 Age : 31 Location : Fyn - Ringe Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Fre Feb 20, 2009 1:59 pm
Ann-Jones skrev:
Bella's Lullaby, den kører på repeat lige nu... inden jeg begynder at læse igen... (er nødt til at ta nogle pauser every now and then, for ellers får jeg hovedpine eller sårn noget... så jeg læser max 2 kapitler af gangen før jeg holder en lille pause...
New Moon er også hård og komme igennem..
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Fre Feb 20, 2009 2:03 pm
Carolaade skrev:
Ann-Jones skrev:
Det var også sårn med Twilight Jeg har været ret irriteret på bogen de sidste 4 kapitler eller sårn noget haha, men er sikker på det nok ska bli bedre... altså den er stadigvæk spændende sys jeg... men ikk helt på samme måde som Twilight endnu hehe...
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Fre Feb 20, 2009 2:05 pm
Ann-Jones skrev:
Carolaade skrev:
Ann-Jones skrev:
Det var også sårn med Twilight Jeg har været ret irriteret på bogen de sidste 4 kapitler eller sårn noget haha, men er sikker på det nok ska bli bedre... altså den er stadigvæk spændende sys jeg... men ikk helt på samme måde som Twilight endnu hehe...
Jeg syntes New Moon var vildt hård at komme igennem! Men ja, den bliver ikke bedre end Twilight.. New Moon er den bog jeg mindst kan lide i serien..(:
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Fre Feb 20, 2009 2:07 pm
Carolaade skrev:
Ann-Jones skrev:
Carolaade skrev:
Ann-Jones skrev:
Jeg syntes New Moon var vildt hård at komme igennem! Men ja, den bliver ikke bedre end Twilight.. New Moon er den bog jeg mindst kan lide i serien..(:
ka specielt ikk li de kapitler hvor hun kommer i zombie mode eller hva man kalder det heheh det var lidt tørt hehe.. det er bedre nu...
Carolaade Star Girl
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Fre Feb 20, 2009 2:09 pm
Ann-Jones skrev:
Carolaade skrev:
Ann-Jones skrev:
Carolaade skrev:
Ann-Jones skrev:
ka specielt ikk li de kapitler hvor hun kommer i zombie mode eller hva man kalder det heheh det var lidt tørt hehe.. det er bedre nu...
Nej, det er dybt belastende at læse.. bryder mig ikke ret meget om Bella i New Moon. Men skal nok lade være med at sige noget, når du ikke er færdig med den..
McFlyLover<3 Star Girl
Antal indlæg : 1357 Age : 30 Location : Lille skod by i nærheden af middelfart;) Registration date : 03/03/08
Emne: Sv: hvad lytter du til lige nu ? Fre Feb 20, 2009 6:26 pm