Antal indlæg : 477 Age : 32 Location : Esbjerg Registration date : 27/06/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 10, 2009 5:32 pm
Gosh, jeg er da vist gået glip af en del - Men det kunne være SÅ fedt hvis Anne og jeg også kunne tage med! Jeg skal så lige snakke med de gamle om det først -.- Og Anne self. Hun er på ferie haha.
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 10, 2009 6:02 pm
Sarah skrev:
Gosh, jeg er da vist gået glip af en del - Men det kunne være SÅ fedt hvis Anne og jeg også kunne tage med! Jeg skal så lige snakke med de gamle om det først -.- Og Anne self. Hun er på ferie haha.
Uha ja! det må i gøre!!
NannaBoelt Star Girl
Antal indlæg : 1092 Age : 32 Location : Roskilde Katedralskole Registration date : 03/05/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 10, 2009 6:03 pm
McFreak skrev:
Stargirl skrev:
McFreak skrev:
Stargirl skrev:
McFreak skrev:
Stargirl skrev:
Line skrev:
Stargirl skrev:
Line skrev:
mcflys skrev:
Line skrev:
mcflys skrev:
Line skrev:
Hello guys!
Ditte og jeg tænkte på at vi egentligt gerne kunne tænke os at vide hvem der var med på ideen om at følges/mødes til en af deres UCAP?
Jeg er! xD men får aldrig lov /: nu har jeg lige været på skiferie plus skal til king of leon koncert på onsdag. Mine forældre r su så søde for tiden! Men har ikke råd fordi jeg spare op til england næste år /: og de siger "Du kan jo bare se dem der?" Men jeg kan ligesom ikke fucking vente! Og inden jeg fandtud af jeg sku til england havde de lovet at jeg måtte komme over og se dem /:
Du skal da bare sige at vi er nogle stykker der tager sammen derover, og det ville være så hyggeligt hvis du kom med
Aww hovr er du sød Line xD haha.. Ville total gerne, det ku sku da være fucker hygge! Men hallo da jeg plagede om jeg måtte komme med der hvor du havde fået for mange billetter, du sku ha hørt min mor: 'Vi kan jo ikke bare sende dig afsted med nogen vi ikke kender, hvad hvis hun tager stoffer' Så typisik min mor, men fuck jeg fik major grineflip da hun sagde det. (; tror bare jeg bliver nødt til at vente /: ihvertfald lige vente med at spørger til jeg har fået alle penge sagerne på plads (;
Haha Emilie mor! You got it right! laver ikke andet end at tage stoffer dagen lang! doooh!
Jeg er med !!!! !
good! du må også gerne?
Ja vis der er nogen jeg kan følges med
Super..! Jeg er oss 18, så jeg er officelt "voksen". Ved at der var nogle, der snakkede om, at de kun måtte komme med, hvis der var ældre folk med.
Fedt ! Jeg skal n emlig lige snakke med min mor om det Og håber bare at hun giver lov !
Uhh.. *Krydser fingre* Håber virkelig oss du må. Det kunne være SÅ fedt, hvis vi var en masse der tog afsted. Ellers kommer vi bare og bortføre dig. Du må godt komme ned i min kuffert, hvis det er.
HAHAH !! det er en aftale ! hahaha Håber at din kuffert er stor nok til mig hehe Men vi kryder fingre !
Deal..! Ellers tager jeg bare to med. No problemo. *Tjekker om jeg overhovedet har to kufferter* Ja, ja, jeg tager bare to med.
Hvis jeg kunne få lov er jeg helt klart også med på idéen , det er altså bare ikke det samme at stå der helt alene , det gjorde´jeg sidst , eller jeg havde min mor med (Hvor fedt er det ikke lige ?? ) Så det kunne være vildt fedt ..
Line Admin
Antal indlæg : 1418 Age : 33 Location : Nyborg, Fyn Registration date : 10/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 10, 2009 6:16 pm
McFlyAreMyHeroes skrev:
hey prøv lige at vent på mig?! hvad er det i aftaler når jeg er offline?
Så tag med os
og Danny's Princess..
Det kunne være super hvis du også fik lov
McFreak Surfer Babe
Antal indlæg : 149 Age : 33 Location : Loserville, Slagelse Registration date : 07/06/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 10, 2009 8:08 pm
Dannys-Princess skrev:
McFreak skrev:
Stargirl skrev:
McFreak skrev:
Stargirl skrev:
McFreak skrev:
Stargirl skrev:
Line skrev:
Stargirl skrev:
Line skrev:
mcflys skrev:
Line skrev:
mcflys skrev:
Line skrev:
Hello guys!
Ditte og jeg tænkte på at vi egentligt gerne kunne tænke os at vide hvem der var med på ideen om at følges/mødes til en af deres UCAP?
Jeg er! xD men får aldrig lov /: nu har jeg lige været på skiferie plus skal til king of leon koncert på onsdag. Mine forældre r su så søde for tiden! Men har ikke råd fordi jeg spare op til england næste år /: og de siger "Du kan jo bare se dem der?" Men jeg kan ligesom ikke fucking vente! Og inden jeg fandtud af jeg sku til england havde de lovet at jeg måtte komme over og se dem /:
Du skal da bare sige at vi er nogle stykker der tager sammen derover, og det ville være så hyggeligt hvis du kom med
Aww hovr er du sød Line xD haha.. Ville total gerne, det ku sku da være fucker hygge! Men hallo da jeg plagede om jeg måtte komme med der hvor du havde fået for mange billetter, du sku ha hørt min mor: 'Vi kan jo ikke bare sende dig afsted med nogen vi ikke kender, hvad hvis hun tager stoffer' Så typisik min mor, men fuck jeg fik major grineflip da hun sagde det. (; tror bare jeg bliver nødt til at vente /: ihvertfald lige vente med at spørger til jeg har fået alle penge sagerne på plads (;
Haha Emilie mor! You got it right! laver ikke andet end at tage stoffer dagen lang! doooh!
Jeg er med !!!! !
good! du må også gerne?
Ja vis der er nogen jeg kan følges med
Super..! Jeg er oss 18, så jeg er officelt "voksen". Ved at der var nogle, der snakkede om, at de kun måtte komme med, hvis der var ældre folk med.
Fedt ! Jeg skal n emlig lige snakke med min mor om det Og håber bare at hun giver lov !
Uhh.. *Krydser fingre* Håber virkelig oss du må. Det kunne være SÅ fedt, hvis vi var en masse der tog afsted. Ellers kommer vi bare og bortføre dig. Du må godt komme ned i min kuffert, hvis det er.
HAHAH !! det er en aftale ! hahaha Håber at din kuffert er stor nok til mig hehe Men vi kryder fingre !
Deal..! Ellers tager jeg bare to med. No problemo. *Tjekker om jeg overhovedet har to kufferter* Ja, ja, jeg tager bare to med.
Hvis jeg kunne få lov er jeg helt klart også med på idéen , det er altså bare ikke det samme at stå der helt alene , det gjorde´jeg sidst , eller jeg havde min mor med (Hvor fedt er det ikke lige ?? ) Så det kunne være vildt fedt ..
Cool..! *Smiler* Jeg tror ikk, der er nogen herinde, der tager alene afsted. Ang. din Mor, det er da super fedt, at hun tog med. Virkelig..! *Krydser fingre* Håber virkelig oss du må komme med. Det kunne være SÅ sjovt og super hyggeren.
BetteMøffe Miss Halloween
Antal indlæg : 414 Age : 31 Location : Aalborg! Registration date : 10/11/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 10, 2009 11:07 pm
ja.. så er der så mig.. JEG MÅ IKKE! Skal til Berlin i April med skolen, og et år til Tyskland efter tiende, som aupair.. Så.. jeg må ikke. jeg må vente noget mere..
Line Admin
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 10, 2009 11:13 pm
BetteMøffe skrev:
ja.. så er der så mig.. JEG MÅ IKKE! Skal til Berlin i April med skolen, og et år til Tyskland efter tiende, som aupair.. Så.. jeg må ikke. jeg må vente noget mere..
super ærgeligt! men super fedt du skal være aupair
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 10, 2009 11:15 pm
Venter spændt på datoerne... er slet ikk utålmodig...
BetteMøffe Miss Halloween
Antal indlæg : 414 Age : 31 Location : Aalborg! Registration date : 10/11/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 10, 2009 11:17 pm
Line skrev:
BetteMøffe skrev:
super ærgeligt! men super fedt du skal være aupair
Ja.. og på den lyse side. jeg kommer til at gøre noget jeg ville længe. jeg har altid ville til tyskand og se hvordan det var at bo der. så nu komemr jeg det, og måske.. kommer de til tyskland mens jeg er dernede? hvem ved? ;D
Line Admin
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 10, 2009 11:17 pm
Ann-Jones skrev:
haha Anita! Tror der er et par stykker herinde der har det på præcis samme måde.. og det er overhovedet da heller ikke mig Tror jeg kigger deres myspace 5 gange om dagen eller sådan noget :p
Ann-Jones Admin
Antal indlæg : 2885 Age : 38 Location : Holstebronx Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 10, 2009 11:34 pm
Line skrev:
Ann-Jones skrev:
haha Anita! Tror der er et par stykker herinde der har det på præcis samme måde.. og det er overhovedet da heller ikke mig Tror jeg kigger deres myspace 5 gange om dagen eller sådan noget :p
hehe ja IHH... hvornår er det de kommer til salg...? er det ikk i slutningen af feb, så må de snart få de datoer op så man ka begynde og planlægge...
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 10, 2009 11:35 pm
Ann-Jones skrev:
Line skrev:
Ann-Jones skrev:
hehe ja IHH... hvornår er det de kommer til salg...? er det ikk i slutningen af feb, så må de snart få de datoer op så man ka begynde og planlægge...
D.28
COME ON! Jeg vil gerne vide datoerne!! ;i
Line Admin
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 10, 2009 11:41 pm
Ann-Jones skrev:
Line skrev:
Ann-Jones skrev:
Som sagt er det den 28.. og ja, de må gerne komme snart.. det er sgu ikke viildt lang tid man får til at planlægge
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 10, 2009 11:42 pm
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Line skrev:
Ann-Jones skrev:
D.28
Ja hvor blir de af? *tabbing the table impatiently*
Ditte Star Girl
Antal indlæg : 904 Age : 31 Location : Sønderjylland. Registration date : 12/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tirs Feb 10, 2009 11:46 pm
Ann-Jones skrev:
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Line skrev:
Ann-Jones skrev:
D.28
Jeg er normalt den tålmodige type *host* Men der er kun 18 dage tilbage, så kan man købe billetterne... Så synes det er på tide at de ligger dem ind!
Mette (: Miss Halloween
Antal indlæg : 357 Age : 31 Location : odense S. Registration date : 24/01/09
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Ons Feb 11, 2009 4:10 pm
he heh kigger også på deres myspace hele tiden for at se om der skulle komme nogle datoer på kan ikke vente! wee det bliver det min første McFly koncert og seriøst jeg GLÆDER mig Vildt meget<3
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Ons Feb 11, 2009 4:21 pm
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Line skrev:
Ann-Jones skrev:
D.28
Jeg er normalt den tålmodige type *host* Men der er kun 18 dage tilbage, så kan man købe billetterne... Så synes det er på tide at de ligger dem ind!
Jeg tror ikk jeg kender til ordet tålmodig haha 18 dage til vi ska sidde klistret til computeren og klar på aftrækkeren så vi ka få bestilt billetter... haha...
Ditte Star Girl
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Ons Feb 11, 2009 5:18 pm
Ann-Jones skrev:
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Line skrev:
Ann-Jones skrev:
D.28
Jeg tror ikk jeg kender til ordet tålmodig haha 18 dage til vi ska sidde klistret til computeren og klar på aftrækkeren så vi ka få bestilt billetter... haha...
Jaa. og glæder mig faktisk overraskende meget til det! det er bare såen at når man har købt billetterne så er man sikret! Kan bare ikk vente til jeg får dem mellem fingerne! >_>
Ann-Jones Admin
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Ons Feb 11, 2009 5:20 pm
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Ditte skrev:
Ann-Jones skrev:
Line skrev:
Ann-Jones skrev:
D.28
Jaa. og glæder mig faktisk overraskende meget til det! det er bare såen at når man har købt billetterne så er man sikret! Kan bare ikk vente til jeg får dem mellem fingerne! >_>
Nej nemlig....
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tors Feb 12, 2009 12:11 am
Uhh jeg håber virkelig at jeg får lov!! Kryds fingre for mig!! Men jeg vil helt vild gerne med..
McFreak Surfer Babe
Antal indlæg : 149 Age : 33 Location : Loserville, Slagelse Registration date : 07/06/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tors Feb 12, 2009 3:44 am
Sally-Judd skrev:
Uhh jeg håber virkelig at jeg får lov!! Kryds fingre for mig!! Men jeg vil helt vild gerne med..
*Krydser fingre* Håber da virkelig oss, du kan komme med. Det kunne bli' så kanon sjovt. Er der overhoved noget der hedder det..? Hmm.. Anyway.. Håber selvfølgelig, du kan komme med..! Det er min pointe.
Stargirl Star Girl
Antal indlæg : 701 Age : 30 Location : Esbjerg Registration date : 29/11/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tors Feb 12, 2009 1:38 pm
Lige nu sidder jeg med Hjertebanken! Det er idag jeg skal snakke med min mor om det her... Og Vis hun siger nej ... SÅ ER DET NEEEEJ! (Hun siger at måske lyder det lidt dumt.. at rejse uden vokse) HALLLO MOAR! Der er nogen som er 18! ... Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til hende ... HUN MÅ IKKE SIGE NEJ! I'm Nervous ! Jeg har snakke meget med Ditte om det her ! Hn fik et ja SKIDE GODT DITTE !! Og Mig og møffe har også snakket MEGA MEGET om det! Møffe fik et nej.. Men heldigvis skal hun så til Berlin! GO GIRL! Men tænk vis jeg fik et nej?! ARGHHHH!!!! HELP ME GOD! *GISP!* vis nu at det hele ender i skænderi? Og så siger hun nej! /: ARGHH!!!! ( Okat nu har i fattet det) Men hallo? HVAD VIL DER SKE?!!??!!
Sally-Judd Admin
Antal indlæg : 1386 Age : 33 Location : København Registration date : 02/01/08
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tors Feb 12, 2009 1:42 pm
Jeg spurgte min far, og jeg har ikke rigtig fået et ordenligt svar. Men han sagde jeg gerne måtte! Hvis jeg han tog med altså! Altså han sagde at jeg måtte være sammen med jer til koncerten og dagen osv, men at han skulle med til England.. Men han sagde at vi snakker om det i weekenden.. Så det er ikke helt sikkert endnu..
Ditte Star Girl
Emne: Sv: UCAP Tour 09 Tors Feb 12, 2009 2:11 pm
Stargirl skrev:
Lige nu sidder jeg med Hjertebanken! Det er idag jeg skal snakke med min mor om det her... Og Vis hun siger nej ... SÅ ER DET NEEEEJ! (Hun siger at måske lyder det lidt dumt.. at rejse uden vokse) HALLLO MOAR! Der er nogen som er 18! ... Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til hende ... HUN MÅ IKKE SIGE NEJ! I'm Nervous ! Jeg har snakke meget med Ditte om det her ! Hn fik et ja SKIDE GODT DITTE !! Og Mig og møffe har også snakket MEGA MEGET om det! Møffe fik et nej.. Men heldigvis skal hun så til Berlin! GO GIRL! Men tænk vis jeg fik et nej?! ARGHHHH!!!! HELP ME GOD! *GISP!* vis nu at det hele ender i skænderi? Og så siger hun nej! /: ARGHH!!!! ( Okat nu har i fattet det) Men hallo? HVAD VIL DER SKE?!!??!!
Hahahah! Du skal da bare tag det stille og roligt. Alle der skal med til England, er ansvarlige, så der er der ikke noget at være bekymret for. Men er sikker på hvis du bare siger, at det er det her, du virkelig ønsker og vil. Og at hun ikke har noget at være bekymret for, fordi du er ansvarlig. Så kan det da se mere grønt ud.. Bare ikk kom op og sændes med hende... så ender det jo dårligt. but hay... anyway.... HELD OG LYKKE! (;